SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
Bbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurpppppppppppppppppp
bah bahquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef martend het volgende:
buuuuurppppp komt er vanaf de tafel met mee-eters
Die parasiet had hij daarvoor al... Leeft van zijn kwakkie...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Luna1956 het volgende:
Misschien heeft Ruud wel een parasiet. Hij heeft tenslotte koeienpoep in zijn mond gekregen.
zoiets jaquote:
Ik zeg omgebouwd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er uit,het had tieten![]()
![]()
![]()
een vrouw dus
Dat wil niet altijd wat zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er uit,het had tieten![]()
![]()
![]()
een vrouw dus
Geen man en geen vrouw. Het is Clairy Polakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze weet ik het niet: man of vrouw. Het heeft ook een five o'clock shadow.
hahahahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog meer eters? Maakt Vanass ook hondenvoer?
Je kan mij ook niet wijsmaken dat ze Billy erin willen hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar even serieus nu, door die afzegging van Billy, zouden nu Robin,
Laura, Charlotte, Vanessa en Andrea voor die foto-shoot gaan ????
Je kan mij niet wijsmaken, dat de Playboy niet veel liever een
Isabella of mogelijk Nicoline erin zouden willen hebben .....
Dat is een man, nu vrouw......maar leuk kittig kapselquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nieuwer dan jij hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Dat hebben jullie anders aan mij ook niet gevraagd.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen man en geen vrouw. Het is Clairy Polak
En steeds weer hetzelfde verhaal aanhoren van Vanessa en weet je wat nou zo leuk is? Deze mensen kennen dit verhaal waarschijnlijk ook al, omdat zij dit op de streams gehoord en gezien hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Zitten die gasten nu te boeren?
Hoorde er ook één heel zacht : En alles draait weer om Vanessa
Maarrr... Waar zijn de beelden nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft Isa al besloten dat ze het niet doet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog meer eters? Maakt Vanass ook hondenvoer?
Heeft Aike al gezegd of ze wel of niet wil?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ow geen idee, ik kijk nooit op mensen hun profiel..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben nieuwer dan jij hoor, maar snel de macht gegrepen. Helaas weer teruggefloten, ondertussen met wat rebellen in beraad voor een nieuwe take-over.
Hahaha!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze komen blijkbaar ook eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Jibba het volgende:
Oh, deze komen voor de hondenoppascentrale.
Laura was het helemaal vergeten.
Ze komen helemaal uit Alkmaar om Lau op de hond te laten passen?
Geloof me... Qua leeftijd zit ik in de doelgroep... Maar no way dat ik me vrijwillig laat millimeteren!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is een man, nu vrouw......maar leuk kittig kapsel
Vandaar die opmerking: En alles draait weer om Vanessaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
En steeds weer hetzelfde verhaal aanhoren van Vanessa en weet je wat nou zo leuk is? Deze mensen kennen dit verhaal waarschijnlijk ook al, omdat zij dit op de streams gehoord en gezien hebben
Of hij kroelt zo vaak met de koeien om te oefenen zodat hij het ook met Billy kan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Starlie het volgende:
Ruud beeld zich volgens mij in dat Billy een koe is vandaar dat hij haar zo liefkozend kusjes geeft en over haar hoofd aait!
Overal, behalve bij Isa en de koeienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Maarrr... Waar zijn de beelden nu?
isa gaat niet in de plb neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Heeft Isa al besloten dat ze het niet doet?
Ja maar die is nog wel om te lullen als het om het 'groepsbelang' gaat, denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ze twijfelt nog steeds, ik denk dat daar veel van afhangt of ze mag blijven ....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef misssnapshot het volgende:
Ja ze is wel heel erg blij met haar restaurantje, en voelt zich daardoor heel watquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar die opmerking: En alles draait weer om Vanessa
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij kroelt zo vaak met de koeien om te oefenen zodat hij het ook met Billy kan.
Dat zeg je wel, maar volgens mij hing je wijsvinger boven de entertoets voor je abbo-bestelling toen ze zei dat ze het niet deed...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef martend het volgende:
[..]
isa gaat niet in de plb neezo blij dat ze dat niet doet
Okay, ik kan me niet voorstellen dat de Playboy Andrea op de gevoelig plaat wil vastleggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja maar die is nog wel om te lullen als het om het 'groepsbelang' gaat, denk ik.
Aike gaat het pertinent niet doen en Nico ook niet.
hou es opquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat Joey met deze vroegbejaarde kenau in bed lag. Ik heb het nog niet verwerkt.
Het praatgroepje krijgt al vorm inmiddels.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Grunge. het volgende:
Rustig maar..ze lagen gewoon wat te knuffelen met dekens er tussen en broekjes aan;-Pquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Grunge. het volgende:
is toch normaal? Ik leg de buurvrouw ook altijd even over de motorkap als ik haar tegenkom met boodschappen doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Noek het volgende:
Dat gezoen gelijk. Alsof het een des Bouvrie feestje is.
Het is dat ik niet meer mag... Anders had ik er een plaatje ingegooidquote:
ik ook niet maar moest er toch wat achter zetten, anders wordt het hier weer verkeerd begrepen, ik heb niks tegen omgebouwde of als je van man naar vrouw wilt of omgekeerd, of je nu homo of lesbo bent, hoe je eruit ziet kan ik me ook niet druk om maken, ben je dik of dun of heb je aan elke voet 7 tenen. ik zal niemand beoordelen op iets.....alleen omdat ik me vanmiddag niet kon inhouden sorry daarvoor voor Robin haar koeiereetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geloof me... Qua leeftijd zit ik in de doelgroep... Maar no way dat ik me vrijwillig laat millimeteren!
Wat zullen ze raar op kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Marenda het volgende:
Al dat gekus ook.
ga voortaan ook gewoon alle bediendes en de kok maar kussen.
Daar moeten ze ook hun etenswaren afgevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Noek het volgende:
Dat gezoen gelijk. Alsof het een des Bouvrie feestje is.
En je meent het ook echt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef RodeVos het volgende:
* RodeVos heeft zich voorgenomen om niets meer te zeggen van de bezoekers van Utopia. Eters, gasten... Ze hebben al zoveel te verduren. Je trapt ook niet tegen iemand die al op de grond ligt. Ik beloof het....
Halfnaakt knuffelen? Hun samen? Nog steedsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rustig maar..ze lagen gewoon wat te knuffelen met dekens er tussen en broekjes aan;-P
Waarom mogen er geen plaatjes meer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer mag... Anders had ik er een plaatje ingegooid
watjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef RodeVos het volgende:
* RodeVos heeft zich voorgenomen om niets meer te zeggen van de bezoekers van Utopia. Eters, gasten... Ze hebben al zoveel te verduren. Je trapt ook niet tegen iemand die al op de grond ligt. Ik beloof het....
Buiten dat; kan de bewoners zelf al niet eens bijhouden . .
Gelukkig maar, want ik heb nog steeds niet definitief besloten dat ik NIET naar de biomarkt ga.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef RodeVos het volgende:
staat genoteerd! ( ben ff de notulist bij gelegenheid) ;-)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef RodeVos het volgende:
Jawel op de voorpagina...Failliet zijn ze toch al bijna,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Okay, ik kan me niet voorstellen dat de Playboy Andrea op de gevoelig plaat wil vastleggen.
Ik ook niet. Denk dat het een shoot wordt met Robin, Lot en Lau.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Okay, ik kan me niet voorstellen dat de Playboy Andrea op de gevoelig plaat wil vastleggen.
hahahahahaha nee dat nog net nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar volgens mij hing je wijsvinger boven de entertoets voor je abbo-bestelling toen ze zei dat ze het niet deed...
Gaaf! Als je het maar respectvol doet joh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef martend het volgende:
[..]
is toch normaal? Ik leg de buurvrouw ook altijd even over de motorkap als ik haar tegenkom met boodschappen doen
Daar denkt Vanessa haar achterban toch heel anders over ....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Voxs het volgende:
Rustig maar..ze lagen gewoon wat te knuffelen met dekens er tussen en broekjes aan;-P
Modjes hebben besloten de cos leesbaarder te houden... Dus geen offtopic gifjes meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Mallika het volgende:
[..]
Waarom mogen er geen plaatjes meer?
Die opmerking kan ook anders uitleggen. Het kan ook zijn, dat Vanessa over zichzelf verteld, maar nu eens met een nieuw verhaal komt. Het gaat nog steeds over haar. Dat klopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar die opmerking: En alles draait weer om Vanessa
Robin vond Drea wel een goede kandidaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik ook niet. Denk dat het een shoot wordt met Robin, Lot en Lau.
Geen ruk? zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef martend het volgende:
[..]
hahahahahaha nee dat nog net niet
11 nummers dan waar ik geen ruk aan vind
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Starlie het volgende:
Ruud beeld zich volgens mij in dat Billy een koe is vandaar dat hij haar zo liefkozend kusjes geeft en over haar hoofd aait!
*checkt voeten*quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook niet maar moest er toch wat achter zetten, anders wordt het hier weer verkeerd begrepen, ik heb niks tegen omgebouwde of als je van man naar vrouw wilt of omgekeerd, of je nu homo of lesbo bent, hoe je eruit ziet kan ik me ook niet druk om maken, ben je dik of dun of heb je aan elke voet 7 tenen. ik zal niemand beoordelen op iets.....alleen omdat ik me vanmiddag niet kon inhouden sorry daarvoor voor Robin haar koeiereet
Jammer. Zal ik ff een jankende Robin na doen? Dan is het weer on-topic.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Modjes hebben besloten de cos leesbaarder te houden... Dus geen offtopic gifjes meer
Ik hoor dat voor het eerstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Modjes hebben besloten de cos leesbaarder te houden... Dus geen offtopic gifjes meer
Ik mag er niet over praten. Er gebeurd hier meer achter de schermen dan in Utopia. De democratie is ver te zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ow geen idee, ik kijk nooit op mensen hun profiel..
Maar hoe bedoel je teruggefloten?
spelletje van Rienk, ze moeten allemaal 6 dingen kiezen die ze het belangrijkste vinden.Bijvoorbeeld : liefde,gezondheid,samenwerking, zelfontplooing etc...quote:
Als je ge-dmd wordt door blauw... moet je ff luisterenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ik hoor dat voor het eerstJammer ze leukden de COS best op!
Ow oke, dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik mag er niet over praten. Er gebeurd hier meer achter de schermen dan in Utopia. De democratie is ver te zoeken.
Nou leuk.. wil je daar gaan eten, zit je bij onbekenden aan tafel die net klaar zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Grunge. het volgende:
Oh, dit zijn óók eters? Bij de pitjes aan tafel? Livestreamers ook, trouwens.
quote:
Oef, dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet Vanessa nu ook allemaal gangen door elkaar serveren ?
Ze serveert soep met maggi. Ik denk dat ze prima 3 gangen kan handelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet Vanessa nu ook allemaal gangen door elkaar serveren ?
Gewoon doen. Is toch leuk. Als je alles wel in perspectief blijft zien..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb nog steeds niet definitief besloten dat ik NIET naar de biomarkt ga.
Ik heb overigens géén kort pittig kapsel, dus dat scheelt weer
ze kreeg er 9 dus moet nog iets komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Pottenbrigade kijkt niet blij met die indringers in hun keuken
En normaal komen de 1e nu pasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze kreeg er 9 dus moet nog iets komen
Ik heb het idee dat Ruud zijn tactiek veranderd heeft. Plat neuken doet het niet goed, echte liefde wordt veel beter ontvangen door de kijkers. En dan gaat Billy hopelijk eerder weg, zodat hij liefdesverdriet kan veinzen. Zodat een Ruud eindelijk de eer krijgt die een Ruud toebehoort.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Grunge. het volgende:
Billy: "Ruud Zwaan..." Ruud: "Billy Zwaan..." Billy: "Je snapt wel dat ik je nooit meer laat gaan nu hè?"
Waarom doet Ruud dit. En dat zoenen ook
.
Vroegbejaarde kenau .....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Grunge. het volgende:
het adres is 115 maar tomtom op 110quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef martend het volgende:
konden de nieuwe eters het eerst niet vinden doordat het huisnummer anders was?? wtf?
Wordt moeilijk voor Billy. Zit maar 1 x SEX bij die briefjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
spelletje van Rienk, ze moeten allemaal 6 dingen kiezen die ze het belangrijkste vinden.Bijvoorbeeld : liefde,gezondheid,samenwerking, zelfontplooing etc...
Komt goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon doen. Is toch leuk. Als je alles wel in perspectief blijft zien..
