SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, laten we met z'n allen in het Feedback topic gaan. Dat zal wat veranderen.
Linkje? Ik ben klaar om te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosLet's make a story to tell
Dat is zo mijn utopia.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosLet's make a story to tell
Nou dan laat die gasten maar weg brengen geen drol op..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
ze mogen niet meer neuken terwijl er gasten zijn
In de COS ook inmiddelsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Wat een ongemakkelijke spanning aan tafel...
die man en vrouw aan de rechterkant horen niet bij dat roze ding en die andere 3 vrouwen.. die laatste 3 lopen constant soort van mopjes met elkaar te vertellen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Wat een ongemakkelijke spanning aan tafel...
Is dat letterlijk zo gezegd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
ze mogen niet meer neuken terwijl er gasten zijn
En ook niet bij elkaar, die man en die vrouw. Roze vest hoort dan wel weer bij die andere drie vrouwen. De bontkraagjes zijn een stel en de rest zijn collega's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef martend het volgende:
[..]
die man en vrouw aan de rechterkant horen niet bij dat roze ding en die andere 3 vrouwen.. die laatste 3 lopen constant soort van mopjes met elkaar te vertellen...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:08 schreef Baconbus het volgende:
En Mark als de meest sympathieke eter. Topper die Mark. Mark terug in de OP!
Ik heb de indruk dat hij steeds meer geïsoleerd raakt. Ik zie hem niet veel meer met ERG.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef aimbotguru het volgende:
ik vraag me echt af, vanwaar ineens die ommekeer bij ruud komt, is hij echt verliefd op marietje of doet hij dit puur voor het programma...?
quote:
UTO / Feedbackquote:
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef asco het volgende:
Die Nicolien lijkt net een zus van Epke die turner.
Niks...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb die Mark gemist en er waren ook geen filmpjes van, wat was er zo geweldig aan hem?
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar komen er nu nog drie eters straks ?
Epke is 1:25mquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef asco het volgende:
Die Nicolien lijkt net een zus van Epke die turner.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
UTO / Feedback
Ik ga zo op mijn flikker krijgen(en dan schelden dat ze me flikker noemen
)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.
Tss de modjes mogen je toch niet zomaar uitschelden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
UTO / Feedback
Ik ga zo op mijn flikker krijgen(en dan schelden dat ze me flikker noemen
)
Mooi!quote:
Gaat elke dag een lading schuurmiddel overheen, met als toegift een kopje water.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Die eettafel in de keuken... dat zijn toch vloerplanken? Hebben ze die planken eigenlijk wel ooit schoongemaakt...?
Ze lagen vanmorgen al weer heel knus samen in bed, maar in tegenstelling tot jou hoop ik dat ze niet meer samen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het jammer dat rienk ennico geen setje meer zijn, ik hoop datze hetwel weer worden
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten warenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Maar dat kwam zo out of the blue of met inleiding?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.
Hoezo niet wil jij een relatie met rienkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lagen vanmorgen al weer heel knus samen in bed, maar in tegenstelling tot jou hoop ik dat ze niet meer samen komen.
Ze heeft geen smetvrees, ze zegt smetvrees te hebben en niet veel te lusten zodat ze niet veel hoeft te eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoezo heeft Vanessa smetvrees?
Ze komt van toilet en wast haar handen niet
[ afbeelding ]
Maar waarom? ok, soms werd het wel wat veel en nutteloos... maar dat hondje of demoon gifje als Billy weer "HOI IK BEN BILLY" doet... dat past toch volledig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
Jongens hou nou maar weer eens op over die gifjes. Allemachtig zeg.![]()
Open desnoods een eigen topic en pleur die helemaal vol met die gifjes, van mij mag het!
Maar hier zijn we er klaar mee.
Nee hoor, ze zat met een fles wijn op de bank (quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
Vanessa heeft zich per ongeluk opgegeven voor Utopia
Dus ook niet in de slaapkamer als de rest er omheen zit?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef martend het volgende:
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten waren
Ze hadden het er (ook?) over samen op de WC, dus wilden dat de anderen en/of wij het niet hoorden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef martend het volgende:
[..]
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer
Feedback.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Burner82 het volgende:
Maar waarom? ok, soms werd het wel wat veel en nutteloos... maar dat hondje of demoon gifje als Billy weer "HOI IK BEN BILLY" doet... dat past toch volledig?
Been there, done that, staat er, fijn dat je meeleest in Feedback...quote:
haha best hilarisch hoe dit weer uit de hand looptquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
Open desnoods een eigen topic en pleur die helemaal vol met die gifjes, van mij mag het!
Was Billy naar de zenderkamer geroepen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Urb het volgende:
Ze hadden het er (ook?) over samen op de WC, dus wilden dat de anderen en/of wij het niet hoorden.
Willen nu alleen nog seksen als het donker is en de rest slaapt en niet meer 4 keer per dag en "ze"waren teleurgesteld dat ze niet meer in de playboy wilde.
Omdat Billy plots kinderjuf/oppas/presentatrice wil worden? Tot vanmiddag vond ze het nog iets 'natuurlijks'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze hadden het er (ook?) over samen op de WC, dus wilden dat de anderen en/of wij het niet hoorden.
Willen nu alleen nog seksen als het donker is en de rest slaapt en niet meer 4 keer per dag en "ze"waren teleurgesteld dat ze niet meer in de playboy wilde.
volgens mij is dat ook niet meer de bedoeling... viel er half in met de streamquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ook niet in de slaapkamer als de rest er omheen zit?
En streamwissel...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Grunge. het volgende:
WAT? Mensen vallen bijna flauw in Vanassa's keuken omdat ze haar zien en fan van haar zijn? Handtekeningen op lichaamsdelen? WAT?
Echt, dat heb ik dus gemist,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef martend het volgende:
[..]
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten waren
Geen idee, ik swaitchte stream en hoorde ze met camera op wc deur, alleen laatste deel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was Billy naar de zenderkamer geroepen?
Nice, heb 3 weken geen streams gehad, moet er weer ff inkomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
UTO / [COS #1451] BOOBIES
Lui ding
Echhhhhhhhh niet, maar Nico moet met een grote boom om hem heen lopen die man zal haar denk ik niet gelukkig makenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo niet wil jij een relatie met rienk
Helaas ging de Utopia site eruit gisteren, dus we hebben veel te weinig boobiecaps kunnen maken. Bootycaps zijn er sowieso nietquote:
Je hoeft niet geweldig te zijn om daar op te vallen. Normaal doen is al meer als voldoendequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb die Mark gemist en er waren ook geen filmpjes van, wat was er zo geweldig aan hem?
Nou daar denk ik anders over.Want we weten dus niet wat haar gelukkig maakt .;)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echhhhhhhhh niet, maar Nico moet met een grote boom om hem heen lopen die man zal haar denk ik niet gelukkig maken
En heb dan ballen genoeg om het ook in de cos te zeggen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Houd je vraag dan ook hier in Feedback. Zo vervuil je de COS niet.
Schoonmaken .... wasdaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Die eettafel in de keuken... dat zijn toch vloerplanken? Hebben ze die planken eigenlijk wel ooit schoongemaakt...?
Die is net als laura verstoptquote:
Bedankt! Zal wel een hele zware wissel op hun liefde trekken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Urb het volgende:
Geen idee, ik swaitchte stream en hoorde ze met camera op wc deur, alleen laatste deel.
Maar wat is dan de reden precies, hebben mensen daarover geklaagd, topicvervuiling? Je mag hier ook al niemand meer bedanken moet ook weer in een aparte topic waarvan ik geen notie heb of die wel door diegene wel gelezen wordt! In het filmpjes topic mag het dan weer wel gelukkig!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Gert het volgende:
Met name de afdeling Bonobonos moet nodig uitgedund worden ja..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef dolcefarniente het volgende:
"We willen graag van het imago DIERENTUIN af..."
Dat bereik je niet alleen met afvallen!
God in ieder geval niet en die krijg je er bij als je Rienk neemtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou daar denk ik anders over.Want we weten dus niet wat haar gelukkig maakt .;)
Als ze weer thuis is kan ze gewoon aan de bak. Niks uitkering in welke vorm dan ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
Vanassa denkt echt dat ze van te beroerd om een baan aan te nemen op haar niveau een BN'er geworden is die niet alleen bekend is maar ook echt beroemd.
Nee Vanass haalt daar het schoonmaakdoekje over wat ook voor de plee word gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee Vanass haalt daar het schoonmaakdoekje over wat ook voor de plee word gebruikt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef aimbotguru het volgende:
had ik het nou goed gehoord, was die del een management assistente bij een kinderdagverblijf of was ze manager, wat ik me nauwelijks kan voorstellen...
Ze wast haar handen niet na toiletbezoek. Toilet wordt door 15 man de hele dag gebruikt. Niet te geloven, gewoon zó terug naar de keuken en er zitten eters ook nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee Vanass haalt daar het schoonmaakdoekje over wat ook voor de plee word gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |