En steeds weer hetzelfde verhaal aanhoren van Vanessa en weet je wat nou zo leuk is? Deze mensen kennen dit verhaal waarschijnlijk ook al, omdat zij dit op de streams gehoord en gezien hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Zitten die gasten nu te boeren?
Hoorde er ook één heel zacht : En alles draait weer om Vanessa
Maarrr... Waar zijn de beelden nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen man en geen vrouw. Het is Clairy Polak
Heeft Isa al besloten dat ze het niet doet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar even serieus nu, door die afzegging van Billy, zouden nu Robin,
Laura, Charlotte, Vanessa en Andrea voor die foto-shoot gaan ????
Je kan mij niet wijsmaken, dat de Playboy niet veel liever een
Isabella of mogelijk Nicoline erin zouden willen hebben .....
Alleen maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef dolcefarniente het volgende:
Nog meer eters? Maakt Vanass ook hondenvoer?
Heeft Aike al gezegd of ze wel of niet wil?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar even serieus nu, door die afzegging van Billy, zouden nu Robin,
Laura, Charlotte, Vanessa en Andrea voor die foto-shoot gaan ????
Je kan mij niet wijsmaken, dat de Playboy niet veel liever een
Isabella of mogelijk Nicoline erin zouden willen hebben .....
Ow geen idee, ik kijk nooit op mensen hun profiel..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben nieuwer dan jij hoor, maar snel de macht gegrepen. Helaas weer teruggefloten, ondertussen met wat rebellen in beraad voor een nieuwe take-over.
Hahaha!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen man en geen vrouw. Het is Clairy Polak
Ze komen blijkbaar ook eten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Jibba het volgende:
Oh, deze komen voor de hondenoppascentrale.
Laura was het helemaal vergeten.
Ze komen helemaal uit Alkmaar om Lau op de hond te laten passen?
Geloof me... Qua leeftijd zit ik in de doelgroep... Maar no way dat ik me vrijwillig laat millimeteren!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is een man, nu vrouw......maar leuk kittig kapsel
Vandaar die opmerking: En alles draait weer om Vanessaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
En steeds weer hetzelfde verhaal aanhoren van Vanessa en weet je wat nou zo leuk is? Deze mensen kennen dit verhaal waarschijnlijk ook al, omdat zij dit op de streams gehoord en gezien hebben
Of hij kroelt zo vaak met de koeien om te oefenen zodat hij het ook met Billy kan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Starlie het volgende:
Ruud beeld zich volgens mij in dat Billy een koe is vandaar dat hij haar zo liefkozend kusjes geeft en over haar hoofd aait!
Overal, behalve bij Isa en de koeienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Maarrr... Waar zijn de beelden nu?
isa gaat niet in de plb neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Heeft Isa al besloten dat ze het niet doet?
Ja maar die is nog wel om te lullen als het om het 'groepsbelang' gaat, denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ze twijfelt nog steeds, ik denk dat daar veel van afhangt of ze mag blijven ....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef misssnapshot het volgende:
Ja ze is wel heel erg blij met haar restaurantje, en voelt zich daardoor heel watquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar die opmerking: En alles draait weer om Vanessa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |