Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben sagan en cance een fittie ofzo?
Wacky Wheels in split screenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Haal die split screen eens van m'n beeld af. Koers verdomme.
Ik moet er duidelijk nog inkomenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.
Sagan heeft ook net iets te vaak in de finale in het wiel van Cancellara gehangen om dan nog te winnen. Dus ik kan me dat van Cancellara wel voorstellen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.
Nee.quote:
Split screen is de toekomst.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Haal die split screen eens van m'n beeld af. Koers verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |