Rebellen zijn helemaal nergens nodig.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar niet?
vliegtuig gecrasht/neergehaald aan de grens met turkije in dat dorp aan de grens waar gevochten wordt
http://www.haberturk.com/(...)ma-savas-ucagi-dustu
in de video wordt ook gesproken over turkse gevechtsvliegtuigen in de lucht aan turkse zijde van de grens
Wat voor vliegtuig? Militair?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar niet?
vliegtuig gecrasht/neergehaald aan de grens met turkije in dat dorp aan de grens waar gevochten wordt
http://www.haberturk.com/(...)ma-savas-ucagi-dustu
in de video wordt ook gesproken over turkse gevechtsvliegtuigen in de lucht aan turkse zijde van de grens
moet haast wel, check vidquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn moslim, ze zullen dus in het paradijs komen.
i can'tquote:Op zondag 23 maart 2014 13:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik hoor geen raket, ik zie niks vallen, ik hoor geen geluid tijdens het neerstorten? Enlighten me.
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berichten dat TSK er achter zit. En dat de piloot niet neergestort is, maar een parachutesprong heeft gemaakt.
bevestiging van de turke strijdkrachten dat ze een vliefgtuig hebben neergehaaldquote:Türkiye
Güncelleme 23.03.2014 13:26
Sınır ihlali yapan Suriye uçağı düşürüldü
Sınır ihlali yapan Suriye savaş uçağı TSK tarafından düşürüldü. Başbakan Erdoğan, "Hava Kuvvetlerimizi tebrik ediyorum" dedi.
(DHA) |
23.03.2014 Pazar 13:26
doen ze wel, maar wie of wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de groeperingen als ISIS en Jabhat al Nusra in Syrië ook aan twitter doen en wat die is?
Met wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
bevestiging van de turke strijdkrachten dat ze een vliefgtuig hebben neergehaald
Kan wel.quote:
jip vandaaag ook, ze waren te horen in die vid eerder gepost dooor mijquote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kan wel.
Gisteren al berichten dat Turkse vliegtuigen bij Kesab rondvlogen.
Ook dat ze in het bereik van de Syrisch Buk-2M kwamen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip vandaaag ook, ze waren te horen in die vid eerder gepost dooor mij
in die wordt gezegd dat de turkse vliegtuigen ook flares hadden geschoten, dus kanquote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook dat ze in het bereik van de Syrisch Buk-2M kwamen.
Volgens mij willen ze gewoon dat de Syriërs een vliegtuig neerschieten.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
in die wordt gezegd dat de turkse vliegtuigen ook flares hadden geschoten, dus kan
weer?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon dat de Syriërs een vliegtuig neerschieten.
quote:Turkije haalt Syrisch vliegtuig neer
zondag 23 mrt 2014, 13:55 (Update: 23-03-14, 14:12)
Turkse F-16's hebben een Syrisch gevechtsvliegtuig neergehaald. Dat heeft premier Erdogan bevestigd na media-berichten. Ook de Syrische staatstelevisie meldt het. Het toestel schond het Turkse luchtruim tijdens een aanval op een grensovergang.
Het vliegtuig vloog in brand en stortte neer op Syrisch grondgebied.
Rebellen die probeerden de grenspost in het noordwesten van Syrië te veroveren, werden vanuit het gevechtstoestel onder vuur genomen.
Slachtoffers
De gevechten in het grensgebied in de provincie Latakia zijn al sinds vrijdag aan de gang. Vandaag wordt hevig gevochten bij de stad Kasab, waar een groot deel van de bevolking Armeens is. Volgens de Syrische staatstelevisie zijn er veel slachtoffers onder de opstandelingen.
Hopelijk doen ze dat niet. Laat Turkije maar lekker blaffen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon dat de Syriërs een vliegtuig neerschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |