Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef asco het volgende:
Die Nicolien lijkt net een zus van Epke die turner.
Niks...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb die Mark gemist en er waren ook geen filmpjes van, wat was er zo geweldig aan hem?
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar komen er nu nog drie eters straks ?
Epke is 1:25mquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef asco het volgende:
Die Nicolien lijkt net een zus van Epke die turner.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
UTO / Feedback
Ik ga zo op mijn flikker krijgen(en dan schelden dat ze me flikker noemen
)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.
Tss de modjes mogen je toch niet zomaar uitschelden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
UTO / Feedback
Ik ga zo op mijn flikker krijgen(en dan schelden dat ze me flikker noemen
)
Mooi!quote:
Gaat elke dag een lading schuurmiddel overheen, met als toegift een kopje water.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Die eettafel in de keuken... dat zijn toch vloerplanken? Hebben ze die planken eigenlijk wel ooit schoongemaakt...?
Ze lagen vanmorgen al weer heel knus samen in bed, maar in tegenstelling tot jou hoop ik dat ze niet meer samen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Estherdv het volgende:
Ik vind het jammer dat rienk ennico geen setje meer zijn, ik hoop datze hetwel weer worden
out of the blue... opeens begon billy erover met ruud in de slaapkamer, dat ze het niet meer mochten doen, waar mensen bij waren... douche mocht wel, maar niet als er gasten warenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Maar dat kwam zo out of the blue of met inleiding?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar Nico heeft een akkertje en Epke is Zonderland.
Hoezo niet wil jij een relatie met rienkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lagen vanmorgen al weer heel knus samen in bed, maar in tegenstelling tot jou hoop ik dat ze niet meer samen komen.
Ze heeft geen smetvrees, ze zegt smetvrees te hebben en niet veel te lusten zodat ze niet veel hoeft te eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoezo heeft Vanessa smetvrees?
Ze komt van toilet en wast haar handen niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |