Ik hoor dat voor het eerstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Modjes hebben besloten de cos leesbaarder te houden... Dus geen offtopic gifjes meer
Ik mag er niet over praten. Er gebeurd hier meer achter de schermen dan in Utopia. De democratie is ver te zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Ow geen idee, ik kijk nooit op mensen hun profiel..
Maar hoe bedoel je teruggefloten?
spelletje van Rienk, ze moeten allemaal 6 dingen kiezen die ze het belangrijkste vinden.Bijvoorbeeld : liefde,gezondheid,samenwerking, zelfontplooing etc...quote:
Als je ge-dmd wordt door blauw... moet je ff luisterenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ik hoor dat voor het eerstJammer ze leukden de COS best op!
Ow oke, dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik mag er niet over praten. Er gebeurd hier meer achter de schermen dan in Utopia. De democratie is ver te zoeken.
Nou leuk.. wil je daar gaan eten, zit je bij onbekenden aan tafel die net klaar zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Grunge. het volgende:
Oh, dit zijn óók eters? Bij de pitjes aan tafel? Livestreamers ook, trouwens.
quote:
Oef, dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet Vanessa nu ook allemaal gangen door elkaar serveren ?
Ze serveert soep met maggi. Ik denk dat ze prima 3 gangen kan handelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet Vanessa nu ook allemaal gangen door elkaar serveren ?
Gewoon doen. Is toch leuk. Als je alles wel in perspectief blijft zien..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb nog steeds niet definitief besloten dat ik NIET naar de biomarkt ga.
Ik heb overigens géén kort pittig kapsel, dus dat scheelt weer
ze kreeg er 9 dus moet nog iets komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
Pottenbrigade kijkt niet blij met die indringers in hun keuken
En normaal komen de 1e nu pasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze kreeg er 9 dus moet nog iets komen
Ik heb het idee dat Ruud zijn tactiek veranderd heeft. Plat neuken doet het niet goed, echte liefde wordt veel beter ontvangen door de kijkers. En dan gaat Billy hopelijk eerder weg, zodat hij liefdesverdriet kan veinzen. Zodat een Ruud eindelijk de eer krijgt die een Ruud toebehoort.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Grunge. het volgende:
Billy: "Ruud Zwaan..." Ruud: "Billy Zwaan..." Billy: "Je snapt wel dat ik je nooit meer laat gaan nu hè?"
Waarom doet Ruud dit. En dat zoenen ook
.
Vroegbejaarde kenau .....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Grunge. het volgende:
Dat Joey met deze vroegbejaarde kenau in bed lag. Ik heb het nog niet verwerkt.
het adres is 115 maar tomtom op 110quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef martend het volgende:
konden de nieuwe eters het eerst niet vinden doordat het huisnummer anders was?? wtf?
Wordt moeilijk voor Billy. Zit maar 1 x SEX bij die briefjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
spelletje van Rienk, ze moeten allemaal 6 dingen kiezen die ze het belangrijkste vinden.Bijvoorbeeld : liefde,gezondheid,samenwerking, zelfontplooing etc...
Komt goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon doen. Is toch leuk. Als je alles wel in perspectief blijft zien..
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik mag er niet over praten. Er gebeurd hier meer achter de schermen dan in Utopia. De democratie is ver te zoeken.
Ha eindelijk iemand die het ook zegt! helemaal mijn idee. Dat was ook wat hij bedoelde toen hij tegen Aike zei dat hij zich dommer voor deed dan hij is. Hij zit daar om te winnen en daar is hij elke dag mee bezig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ruud zijn tactiek veranderd heeft. Plat neuken doet het niet goed, echte liefde wordt veel beter ontvangen door de kijkers. En dan gaat Billy hopelijk eerder weg, zodat hij liefdesverdriet kan veinzen. Zodat een Ruud eindelijk de eer krijgt die een Ruud toebehoort.
Ruud is imo enorm berekenend bezig. Met alles.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
het adres is 115 maar tomtom op 110
Ga je nog neuken daar met een bewoner??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Komt goedMisschien kom ik nog wel met smeuïge verhalen thuis
Het huisnummer van Utopia is anders dan het huisnummer waar je je moet melden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef martend het volgende:
konden de nieuwe eters het eerst niet vinden doordat het huisnummer anders was?? wtf?
Overburen. Ik ken mijn buren niet eens, laat staan mijn overburen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef rokkutsaains het volgende:
De pottenbrigade vindt de nieuwe eters geen aanwinst; zitten ze uitgebreid uit te lachen.
Is het eigenlijk moeder en zoon?
Ik kan me niet voorstellen dat Ruud zo berekend denkt, maar wellicht heb je gelijk. Ik denk dat hij dit doet omdat hij niet wil dat Billy verdrietig isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ruud zijn tactiek veranderd heeft. Plat neuken doet het niet goed, echte liefde wordt veel beter ontvangen door de kijkers. En dan gaat Billy hopelijk eerder weg, zodat hij liefdesverdriet kan veinzen. Zodat een Ruud eindelijk de eer krijgt die een Ruud toebehoort.
Dat zou me verrassen, Ruud die berekenend is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo grappig..zijn jullie ook allemaal zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef aimbotguru het volgende:
de gemiddelde bezoeker van het restaurant heeft echt class, dat mag toch wel een keertje gezegd worden... :-) :-) :-) NOT
i knowquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Het huisnummer van Utopia is anders dan het huisnummer waar je je moet melden.
Dat noem ik geen vrouwen. Zeker met dat korte witte kapsel is een kenau eerste klas, straalt van haar kop af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Marenda het volgende:
Die vrouwen manwijven moeten alleen maar lachen .
En ze vinden het koud.
Ruud vind de koeien zo lief, dus wat dat betreft zou hij meer voor Lot moeten gaan... Dus ja, Ruud wil een cumdump die hij kan uitbuiten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat zou me verrassen, Ruud die berekenend is.
Isa is over paar dagen weg, gasten over paar uur.. Ik wil keukenstream!!!quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
isalabiela moet lekker naar huis,duikt vast onder tafel
Moet toch genoeg munitie zijn om de hele COS vol te schrijven over de bewoners; en de gasten ongemoeid te laten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo grappig..zijn jullie ook allemaal zo?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef dolcefarniente het volgende:
Dré: "Ik ben een ééneiige tweeling."
In de eerste persoon uitgesproken, he...
Mên...
quote:
Ik wil Vanas en de pottenbrigade + kerel onder de plak van de vriendin incl dat ratje dat ze een hond noemen zien....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Moet toch genoeg munitie zijn om de hele COS vol te schrijven over de bewoners; en de gasten ongemoeid te laten...
+1quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil Vanas en de pottenbrigade + kerel onder de plak van de vriendin incl dat ratje dat ze een hond noemen zien....
De eters. Respect.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil Vanas en de pottenbrigade + kerel onder de plak van de vriendin incl dat ratje dat ze een hond noemen zien....
Nou denk het niet, want Aike doet dat toch nooit..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef UtoStreamer het volgende:
Playboy had moeten zeggen: jullie krijgen 250.000 euro, maar dan moet IEDEREEN meedoen, dat had leuke situatie opgeleverd denk ik
Ruzie in de tent straksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoor, Nico en Isabella gaan voor de shoot ....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoor, Nico en Isabella gaan voor de shoot ....
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaaf! Als je het maar respectvol doet joh.
250.000???quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef UtoStreamer het volgende:
Playboy had moeten zeggen: jullie krijgen 250.000 euro, maar dan moet IEDEREEN meedoen, dat had leuke situatie opgeleverd denk ik
Rienk nog harder over de zeikquote:
Dus wat denk je dat er dan met Aike gebeurd in de groepquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Nou denk het niet, want Aike doet dat toch nooit..
Ze bedoelt dat ze een twee-eiige eenling is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef dolcefarniente het volgende:
Dré: "Ik ben een ééneiige tweeling."
In de eerste persoon uitgesproken, he...
Mên...
Wat denk je dat Aike dan met de groep doet? Ze is heel aardig en afstandelijk, maar volgens mij wil je echt niet meemaken dat je haar tegen hebt...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Dus wat denk je dat er dan met Aike gebeurd in de groep
Ja, samen met haar zus. Maar zij is het eiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze een twee-eiige eenling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |