SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, laten we met z'n allen in het Feedback topic gaan. Dat zal wat veranderen.
Linkje? Ik ben klaar om te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosLet's make a story to tell
Dat is zo mijn utopia.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosLet's make a story to tell
Nou dan laat die gasten maar weg brengen geen drol op..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
ze mogen niet meer neuken terwijl er gasten zijn
In de COS ook inmiddelsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Wat een ongemakkelijke spanning aan tafel...
die man en vrouw aan de rechterkant horen niet bij dat roze ding en die andere 3 vrouwen.. die laatste 3 lopen constant soort van mopjes met elkaar te vertellen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Wat een ongemakkelijke spanning aan tafel...
Is dat letterlijk zo gezegd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
ze mogen niet meer neuken terwijl er gasten zijn
En ook niet bij elkaar, die man en die vrouw. Roze vest hoort dan wel weer bij die andere drie vrouwen. De bontkraagjes zijn een stel en de rest zijn collega's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef martend het volgende:
[..]
die man en vrouw aan de rechterkant horen niet bij dat roze ding en die andere 3 vrouwen.. die laatste 3 lopen constant soort van mopjes met elkaar te vertellen...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:08 schreef Baconbus het volgende:
En Mark als de meest sympathieke eter. Topper die Mark. Mark terug in de OP!
Ik heb de indruk dat hij steeds meer geïsoleerd raakt. Ik zie hem niet veel meer met ERG.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef aimbotguru het volgende:
ik vraag me echt af, vanwaar ineens die ommekeer bij ruud komt, is hij echt verliefd op marietje of doet hij dit puur voor het programma...?
quote:
UTO / Feedbackquote:
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef asco het volgende:
Die Nicolien lijkt net een zus van Epke die turner.
Niks...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb die Mark gemist en er waren ook geen filmpjes van, wat was er zo geweldig aan hem?
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar komen er nu nog drie eters straks ?
Epke is 1:25mquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef asco het volgende:
Die Nicolien lijkt net een zus van Epke die turner.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
UTO / Feedback
Ik ga zo op mijn flikker krijgen(en dan schelden dat ze me flikker noemen
)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.
Tss de modjes mogen je toch niet zomaar uitschelden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
UTO / Feedback
Ik ga zo op mijn flikker krijgen(en dan schelden dat ze me flikker noemen
)
Mooi!quote:
Gaat elke dag een lading schuurmiddel overheen, met als toegift een kopje water.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Die eettafel in de keuken... dat zijn toch vloerplanken? Hebben ze die planken eigenlijk wel ooit schoongemaakt...?
Ze lagen vanmorgen al weer heel knus samen in bed, maar in tegenstelling tot jou hoop ik dat ze niet meer samen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het jammer dat rienk ennico geen setje meer zijn, ik hoop datze hetwel weer worden
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten warenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Maar dat kwam zo out of the blue of met inleiding?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.
Hoezo niet wil jij een relatie met rienkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lagen vanmorgen al weer heel knus samen in bed, maar in tegenstelling tot jou hoop ik dat ze niet meer samen komen.
Ze heeft geen smetvrees, ze zegt smetvrees te hebben en niet veel te lusten zodat ze niet veel hoeft te eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoezo heeft Vanessa smetvrees?
Ze komt van toilet en wast haar handen niet
[ afbeelding ]
Maar waarom? ok, soms werd het wel wat veel en nutteloos... maar dat hondje of demoon gifje als Billy weer "HOI IK BEN BILLY" doet... dat past toch volledig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
Jongens hou nou maar weer eens op over die gifjes. Allemachtig zeg.![]()
Open desnoods een eigen topic en pleur die helemaal vol met die gifjes, van mij mag het!
Maar hier zijn we er klaar mee.
Nee hoor, ze zat met een fles wijn op de bank (quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
Vanessa heeft zich per ongeluk opgegeven voor Utopia
Dus ook niet in de slaapkamer als de rest er omheen zit?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef martend het volgende:
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten waren
Ze hadden het er (ook?) over samen op de WC, dus wilden dat de anderen en/of wij het niet hoorden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef martend het volgende:
[..]
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer
Feedback.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Burner82 het volgende:
Maar waarom? ok, soms werd het wel wat veel en nutteloos... maar dat hondje of demoon gifje als Billy weer "HOI IK BEN BILLY" doet... dat past toch volledig?
Been there, done that, staat er, fijn dat je meeleest in Feedback...quote:
haha best hilarisch hoe dit weer uit de hand looptquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
Open desnoods een eigen topic en pleur die helemaal vol met die gifjes, van mij mag het!
Was Billy naar de zenderkamer geroepen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Urb het volgende:
Ze hadden het er (ook?) over samen op de WC, dus wilden dat de anderen en/of wij het niet hoorden.
Willen nu alleen nog seksen als het donker is en de rest slaapt en niet meer 4 keer per dag en "ze"waren teleurgesteld dat ze niet meer in de playboy wilde.
Omdat Billy plots kinderjuf/oppas/presentatrice wil worden? Tot vanmiddag vond ze het nog iets 'natuurlijks'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het er (ook?) over samen op de WC, dus wilden dat de anderen en/of wij het niet hoorden.
Willen nu alleen nog seksen als het donker is en de rest slaapt en niet meer 4 keer per dag en "ze"waren teleurgesteld dat ze niet meer in de playboy wilde.
volgens mij is dat ook niet meer de bedoeling... viel er half in met de streamquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook niet in de slaapkamer als de rest er omheen zit?
En streamwissel...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Grunge. het volgende:
WAT? Mensen vallen bijna flauw in Vanassa's keuken omdat ze haar zien en fan van haar zijn? Handtekeningen op lichaamsdelen? WAT?
Echt, dat heb ik dus gemist,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef martend het volgende:
[..]
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten waren
Geen idee, ik swaitchte stream en hoorde ze met camera op wc deur, alleen laatste deel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was Billy naar de zenderkamer geroepen?
Nice, heb 3 weken geen streams gehad, moet er weer ff inkomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
UTO / [COS #1451] BOOBIES
Lui ding
Echhhhhhhhh niet, maar Nico moet met een grote boom om hem heen lopen die man zal haar denk ik niet gelukkig makenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo niet wil jij een relatie met rienk
Helaas ging de Utopia site eruit gisteren, dus we hebben veel te weinig boobiecaps kunnen maken. Bootycaps zijn er sowieso nietquote:
Je hoeft niet geweldig te zijn om daar op te vallen. Normaal doen is al meer als voldoendequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb die Mark gemist en er waren ook geen filmpjes van, wat was er zo geweldig aan hem?
Nou daar denk ik anders over.Want we weten dus niet wat haar gelukkig maakt .;)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echhhhhhhhh niet, maar Nico moet met een grote boom om hem heen lopen die man zal haar denk ik niet gelukkig maken
En heb dan ballen genoeg om het ook in de cos te zeggen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Houd je vraag dan ook hier in Feedback. Zo vervuil je de COS niet.
Schoonmaken .... wasdaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Die eettafel in de keuken... dat zijn toch vloerplanken? Hebben ze die planken eigenlijk wel ooit schoongemaakt...?
Die is net als laura verstoptquote:
Bedankt! Zal wel een hele zware wissel op hun liefde trekken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Urb het volgende:
Geen idee, ik swaitchte stream en hoorde ze met camera op wc deur, alleen laatste deel.
Maar wat is dan de reden precies, hebben mensen daarover geklaagd, topicvervuiling? Je mag hier ook al niemand meer bedanken moet ook weer in een aparte topic waarvan ik geen notie heb of die wel door diegene wel gelezen wordt! In het filmpjes topic mag het dan weer wel gelukkig!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
Met name de afdeling Bonobonos moet nodig uitgedund worden ja..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef dolcefarniente het volgende:
"We willen graag van het imago DIERENTUIN af..."
Dat bereik je niet alleen met afvallen!
God in ieder geval niet en die krijg je er bij als je Rienk neemtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou daar denk ik anders over.Want we weten dus niet wat haar gelukkig maakt .;)
Als ze weer thuis is kan ze gewoon aan de bak. Niks uitkering in welke vorm dan ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
Vanassa denkt echt dat ze van te beroerd om een baan aan te nemen op haar niveau een BN'er geworden is die niet alleen bekend is maar ook echt beroemd.
Nee Vanass haalt daar het schoonmaakdoekje over wat ook voor de plee word gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee Vanass haalt daar het schoonmaakdoekje over wat ook voor de plee word gebruikt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef aimbotguru het volgende:
had ik het nou goed gehoord, was die del een management assistente bij een kinderdagverblijf of was ze manager, wat ik me nauwelijks kan voorstellen...
Ze wast haar handen niet na toiletbezoek. Toilet wordt door 15 man de hele dag gebruikt. Niet te geloven, gewoon zó terug naar de keuken en er zitten eters ook nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee Vanass haalt daar het schoonmaakdoekje over wat ook voor de plee word gebruikt.
wel zo efficiënt...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een uitkering heeft, of een flinke kinderalimentatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze weer thuis is kan ze gewoon aan de bak. Niks uitkering in welke vorm dan ook.
Jimmy.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Weten Billy en Ruud wel wat ze met het overschot aan vrije tijd aan moeten nu er niet meer geneukt mag worden als er gasten zijn?
Hoorde vanmiddag iets over een opdracht voor een stoel, maar er wordt geen poot uitgestoken.
En je ziet ook nooit iemand die plee of douche schoonmaken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze wast haar handen niet na toiletbezoek. Toilet wordt door 15 man de hele dag gebruikt. Niet te geloven, gewoon zó terug naar de keuken en er zitten eters ook nog.
Er staan er een paar flinke teleurstellingen te wachten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
Vanassa denkt echt dat ze van te beroerd om een baan aan te nemen op haar niveau een BN'er geworden is die niet alleen bekend is maar ook echt beroemd.
Alcoholiste pur sang.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Pjotter2 het volgende:
Dat keukentje van vanes is er alleen maar voor dat ze kan zuipen wijntje biertje weer een wijntje. Die wil het liefste elke avond 2 eters.
Het toilet heeft ook geen fonteintje?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze wast haar handen niet na toiletbezoek. Toilet wordt door 15 man de hele dag gebruikt. Niet te geloven, gewoon zó terug naar de keuken en er zitten eters ook nog.
Ow ja, yoerie de snuiferd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
je bent in de war met Yoerie van Gelder.
Da's geen schoonmaken. Da's vuilmaken..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
ze gingen kaarten om de tijd te doden tot de gasten weg zijn. Eigenlijk wilden ze gaan neuken, tja en ze hebben geen tekst dus dan maar een spelletjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Weten Billy en Ruud wel wat ze met het overschot aan vrije tijd aan moeten nu er niet meer geneukt mag worden als er gasten zijn?
Hoorde vanmiddag iets over een opdracht voor een stoel, maar er wordt geen poot uitgestoken.
Gemotorbootquote:
Er is toch niemand in NL die geen basisuitkering heeft? Hoe dan ook, ze hangt aan de pan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik weet niet of ze een uitkering heeft, of een flinke kinderalimentatie.
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is toch niemand in NL die geen basisuitkering heeft? Hoe dan ook, ze hangt aan de pan.
Naar de ZK om haar 24 uur aan te vragen.quote:
Met zijn dikke kontje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
Ik moet zo lachen om die halfbakken danspasjes. Deed ie gisteren buiten ook al.
Voor een homo een zeer slecht outfit.. past niet bij elkaar..quote:
Was het maar waaaaaaarrrrrquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar de ZK om haar 24 uur aan te vragen.
Is dat zijn dansje?quote:
Ja.quote:
Dit is nog echt waar ook hè? Hun Utopiaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gingen kaarten om de tijd te doden tot de gasten weg zijn. Eigenlijk wilden ze gaan neuken, tja en ze hebben geen tekst dus dan maar een spelletje
Is WP van de heren liefde?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor een homo een zeer slecht outfit.. past niet bij elkaar..
Dat zie je verkeerd. Voor Vanass is dat schoonmaken. Ik heb van Vanass geleerd dat hygiene vieze beestjes zijn waar je ziek van word.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Da's geen schoonmaken. Da's vuilmaken..
verwonderde mij ook al, dat er opeens speelkaarten warenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zijn dansje?
Ik dacht trouwens dat er geen speelkaarten in huis mochten?
je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor een homo een zeer slecht outfit.. past niet bij elkaar..
Maar dat zou dan bijna met terugwerkende kracht moeten, gezien die uitspraken van d'r.quote:
Hij is hier net.. en denk nog steeds dat ie in een sportschool beland is... Vanmorgen was ie ook al aan het rennen...quote:
Dat mag nu omdat Gio met Robin strippoker wil spelen. Is goed voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef martend het volgende:
[..]
verwonderde mij ook al, dat er opeens speelkaarten waren
Die bestaat niet een basis uitkering... Ik krijg niks ben een zwerverquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is toch niemand in NL die geen basisuitkering heeft? Hoe dan ook, ze hangt aan de pan.
Is allemaal wel goed geregeld hoor, ze staat nu op de loonlijst vaan Talpa en straks gaat ze in de WW.quote:
De doorlopende onkosten worden door talpa betaald, plus dat ze gewoon een salaris krijgen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een uitkering heeft, of een flinke kinderalimentatie.
Liefde weet ik niet, maar de lusten, ik gok van welquote:
Ik denk dat het een transgender is. Heeft niks met lengte te maken, I know.quote:
Ah okequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liefde weet ik niet, maar de lusten, ik gok van wel
leuk spaarpotje als je er een jaar in hebt gezeten, dat dan weer welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
De doorlopende onkosten worden door talpa betaald, plus dat ze gewoon een salaris krijgen!
Kinky shitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Robin wil ook op d'r billen geslagen worden.. Geil![]()
'Wil je me weer aan het huiwlen proberen te maken?'
Maar Vanessa spreekt hier keer op keer uit dat ze níet wil werken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Is allemaal wel goed geregeld hoor, ze staat nu op de loonlijst vaan Talpa en straks gaat ze in de WW.
Weten jullie nog Natasia? Die presteerde het gewoon, om gelijk te krijgen bij de rechter en weer terug te vallen in een uitkering. Juridisch dichtgetimmerd allemaal. Alleen gaat ze over van de soos naar de UWV, die nog minder moeilijk doen qua solliciteren enz
Dacht ik eerst ook, maar nu ik de lengte zie denk ik ook aan een ziekte.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het een transgender is. Heeft niks met lengte te maken, I know.
ja dat is haar probleem hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Vanessa spreekt hier keer op keer uit dat ze níet wil werken.
En daar gaat ze dus de fout in. Ze is niet ziek, kan gewoon werken dus.....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Valt best mee. Ik denk aan een ziekte of het is een transgender.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn hemel, wat is die vrouw in het roze lelijk
Management-assistente is ze nooit echt geweest, volgens haarzelf. Ze gaf toe dat het gewoon secretaressewerk was. Agenda bijhouden, de post, telefoon oppakken. Niet bij een konderdagverblijf, maar zakelijk. Bij het kinderdagverblijf was ze gewoon oppaster of hoe dat ook heten mag. Die meid heeft nog nooit iets van enig belang uitgevoerd. Haar kapsalon werd ook niks. Alleen met haar tieten heeft ze geld verdiend, tot op heden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]een soort hoofd groepsleidster dus. Ze noemen het ook wel adjuncthoofd, assistente van het locatiehoofd van een KDV
Emil heeft gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef Urb het volgende:
Geen vrouwen slaan roept een gast nadat Gio Robin sloeg.
Emil "Da's niet echt een vrouw, da's een stoei-poes"
Jup, verticaal gehandicapt. Zijn helaas nog geen medicijnen voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar nu ik de lengte zie denk ik ook aan een ziekte.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nederland luilekkerland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar gaat ze dus de fout in. Ze is niet ziek, kan gewoon werken dus.....
Emil zijn humorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef Urb het volgende:
Geen vrouwen slaan roept een gast nadat Gio Robin sloeg.
Emil "Da's niet echt een vrouw, da's een stoei-poes"
Correctie: niet onder een baas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lezen we mee fraude ambtenaren Helmond?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachuhhhquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:36 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Lezen we mee fraude ambtenaren Helmond?
Moet een ander eens proberen, die wordt gekort of is zijn/ haar uitkering kwijt. ( en terecht, nu zij nog)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Correctie: niet onder een baas.
Madam denkt vast dat de aanbiedingen voor een eigen zaak hierna binnenstromen
hulp groepsleidster dus en secretaresse lijkt me al te moeilijk voor haar. Wil niet rot doen, maar een licht is ze nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Management-assistente is ze nooit echt geweest, volgens haarzelf. Ze gaf toe dat het gewoon secretaressewerk was. Agenda bijhouden, de post, telefoon oppakken. Niet bij een konderdagverblijf, maar zakelijk. Bij het kinderdagverblijf was ze gewoon oppaster of hoe dat ook heten mag. Die meid heeft nog nooit iets van enig belang uitgevoerd. Haar kapsalon werd ook niks. Alleen met haar tieten heeft ze geld verdiend, tot op heden.
Zou kunnen, maar ik hou het op transgender. Wrs zit zij in de transitie, ik zie nog een snor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef Disana het volgende:
Tuinpotquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Mw. Tuinpot wil de vibo van Lot kopen.
Dat zou wat zijn. Word ze gekort op haar uitkering en ze weet het niet, omdat ze daar zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet een ander eens proberen, die wordt gekort of is zijn/ haar uitkering kwijt. ( en terecht, nu zij nog)
Ik ken meer vrouwen met een snor, dat zegt helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik hou het op transgender. Wrs zit zij in de transitie, ik zie nog een snor.
Lijkt me zo lastig die tussenperiode.
Originele tuinpotten..quote:
Misschien mocht ze weer eventjes babbelen met paps of mams, buiten het zicht van de camera's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan moet het de kliko buiten zijn. Want binnen is ze niet volgens mij!
Ik vind ze fantastisch, wat een humor.quote:
Das er echt een van de liefde der dames echt waar dat meen ik hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
Mevrouw ruikt gretig aan de vibo
[ afbeelding ]
Lullo, ik ben serieus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ken meer vrouwen met een snor, dat zegt helemaal niks.
Kan ze m maar beter nog ff bewaren!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik gebruik hem niet, ik heb Ruud, ik heb hem niet nodig.
Snap niet dat ze nog steeds in een uitkering zit, als je kinderen 4 zijn moet je gaan werkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit was qua gasten toch wel het dieptepunt hoor.
Nee joh, dit is voor altijdquote:
Getverdemme, maar goed ze past er dus gewoon tussen bij dat zooitje daar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef Joezi het volgende:
Mevrouw ruikt gretig aan de vibo
[ afbeelding ]
Tenzij hun vader(s) bij elkaar pakweg 900 euro kinderalimentatie op kunnen hoesten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze nog steeds in een uitkering zit, als je kinderen 4 zijn moet je gaan werken
vaness gaat met mensen van het kamp om even een bezoek aan de soos en dreigen de zaak te verbouwen en het is zo rondquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze nog steeds in een uitkering zit, als je kinderen 4 zijn moet je gaan werken
echt.... je gaat bijna denken dat het allemaal volkomen normaal is wat daar gebeurd.. het is dat o.a. de COS en andere mensen in het sociale en werk gebeuren zie, maar als je dag in dag uit de streams kijkt zonder normale sociale contacten, wordt je volgens mij vanzelf een utopiaan en ga je bijbehorend gedrag tentoon spreiden, die keren dat je toch even naar buiten gaatquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat een smerig wijf met haar korte geblondeerde kutkapsel.
Nederland zit er vol mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat een smerig wijf met haar korte geblondeerde kutkapsel.
Wie, Ruud of die blond pot?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:41 schreef Disana het volgende:
Het greep even flink in het eigen kruis.
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik ben zeker de enige die zich stoort aan het vreemde praten van Robin?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Snap jij dat, ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:40 schreef formule het volgende:
koeien zijn sinds kort een bezienswaardigheid
Hmm toen ik in de rij bij de kassa van de appie stond zij ik al dit is zo niet mijn Utopiaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef martend het volgende:
[..]
echt.... je gaat bijna denken dat het allemaal volkomen normaal is wat daar gebeurd.. het is dat o.a. de COS en andere mensen in het sociale en werk gebeuren zie, maar als je dag in dag uit de streams kijkt zonder normale sociale contacten, wordt je volgens mij vanzelf een utopiaan en ga je bijbehorend gedrag tentoon spreiden, die keren dat je toch even naar buiten gaat
Neeeeejjjjjj, zitten die hier????quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
Te bedenken dat deze "dames" zo weer terug in de COS komen
Neen, maar ik stoor me aan alles bij haar. Ze zit bij Billy en Ruud in het negeerhokje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zet je maar vast schrap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
Nou, de mijne. Maar ok.quote:
je knipt net als mij ook zomaar haar af bij iemand en roept dan:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef waxmask het volgende:
Ik ruik ook standaard aan vibo's, dildo's, komkommers en bananen als ze voorhanden zijn...
Nog meer van die types?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
ja, heb je ze af lopen zeiken dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Neeeeejjjjjj, zitten die hier????
Klopt. Alleen de roze "echte" tarzan met zo'n clitoris aapje zijn goed, hebben garantie en is geen poppenspul. De rest is meuk die binnen no-time oververhit zijn, er mee uitscheiden of simpel weg niet de kracht hebben. Reken op een 150 euro en je hebt een goede.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zijn dingen van niks. Die zijn zo kapot.
Heb ik van horen zeggen.![]()
Tsja, relativeren mag nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef martend het volgende:
[..]
echt.... je gaat bijna denken dat het allemaal volkomen normaal is wat daar gebeurd.. het is dat o.a. de COS en andere mensen in het sociale en werk gebeuren zie, maar als je dag in dag uit de streams kijkt zonder normale sociale contacten, wordt je volgens mij vanzelf een utopiaan en ga je bijbehorend gedrag tentoon spreiden, die keren dat je toch even naar buiten gaat
Nee hoor. Hier nog 1 ..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
krijgen ze vast weer een warm welkom terug feestjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
Nee hoor. Mimiek van robin is ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nu krijgen ze gewoon betaald door J.d.Mol gewoon een arbeidscontract arbeidsovereenkomst. Daarna kunnen ze weer terug en gaan verder met een uitkering. 70 % van het loon dat ze nu hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:41 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
vaness gaat met mensen van het kamp om even een bezoek aan de soos en dreigen de zaak te verbouwen en het is zo rond
Ow?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Joezi het volgende:
Why not? Iedereen hoort erbij op de COS hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zitten niet op Fok! Echt niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zitten niet op Fok! Echt niet.
Gesproken als een ware specialist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de roze "echte" tarzan met zo'n clitoris aapje zijn goed, hebben garantie en is geen poppenspul. De rest is meuk die binnen no-time oververhit zijn, er mee uitscheiden of simpel weg niet de kracht hebben. Reken op een 150 euro en je hebt een goede.
Nee. da's ziek....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef martend het volgende:
[..]
je knipt net als mij ook zomaar haar af bij iemand en roept dan:
Eueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ?
ben het niet met je eens Mag dat Ik vind het een aanstelster en die zitten er daar al genoeg van in Utopiaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef Ransjih het volgende:
ik vind robin niet leuk maar ze kan wel een aanwinst zijn
En straks weer zeiken over het publiek wat ze aantrekt..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:46 schreef UtoStreamer het volgende:
en maar zeiken tegen iedereen over d'r mede inwoners
Duidelijk verhaal lijkt mequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Is Robin gekozen??![]()
za 22 mrt 2014, 14:22
Rienk: 'Als het zo moet ben ik weg!'
Utopia-dames uit de kleren
van onze redactie
Nieuwe Utopiaan en ex-Playboy konijntje Robin heeft de andere dames op een -mogelijk lucratief- idee gebracht.
Zij loopt als nieuwkomer het risico om er net zo snel weer uitgestemd te worden, dus maakt ze zichzelf onmisbaar door een winstgevend plan te bedenken. Ze zet haar banden met naaktblad Playboy in om een shoot te regelen en dat idee leidt tot veel opwinding bij de dames onderling...
Hoofdredacteur Patrick Goldsteen was zaterdag van de partij om één en ander met de dames te bespreken. Hij ziet het plan wel zitten, maar hij wil slechts vijf dames en dan wel graag de jongsten van het stel, registreert Utopiagekte.nl. Andrea is zichtbaar teleurgesteld, maar kan zich toch voorstellen dat de jongere vrouwen voorrang krijgen.
Patrick is in ruil voor vijf naakte Utopianen bereid hen 0,50 cent per verkocht exemplaar te geven, wat met een gemiddelde oplage van 35.000 stuks tot rond de 17.500 euro op kan brengen. De dames mogen onderling uitvechten wie van de vijf uit de kleren mag.
Robin moet sowieso, waarschijnlijk komen daar Billy, Charlotte, Laura en Isabelle of Vanessa, die het juist als 37-jarige moeder van twee kinderen wel ziet zitten, bij.
Wie het niet ziet zitten, is Rienk. "Als het zo moet ben ik weg!"
De 'Utopia'-editie van het blootblad zal naar verwachting in mei verschijnen.
Heeft Vanass nou twee of vier kinderen...?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Is Robin gekozen??![]()
za 22 mrt 2014, 14:22
Rienk: 'Als het zo moet ben ik weg!'
Utopia-dames uit de kleren
van onze redactie
Nieuwe Utopiaan en ex-Playboy konijntje Robin heeft de andere dames op een -mogelijk lucratief- idee gebracht.
Zij loopt als nieuwkomer het risico om er net zo snel weer uitgestemd te worden, dus maakt ze zichzelf onmisbaar door een winstgevend plan te bedenken. Ze zet haar banden met naaktblad Playboy in om een shoot te regelen en dat idee leidt tot veel opwinding bij de dames onderling...
Hoofdredacteur Patrick Goldsteen was zaterdag van de partij om één en ander met de dames te bespreken. Hij ziet het plan wel zitten, maar hij wil slechts vijf dames en dan wel graag de jongsten van het stel, registreert Utopiagekte.nl. Andrea is zichtbaar teleurgesteld, maar kan zich toch voorstellen dat de jongere vrouwen voorrang krijgen.
Patrick is in ruil voor vijf naakte Utopianen bereid hen 0,50 cent per verkocht exemplaar te geven, wat met een gemiddelde oplage van 35.000 stuks tot rond de 17.500 euro op kan brengen. De dames mogen onderling uitvechten wie van de vijf uit de kleren mag.
Robin moet sowieso, waarschijnlijk komen daar Billy, Charlotte, Laura en Isabelle of Vanessa, die het juist als 37-jarige moeder van twee kinderen wel ziet zitten, bij.
Wie het niet ziet zitten, is Rienk. "Als het zo moet ben ik weg!"
De 'Utopia'-editie van het blootblad zal naar verwachting in mei verschijnen.
ze is slim, en kan iedereen tegen elkaar opzettenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:47 schreef formule het volgende:
[..]
ben het niet met je eens Mag dat Ik vind het een aanstelster en die zitten er daar al genoeg van in Utopia
Godsvermogen aan die zooi uitgegeven al is het alleen maar om mijn SuperKlabanus af en toe weer tot rust te laten komen... Ondertussen zijn we weer terug op de trilei die ook goed mee doet als je samen sex hebt, ook daar afhankelijk van de power die het ding heeft en de gevoeligheid voor draadbreuk...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gesproken als een ware specialist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |