Er staan Dixiesquote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe doen M-lopers dat, moeten poepen? Volgens mij staan er geen Dixies langs 't parcours.
Bij de meeste welquote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe doen M-lopers dat, moeten poepen? Volgens mij staan er geen Dixies langs 't parcours.
Dat heb ik ook gezienquote:Op zondag 23 maart 2014 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Er staan Dixies
Ik zat vorig jaar de marathon van Hamburg te kijken, en daar ging de duitse topfavoriet (nouja, na alle afrikanen dan...) tijdens de marathon ff de Dixie in. En zijn hazen maar wachten
Uiteindelijk liep ie nog 2.12 ofzo
Klinkt goed! Succesquote:Op zondag 23 maart 2014 11:18 schreef Levitas het volgende:
Weer back to basics gegaan vandaag. Begonnen met de 4e les van een opbouwschema van 5 - 10km. Schema bouwt in principe de eerste 3 weken elke week 3 minuten op, daarna elke week 5 minuten tot 1u10m.
Vandaag stond dus 30 minuten D1 op het programma. M`n enkels moeten echt even wennen aan de nieuwe schoenen, maar absoluut geen pijntjes in het scheenbeen o.i.d, ook niet gevoelig als ik over de pijnlijke plek wrijf (ja, niet doen, ik weet het!). Toch preventief ijs erop gelegd bij thuiskomst.
Ego aan de kant. en nu weer rustig opbouwen naar 10km voor de Golden Ten loop
Dat zij hij dan ook, als je moet gaan wandelen dan moet je maar gaan wandelen. En het gaat om 45 slagen onder je max, dus dat ligt al een stuk hoger. Dat zou zomaar voor jou 155 kunnen zijn als je max op 210 is. Mijn max wat ik gemeten heb is 188, dit zou iets hoger kunnen zijn omdat je voor je max heel erg diep moet gaan ik dat nog nooit echt geweest ben. Voor mij zou dat dus waarschijnlijk rond de 143 betekennen en dat is wel haalbaar na veel oefenen.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
45 slagen onder normaal? Dan moet ik gaan wandelen. Echt waar! 130! Als ik opsta en de deur open maak zit ik al op 115
Maar, zoals ik al postte ging ik sowieso de volgende hele lange lopen langzamer doe dan dit, dus zal wel goed komen!
Gewoon laten lopen.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik loop nu wel meteen 5km op m`n nieuwe schoenen ja. De verkoper heeft me afgeraden om nog op m`n oude schoenen te lopen, omdat ze eigenlijk voldoende versleten waren om ze meteen weg te gooien. Heb dus weinig keuzequote:Op zondag 23 maart 2014 11:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Succes
Loop jij trouwens gelijk 5+ km op je nieuwe schoenen?
Ik twijfel een beetje wat ik moet doen, als ik eenmaal weer groen licht heb van de fysio. Gelijk hele trainingen op nieuwe schoenen, of een beetje afwisselen met de oude?
Voor mij zou het ook 143 zijn en dan red ik wel als ik een herstelloopje doe:quote:Op zondag 23 maart 2014 11:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zij hij dan ook, als je moet gaan wandelen dan moet je maar gaan wandelen. En het gaat om 45 slagen onder je max, dus dat ligt al een stuk hoger. Dat zou zomaar voor jou 155 kunnen zijn als je max op 210 is. Mijn max wat ik gemeten heb is 188, dit zou iets hoger kunnen zijn omdat je voor je max heel erg diep moet gaan ik dat nog nooit echt geweest ben. Voor mij zou dat dus waarschijnlijk rond de 143 betekennen en dat is wel haalbaar na veel oefenen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:16 schreef Lizan het volgende:
Vanochtend voor het eerst 5km zonder looppauze gerendik ben blij! Het was les 28 van Evy, dus 28 minuten. Maar na 28 minuten was ik zo dicht bij die 5km dat ik vond dat ik dat nog best vol kon maken.
http://www.endomondo.com/workouts/user/14141239
Goed gedaanquote:Op zondag 23 maart 2014 11:16 schreef Lizan het volgende:
Vanochtend voor het eerst 5km zonder looppauze gerendik ben blij! Het was les 28 van Evy, dus 28 minuten. Maar na 28 minuten was ik zo dicht bij die 5km dat ik vond dat ik dat nog best vol kon maken.
Ik vorig jaar ook, loopje net nadat ik terug was van 2 weken Azie en toen zeiden mijn darmen ineens: 'je doet het zelf maar'. Ik liep rond een plas, nergens een huis of een schuilplek ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:19 schreef Yuki het volgende:
Ik heb 1x epische kak-kramp gehad tijdens een training, 1,5 jaar terug in Utrecht.
Dafuq, ik was bijna in staat aan te bellen bij een random huis om te vragen of ik daar even mocht. Pijn in m'n buik...
Oh ja, en 1x in de sportschool. Maar ja, dan zet je de loopband uit en ga je
Alleen jammer dat er bij terugkomst geen band meer vrij was
Top!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:16 schreef Lizan het volgende:
Dat zij hij dan ook lldl is ook eigenlijk een zeer lange herstelloop. Je kan hem dus ook prima gebruiken na een zware interval training.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor mij zou het ook 143 zijn en dan red ik wel als ik een herstelloopje doe:
http://www.endomondo.com/workouts/294902760/819185
Maar 150 is voor mij realistischer en daar probeer ik ook mijn LDL's op te lopen.
Wat goed!!quote:Op zondag 23 maart 2014 11:16 schreef Lizan het volgende:
Mits je inderdaad die hele lage intensiteit aanhoudtquote:Op zondag 23 maart 2014 11:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zij hij dan ook lldl is ook eigenlijk een zeer lange herstelloop. Je kan hem dus ook prima gebruiken na een zware interval training.
Dat klinkt wel logisch ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik loop nu wel meteen 5km op m`n nieuwe schoenen ja. De verkoper heeft me afgeraden om nog op m`n oude schoenen te lopen, omdat ze eigenlijk voldoende versleten waren om ze meteen weg te gooien. Heb dus weinig keuze
Waarom niet inderdaad. Gewoon ff 20 minuutjes je nieuwe schoenen testen, lekker toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch ja.
De mijne waren er nog niet zo ernstig aan toe, dus afwisselen zou evt wel kunnen.
Ik denk dat m'n eerste rondje toch maar een km of 3 gaat worden; daarin dan maar eens m'n nieuwe proberen en kijken of het een beetje wil.
Maar sowieso is de ene dag je hartslag hoger dan de ander. Soms loop ik 6m/km op 150 andere dagen ben ik blij als ik 155 haal op 6m:30s/kmquote:Op zondag 23 maart 2014 11:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Mits je inderdaad die hele lage intensiteit aanhoudt
Suikerspinnenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De kinderen hebben hun klompenmedaille binnen en storten zich nu op een suikerspin. Het is gezellig druk in het openluchtmuseum.
Sowiesoquote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom niet inderdaad. Gewoon ff 20 minuutjes je nieuwe schoenen testen, lekker toch?
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso
Ik hoop zó dat S. morgen zegt dat ik weer mag gaan lopen!
Niks mis met twee dagen rust.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:13 schreef Murmeli het volgende:
Hoop het ook voor je yuki!
Hier hobbeluitstelgedrag. Ben luiiiiiiiii en nog steeds snotterig dus ergens vraag ik me af of het goed is om nog 2 dagen rust te nemen.
Ja, vooral dat laatstequote:Op zondag 23 maart 2014 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niks mis met twee dagen rust.
Echter, is het een beetje snotterig en vooral geen zin... Dan kan lopen ook geen kwaad
Hier sportschool-uitstelgedrag
Gelukkig net gehoord dat ik goede reden heb om naar Zoetermeer te fietsen, dus ik ga 32+km peddelen.
Ook goed
*zeiquote:Op zondag 23 maart 2014 11:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zij hij dan ook, als je moet gaan wandelen dan moet je maar gaan wandelen. En het gaat om 45 slagen onder je max, dus dat ligt al een stuk hoger. Dat zou zomaar voor jou 155 kunnen zijn als je max op 210 is. Mijn max wat ik gemeten heb is 188, dit zou iets hoger kunnen zijn omdat je voor je max heel erg diep moet gaan ik dat nog nooit echt geweest ben. Voor mij zou dat dus waarschijnlijk rond de 143 betekennen en dat is wel haalbaar na veel oefenen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:34 schreef Quoi het volgende:
Lalalalalala![]()
Mijn benen doen het nog!
Laatste km in 5:03 min/kmAls ik iets sneller was gestart, was ik een keer onder de 27 minuten gedoken. Nu was 27:45 mijn eindtijd. Heerlijk gelopen.
Mooi grafiekje: rustig gestart en bijna 1/4 deelnemersveld tussen km 3 en 5 ingehaald.
Mr Q kwam al binnen toen ik mijn thee nog aan het bestellen was; hele minuut van zijn 10k tijd afgelopen: 45:25![]()
Dus onze zondag kan niet meer stuk
Goed gedaan allebeiquote:Op zondag 23 maart 2014 12:34 schreef Quoi het volgende:
Lalalalalala![]()
Mijn benen doen het nog!
Laatste km in 5:03 min/kmAls ik iets sneller was gestart, was ik een keer onder de 27 minuten gedoken. Nu was 27:45 mijn eindtijd. Heerlijk gelopen.
Mooi grafiekje: rustig gestart en bijna 1/4 deelnemersveld tussen km 3 en 5 ingehaald.
Mr Q kwam al binnen toen ik mijn thee nog aan het bestellen was; hele minuut van zijn 10k tijd afgelopen: 45:25![]()
Wathijzei.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:47 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!!
Well done Q's!quote:Op zondag 23 maart 2014 12:34 schreef Quoi het volgende:
Lalalalalala![]()
Mijn benen doen het nog!
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:34 schreef Quoi het volgende:
Lalalalalala![]()
Mijn benen doen het nog!
G.R. was er trouwens op zijn Tomos. Toen ik hem onderweg (er is een keerpunt, dus ik kwam hem tegen) gedag wou zeggen kreeg ik geen kans, want hij deed zó'n ontiegelijk vieze snotrocket op dat momentquote:Op zondag 23 maart 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Well done Q's!
Dat is een flinke negatieve split. Nageniet ervan.
Dat zijn vaak de leukste loopjesquote:Op zondag 23 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie!. Mijn loopje vandaag heeft slechts 563 deelnemers, wordt weer knus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, zo'n mijlpaalquote:Op zondag 23 maart 2014 11:16 schreef Lizan het volgende:
G.R. op een Tomos. Op de een of de andere manier klópt dat.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
G.R. was er trouwens op zijn Tomos. Toen ik hem onderweg (er is een keerpunt, dus ik kwam hem tegen) gedag wou zeggen kreeg ik geen kans, want hij deed zó'n ontiegelijk vieze snotrocket op dat momentIk heb er maar hard om gelachen
![]()
How is the hip trouwens?
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had moeten gaan lopen vanmorgen.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:
We wachten geduldig afquote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
Gelukkig zijn in mijn afwezigheid mijn prangende poepvragen beantwoord
Ik heb drie PRs gelopen. Met kramp (ergens ter hoogte van mijn nog aanwezige blindedarm) en hagel op mijn dak gehad. Straks een verslagje.
quote:
Welke tijd?quote:WEL mijn snelste 5 km ooit gelopen, en dat terwijl ik al er 7 op had zitten
Hij staat nu op 22:41.quote:
Dat zijn de betere wedstrijdenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]![]()
Gelukkig zijn in mijn afwezigheid mijn prangende poepvragen beantwoord
Ik heb drie PRs gelopen. Met stekende darmkramp (ergens ter hoogte van mijn nog aanwezige blindedarm) en hagel op mijn dak gehad. Straks een verslagje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |