Ik weet veel over voetbal en ik vind Van Gaal een eigenaardige man. Prima trainer. Als persoon zou ik ook geen vrienden met 'm zijn (als hij dat al zou willen, natuurlijk).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ook. En ik weet echt niets over voetbal. Heel soms kijk ik VI.
Haha, wellicht heb je gelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Van Gaal staat aan de basis van alles.
Als het straks mis gaat op de NSS, vragen ze van gaal ook om even te helpen en zijn lichtje te schijnen.
Bingo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Revolution-NL het volgende:
Je doet Prof. Dr. Fortuyn overigens enorm tekort door deze te vergelijken met Wilders die misschien net een mbo diplomaatje heeft.
Als je deze vergelijking maakt dan ben je totaal niet op de hoogte van de biografie van Pim Fortuyn.
En ik maar denken dat dit topic over Wilders ging, dat is niet zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef Globali het volgende:
[..]
We hebben het nog steeds over voetbal toch? Dat is gewoon een sport.
Wilders speelt momenteel Italiaans voetbal. Af en toe een aanval en dan snel verdedigen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit topic over Wilders ging, dat is niet zo?
Nee. Nu gaat het over sport. Je moet wel flexibel zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit topic over Wilders ging, dat is niet zo?
Dat kan. Ik weet er niets over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet veel over voetbal en ik vind Van Gaal een eigenaardige man. Prima trainer. Als persoon zou ik ook geen vrienden met 'm zijn (als hij dat al zou willen, natuurlijk).
[..]
Haha, wellicht heb je gelijk
Heeft ie gewoon geleerd van z'n voormalig advocaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Abject is weer uit de oude doos gehaald door Geert, held![]()
Nou, van Gaal zei wel iets wat Wilders ook moet aanspreken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:08 schreef Globali het volgende:
Misschien is Van Gaal straks minister president. Dan moet je in elk geval je mond houden als journalist. Hij heeft altijd gelijk. Ik ook. Kijken hoe dat gaat werken.
Klopt ja. Een paar jaar terug heb ik een interessant boek gelezen over dit onderwerp.. 'Land van aankomst' van Paul Scheffer. Door de economische crisis was het onderwerp een beetje in de vergetelheid geraakt, maar de problemen van de multiculturele samenleving beginnen me weer een beetje te interesseren dankzij Geert.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk. Het moet, zoals Pleun een paar posts geleden aangaf, uit de samenleving zelf komen. Als samenleving moeten we duidelijk maken dat we erg tevreden zijn met onze cultuur, en ook blij zijn met nieuwkomers die die mening over onze cultuur delen.
Dat heb ik ook gezien. Dan ben je toch wel zover dat je zelf moet zien dat je te ver gaat? .quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, van Gaal zei wel iets wat Wilders ook moet aanspreken.
"Jullie, de media, moeten een doorgeefluik zijn van wat ik zeg. Jullie hoeven dus niet je mening te geven."
Onelinertjes zijn inderdaad z'n sterkste punt. Er om lachen is overigens geen punt; het probleem is dat hij er ook stemmen mee wint.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Journaliste: "Natuurlijk mag u de problematiek benoemen"
Geert: "Aardig van u."
Dat is inderdaad het grootste probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Onelinertjes zijn inderdaad z'n sterkste punt. Er om lachen is overigens geen punt; het probleem is dat hij er ook stemmen mee wint.
Ik ben niet op de hoogte van de dagelijkse beslommeringen in Katwijk, dus: wat of wie zijn narren?quote:
Mensen die in Katwijk zuid wonen spelen vooral bij Quick Boys en worden vaak narren genoemd. Mensen uit noord spelen vaak bij VV Katwijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de dagelijkse beslommeringen in Katwijk, dus: wat of wie zijn narren?
quote:D66-leider Alexander Pechtold: 'De woorden van Wilders zijn voorspelbaar. Ik vind het verschil met de afgelopen zeven jaar niet zo heel groot, al is er wel weer een grens overschreden. We zullen hem blijven confronteren met het feit dat niet alleen zijn verhaal niet klopt, maar dat hij ook geen leiding kan geven en geen oplossing heeft en als hij ergens mag besturen er een zootje van maakt. Ik zie veel collega's nu opeens heel stevig reageren, terwijl hij de afgelopen zeven jaar altijd deze toon heeft gehad. Alleen: nu scandeerde ook zijn aanhang het. Maar ik vind dat je mensen in een democratie nooit de democratische rechten mag ontnemen. Dat is nou juist waar we tegen strijden. Een cordon sanitaire, zoals in België gebeurd is rond het Vlaams Blok - ik denk dat dat hem uiteindelijk alleen maar verder isoleert en de slachtofferrol vergroot.
Zijn verhaal is juist wel veranderd!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Pechtold een vervelend pedant mannetje maar zijn reactie op Wilders vind ik wel het meest genuanceerd van de landelijke partijen:
[..]
Pechtold is wel iemand die beschaafd kan nadenken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Pechtold een vervelend pedant mannetje maar zijn reactie op Wilders vind ik wel het meest genuanceerd van de landelijke partijen:
[..]
Zeker. En met Pechtold is vrij weinig mis. Ik sta alleen niet achter alle moeilijke dingen die hij wil.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Pechtold is wel iemand die beschaafd kan nadenken.
Hoeft ook niet. Maar hij roept geen rare zaken. Zoals Wilders doet. En hij legt het goed uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zeker. En met Pechtold is vrij weinig mis. Ik sta alleen niet achter alle moeilijke dingen die hij wil.
Ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar hij roept geen rare zaken. Zoals Wilders doet. En hij legt het goed uit.
Wilders heeft zich vaker schokkend uitgelaten.. zoals met de kopvoddentaks. Eerlijk gezegd vond ik dat weerzinwekkender dan wat hij nu allemaal heeft gezegd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zijn verhaal is juist wel veranderd!
Voor het eerst vandaag heb ik Wilders horen zeggen dat hij inderdaad niet-criminele Marokkanen wil laten remigreren. Dat is wel iets anders als toen hij zei dat alleen criminele buitenlanders weg moesten.
Dat was ook erg vreemd inderdaad., Dit ging nu wel weer verder. Maar hoe ver zou je kunnen gaan in dit land?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wilders heeft zich vaker schokkend uitgelaten.. zoals met de kopvoddentaks. Eerlijk gezegd vond ik dat weerzinwekkender dan wat hij nu allemaal heeft gezegd.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Ame_thyst het volgende:
"Duizenden demonstreren op Museumplein tegen racisme"
http://www.nu.nl/binnenland/3733091/duizenden-demonstreren-museumplein-racisme.html
Zie er wel minstens 30 op de foto staan
Mensen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/3733091/duizenden-demonstreren-museumplein-racisme.html
Nee, want hij viel nu direct mensen aan op hun afkomst, zonder enige nuance, behalve achteraf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wilders heeft zich vaker schokkend uitgelaten.. zoals met de kopvoddentaks. Eerlijk gezegd vond ik dat weerzinwekkender dan wat hij nu allemaal heeft gezegd.
Ik vind foto 7 wel mooi trouwens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Als politicus kan je vrij ver gaan onder de paraplu van het recht op vrijheid van meningsuiting. Gevaarlijk vind ik het niet echt, Nederland is geen land waarin een voedingsbodem ligt om radicaal mensen uit andere culturen buiten te sluiten. Maar constructief is het ook niet wat Wilders doet, dus hij zou van mij het voorbeeld van Van Gaal mogen volgen.. daar zijn we over een paar maanden vanaf, Wilders zal er echter nog wel een tijdje zitten helaas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat was ook erg vreemd inderdaad., Dit ging nu wel weer verder. Maar hoe ver zou je kunnen gaan in dit land?
Het gevaar zit hem bij Wilders in de mensen die hem volgen in iets dat niet kan. Men gelooft de man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als politicus kan je vrij ver gaan onder de paraplu van het recht op vrijheid van meningsuiting. Gevaarlijk vind ik het niet echt, Nederland is geen land waarin een voedingsbodem ligt om radicaal mensen uit andere culturen buiten te sluiten. Maar constructief is het ook niet wat Wilders doet, dus hij zou van mij het voorbeeld van Van Gaal mogen volgen.. daar zijn we over een paar maanden vanaf, Wilders zal er echter nog wel een tijdje zitten helaas.
Zouden ze hem echt blind volgen? Hij roept iets dat veel mensen graag horen, maar wat heeft Wilders de afgelopen 10 jaar bereikt als het gaat om zijn standpunten m.b.t. immigranten en allochtonen? Volgens mij niks.. Ik vind Wilders iemand die wel lef heeft, maar verder begrijp ik weinig van die man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:44 schreef Globali het volgende:
[..]
Het gevaar zit hem bij Wilders in de mensen die hem volgen in iets dat niet kan. Men gelooft de man.
De bedoeling is geld besparen , je krijgt dit alleen als je al 3 jaar een uitkering hebt, en het kost de helft van als dat ze in NL zouden blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:49 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)lde_terugkeer__.html
Wat was hier eigenlijk het idee achter? Minder Turken en Surinamers? Serieus, ik zou het niet weten.
Ik vind dit meer voor kritiek waardig dan de uitspraken van de heer Wilders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De bedoeling is geld besparen , je krijgt dit alleen als je al 3 jaar een uitkering hebt, en het kost de helft van als dat ze in NL zouden blijven.
Heb hier wel vaker over lopen zeiken op fok, o.a dat ik wil dat het ook voor Nederlanders gaat gelden, lekker met 650,- per maand in Vietnam gaan wonen op mijn 46stequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind dit meer voor kritiek waardig dan de uitspraken van de heer Wilders.
Dat was geen nuance achteraf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want hij viel nu direct mensen aan op hun afkomst, zonder enige nuance, behalve achteraf.
Ja precies. Om de vergrijzing tegen te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb hier wel vaker over lopen zeiken op fok, o.a dat ik wil dat het ook voor Nederlanders gaat gelden, lekker met 650,- per maand in Vietnam gaan wonen op mijn 46ste
Wat is er gek aan om niet te weten dat Ebru geen moslim is? In Turkije is 93% moslim ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:04 schreef Fierce. het volgende:
OMGOMGOMGOMG. Ik lees de column van Ebru Umar en dit is zóóóóóóó waar:
Vaker is het een drama allochtoon te zijn.
Als je voor de 902.387.376ste keer te horen krijgt dat je zo goed Nederlands spreekt.
Als je voor de 902.387.376ste keer ‘ja nee, jij bent geen allochtoon’ te horen krijgt.
Als je voor de 902.387.376ste keer de vraag krijgt waar je naam vandaan komt.
Als je voor de 902.387.376ste keer moet zeggen dat je ‘nee, geen moslim’ bent.
Als je voor de 902.387.376ste keer je naam moet spellen.
Als je voor de 902.387.376ste keer moet bevestigen dat allebei je ouders Turks zijn.
Als je voor de 902.387.376ste keer kunt uitleggen dat je ouders vroeger niet naar de moskee gingen. En dat je nog nooit van je leven een hoofddoek hebt gedragen.
Als je voor de 902.387.376ste keer moet kiezen waar het leuker is: in Nederland of Turkije.
Als je voor de 902.387.376ste keer te horen krijgt dat je vrienden zich suf zoeken naar een niet-zwarte school.
Kortom: als je voor de 902.387.376ste keer ervaart dat mensen zeker willen weten dat ze jou niet hoeven uit te sluiten.
Dit is een vorm van zeer kostenbesparend beleid. Puur rationeel gezien is dit echt best een goede kostenbesparende oplossing.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind dit meer voor kritiek waardig dan de uitspraken van de heer Wilders.
Nou, ik wil aangeven dat het super herkenbaar is, maar het is best moeilijk uit te leggen dat het best irritant is. Ik ervaar hetzelfde en ik denk dat veel 'allochtonen' dat hebben. Het is heel irritant dat Nederlanders mij bijvoorbeeld als 'allochtoon' zien en soms zo benaderen, terwijl ik toch echt in Nederland geboren ben en mezelf niet als allochtoon zie. Ik heb nou eenmaal een 'aparte' achternaam en een exotisch uiterlijk, maar meer ook niet. Ik ben echt gewoon Nederlandse, maar dat lijken de meeste mensen zich niet te beseffen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is er gek aan om niet te weten dat Ebru geen moslim is? In Turkije is 93% moslim ofzo
wat is de cultureel etnische achtergrond van je ouders dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:19 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nou, ik wil aangeven dat het super herkenbaar is, maar het is best moeilijk uit te leggen dat het best irritant is. Ik ervaar hetzelfde en ik denk dat veel 'allochtonen' dat hebben. Het is heel irritant dat Nederlanders mij bijvoorbeeld als 'allochtoon' zien en soms zo benaderen, terwijl ik toch echt in Nederland geboren ben en mezelf niet als allochtoon zie. Ik heb nou eenmaal een 'aparte' achternaam en een exotisch uiterlijk, maar meer ook niet. Ik ben echt gewoon Nederlandse, maar dat lijken de meeste mensen zich niet te beseffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |