Pas geleden nog een gloednieuwe Golf van een collega gejat door een Marokkaan voor zijn huis om paar min daarna in de prak te worden geredenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef Lorenzo123 het volgende:
het is eenmaal zo, als je naar buiten kijkt naar je auto en ze zitten met zaklampen erin te kijken wordt je niet vrolijk. en als je 5 minuten iets waardevols erin laat is het weg
Rechtsboven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar is de optie: "Maakt geen flikker uit"?
Ik heb gedrukt, maar er is niets veranderdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat meer naar boven, daar met dat kruisje.
Jammerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb gedrukt, maar er is niets veranderd
Weird, did you try turning the computer off and on again?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb gedrukt, maar er is niets veranderd
Ja. Ik denk dat ik de C-schijf maar ga formatteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Weird, did you try turning the computer off and on again?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu verschijnen die oogtyfusveroorzakende posts van jou weer op mijn scherm.
Lorenzo kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef Lorenzo123 het volgende:
praat over dit topic anders gewoon weg hier
Nee dat zijn de kinderen van de Marokkanen die toen dansten op straat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:55 schreef longinus het volgende:
De marokkaanse tieners van nu waren de gastjes die dansten op straat bij 9-11,
Bullshit. De poll sluit mensen uit die zich in beide opties niet kunnen vinden. Hun stemmen gaan dus verloren en daarmee zegt de poll gelijk niks meer over of men het stiekem wel of niet met Wilders eens is. Of denk je soms dat alle mensen die tegen 'minder, minder, minder' zijn, "er dus meteen maar 'meer' willen?"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef john-hert het volgende:
Deze poll bewijst wederom dat veel mensen schande spreken over Wilders zijn uitspraken maar het stiekem wel eens zijn met hem.
Ik kan niet anders reageren dan met de in de spoiler geplaatste reactiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Bullshit. De poll sluit mensen uit die zich in beide opties niet kunnen vinden. Hun stemmen gaan dus verloren en daarmee zegt de poll gelijk niks meer over of men het stiekem wel of niet met Wilders eens is. Of denk je soms dat alle mensen die tegen 'minder, minder, minder' zijn, er dus meteen maar 'meer' willen?![]()
Echt PVV-retoriek weer dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kan niet anders reageren dan met de in de spoiler geplaatste reactieDankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de peilingen doet de PVV het goed en ook in de wandelgangen hoor ik vaak dat mensen het op dit punt eens zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Bullshit. De poll sluit mensen uit die zich in beide opties niet kunnen vinden. Hun stemmen gaan dus verloren en daarmee zegt de p oll gelijk niks meer over of men het stiekem wel of niet met Wilders eens is. Of denk je soms dat alle mensen die tegen 'minder, minder, minder' zijn, "er dus meteen maar 'meer' willen?"![]()
![]()
Echt PVV-retoriek weer dit.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:46 schreef Gravereaper het volgende:
Niet per se minder Marokkanen maar wel minder idioten. En aangezien veel Marokkanen afstammen van volken die op het platteland wonen hebben ze de genen niet bepaald in hun voordeel. Stereotypes bestaan nou eenmaal voor een reden dus ik beoordeel liever het individu. Sommige mensen interpreteren dit als racisme maar dat zal me een worst wezen.
Dit ongeveer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef D.D.W. het volgende:
Meer lekkere Marokkaanse vrouwen![]()
Criminele en/of parasiterende Marokkanen het land uit mits Marokkaans paspoort!
Groot gelijk mij vriend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:31 schreef D.D.W. het volgende:
Meer lekkere Marokkaanse vrouwen![]()
Criminele en/of parasiterende Marokkanen het land uit mits Marokkaans paspoort!
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Copthorne het volgende:
En uiteindelijk was iedereen het stiekem met Wilders eens.
quote:
ik ben je zuster niet, wenfer2.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denk je dat je Turkse broers dit soort reactie kunnen waarderen zuster?
Ey zussie pssst.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben je zuster niet, wenfer2.
Bedankt Natisco.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |