wie houdt er nou niet van postavant-garde third wave electroacoustic improvisation harsh noise revivalquote:
Die had ik ook bedachtquote:
En blijkbaar was ik daar ook niet origineel meequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit inderdaad ik had het al klaargezet als er binnen 15 minuten geen nieuw topic was
Ik las hasj.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wie houdt er nou niet van postavant-garde third wave electroacoustic improvisation harsh noise revival
Heerlijke percussie ja, ook fijne vrouwelijke vocalist, heb ik nog steeds niet genoeg.quote:
Maar beetje 3e rangs Beach House. Ken je Beach House?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heerlijke percussie ja, ook fijne vrouwelijke vocalist, heb ik nog steeds niet genoeg.
TwollieBollie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wie houdt er nou niet van postavant-garde third wave electroacoustic improvisation harsh noise revival
Ja, daar heb ik een hekel aan. Vreselijke muziek vind ik dat juist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar beetje 3e rangs Beach House. Ken je Beach House?
huhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef DO2 het volgende:
[..]
Daar denkt TwollieBollie heel anders over.
Omdat het blanken zijn, zeker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een hekel aan. Vreselijke muziek vind ik dat juist.
Knapquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een hekel aan. Vreselijke muziek vind ik dat juist.
quote:
Ja geen idee, vind Beach House echt heel irritant.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Knapis een halve kopie
maar Be Forest wat directer denk ik. Minder drugs.
Ja heb ik ook, dit heeft veel meer Afrikaanse invloeden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet veel op elkaar lijken. Heel andere sfeer. Maar misschien luister ik niet goed.
Ja je zegt het goed. Sfeer is wel wat andersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:28 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet veel op elkaar lijken. Heel andere sfeer. Maar misschien luister ik niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |