Het spijt me Nasticoquote:
Beste mening gehoord in dagenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Minder in mijn omgeving en MEER in de omgeving van de gutmenschen![]()
Dan is het gewoon wachten totdat de gutmenschen ook van mening veranderen
Harde leef in de bijlmerquote:Op zondag 23 maart 2014 19:36 schreef SchoneZoon het volgende:
Minder in mijn omgeving en MEER in de omgeving van de gutmenschen![]()
Dan is het gewoon wachten totdat de gutmenschen ook van mening veranderen
Plejeber?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mij tuig noemen![]()
verrekte plejeber.
Ik heb het druk met vele belangrijke elitaire zaken, vandaar deze typfout. grquote:Op zondag 23 maart 2014 20:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Plejeber?![]()
Je bedoeld plebejer, plebejer!
En waar heeft u het dan zo druk mee op den zondagse avond mejuffrouw holy? dubbel grquote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het druk met vele belangrijke elitaire zaken, vandaar deze typfout. gr
Ik bereid mij voor op een tentamen dat ik morgenavond zal maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En waar heeft u het dan zo druk mee op den zondagse avond mejuffrouw holy? dubbel gr
Studeren is sinds lange tijd niet meer echt elitair te noemen in den Nederlanden.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik bereid mij voor op een tentamen dat ik morgenavond zal maken.
gr.
Niet aan een privé-universiteit in het buitenland studerenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Studeren is sinds lange tijd niet meer echt elitair te noemen in den Nederlanden.
Allochtonen die elitair willen overkomen vanaf hun zolderkamer gelegen in een prachtwijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet aan een privé-universiteit in het buitenland studeren
groetjens uit de kruiskade <333quote:Op zondag 23 maart 2014 20:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Allochtonen die elitair willen overkomen vanaf hun zolderkamer gelegen in een prachtwijk.
Miss vind ik het leuk om te trollen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nick Sanders is trouwens wel echt het stereotype PVV'er.![]()
nee maar tochquote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Miss vind ik het leuk om te trollen.
Exit linkse kerk dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:42 schreef lazypenguin het volgende:
minder wilders en minder dom populus dat niet voor zichzelf nadenken wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |