Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uitquote:
En niks geen gelul over verdragen of andere landen die geen zaken met je meer willen doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uitOok diegene die in Zwitserland geboren zijn maar ik neem aan dat het dan om mensen met een dubbel paspoort gaat? En dit is bereikt door de wil van het volk middels een referendum.
Prachtig land waar de democratie nog werkt. Hier worden dit soort maatregelen geblokkeerd door Goedvolk en Co
Waarom nou weer niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Copthorne het volgende:
Zwitserland is wel een baas land. Maar zij kunnen zich dit veroorloven, wij niet.
jij denkt dat Italië onze tomaten niet meer koopt als we een overvaller het land uit gooien?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
EU, economisch afhankelijk en ga zo maar door...
Vind je niet dat we met 16 miljoen met meer dan genoeg mensen hier zijn?quote:
Nee, ik vind Nederland (nog) niet vol.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Vind je niet dat we met 16 miljoen met meer dan genoeg mensen hier zijn?
Maar als we kunnen ruilen, een crimineel voor een normale Marokkaan, vind ik dat ook best![]()
Nee, maar het ligt eraan met welk doel. Leuk om bijvoorbeeld in een kooitje te doen, leuk om je nagels te laten knippen. Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:04 schreef Copthorne het volgende:
Ik vind Marokkaanse meisjes wel leuk.
Ben ik nu hypocriet?
Ik vind ze doorgaans erg aantrekkelijk en ik hou van hun temperament. Pittige tantes met een eigen mening.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:05 schreef dustbrain het volgende:
Slechte vraag om hier te stellen. 90% hier is een straatschuwe autist die hun onderbroekje volschijten wanneer ze in de buurt komen van buitenlanders
Dat is fantastisch! Wanneer ik een Marokkaans meisje op een mening betrap ben ik ook altijd direct verliefd!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind ze doorgaans erg aantrekkelijk en ik hou van hun temperament. Pittige tantes met een eigen mening.
Ik ook mits ze normaal intelligent zijn. Temperament met een laag IQ is hetzelfde als een dikke tokkiewijf zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind ze doorgaans erg aantrekkelijk en ik hou van hun temperament. Pittige tantes met een eigen mening.
Inderdaad. En temperament met een hoog IQ betekent dat je man bent, dus je bent goed bezig in het leven!quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ook mits ze normaal intelligent zijn. Temperament met een laag IQ is hetzelfde als een dikke tokkiewijf zijn.
Ja, ik doel niet op die grieten die met veel te veel make-up op in de trein zitten "kanker dit, kanker dat". Er zijn genoeg intelligente Marokkaanse meisjes die iets van hun toekomst willen maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ook mits ze normaal intelligent zijn. Temperament met een laag IQ is hetzelfde als een dikke tokkiewijf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |