quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Individual het volgende:
Niet meer, niet minder.
Om onzin als Wilders te voorkomen moet je de lastpakken aanpakken of het nu Marokkanen of Tokkies zijn. Zo lang dat niet/te weinig wordt gedaan blijft Wilders stemmen krijgen
Wilders is de fout van de andere grote partijen.
Toch bedankt voor je deelname.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik stem niet op valse tegenstellingen.
Video na 51 seconden afgezet. Wat een pure aids als achtergrondmuziek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef mapima het volgende:
Meer meer meer jammie!!
Top15 Moroccan Women /Men (100% Moroccans):
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Het begint daarnaast ook wel storend te worden dat zodra je een wat meer genuanceerde mening wil uitdragen, je meteen wordt uitgemaakt voor links hippietuig oid, of dat je het probleem niet ziet/snapt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Individual het volgende:
Niet meer, niet minder.
Om onzin als Wilders te voorkomen moet je de lastpakken aanpakken of het nu Marokkanen of Tokkies zijn. Zo lang dat niet/te weinig wordt gedaan blijft Wilders stemmen krijgen
dan zet je je geluid uitquote:Op zondag 30 maart 2014 17:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Video na 51 seconden afgezet. Wat een pure aids als achtergrondmuziek.
Marokkaanse vrouwen kunnen misschien best mooi zijn verder...
Een mocro met een Belgisch accent.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Mooi dat deze jongens opkomen voor de rechtsstaat
Is Brabantse zachte g toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:09 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Een mocro met een Belgisch accent.
Mooie reactie. Je raakt precies de kern.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Hier kan ik mij ook wel in vinden. Het begint daarnaast ook wel storend te worden dat zodra je een wat meer genuanceerde mening wil uitdragen, je meteen wordt uitgemaakt voor links hippietuig oid, of dat je het probleem niet ziet/snapt.
Wilders en zijn partij is nog altijd hetzelfde gebleven. Veel schreeuwen, maar niks ondernemen, laat staan wat goeds bereiken. Hij wil het gaan 'regelen', op welke legitieme manier dan? Met Wilders aan het roer is de kans zeer klein dat hij dit wel even 'regelt', hoe graag ik of anderen dat ook willen.
Mijns inziens kun je mensen op basis van het feit dat ze crimineel gedrag vertonen niet de toegang tot een land ontzeggen. Zeker niet als de mensen in het land zijn geboren. Je kunt ze hooguit bestraffen op basis van de in het land geldende wetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Niet meer, niet minder..
Maar minder criminele Marokkanen, is niks mis mee..
Dus minder 'criminele' Marokkanen alstublieft..
'Crimineel gedrag' is wat anders dan een echte 'crimineel' zijn, en zware dingen uitvoeren...quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mijns inziens kun je mensen op basis van het feit dat ze crimineel gedrag vertonen niet de toegang tot een land ontzeggen. Zeker niet als de mensen in het land zijn geboren. Je kunt ze hooguit bestraffen op basis van de in het land geldende wetten.
Dan nog. Hoe kun je iemand het land uitzetten als die persoon in dat land geboren is? Verbannen is erg middeleeuws.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:34 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
'Crimineel gedrag' is wat anders dan een echte 'crimineel' zijn, en zware dingen uitvoeren...
http://ejbron.wordpress.com/2014/02/17/zwitserland-neemt-eerste-oude-maatregel-criminele-vreemdelingen-kunnen-hun-koffers-pakken/quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dan nog. Hoe kun je iemand het land uitzetten als die persoon in dat land geboren is? Verbannen is erg middeleeuws.
Dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mijns inziens kun je mensen op basis van het feit dat ze crimineel gedrag vertonen niet de toegang tot een land ontzeggen. Zeker niet als de mensen in het land zijn geboren. Je kunt ze hooguit bestraffen op basis van de in het land geldende wetten.
Dat snapt elke aap, het hele punt van de politiek is dat het in staat moet zijn wetten aan te passen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
Want die 'gutmenschen' willen meer Marokkaans tuig?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Minder in mijn omgeving en MEER in de omgeving van de gutmenschen![]()
Dan is het gewoon wachten totdat de gutmenschen ook van mening veranderen
Eerder van zijn ouders.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Individual het volgende:
Minder criminele Marokkanen betekent natuurlijk niet per definitie dat ze het land uitmoeten. In de gevangenis voor de rest van hun leven mag natuurlijk ookquote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |