abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138078378
Stybar kan ook zomaar winnen :o
pi_138078383
quote:
99s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.
Sagan heeft ook net iets te vaak in de finale in het wiel van Cancellara gehangen om dan nog te winnen. Dus ik kan me dat van Cancellara wel voorstellen.
  zondag 23 maart 2014 @ 16:59:04 #213
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138078386
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
Stybar kan ook zomaar winnen :o
Uh, nee.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport zondag 23 maart 2014 @ 16:59:04 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138078387
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
Stybar kan ook zomaar winnen :o
Nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138078388
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Haal die split screen eens van m'n beeld af. Koers verdomme.
Split screen is de toekomst.
  zondag 23 maart 2014 @ 16:59:07 #216
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138078389
Die Colbrelli zou maar winnen _O-
pi_138078390
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
Stybar kan ook zomaar winnen :o
Die knecht voor Cav
pi_138078401
Greipel :W
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 maart 2014 @ 16:59:31 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138078403
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
Stybar kan ook zomaar winnen :o
:')
  Redactie Sport zondag 23 maart 2014 @ 16:59:38 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138078411
Ultimo kilometro
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 maart 2014 @ 16:59:45 #221
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138078414
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:59 schreef Max23 het volgende:

[..]

Die knecht voor Cav
Stybar trekt de sprint zo hard aan dat niemand er meer overheen komt...
pi_138078420
Kristoff in 2e positie
pi_138078433
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
Stybar kan ook zomaar winnen :o
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Uh, nee.
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee.
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:59 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:')
:D
pi_138078438
Cancellara gokt op z'n sprint. Schijt.
  Redactie Sport zondag 23 maart 2014 @ 17:00:32 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138078444
valletje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138078447
Val?
pi_138078450
Val
pi_138078451
chute
  zondag 23 maart 2014 @ 17:00:40 #229
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138078453
Val
Net efkes anges
  zondag 23 maart 2014 @ 17:01:00 #230
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138078465
daar komt cav
Net efkes anges
pi_138078470
Cavendish _O-
pi_138078473
Kristofff
  Redactie Sport zondag 23 maart 2014 @ 17:01:10 #233
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138078484
Kristoff koekoek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 maart 2014 @ 17:01:10 #234
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138078485
Kristoff wint :o
  zondag 23 maart 2014 @ 17:01:11 #235
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138078486
Kristoff
Net efkes anges
  zondag 23 maart 2014 @ 17:01:12 #236
14505 OProg
A Life in Music
pi_138078489
:D :D :D
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_138078491
Kristoff _O_
  zondag 23 maart 2014 @ 17:01:16 #238
279824 Mansjester
City>United
pi_138078495
Kristoff :D
pi_138078496
Kristoff met overmacht.
  zondag 23 maart 2014 @ 17:01:18 #240
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138078497
Easy zeg.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')