De sociale mobiliteit onder Marokkaanse meisjes is hoger: ze halen betere schoolresultaten en ronden hun studie eerder af. Helaas ontbreekt longitudinaal onderzoek naar hoe het de komende 20 jaar gaat, het blijkt dat ze na hun huwelijk niet meer met de onderzoeker mogen spreken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, ik doel niet op die grieten die met veel te veel make-up op in de trein zitten "kanker dit, kanker dat". Er zijn genoeg intelligente Marokkaanse meisjes die iets van hun toekomst willen maken.
Ja, en die bron die je quote is zo onpartijdigquote:Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uitOok diegene die in Zwitserland geboren zijn maar ik neem aan dat het dan om mensen met een dubbel paspoort gaat? En dit is bereikt door de wil van het volk middels een referendum
![]()
Prachtig land waar de democratie nog werkt. Hier worden dit soort maatregelen geblokkeerd door Goedvolk en Co![]()
De PVV aanhang is vooral dik en dom, de rest is bijzaak.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef SirHammerlock het volgende:
[..]
Ja, en die bron die je quote is zo onpartijdig
Geloven in je eigen leugens dat is de PVV en haar aanhang ten voeten uit.
Veel Marokkaanse vrouwen werken volgens mij. Ik weet niet of Marokkanen tegenwoordig veel buiten hun Marokkaanse kring trouwen. Ik ken alleen voorbeelden van Nederlands-Turkse huwelijken, maar volgens mij komt het met een groot deel van die Marokkaanse meisjes wel goed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
De sociale mobiliteit onder Marokkaanse meisjes is hoger: ze halen betere schoolresultaten en ronden hun studie eerder af. Helaas ontbreekt longitudinaal onderzoek naar hoe het de komende 20 jaar gaat, het blijkt dat ze na hun huwelijk niet meer met de onderzoeker mogen spreken.
Ik was niet helemaal serieus, maar je hebt gelijk. Marokkaanse vrouwen doen het (ivm Marokkaanse mannen) beter. Sowieso slaat al die ophef nergens op, er is nog een nawee van armoede (in sociaal en financieel vlak) maar wanneer dergelijke variabelen constant worden gehouden valt de oververtegenwoordiging in de criminaliteit reuze mee, daarbij is die oververtegenwoordiging tegelijk resultaat van de wijze waarop die groep wordt benaderd. Dwz; het is niet neutraal, wanneer wij in een auto vol drugs naast een auto met een Marokkaanse bestuurder (ook vol drugs) rijden wordt eerder de Marokkaanse bestuurder aangehouden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Veel Marokkaanse vrouwen werken toch tegenwoordig? Ik weet niet of Marokkanen tegenwoordig veel buiten hun Marokkaanse kring trouwen. Ik ken alleen voorbeelden van Nederlands-Turkse huwelijken, maar volgens mij komt het met een groot deel van die Marokkaanse meisjes wel goed.
Als je een Marokkaans paspoort hebt en je minacht Nederland zou crimineel gedrag geen Nederlands probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus, maar je hebt gelijk. Marokkaanse vrouwen doen het (ivm Marokkaanse mannen) beter. Sowieso slaat al die ophef nergens op, er is nog een nawee van armoede (in sociaal en financieel vlak) maar wanneer dergelijke variabelen constant worden gehouden valt de oververtegenwoordiging in de criminaliteit reuze mee, daarbij is die oververtegenwoordiging tegelijk resultaat van de wijze waarop die groep wordt benaderd. Dwz; het is niet neutraal, wanneer wij in een auto vol drugs naast een auto met een Marokkaanse bestuurder (ook vol drugs) rijden wordt eerder de Marokkaanse bestuurder aangehouden.
Sowieso, als je 3e generatie nog "marokkaans" noemt slaat nergens op, hier geboren en opgegroeid, kortom ONS probleem, niet een Marokkaans probleem.
ik zie een lichtgele tint bij de "de" op deze post, is dit normaal of komt dit door de wiet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef Nicksanders het volgende:
Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder
Ik ken zelf een aantal marokkanen die met nlers getrouwd zijn, ook vrouwen. Het zijn vaak wel bekeerlingen, maar daar kiezen ze zelf voor. Tegenwoordig hebben families weinig te zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Die gaan toch nooit met kazen, dat wordt niet geaccepteerd binnen Marokkaanse kring.
Als je zou vragen of ze minder turken of Surinamers of gewoon allochtonen willen dan hadden er ook wel zoveel op minder gestemd. Nl is gewoon racistisch.quote:
Weg? Ik ben hier geboren, dit is mijn land. Ga jij maar weg, grapjas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:39 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ga dan weg zeurpiet.
Maar ja, het is makkelijker om de racisme kaart te trekken.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Weg? Ik ben hier geboren, dit is mijn land. Ga jij maar weg, grapjas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |