Rebellen zijn helemaal nergens nodig.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar niet?
vliegtuig gecrasht/neergehaald aan de grens met turkije in dat dorp aan de grens waar gevochten wordt
http://www.haberturk.com/(...)ma-savas-ucagi-dustu
in de video wordt ook gesproken over turkse gevechtsvliegtuigen in de lucht aan turkse zijde van de grens
Wat voor vliegtuig? Militair?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar niet?
vliegtuig gecrasht/neergehaald aan de grens met turkije in dat dorp aan de grens waar gevochten wordt
http://www.haberturk.com/(...)ma-savas-ucagi-dustu
in de video wordt ook gesproken over turkse gevechtsvliegtuigen in de lucht aan turkse zijde van de grens
moet haast wel, check vidquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze zijn moslim, ze zullen dus in het paradijs komen.
i can'tquote:Op zondag 23 maart 2014 13:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik hoor geen raket, ik zie niks vallen, ik hoor geen geluid tijdens het neerstorten? Enlighten me.
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berichten dat TSK er achter zit. En dat de piloot niet neergestort is, maar een parachutesprong heeft gemaakt.
bevestiging van de turke strijdkrachten dat ze een vliefgtuig hebben neergehaaldquote:Türkiye
Güncelleme 23.03.2014 13:26
Sınır ihlali yapan Suriye uçağı düşürüldü
Sınır ihlali yapan Suriye savaş uçağı TSK tarafından düşürüldü. Başbakan Erdoğan, "Hava Kuvvetlerimizi tebrik ediyorum" dedi.
(DHA) |
23.03.2014 Pazar 13:26
doen ze wel, maar wie of wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig of de groeperingen als ISIS en Jabhat al Nusra in Syrië ook aan twitter doen en wat die is?
Met wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef Slayage het volgende:
bevestiging van de turke strijdkrachten dat ze een vliefgtuig hebben neergehaald
Kan wel.quote:
jip vandaaag ook, ze waren te horen in die vid eerder gepost dooor mijquote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kan wel.
Gisteren al berichten dat Turkse vliegtuigen bij Kesab rondvlogen.
Ook dat ze in het bereik van de Syrisch Buk-2M kwamen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip vandaaag ook, ze waren te horen in die vid eerder gepost dooor mij
in die wordt gezegd dat de turkse vliegtuigen ook flares hadden geschoten, dus kanquote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook dat ze in het bereik van de Syrisch Buk-2M kwamen.
Volgens mij willen ze gewoon dat de Syriërs een vliegtuig neerschieten.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
in die wordt gezegd dat de turkse vliegtuigen ook flares hadden geschoten, dus kan
weer?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon dat de Syriërs een vliegtuig neerschieten.
quote:Turkije haalt Syrisch vliegtuig neer
zondag 23 mrt 2014, 13:55 (Update: 23-03-14, 14:12)
Turkse F-16's hebben een Syrisch gevechtsvliegtuig neergehaald. Dat heeft premier Erdogan bevestigd na media-berichten. Ook de Syrische staatstelevisie meldt het. Het toestel schond het Turkse luchtruim tijdens een aanval op een grensovergang.
Het vliegtuig vloog in brand en stortte neer op Syrisch grondgebied.
Rebellen die probeerden de grenspost in het noordwesten van Syrië te veroveren, werden vanuit het gevechtstoestel onder vuur genomen.
Slachtoffers
De gevechten in het grensgebied in de provincie Latakia zijn al sinds vrijdag aan de gang. Vandaag wordt hevig gevochten bij de stad Kasab, waar een groot deel van de bevolking Armeens is. Volgens de Syrische staatstelevisie zijn er veel slachtoffers onder de opstandelingen.
Hopelijk doen ze dat niet. Laat Turkije maar lekker blaffen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon dat de Syriërs een vliegtuig neerschieten.
Ja natuurlijk, een goed excuus om te komen met bombastische nationalistische speeches en shit. Misschien een beperkte oorlog tegen Syrië?quote:
je laat jezelf kennenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat niet. Laat Turkije maar lekker blaffen.
quote:Lees op fb dat de piloot in veilige handen is, thank God.
risicos risicos, lijkt me niet verstandig iigquote:Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, een goed excuus om te komen met bombastische nationalistische speeches en shit. Misschien een beperkte oorlog tegen Syrië?
quote:Syrië woest over 'agressie' Turkije
23/3/14
Syrië heeft woest gereageerd op het neerhalen van een jachttoestel door het Turkse leger.
Het Syrische toestel was zelf bezig met een aanval op Syrische rebellen, toen het werd aangevallen door de Turken. Het land spreekt van een 'onverholen daad van agressie'.
Grensplaatsje
Volgens de Syrische autoriteiten vloog het toestel niet in het Turkse luchtruim, maar gewoon boven Syrië. Het vliegtuig is op Syrisch grondgebied neergestort, ten westen van het plaatsje Kasab. Kasab ligt vlakbij de Turkse grens en de Middellandse Zee.
De piloot zou zichzelf in veiligheid hebben gebracht door de schietstoel te gebruiken.
RTL Nieuws
Een kat in het nauw...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
risicos risicos, lijkt me niet verstandig iig
Wanneer is tayyit wel verstandig geweest?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
risicos risicos, lijkt me niet verstandig iig
binnenlandse politiek ja, maar internationaal, zie ik hem geen gekke sprongen maken, zeker niet als je het hebt over een oorlog of wat niet, 90% van de turken als het niet meer is, laat dat hele syrische conflict voor wat het is en wil zeer zeker geen oorlogquote:
zijn hoofd is geland in een koekenpan iigquote:
Maar Turken zijn nu eenmaal een emotioneel volk en erg makkelijk op te zwepen met nationalistische prietpraat. Persoonlijk denk ik dat dit op dit moment niet meer voldoende is om het volk achter zich te krijgen maar misschien dat Erdogan daar anders over denkt. Dat zijn positie onhoudbaar aan het worden is zo langzamerhand zal hij ook wel snappen. Dus moet hij iets proberen. Dat zou een reden kunnen zijn voor dit soort acties denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
binnenlandse politiek ja, maar internationaal, zie ik hem geen gekke sprongen maken, zeker niet als je het hebt over een oorlog of wat niet, 90% van de turken als het niet meer is, laat dat hele syrische conflict voor wat het is en wil zeer zeker geen oorlog
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wanneer is tayyit wel verstandig geweest?
waaruit blijkt dit?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar Turken zijn nu eenmaal een emotioneel volk en erg makkelijk op te zwepen met nationalistische prietpraat. Persoonlijk denk ik dat dit op dit moment niet meer voldoende is om het volk achter zich te krijgen maar misschien dat Erdogan daar anders over denkt. Dat zijn positie onhoudbaar aan het worden is zo langzamerhand zal hij ook wel snappen. Dus moet hij iets proberen. Dat zou een reden kunnen zijn voor dit soort acties denk ik.
Intens gehaat worden door het halve land is niet echt een stabiele machtsbasis natuurlijk.quote:
quote:
Mooie objectieve journalistiek weer van de nos. Laat het bewijs maar eens zien dan als je dit zo claimt zonder überhaupt te vermelden dat de Syriërs dit ontkennen.quote:Het toestel schond het Turkse luchtruim tijdens een aanval op een grensovergang.
true, maar als de andere helft hem op handen draagt heb je iig geval stabiel of niet, wel een basisquote:Op zondag 23 maart 2014 14:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Intens gehaat worden door het halve land is niet echt een stabiele machtsbasis natuurlijk.
Lijkt me niet aannemelijk dat zijn kiezer nu echt zo blij zijn dat hun regering salafisten vanaf hun grondgebied laat opereren en hun voorraden/wapens/vuursteun geeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:55 schreef expans het volgende:
Als de aanval op Kaseb vanuit Turkije geregeld is, dan is dit een duidelijk staaltje machtsvertoon.
Maar waarom?
Sowieso publiek thuis maar ook om Assad misschien te dwingen om bepaalde consessies af te leggen?
idd, daarom snap ik deze actie nietquote:Op zondag 23 maart 2014 14:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Lijkt me niet aannemelijk dat zijn kiezer nu echt zo blij zijn dat hun regering salafisten vanaf hun grondgebied laat opereren en hun voorraden/wapens/vuursteun geeft.
De aanval niet natuurlijk maar dit neerhalen is het middel om zijn kiezers een boost te geven.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Lijkt me niet aannemelijk dat zijn kiezer nu echt zo blij zijn dat hun regering salafisten vanaf hun grondgebied laat opereren en hun voorraden/wapens/vuursteun geeft.
Twitter is onzin.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef Pharmacist het volgende:
Een belangrijke backer van Syrie, Rusland, is momenteel caught up in de Krim-situatie. Die zal dus weinig actie ondernemen. En was die Twitter-issue niet groot in Turks nieuws?
Dan is deze actie van het neerschieten van die jet wel op het juiste moment getimed toch? Mooie afleiding van die Twitter-issue en corruptie schandelen en Rusland zal zich redelijk koest houden.
Zelfs als die geruchten onzin zijn, is dit toch een mooie afleiding van die onzin geruchten, of niet soms?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:06 schreef expans het volgende:
Twitter is onzin.
Er worden zware geruchten de wereld ingeslingerd nu, van ''mutah'' huwelijken tot de moord van een Turkse politicus jaren terug. Met andere woorden, alle gekke theorieën over Turkije worden nu toegepast op Erdogan.
Dus er word gezegd dat Twitter daarom verboden is, maar volgens mij kan je er al weer op. In elk geval, gaat het geen stand houden.
Dat geld heb ik het niet over, maar dat word een beetje afgedaan door z'n trouwe stemmers en gebruikt door de rest. Maar om z'n trouwe stemmers te raken moeten ze met meer komen, dus niet geld maar echt zware dingen die ze niet kunnen negeren.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zelfs als die geruchten onzin zijn, is dit toch een mooie afleiding van die onzin geruchten, of niet soms?
Volgens mij was trouwens die opname van Erdogan met zijn zoon over het wegsluizen van geld wel iets groter dan een "gerucht".
Dat is ook geen gerucht meer. Het blokkeren van Twitter was niet eens zo'n issue bij Erdogan's trouwe achterban. Velen hebben hem daarin zelfs gesteund, maar hij vreest voor het lekken van nieuws dat ook voor een verlies van de steun van zijn trouwe achterban kan zorgen. Laatst is er een geluidsfragment gelekt waarin Egemen Bagis van de AKP en een journalist lachen met verzen in de Koran. Dit heeft ook in eigen gelederen voor kritiek gezorgd.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zelfs als die geruchten onzin zijn, is dit toch een mooie afleiding van die onzin geruchten, of niet soms?
Volgens mij was trouwens die opname van Erdogan met zijn zoon over het wegsluizen van geld wel iets groter dan een "gerucht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |