SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef Mokum020 het volgende:
Bbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurpppppppppppppppppp
bah bahquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef martend het volgende:
buuuuurppppp komt er vanaf de tafel met mee-eters
Die parasiet had hij daarvoor al... Leeft van zijn kwakkie...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Luna1956 het volgende:
Misschien heeft Ruud wel een parasiet. Hij heeft tenslotte koeienpoep in zijn mond gekregen.
zoiets jaquote:
Ik zeg omgebouwd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er uit,het had tieten![]()
![]()
![]()
een vrouw dus
Dat wil niet altijd wat zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben er uit,het had tieten![]()
![]()
![]()
een vrouw dus
Geen man en geen vrouw. Het is Clairy Polakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze weet ik het niet: man of vrouw. Het heeft ook een five o'clock shadow.
hahahahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog meer eters? Maakt Vanass ook hondenvoer?
Je kan mij ook niet wijsmaken dat ze Billy erin willen hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar even serieus nu, door die afzegging van Billy, zouden nu Robin,
Laura, Charlotte, Vanessa en Andrea voor die foto-shoot gaan ????
Je kan mij niet wijsmaken, dat de Playboy niet veel liever een
Isabella of mogelijk Nicoline erin zouden willen hebben .....
Dat is een man, nu vrouw......maar leuk kittig kapselquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze weet ik het niet: man of vrouw. Het heeft ook een five o'clock shadow.
Ik ben nieuwer dan jij hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Dat hebben jullie anders aan mij ook niet gevraagd.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen man en geen vrouw. Het is Clairy Polak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |