Nee, nog niet...maar dat gaat vast komenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Vergeet niet dat rust ook goed is. Zijn jullie al zenuwachtig?
Aart stigter zij gisteren dat het belangrijkste van de marathontraining de basis is. De basis is dan de lldl.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen van beide heel erg, eigenlijk. Althans, het doel was om niet te snel te gaan, dus daar heb ik me wel een beetje op geconcentreerd, maar omdat het grootste deel van de rit lichtjes heuvelaf was heb ik me ook niet blindgestaard op die 7min/km in het begin, juist omdat het dus met dezelfde inspanning net wat sneller ging, zeg maar. Al met al gewoon lekker gelopen, en daar gaat 't me om. Heb dan ook geen tijden of wat dan ook in m'n hoofd, wil gewoon lekker lopen, en een beetje doodgaan mag best!
Haha ik eet ook vrij weinig op de dag zelf als ik in de ochtend ga lopen. Ook wat yoghurt, banaantje en een suikerwafel en dan heb ik het wel gehad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Ligt erg aan de persoon, ik heb vorige week 35k gelopen op een bakje yoghurt, een banaan en een paar winegums onderwegMaar ik ken ook mensen die met dat ontbijt na 5km omvallen
Thanks! Het is nu ineens héérlijk weer buitenquote:Op zondag 23 maart 2014 03:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Semmie, Gup, Gogo en stipjestreep veel succes en plezier tijdens jullie loopjes vandaag!
Mooi!quote:Op zondag 23 maart 2014 07:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
“het heeft pas zin om hard te trainen, als je de kunst verstaat langzaam te lopen”
Ik weet niet of ik een haas heb. Beslist ie last minute. Van de dokter mag het niet ivm zweet/wond, en hij moet zijn hand rust geven. Hij zegt zelf niet te gaan zweten als ie mij haast en twijfelde gisteren dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:01 schreef Quoi het volgende:
Succes Sem en Rondje Nederland lopersZonder haas voor Gogo denk ik zo?
Ik ben wakker en fit. Er gaat dus een wedstrijdje gelopen wordenIk verwacht er niet teveel van vanwege mijn gebrek aan vorm terugvinden, maar wie weet!
En nu:![]()
En TWC: juist!
Sowieso goed naar de dokter luisterenquote:Op zondag 23 maart 2014 08:07 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een haas heb. Beslist ie last minute. Van de dokter mag het niet ivm zweet/wond, en hij moet zijn hand rust geven. Hij zegt zelf niet te gaan zweten als ie mij haast en twijfelde gisteren dus.
Van mij moet ie rust houden, maar aan eigenwijdheid geen gebrek.
De paden zijn in ieder geval verhard. Dus dat kun je in je overweging meenemenquote:Op zondag 23 maart 2014 08:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Goedemorgen! To VFF or not to VFF, that is the question ... En mossel: een high five (met je goede hand) ipv hazen kan ook.
Ik mag nog wel kaas, in het lab zijn ze nu een uitgebreide allergietest aan het doen (280 verschillende soorten allergenen, waaronder melk, noten, tarwe, fruit, mosterd, etc.) waar ik komende donderdag als het goed is de uitslag van ga krijgen. Maar uit de basistest (waar 4 groepen getest werden) scoorde de groep waar ook melk en ei in zaten vrij hoog, dus ik hou er rekening mee dat ik een melkvrij en glutenvrij dieet mag gaan volgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mag je wel kaas? En avocados zijn geweldig.
Ik heb vorige week een weekje geen brood gegeten vanwege een maag die protesteerde tegen de hoeveelheden (spelt)brood die ik naar binnen werkte (tarwebrood gaat eigenlijk gewoon niet), en had ik een flinke bak quinoasalade gemaakt. Maar zonder kaas is dat eigenlijk niet te doen
Herkenbaar.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
45 slagen onder normaal? Dan moet ik gaan wandelen. Echt waar! 130! Als ik opsta en de deur open maak zit ik al op 115
Ik ben er zeker tevreden overquote:Op zondag 23 maart 2014 08:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Verstandig is stom. En de zon is nu al weg. Dat is ook stom
Iets, anders! GotC, jij had toch een PureLime sportBH? Ben je daar tevreden over?
Toch de moeite waard om eens te gaan passen dus. Ik zag in dat foldertje wat bij de RunnersWorld zat, dat ze een kortingsactie hebbenquote:Op zondag 23 maart 2014 08:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben er zeker tevreden overVeel steun, voelt iets meer als een normale bh en zit lekker. Heb de variant met HRM band, het enige is dat als ik m'n HRM dingetje erop doe, het iets gaat schuren.
Verder ben ik dol op Pure Lime, heb ook hardloop thermo boxers+shirts van ze, heerlijk spul
Het is de moeite waard om te proberenquote:Op zondag 23 maart 2014 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toch de moeite waard om eens te gaan passen dus. Ik zag in dat foldertje wat bij de RunnersWorld zat, dat ze een kortingsactie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |