SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, laten we met z'n allen in het Feedback topic gaan. Dat zal wat veranderen.
Linkje? Ik ben klaar om te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosLet's make a story to tell
Dat is zo mijn utopia.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we gifs en is dat de nieuwe cosLet's make a story to tell
Nou dan laat die gasten maar weg brengen geen drol op..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
ze mogen niet meer neuken terwijl er gasten zijn
In de COS ook inmiddelsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Wat een ongemakkelijke spanning aan tafel...
die man en vrouw aan de rechterkant horen niet bij dat roze ding en die andere 3 vrouwen.. die laatste 3 lopen constant soort van mopjes met elkaar te vertellen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Wat een ongemakkelijke spanning aan tafel...
Is dat letterlijk zo gezegd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef martend het volgende:
ze mogen niet meer neuken terwijl er gasten zijn
En ook niet bij elkaar, die man en die vrouw. Roze vest hoort dan wel weer bij die andere drie vrouwen. De bontkraagjes zijn een stel en de rest zijn collega's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef martend het volgende:
[..]
die man en vrouw aan de rechterkant horen niet bij dat roze ding en die andere 3 vrouwen.. die laatste 3 lopen constant soort van mopjes met elkaar te vertellen...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:08 schreef Baconbus het volgende:
En Mark als de meest sympathieke eter. Topper die Mark. Mark terug in de OP!
Ik heb de indruk dat hij steeds meer geïsoleerd raakt. Ik zie hem niet veel meer met ERG.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef aimbotguru het volgende:
ik vraag me echt af, vanwaar ineens die ommekeer bij ruud komt, is hij echt verliefd op marietje of doet hij dit puur voor het programma...?
quote:
UTO / Feedbackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |