abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:16:55 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_138184790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:28 schreef CherryLips het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer even luchten hoor.
-O-
Vervelend dat het nog niet beter gaat :(

En, wat betreft je beestjes: denk je vooral dat je nu minder goed voor ze zorgt, of ís het ook echt zo? Ik vraag dit, omdat ik zelf, als ik me niet goed voel, ook denk dat ik heel slecht ben voor mijn katten,maar feitelijk doe ik dan niets verkeerd/anders dan normaal. maar die depressie-gevoelens laten me dat dan denken.

Qua voor jezelf zorgen: heel herkenbaar ook dat dat dan lastig is. Probeer een soort van minimumniveau aan te houden op dat vlak (elke dag douchen, elke dag schone kleren, elke dag haar kammen, om de x dagen haar wassen etc en ook wbt koken bijv minstens 3x in de week koken en dan steeds voor 2 dagen zodat je kan opwarmen). En laat de rest dan een beetje gaan. Want anders ga je jezelf daar over lopen beschuldigen en daar wordt het niet beter op.

Sterkte meissie, ik vind het écht heel rot om te horen -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_138184890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:10 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja wie hier niet?
Ik! O-)

Het leven is veel te leuk, zeker zonder die sluier voor de ogen die we depressie noemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:14 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Zelfmedicatie en zo hard gaan werken dat je geen tijd meer hebt om ook maar ergens over na te denken!
Zou ik mee oppassen. Zelfmedicatie is moeilijk, niet denken nog meer. Belangrijker is je gedachtegang te ontwikkelen ipv deze te ontlopen. Niet werken, maar verwerken!

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 01:30 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het is bij mij ook meer wanhoop dan 'laat ik eens lekker aan mezelf gaan werken'.
Wellicht geeft wanhoop de hoop om eens lekker aan jezelf te werken. ;)

Mijns inziens is het wel iets dat je 24/7 moet doen, omdat je ook 24/7 leeft. Alleen aan jezelf werken tijdens die enkele minuten per week met de psych en een pilletje her en der, dat getuigt niet van inzet.
Overigens stel ik niet dat jij dit doet, maar dat sommige mensen nog wel eens zo met hun psychische problemen omgaan. Die zien een bezoek aan de psych als een bezoek aan de kerkminister; eens per week zonden opbiechten, de rest van de week zondigen. Of nog erger: "Tja, zo ben ik nu eenmaal...", alsof hun geest in graniet gekerfd is.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer even luchten hoor.
Behalve piekeren, kan je nog andere redenen bedenken? Wat doe je aan het piekeren? Zorg iig goed voor jezelf. Eet goed en met vaste regelmaat, drink en drugs niet, en ga op vaste tijden naar bed, zelfs al slaap je niet of slecht.
En kijk soms eens in de spiegel en spreek jezelf wat bemoedigende woorden toe alsof je je beste maatje toespreekt. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:52 schreef duracellkonijntje het volgende:
Kassa, weer een nacht goed geslapen. Ik wil het nog geen wondermiddel noemen, maar dat mediteren heeft mijn piekeren wel aanzienlijk aan banden gelegd en daardoor slaap ik al een hele poos vrij goed. Wel merk ik dat door het openstaan voor al mijn gevoelens en emoties er veel naar boven komt. Veel dromen met angst of gevechten. Het lijken allemaal dingen te zijn die in mij zaten maar die ik, ondanks mijn meer open houding, ik toch altijd nog wat wegmoffelde.

Nouja, ik blijf iedere dag in ieder geval even mediteren. Het is spannend en ergens wat ongemakkelijk om al deze dingen te voelen, maar ik denk dat ik ze nu maar beter kan voelen dan weer wegstoppen.
Wanneer je water niet roert, wordt het water helder en kan je het vuil op de bodem beter zien liggen. Oftewel, nu worden weggestopte ervaringen zichtbaar. Pittig voor even, maar heel leerzaam. :)
pi_138185091
quote:
SPOILER
Weer even luchten hoor.
Heb je hulp hierbij? Want dat kan je vast een stukje op weg helpen. En het is niet zwak om hulp te vragen.

De belastingaangifte kun je uitstellen, uitstel vragen is niet moeilijk en je hebt 3 maanden extra de tijd. Ook inzicht in je financien door ze op een rijtje te zetten kan heel veel opluchten. Kijken of en hoe je ermee uitkomt of niet en wat er eventueel anders moet/kan. We zijn een vriend van ons die werkloos is geraakt ook aan het helpen hiermee. Sterkte.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138185116
Na 5 niet zo goede dagen, met allerlei triggers, gisteren toch een fijne avond gehad. Vandaag eens kijken of t zich kan voortzetten, ik ga het in ieder geval proberen :)
-Albert Camus.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:55:48 #180
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138185703
Zo, dat was even een heftig gesprek vanochtend joh. Ik schaam me kapot :')
Maar goed, vanmiddag oppassen en daar heb ik echt zin in *O* Lief oppaskindje O+
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:10:33 #181
399061 kuolema
vermaledijd
pi_138186053
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik! O-)

Het leven is veel te leuk, zeker zonder die sluier voor de ogen die we depressie noemen.
Als je het rationeel bekijkt is het leven ook niet zo leuk hoor, of je nu depressief bent of niet.
Maar het kan best mooi zijn soms.
quote:
[..]

Zou ik mee oppassen. Zelfmedicatie is moeilijk, niet denken nog meer. Belangrijker is je gedachtegang te ontwikkelen ipv deze te ontlopen. Niet werken, maar verwerken!

[..]

Mijns inziens is het wel iets dat je 24/7 moet doen, omdat je ook 24/7 leeft. Alleen aan jezelf werken tijdens die enkele minuten per week met de psych en een pilletje her en der, dat getuigt niet van inzet.
Overigens stel ik niet dat jij dit doet, maar dat sommige mensen nog wel eens zo met hun psychische problemen omgaan. Die zien een bezoek aan de psych als een bezoek aan de kerkminister; eens per week zonden opbiechten, de rest van de week zondigen. Of nog erger: "Tja, zo ben ik nu eenmaal...", alsof hun geest in graniet gekerfd is.
Ja dat klopt, dat is dus die inzet. Maar juist door die wanhoop is het moeilijk om erin te geloven en je best te doen om je beter te voelen. Mijn stemming en ideeën over mezelf en de toekomst kunnen erg wisselen, waardoor er ook momenten zijn waarop ik wel de moed en het vertrouwen heb om aan de slag te gaan. Het is dan ook de bedoeling dat die momenten steeds vaker voorkomen zodat je echt vooruit kunt komen. Dat is ook een kwestie van tijd en ervaring denk ik.

quote:
SPOILER
Weer even luchten hoor.
Nou :( Klinkt niet fijn allemaal.

Als je ouders je mee uit nemen, hoe voel je je dan? Vind je dat prettig, kan je ervan genieten? Als er momenten of dagen zijn dat je je beter voelt, waar komt dat dan door?

Sterkte :*
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Stuur je hem daarna even door?
Hij heeft het er druk mee, constant in gesprek :(
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:52 schreef duracellkonijntje het volgende:
Kassa, weer een nacht goed geslapen. Ik wil het nog geen wondermiddel noemen, maar dat mediteren heeft mijn piekeren wel aanzienlijk aan banden gelegd en daardoor slaap ik al een hele poos vrij goed. Wel merk ik dat door het openstaan voor al mijn gevoelens en emoties er veel naar boven komt. Veel dromen met angst of gevechten. Het lijken allemaal dingen te zijn die in mij zaten maar die ik, ondanks mijn meer open houding, ik toch altijd nog wat wegmoffelde.

Nouja, ik blijf iedere dag in ieder geval even mediteren. Het is spannend en ergens wat ongemakkelijk om al deze dingen te voelen, maar ik denk dat ik ze nu maar beter kan voelen dan weer wegstoppen.
Yay, goed bezig ^O^
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_138186469
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef kuolema het volgende:

[..]

Als je het rationeel bekijkt is het leven ook niet zo leuk hoor, of je nu depressief bent of niet.
Maar het kan best mooi zijn soms.
Rationaliteit bezigt zich niet met leuk, dat doet emotie, of ervaring. Die laatste twee zijn (meer) subjectief én veranderlijk. ;)

quote:
[..]

Ja dat klopt, dat is dus die inzet. Maar juist door die wanhoop is het moeilijk om erin te geloven en je best te doen om je beter te voelen. Mijn stemming en ideeën over mezelf en de toekomst kunnen erg wisselen, waardoor er ook momenten zijn waarop ik wel de moed en het vertrouwen heb om aan de slag te gaan. Het is dan ook de bedoeling dat die momenten steeds vaker voorkomen zodat je echt vooruit kunt komen. Dat is ook een kwestie van tijd en ervaring denk ik.
Waarom proberen je beter te voelen en niet toestaan dat je slechter mag voelen? Veel mensen willen zich altijd maar goed voelen en investeren daar zoveel in dat ze zich er slecht door voelen. Gedrag en perceptie is deels te trainen, dus probeer voor jezelf lessen te vinden in je omgeving. En dan bedoel ik niet per se via een boek of deskundige, maar zelfs al zoiets simpels als een bloem in je vensterbank. Die zit daar gewoon lekker bloem te zijn, ongeacht z'n omgeving.

Laat kuolema kuolema zijn, hoe dat op het moment dan ook moge zijn. Voel je je slecht, voel je dan goed slecht. Voel je je goed, voel je dan goed goed. Duw niets weg, klamp niets vast. :)
pi_138187113
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:10 schreef kuolema het volgende:

[..]

Hij heeft het er druk mee, constant in gesprek :(
:( :'(
pi_138187370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O-
Vervelend dat het nog niet beter gaat :(

En, wat betreft je beestjes: denk je vooral dat je nu minder goed voor ze zorgt, of ís het ook echt zo? Ik vraag dit, omdat ik zelf, als ik me niet goed voel, ook denk dat ik heel slecht ben voor mijn katten,maar feitelijk doe ik dan niets verkeerd/anders dan normaal. maar die depressie-gevoelens laten me dat dan denken.

Qua voor jezelf zorgen: heel herkenbaar ook dat dat dan lastig is. Probeer een soort van minimumniveau aan te houden op dat vlak (elke dag douchen, elke dag schone kleren, elke dag haar kammen, om de x dagen haar wassen etc en ook wbt koken bijv minstens 3x in de week koken en dan steeds voor 2 dagen zodat je kan opwarmen). En laat de rest dan een beetje gaan. Want anders ga je jezelf daar over lopen beschuldigen en daar wordt het niet beter op.

Sterkte meissie, ik vind het écht heel rot om te horen -O-
Ik haal de beestjes minder op schoot, laat ze niet meer loslopen. Ik koop geen lekkers meer voor ze behalve de gebruikelijke groente, ze krijgen goedkoper voer en goedkopere bodembedekking en goedkoper hooi. Ze waren al schuw maar ik heb het idee dat ze kunnen voelen dat ik 'anders' ben, en nu moeten ze niets meer van me weten. Ik ging eerst naar beurzen en kocht lekkers en mandjes voor ze, maar nu dus niet meer. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ze het bij een ander beter hebben, maar ik weet dat ik geen overhaaste beslissingen moet maken en dat het misschien gewoon tussen de oren zit.

Het ritme houden is lastig. Ik kom 's ochtends amper m'n bed nog uit en 's avonds lig ik er soms om tien uur alweer in, uit verveling en ellende, weet ik het. ik vroeg me van de week nog af wat ik eerst altijd deed 's avonds en in het weekend. Ik vond het nooit erg om altijd alleen thuis te zijn, maar nu ik dus geen opdrachten heb, vind ik het vreselijk. Ik werkte veel, ik was 's avonds en in het weekend ook nog vaak aan het werk, ik moest steeds m'n telefoon in de gaten houden. Dat is nu dus weg en ik staar me blind op m'n telefoon in de hoop dat er een opdrachtgever belt of mailt. Dit ken ik niet. Ik heb de concentratiespanne van een druif, ik kan geen boek lezen (echt heel kut, ik ben gek op lezen, las elke week een boek) en ik kan geen films meer kijken (alleen in de bioscoop kan ik er m'n aandacht misschien nog bij houden). Ik ben gewoon helemaal van de leg.

Ik moet mezelf op een fatsoenlijk tijdstip uit bed schoppen en een eind gaan lopen, maar ik weet niet of ik nu moe of lui ben.

:*
Tap tap tap
pi_138187547
quote:

[..]

Behalve piekeren, kan je nog andere redenen bedenken? Wat doe je aan het piekeren? Zorg iig goed voor jezelf. Eet goed en met vaste regelmaat, drink en drugs niet, en ga op vaste tijden naar bed, zelfs al slaap je niet of slecht.
En kijk soms eens in de spiegel en spreek jezelf wat bemoedigende woorden toe alsof je je beste maatje toespreekt. :)

Ik probeer m'n hoofd te legen, ik probeer te denken 'het komt allemaal wel weer goed', 'wat stel je je aan', 'over een jaar kun je erom lachen' en 'duizenden anderen hebben ergere problemen' en 'er is niemand dood, hou toch op'. M'n zelfvertrouwen heeft een behoorlijke knauw gehad, alles wat ik de afgelopen jaren heb opgebouwd, is naar de klote. Dus ik heb er even moeite mee om positief te blijven over mezelf.
Tap tap tap
pi_138187581
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef zomertje het volgende:

[..]

Heb je hulp hierbij? Want dat kan je vast een stukje op weg helpen. En het is niet zwak om hulp te vragen.

De belastingaangifte kun je uitstellen, uitstel vragen is niet moeilijk en je hebt 3 maanden extra de tijd. Ook inzicht in je financien door ze op een rijtje te zetten kan heel veel opluchten. Kijken of en hoe je ermee uitkomt of niet en wat er eventueel anders moet/kan. We zijn een vriend van ons die werkloos is geraakt ook aan het helpen hiermee. Sterkte.
Ik had een accountant, een financieel adviseur, maar die is in november overleden, net toen het gesodemieter begon. Dat was ook een vriend van de familie, hij heeft me enorm geholpen, dus dat hakte er ook nog in, en z'n opvolger ken ik verder niet en moet ik zelf achter de broek aan zitten :{
Tap tap tap
pi_138188104
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik probeer m'n hoofd te legen, ik probeer te denken 'het komt allemaal wel weer goed', 'wat stel je je aan', 'over een jaar kun je erom lachen' en 'duizenden anderen hebben ergere problemen' en 'er is niemand dood, hou toch op'. M'n zelfvertrouwen heeft een behoorlijke knauw gehad, alles wat ik de afgelopen jaren heb opgebouwd, is naar de klote. Dus ik heb er even moeite mee om positief te blijven over mezelf.
Dat negatieve tegenover jezelf levert niks op is mijn ervaring. Beter uitvinden waar t fout is gegaan en kijken of je daar iets mee kan. Alles maar aan jezelf wijten maakt t niet beter.
-Albert Camus.
pi_138188321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kan je niet positief zijn tegen jezelf, wees dan positief tegen anderen. Als je jezelf niet helpen kan, help dan anderen.

Dit is een beproefd advies en werkt! :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:26 schreef zomertje het volgende:
Like je signature. O+
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:05:33 #189
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138189151
quote:

[..]

Ik! O-)

[..]

[..]

[..]

[..]

Wanneer je water niet roert, wordt het water helder en kan je het vuil op de bodem beter zien liggen. Oftewel, nu worden weggestopte ervaringen zichtbaar. Pittig voor even, maar heel leerzaam. :)
I know maar zoals alles moet ik het buiten mezelf zoeken omdat ik zo ver met mezelf in de knoop zit dat ik het allemaal wel weet maar niks kan/(durf) op te lossen bang voor wat er allemaal achter zit.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:38:14 #190
47102 Elvi
miemkwien
pi_138190210
Ik word gek van het zoeken naar werk :r . Net van ellende weer mn bed in gekropen maar er toch weer uit gekomen omdat ik weet dat ik anders weer dieper zak. Mn nagels ook kortgeknipt omdat ik mezelf heb opengekrabt -O- Misschien morgen de GGZ maar weer bellen om te vragen of er al schot in zit.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Werk vinden in mn afstudeerrichting is inmiddels onmogelijk want ben al 3 jaar afgestudeerd en heb geen ervaring in het werkveld kunnen opdoen. De rest van mn leven bij callcenters blijven hangen vind ik ook niks. Ik heb het gevoel dat ik opnieuw moet beginnen met een andere opleiding maar ik ben ook de jongste niet meer en ik weet echt niet wat nu het slimste is :{
pi_138190959
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:05 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

I know maar zoals alles moet ik het buiten mezelf zoeken omdat ik zo ver met mezelf in de knoop zit dat ik het allemaal wel weet maar niks kan/(durf) op te lossen bang voor wat er allemaal achter zit.
Dan is het kiezen voor het leed dat je wegstopt, of voor het leed van het wegstoppen zelf, zoals wat je nu ondervindt. Dat kan je zelf doen, of met een deskundige. Stapje voor stapje zou ik het wel doen, zeker als je angstig bent voor wat je vindt.
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:43:27 #192
47102 Elvi
miemkwien
pi_138192181
Fuck it ik ga mn bed weer in :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:57:54 #193
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138192655
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan is het kiezen voor het leed dat je wegstopt, of voor het leed van het wegstoppen zelf, zoals wat je nu ondervindt. Dat kan je zelf doen, of met een deskundige. Stapje voor stapje zou ik het wel doen, zeker als je angstig bent voor wat je vindt.
Tjah.. Ik weet wat ik ga vinden ik weet het allemaal.. en ken mezelf echt door en door. En dat maakt het allemaal zo verschrikkelijk moeilijk voor mij dan. Want ik weet wat er achter al die onverschilligheid en wegloperij schuil hangt en die dingen kan ik niet onder ogen zien.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:58:28 #194
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138192674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Elvi het volgende:
Fuck it ik ga mn bed weer in :')
Fuck it wil ik ook marja... ik moet nog half uurtje stage dan mag ik naar huis.. pfff....
pi_138193424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 01:30 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het is bij mij ook meer wanhoop dan 'laat ik eens lekker aan mezelf gaan werken'.
Wat heb je voor therapie gehad en hoe lang? Nooit overwogen het nog eens te proberen?
Nooit echt therapieren, meer psychiater + een of andere praktische psycholoog waar we eigenlijk nooit zo praktisch waren... En toen later nog een psycho therapeut maar daar had ik helemaal 3x niks aan die legde alleen uit hoe een depressie werkt :P

/ wss omdat ik geen concreet probleem had had ik niks aan dat gepraat.

Voor mij heeft op vakantie gaan geholpen... Maand lang weggeweest en doordat ik met 2 personen was ook weinig tijd gehad om echt diep te zinken verder... Ehh, ''the power of now'' gelezen waardoor je toch de grens tussen verdrinken en uit het water stappen groter kunt maken. (negatieve gedachtes dus geen aandacht geven en lekker laten gaan.)
Rustig aan.
pi_138193487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Tjah.. Ik weet wat ik ga vinden ik weet het allemaal.. en ken mezelf echt door en door. En dat maakt het allemaal zo verschrikkelijk moeilijk voor mij dan. Want ik weet wat er achter al die onverschilligheid en wegloperij schuil hangt en die dingen kan ik niet onder ogen zien.
Men zegt wel eens: als je een probleem 100% kent, wordt het antwoord zichtbaar en is het geen probleem meer.

Maar dan kies je voor bewust blijven lijden, omdat het makkelijker lijkt? Als je de minst hete van twee vuren moet kiezen, dan kan dat, maar ik zou ze allebei willen doven. ;)
pi_138193527
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Men zegt wel eens: als je een probleem 100% kent, wordt het antwoord zichtbaar en is het geen probleem meer.

Maar dan kies je voor bewust blijven lijden, omdat het makkelijker lijkt? Als je de minst hete van twee vuren moet kiezen, dan kan dat, maar ik zou ze allebei willen doven. ;)
Et blijft een probleem als je in de greep bent van je eigen angst.
En dat is een ego probleem... Lekker jezelf bloot geven, fuck die shit :)
Rustig aan.
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:07:59 #198
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138194751
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Om een probleem op te lossen moet je het kennen het weten het begrijpen en boven alles het probleem snappen. Ik ken het en ik weet het. Alleen ik kan er helemaal niks mee.

Hulp vragen roep je dan. Ja doe ik psychologisch traject, begeleid wonen al die shit. En het helpt alleen niet de problemen waar ik echt mee zit. Die al jaren spelen..

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Et blijft een probleem als je in de greep bent van je eigen angst.
En dat is een ego probleem... Lekker jezelf bloot geven, fuck die shit :)
Mezelf bloot geven... Die shit is moeilijk voor iemand met vertrouwens problemen..
pi_138194911
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:07 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Om een probleem op te lossen moet je het kennen het weten het begrijpen en boven alles het probleem snappen. Ik ken het en ik weet het. Alleen ik kan er helemaal niks mee.

Hulp vragen roep je dan. Ja doe ik psychologisch traject, begeleid wonen al die shit. En het helpt alleen niet de problemen waar ik echt mee zit. Die al jaren spelen..

[..]

Mezelf bloot geven... Die shit is moeilijk voor iemand met vertrouwens problemen..
Heb je zelf een idee van wat je kan doen om je situatie te verbeteren?
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:16:13 #200
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138195012
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 16:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je zelf een idee van wat je kan doen om je situatie te verbeteren?
Nope anders was het probleem al geen probleem meer. Als ik de situatie kon verbeteren had ik al een gedeelte van de oplossing toch of nie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')