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik mag er niet over praten. Er gebeurd hier meer achter de schermen dan in Utopia. De democratie is ver te zoeken.
Ha eindelijk iemand die het ook zegt! helemaal mijn idee. Dat was ook wat hij bedoelde toen hij tegen Aike zei dat hij zich dommer voor deed dan hij is. Hij zit daar om te winnen en daar is hij elke dag mee bezig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ruud zijn tactiek veranderd heeft. Plat neuken doet het niet goed, echte liefde wordt veel beter ontvangen door de kijkers. En dan gaat Billy hopelijk eerder weg, zodat hij liefdesverdriet kan veinzen. Zodat een Ruud eindelijk de eer krijgt die een Ruud toebehoort.
Ruud is imo enorm berekenend bezig. Met alles.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
het adres is 115 maar tomtom op 110
Ga je nog neuken daar met een bewoner??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Komt goedMisschien kom ik nog wel met smeuïge verhalen thuis
Het huisnummer van Utopia is anders dan het huisnummer waar je je moet melden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef martend het volgende:
konden de nieuwe eters het eerst niet vinden doordat het huisnummer anders was?? wtf?
Overburen. Ik ken mijn buren niet eens, laat staan mijn overburen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef rokkutsaains het volgende:
De pottenbrigade vindt de nieuwe eters geen aanwinst; zitten ze uitgebreid uit te lachen.
Is het eigenlijk moeder en zoon?
Ik kan me niet voorstellen dat Ruud zo berekend denkt, maar wellicht heb je gelijk. Ik denk dat hij dit doet omdat hij niet wil dat Billy verdrietig isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ruud zijn tactiek veranderd heeft. Plat neuken doet het niet goed, echte liefde wordt veel beter ontvangen door de kijkers. En dan gaat Billy hopelijk eerder weg, zodat hij liefdesverdriet kan veinzen. Zodat een Ruud eindelijk de eer krijgt die een Ruud toebehoort.
Dat zou me verrassen, Ruud die berekenend is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo grappig..zijn jullie ook allemaal zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef aimbotguru het volgende:
de gemiddelde bezoeker van het restaurant heeft echt class, dat mag toch wel een keertje gezegd worden... :-) :-) :-) NOT
i knowquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Het huisnummer van Utopia is anders dan het huisnummer waar je je moet melden.
Dat noem ik geen vrouwen. Zeker met dat korte witte kapsel is een kenau eerste klas, straalt van haar kop af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Marenda het volgende:
Die vrouwen manwijven moeten alleen maar lachen .
En ze vinden het koud.
Ruud vind de koeien zo lief, dus wat dat betreft zou hij meer voor Lot moeten gaan... Dus ja, Ruud wil een cumdump die hij kan uitbuiten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat zou me verrassen, Ruud die berekenend is.
Isa is over paar dagen weg, gasten over paar uur.. Ik wil keukenstream!!!quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
isalabiela moet lekker naar huis,duikt vast onder tafel
Moet toch genoeg munitie zijn om de hele COS vol te schrijven over de bewoners; en de gasten ongemoeid te laten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo grappig..zijn jullie ook allemaal zo?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef dolcefarniente het volgende:
Dré: "Ik ben een ééneiige tweeling."
In de eerste persoon uitgesproken, he...
Mên...
quote:
Ik wil Vanas en de pottenbrigade + kerel onder de plak van de vriendin incl dat ratje dat ze een hond noemen zien....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Moet toch genoeg munitie zijn om de hele COS vol te schrijven over de bewoners; en de gasten ongemoeid te laten...
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil Vanas en de pottenbrigade + kerel onder de plak van de vriendin incl dat ratje dat ze een hond noemen zien....
De eters. Respect.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil Vanas en de pottenbrigade + kerel onder de plak van de vriendin incl dat ratje dat ze een hond noemen zien....
Nou denk het niet, want Aike doet dat toch nooit..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef UtoStreamer het volgende:
Playboy had moeten zeggen: jullie krijgen 250.000 euro, maar dan moet IEDEREEN meedoen, dat had leuke situatie opgeleverd denk ik
Ruzie in de tent straksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoor, Nico en Isabella gaan voor de shoot ....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoor, Nico en Isabella gaan voor de shoot ....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf! Als je het maar respectvol doet joh.
250.000???quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef UtoStreamer het volgende:
Playboy had moeten zeggen: jullie krijgen 250.000 euro, maar dan moet IEDEREEN meedoen, dat had leuke situatie opgeleverd denk ik
Rienk nog harder over de zeikquote:
Dus wat denk je dat er dan met Aike gebeurd in de groepquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Nou denk het niet, want Aike doet dat toch nooit..
Ze bedoelt dat ze een twee-eiige eenling is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef dolcefarniente het volgende:
Dré: "Ik ben een ééneiige tweeling."
In de eerste persoon uitgesproken, he...
Mên...
Wat denk je dat Aike dan met de groep doet? Ze is heel aardig en afstandelijk, maar volgens mij wil je echt niet meemaken dat je haar tegen hebt...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Dus wat denk je dat er dan met Aike gebeurd in de groep
Ja, samen met haar zus. Maar zij is het eiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze een twee-eiige eenling is.
quote:
Denk het niet want Klaver mocht t alleen met Ruud besprekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Hoezo een koe erbij? Is dit ook besproken in de groep? Misschien heb ik het gemist.
Hij maakt een zaak voor Wytse.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
Rienk is aan het uitzoeken wat de gemeenschappelijke moraal, norm en doel van de groep is...
en zegt daarmee dat Wytse overbodig isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Rhosyn het volgende:
Rienk is aan het uitzoeken wat de gemeenschappelijke moraal, norm en doel van de groep is...
Is het weer een hilarische grap, ineens drie koeien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Denk het niet want Klaver mocht t alleen met Ruud bespreken
ruud zijn nieuwe grap... plotseling een 3e koe erbij...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Hoezo een koe erbij? Is dit ook besproken in de groep? Misschien heb ik het gemist.
natuurlijk niet... :-)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Denk het niet want Klaver mocht t alleen met Ruud bespreken
Tussen de 50.000 en 150.000 euro is gangbaar voor bekende nederlanders, dus wanneer JdM door de rel die kan ontstaan de "gok" neemt daar op in te zetten met een ton extra erbij in de pot...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
250.000???
Dat zullen ze Maxima nog niet eens betalen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en zegt daarmee dat Wytse overbodig is
Misschien van een photoshoot van de Playgirl?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef soyChantal het volgende:
En hoe wil Ruud aan 800 euro komen..
Dikke lol.............quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef martend het volgende:
[..]
ruud zijn nieuwe grap... plotseling een 3e koe erbij...
Is toch ook geen plaaats voor in de stal voor nog een koequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Grunge. het volgende:
Hou me tegen jonguh!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu weer 4 streams in die graftakkenloods
Jij wil hem echt kapot hebben hè?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Copycat het volgende:
Stoute Ruud.
Dat imago wil je graag, knul, maar het is eerder sneue Ruud.
Héél sneu.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Copycat het volgende:
Stoute Ruud.
bekende nederlanders , dit zijn geen bekende nederlanders of slechts marginaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Tussen de 50.000 en 150.000 euro is gangbaar voor bekende nederlanders, dus wanneer JdM door de rel die kan ontstaan de "gok" neemt daar op in te zetten met een ton extra erbij in de pot...
they may take our lives, but they will never take our freedooooom!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben nieuwer dan jij hoor, maar snel de macht gegrepen. Helaas weer teruggefloten, ondertussen met wat rebellen in beraad voor een nieuwe take-over.
Hij maakt zichzelf wel kapotquote:
Eensch!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Copycat het volgende:
Stoute Ruud.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Toverheks het volgende:
ik hoop dat Isabella blijft heb een klein beetje een zwak voor haar opgebouwd
Kijk... dat kan ik nou wel weer waarderen van die shoot...quote:
Heb je braveheart gekeken of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
they may take our lives, but they will never take our freedooooom!![]()
Hij heeft mijn elite-stem volgende maand, hoop dat meerdere streamers dit zullen volgen ....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Copycat het volgende:
Stoute Ruud.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Ik ook. Ik vind haar liefquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Zonder te kopen en stampen. En ik ga er nog geen kwartje voor betalen.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij heeft mijn elite-stem volgende maand, hoop dat meerdere streamers dit zullen volgen ....
het is echt een top wijffie!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb teveel south park gekeken om hier antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik voel me vaak Mel Gibson als ik onderdrukt wordt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
klopt, dus 15x een marginale nederlander voor zeg 10.000 euro is nog 150.000 (ervan uitgaande dat rienk met z'n riek er ook in zal staan) wat JdM dus een goede kans geeft omdat ie weet dat rienk er toch nooit in zal gaan, kost het hem geen drolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
bekende nederlanders , dit zijn geen bekende nederlanders of slechts marginaal.
Wil ik best doen, maar ik ga denk ik geen Elite worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij heeft mijn elite-stem volgende maand, hoop dat meerdere streamers dit zullen volgen ....
Ja en ze vind het volk wat nu komt toch niet goed? Een bepaald slag mensen zegt ze toch, dat gaat veranderen als ze in de playboy komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
Van mij mag het afgeschaft worden dat gevreet van bezoekers voor centen ter ere en meerdere glorie van Vanessa. Wat brengt het eigenlijk op? Daar hoor je niks over.
quote:
Jawel, wordt leuk. Iemand moet dan de koeien doenquote:
Nee joh, ik ben een realistquote:
Ik denk dat ze maximaal 10.000 krijgen + 50 cent per verkocht nummer boven de 20000quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
klopt, dus 15x een marginale nederlander voor zeg 10.000 euro is nog 150.000 (ervan uitgaande dat rienk met z'n riek er ook in zal staan) wat JdM dus een goede kans geeft omdat ie weet dat rienk er toch nooit in zal gaan, kost het hem geen drol
volgende week komt de brief van d'r moeder over de bloemetjes en de bijtjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:16 schreef aimbotguru het volgende:
ja marietje, het maakt inderdaad niet uit, een dag de pil overslaan, vandaar die 3abortussen..
Als Boer Klaver het goed vindt en het uitvoert heb ik er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef Grunge. het volgende:
Een kalfje.
Serieus hoor, dat kun je toch niet doen met die dieren. Houd het even lekker bij je poep.
Snap ik wel, maar dan ben ik mijn favoriet kwijt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jawel, wordt leuk. Iemand moet dan de koeien doen
Hahaha. Coo coo for coco puffs ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb teveel south park gekeken om hier antwoord op te geven
heel vreemd ja want billy was ook in die ruimte en lot ook dacht ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef Jibba het volgende:
[..]
Aike heeft het telefoongesprek met John Klaver kunnen horen.
Hoe, weet ik niet.
Wat betekend die smiley eigenlijk?quote:
Pas op je woorden, er zijn hier nogal wat Peteradepten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef danilel het volgende:
Ik wil isa dr liever niet uit, ik verwacht dat jim er uit gaat met een onopvallend petertje
Dit soort geintjes heb ik niet zo moeite mee. Beter dan gedoe met stront e.d.quote:
"Hou even op"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat betekend die smiley eigenlijk?Is dat fluisteren?
nee zo van : stop ! puleasssequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Talk to the hand ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, dat zou je hier uit kunnen concluderen, zou goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha er is niet eens plaats in die stal voor drie koeien
Ze gaan er van uit dat Isa blijft dus
Was dus bluf van Aike dat ze zei dat ze het gehoord had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Ransjih het volgende:
[..]
heel vreemd ja want billy was ook in die ruimte en lot ook dacht ik
en ruud schreeuwde echt niet zo hard buiten
Talk to the hand... of eigenlijk bek houden hahaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is 'kap nauh-smiley'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
al die tijd verkeerd begrepenquote:
Dan hebben ze bij een abortus een foutje gemaakt, toen hebben ze haar verstand geaborteerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:16 schreef aimbotguru het volgende:
ja marietje, het maakt inderdaad niet uit, een dag de pil overslaan, vandaar die 3abortussen..
Dat is de 'hou op, schei uit' smiley.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rienk met zijn riek... Sorry mate, couldn't resist:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
klopt, dus 15x een marginale nederlander voor zeg 10.000 euro is nog 150.000 (ervan uitgaande dat rienk met z'n riek er ook in zal staan) wat JdM dus een goede kans geeft omdat ie weet dat rienk er toch nooit in zal gaan, kost het hem geen drol
Ik hoop het, ze verdient het wel om te blijven vind ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zou je hier uit kunnen concluderen, zou goed nieuws zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |