abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138386662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:08 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ja, ik doel niet op die grieten die met veel te veel make-up op in de trein zitten "kanker dit, kanker dat". Er zijn genoeg intelligente Marokkaanse meisjes die iets van hun toekomst willen maken.
De sociale mobiliteit onder Marokkaanse meisjes is hoger: ze halen betere schoolresultaten en ronden hun studie eerder af. Helaas ontbreekt longitudinaal onderzoek naar hoe het de komende 20 jaar gaat, het blijkt dat ze na hun huwelijk niet meer met de onderzoeker mogen spreken.
pi_138386678
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dus de Zwitsers schoppen criminele vreemdelingen gewoon het land uit _O_ Ook diegene die in Zwitserland geboren zijn maar ik neem aan dat het dan om mensen met een dubbel paspoort gaat? En dit is bereikt door de wil van het volk middels een referendum ^O^

Prachtig land waar de democratie nog werkt. Hier worden dit soort maatregelen geblokkeerd door Goedvolk en Co :{w
Ja, en die bron die je quote is zo onpartijdig :')

Geloven in je eigen leugens dat is de PVV en haar aanhang ten voeten uit.
pi_138386726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:11 schreef SirHammerlock het volgende:

[..]

Ja, en die bron die je quote is zo onpartijdig :')

Geloven in je eigen leugens dat is de PVV en haar aanhang ten voeten uit.
De PVV aanhang is vooral dik en dom, de rest is bijzaak.
pi_138386757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef ericnorthman het volgende:

[..]

De sociale mobiliteit onder Marokkaanse meisjes is hoger: ze halen betere schoolresultaten en ronden hun studie eerder af. Helaas ontbreekt longitudinaal onderzoek naar hoe het de komende 20 jaar gaat, het blijkt dat ze na hun huwelijk niet meer met de onderzoeker mogen spreken.
Veel Marokkaanse vrouwen werken volgens mij. Ik weet niet of Marokkanen tegenwoordig veel buiten hun Marokkaanse kring trouwen. Ik ken alleen voorbeelden van Nederlands-Turkse huwelijken, maar volgens mij komt het met een groot deel van die Marokkaanse meisjes wel goed.
Copthorne 2.0
pi_138386837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Veel Marokkaanse vrouwen werken toch tegenwoordig? Ik weet niet of Marokkanen tegenwoordig veel buiten hun Marokkaanse kring trouwen. Ik ken alleen voorbeelden van Nederlands-Turkse huwelijken, maar volgens mij komt het met een groot deel van die Marokkaanse meisjes wel goed.
Ik was niet helemaal serieus, maar je hebt gelijk. Marokkaanse vrouwen doen het (ivm Marokkaanse mannen) beter. Sowieso slaat al die ophef nergens op, er is nog een nawee van armoede (in sociaal en financieel vlak) maar wanneer dergelijke variabelen constant worden gehouden valt de oververtegenwoordiging in de criminaliteit reuze mee, daarbij is die oververtegenwoordiging tegelijk resultaat van de wijze waarop die groep wordt benaderd. Dwz; het is niet neutraal, wanneer wij in een auto vol drugs naast een auto met een Marokkaanse bestuurder (ook vol drugs) rijden wordt eerder de Marokkaanse bestuurder aangehouden.

Sowieso, als je 3e generatie nog "marokkaans" noemt slaat nergens op, hier geboren en opgegroeid, kortom ONS probleem, niet een Marokkaans probleem.
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:26:22 #181
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_138387213
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef ericnorthman het volgende:

[..]

Ik was niet helemaal serieus, maar je hebt gelijk. Marokkaanse vrouwen doen het (ivm Marokkaanse mannen) beter. Sowieso slaat al die ophef nergens op, er is nog een nawee van armoede (in sociaal en financieel vlak) maar wanneer dergelijke variabelen constant worden gehouden valt de oververtegenwoordiging in de criminaliteit reuze mee, daarbij is die oververtegenwoordiging tegelijk resultaat van de wijze waarop die groep wordt benaderd. Dwz; het is niet neutraal, wanneer wij in een auto vol drugs naast een auto met een Marokkaanse bestuurder (ook vol drugs) rijden wordt eerder de Marokkaanse bestuurder aangehouden.

Sowieso, als je 3e generatie nog "marokkaans" noemt slaat nergens op, hier geboren en opgegroeid, kortom ONS probleem, niet een Marokkaans probleem.
Als je een Marokkaans paspoort hebt en je minacht Nederland zou crimineel gedrag geen Nederlands probleem moeten zijn.
Gezien er zo'n 120 miljoen euro jaarlijks naar Marokko gestuurd wordt zal het met die armoe ook wel meevallen, denk je niet
pi_138387514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef Nicksanders het volgende:
Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder Minder
ik zie een lichtgele tint bij de "de" op deze post, is dit normaal of komt dit door de wiet?
pi_138535127
85% stemt minder _O-
Copthorne 2.0
pi_138535526
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Die gaan toch nooit met kazen, dat wordt niet geaccepteerd binnen Marokkaanse kring.
Ik ken zelf een aantal marokkanen die met nlers getrouwd zijn, ook vrouwen. Het zijn vaak wel bekeerlingen, maar daar kiezen ze zelf voor. Tegenwoordig hebben families weinig te zeggen.
pi_138535546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:11 schreef Copthorne het volgende:
85% stemt minder _O-
Als je zou vragen of ze minder turken of Surinamers of gewoon allochtonen willen dan hadden er ook wel zoveel op minder gestemd. Nl is gewoon racistisch.
pi_138535671
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:32 schreef LoveAndPeace het volgende:
Nl is gewoon racistisch.
Ga dan weg zeurpiet.
Maar ja, het is makkelijker om de racisme kaart te trekken. :')
pi_138535857
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:39 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ga dan weg zeurpiet.
Maar ja, het is makkelijker om de racisme kaart te trekken. :')
Weg? Ik ben hier geboren, dit is mijn land. Ga jij maar weg, grapjas.
pi_138535872
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef LoveAndPeace het volgende:

[..]

Weg? Ik ben hier geboren, dit is mijn land. Ga jij maar weg, grapjas.
:') :|W
pi_138535962
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:48 schreef Syntos het volgende:

[..]

:') :|W
Wat zit je nou zo dom te doen met je :') ? Lomperd.
  Admin zaterdag 5 april 2014 @ 12:55:37 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138536025
Ja ga lekker vechten, dicht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')