Het spijt me Nasticoquote:
Beste mening gehoord in dagenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Minder in mijn omgeving en MEER in de omgeving van de gutmenschen![]()
Dan is het gewoon wachten totdat de gutmenschen ook van mening veranderen
Harde leef in de bijlmerquote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Plejeber?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mij tuig noemen![]()
verrekte plejeber.
Ik heb het druk met vele belangrijke elitaire zaken, vandaar deze typfout. grquote:Op zondag 23 maart 2014 20:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Plejeber?![]()
Je bedoeld plebejer, plebejer!
En waar heeft u het dan zo druk mee op den zondagse avond mejuffrouw holy? dubbel grquote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het druk met vele belangrijke elitaire zaken, vandaar deze typfout. gr
Ik bereid mij voor op een tentamen dat ik morgenavond zal maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En waar heeft u het dan zo druk mee op den zondagse avond mejuffrouw holy? dubbel gr
Studeren is sinds lange tijd niet meer echt elitair te noemen in den Nederlanden.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik bereid mij voor op een tentamen dat ik morgenavond zal maken.
gr.
Niet aan een privé-universiteit in het buitenland studerenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Studeren is sinds lange tijd niet meer echt elitair te noemen in den Nederlanden.
Allochtonen die elitair willen overkomen vanaf hun zolderkamer gelegen in een prachtwijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet aan een privé-universiteit in het buitenland studeren
groetjens uit de kruiskade <333quote:Op zondag 23 maart 2014 20:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Allochtonen die elitair willen overkomen vanaf hun zolderkamer gelegen in een prachtwijk.
Miss vind ik het leuk om te trollen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nick Sanders is trouwens wel echt het stereotype PVV'er.![]()
nee maar tochquote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Miss vind ik het leuk om te trollen.
Exit linkse kerk dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:42 schreef lazypenguin het volgende:
minder wilders en minder dom populus dat niet voor zichzelf nadenken wil
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Individual het volgende:
Niet meer, niet minder.
Om onzin als Wilders te voorkomen moet je de lastpakken aanpakken of het nu Marokkanen of Tokkies zijn. Zo lang dat niet/te weinig wordt gedaan blijft Wilders stemmen krijgen
Wilders is de fout van de andere grote partijen.
Toch bedankt voor je deelname.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik stem niet op valse tegenstellingen.
Video na 51 seconden afgezet. Wat een pure aids als achtergrondmuziek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef mapima het volgende:
Meer meer meer jammie!!
Top15 Moroccan Women /Men (100% Moroccans):
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Het begint daarnaast ook wel storend te worden dat zodra je een wat meer genuanceerde mening wil uitdragen, je meteen wordt uitgemaakt voor links hippietuig oid, of dat je het probleem niet ziet/snapt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Individual het volgende:
Niet meer, niet minder.
Om onzin als Wilders te voorkomen moet je de lastpakken aanpakken of het nu Marokkanen of Tokkies zijn. Zo lang dat niet/te weinig wordt gedaan blijft Wilders stemmen krijgen
dan zet je je geluid uitquote:Op zondag 30 maart 2014 17:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Video na 51 seconden afgezet. Wat een pure aids als achtergrondmuziek.
Marokkaanse vrouwen kunnen misschien best mooi zijn verder...
Een mocro met een Belgisch accent.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat deze jongens opkomen voor de rechtsstaat
Is Brabantse zachte g toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:09 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Een mocro met een Belgisch accent.
Mooie reactie. Je raakt precies de kern.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Het begint daarnaast ook wel storend te worden dat zodra je een wat meer genuanceerde mening wil uitdragen, je meteen wordt uitgemaakt voor links hippietuig oid, of dat je het probleem niet ziet/snapt.
Wilders en zijn partij is nog altijd hetzelfde gebleven. Veel schreeuwen, maar niks ondernemen, laat staan wat goeds bereiken. Hij wil het gaan 'regelen', op welke legitieme manier dan? Met Wilders aan het roer is de kans zeer klein dat hij dit wel even 'regelt', hoe graag ik of anderen dat ook willen.
Mijns inziens kun je mensen op basis van het feit dat ze crimineel gedrag vertonen niet de toegang tot een land ontzeggen. Zeker niet als de mensen in het land zijn geboren. Je kunt ze hooguit bestraffen op basis van de in het land geldende wetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Niet meer, niet minder..
Maar minder criminele Marokkanen, is niks mis mee..
Dus minder 'criminele' Marokkanen alstublieft..
'Crimineel gedrag' is wat anders dan een echte 'crimineel' zijn, en zware dingen uitvoeren...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mijns inziens kun je mensen op basis van het feit dat ze crimineel gedrag vertonen niet de toegang tot een land ontzeggen. Zeker niet als de mensen in het land zijn geboren. Je kunt ze hooguit bestraffen op basis van de in het land geldende wetten.
Dan nog. Hoe kun je iemand het land uitzetten als die persoon in dat land geboren is? Verbannen is erg middeleeuws.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
'Crimineel gedrag' is wat anders dan een echte 'crimineel' zijn, en zware dingen uitvoeren...
http://ejbron.wordpress.com/2014/02/17/zwitserland-neemt-eerste-oude-maatregel-criminele-vreemdelingen-kunnen-hun-koffers-pakken/quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan nog. Hoe kun je iemand het land uitzetten als die persoon in dat land geboren is? Verbannen is erg middeleeuws.
Dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mijns inziens kun je mensen op basis van het feit dat ze crimineel gedrag vertonen niet de toegang tot een land ontzeggen. Zeker niet als de mensen in het land zijn geboren. Je kunt ze hooguit bestraffen op basis van de in het land geldende wetten.
Dat snapt elke aap, het hele punt van de politiek is dat het in staat moet zijn wetten aan te passen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
Want die 'gutmenschen' willen meer Marokkaans tuig?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Eerder van zijn ouders.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Individual het volgende:
Minder criminele Marokkanen betekent natuurlijk niet per definitie dat ze het land uitmoeten. In de gevangenis voor de rest van hun leven mag natuurlijk ookquote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uitquote:
En niks geen gelul over verdragen of andere landen die geen zaken met je meer willen doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uitOok diegene die in Zwitserland geboren zijn maar ik neem aan dat het dan om mensen met een dubbel paspoort gaat? En dit is bereikt door de wil van het volk middels een referendum.
Prachtig land waar de democratie nog werkt. Hier worden dit soort maatregelen geblokkeerd door Goedvolk en Co
Waarom nou weer niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Copthorne het volgende:
Zwitserland is wel een baas land. Maar zij kunnen zich dit veroorloven, wij niet.
jij denkt dat Italië onze tomaten niet meer koopt als we een overvaller het land uit gooien?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
EU, economisch afhankelijk en ga zo maar door...
Vind je niet dat we met 16 miljoen met meer dan genoeg mensen hier zijn?quote:
Nee, ik vind Nederland (nog) niet vol.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Vind je niet dat we met 16 miljoen met meer dan genoeg mensen hier zijn?
Maar als we kunnen ruilen, een crimineel voor een normale Marokkaan, vind ik dat ook best![]()
Nee, maar het ligt eraan met welk doel. Leuk om bijvoorbeeld in een kooitje te doen, leuk om je nagels te laten knippen. Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef Copthorne het volgende:
Ik vind Marokkaanse meisjes wel leuk.
Ben ik nu hypocriet?
Ik vind ze doorgaans erg aantrekkelijk en ik hou van hun temperament. Pittige tantes met een eigen mening.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:05 schreef dustbrain het volgende:
Slechte vraag om hier te stellen. 90% hier is een straatschuwe autist die hun onderbroekje volschijten wanneer ze in de buurt komen van buitenlanders
Dat is fantastisch! Wanneer ik een Marokkaans meisje op een mening betrap ben ik ook altijd direct verliefd!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind ze doorgaans erg aantrekkelijk en ik hou van hun temperament. Pittige tantes met een eigen mening.
Ik ook mits ze normaal intelligent zijn. Temperament met een laag IQ is hetzelfde als een dikke tokkiewijf zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind ze doorgaans erg aantrekkelijk en ik hou van hun temperament. Pittige tantes met een eigen mening.
Inderdaad. En temperament met een hoog IQ betekent dat je man bent, dus je bent goed bezig in het leven!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ook mits ze normaal intelligent zijn. Temperament met een laag IQ is hetzelfde als een dikke tokkiewijf zijn.
Ja, ik doel niet op die grieten die met veel te veel make-up op in de trein zitten "kanker dit, kanker dat". Er zijn genoeg intelligente Marokkaanse meisjes die iets van hun toekomst willen maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ook mits ze normaal intelligent zijn. Temperament met een laag IQ is hetzelfde als een dikke tokkiewijf zijn.
De sociale mobiliteit onder Marokkaanse meisjes is hoger: ze halen betere schoolresultaten en ronden hun studie eerder af. Helaas ontbreekt longitudinaal onderzoek naar hoe het de komende 20 jaar gaat, het blijkt dat ze na hun huwelijk niet meer met de onderzoeker mogen spreken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, ik doel niet op die grieten die met veel te veel make-up op in de trein zitten "kanker dit, kanker dat". Er zijn genoeg intelligente Marokkaanse meisjes die iets van hun toekomst willen maken.
Ja, en die bron die je quote is zo onpartijdigquote:Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uitOok diegene die in Zwitserland geboren zijn maar ik neem aan dat het dan om mensen met een dubbel paspoort gaat? En dit is bereikt door de wil van het volk middels een referendum
![]()
Prachtig land waar de democratie nog werkt. Hier worden dit soort maatregelen geblokkeerd door Goedvolk en Co![]()
De PVV aanhang is vooral dik en dom, de rest is bijzaak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef SirHammerlock het volgende:
[..]
Ja, en die bron die je quote is zo onpartijdig
Geloven in je eigen leugens dat is de PVV en haar aanhang ten voeten uit.
Veel Marokkaanse vrouwen werken volgens mij. Ik weet niet of Marokkanen tegenwoordig veel buiten hun Marokkaanse kring trouwen. Ik ken alleen voorbeelden van Nederlands-Turkse huwelijken, maar volgens mij komt het met een groot deel van die Marokkaanse meisjes wel goed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
De sociale mobiliteit onder Marokkaanse meisjes is hoger: ze halen betere schoolresultaten en ronden hun studie eerder af. Helaas ontbreekt longitudinaal onderzoek naar hoe het de komende 20 jaar gaat, het blijkt dat ze na hun huwelijk niet meer met de onderzoeker mogen spreken.
Ik was niet helemaal serieus, maar je hebt gelijk. Marokkaanse vrouwen doen het (ivm Marokkaanse mannen) beter. Sowieso slaat al die ophef nergens op, er is nog een nawee van armoede (in sociaal en financieel vlak) maar wanneer dergelijke variabelen constant worden gehouden valt de oververtegenwoordiging in de criminaliteit reuze mee, daarbij is die oververtegenwoordiging tegelijk resultaat van de wijze waarop die groep wordt benaderd. Dwz; het is niet neutraal, wanneer wij in een auto vol drugs naast een auto met een Marokkaanse bestuurder (ook vol drugs) rijden wordt eerder de Marokkaanse bestuurder aangehouden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Veel Marokkaanse vrouwen werken toch tegenwoordig? Ik weet niet of Marokkanen tegenwoordig veel buiten hun Marokkaanse kring trouwen. Ik ken alleen voorbeelden van Nederlands-Turkse huwelijken, maar volgens mij komt het met een groot deel van die Marokkaanse meisjes wel goed.
Als je een Marokkaans paspoort hebt en je minacht Nederland zou crimineel gedrag geen Nederlands probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus, maar je hebt gelijk. Marokkaanse vrouwen doen het (ivm Marokkaanse mannen) beter. Sowieso slaat al die ophef nergens op, er is nog een nawee van armoede (in sociaal en financieel vlak) maar wanneer dergelijke variabelen constant worden gehouden valt de oververtegenwoordiging in de criminaliteit reuze mee, daarbij is die oververtegenwoordiging tegelijk resultaat van de wijze waarop die groep wordt benaderd. Dwz; het is niet neutraal, wanneer wij in een auto vol drugs naast een auto met een Marokkaanse bestuurder (ook vol drugs) rijden wordt eerder de Marokkaanse bestuurder aangehouden.
Sowieso, als je 3e generatie nog "marokkaans" noemt slaat nergens op, hier geboren en opgegroeid, kortom ONS probleem, niet een Marokkaans probleem.
ik zie een lichtgele tint bij de "de" op deze post, is dit normaal of komt dit door de wiet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef Nicksanders het volgende:
Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder
Ik ken zelf een aantal marokkanen die met nlers getrouwd zijn, ook vrouwen. Het zijn vaak wel bekeerlingen, maar daar kiezen ze zelf voor. Tegenwoordig hebben families weinig te zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Die gaan toch nooit met kazen, dat wordt niet geaccepteerd binnen Marokkaanse kring.
Als je zou vragen of ze minder turken of Surinamers of gewoon allochtonen willen dan hadden er ook wel zoveel op minder gestemd. Nl is gewoon racistisch.quote:
Weg? Ik ben hier geboren, dit is mijn land. Ga jij maar weg, grapjas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:39 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ga dan weg zeurpiet.
Maar ja, het is makkelijker om de racisme kaart te trekken.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Weg? Ik ben hier geboren, dit is mijn land. Ga jij maar weg, grapjas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |