Dat is onze fusion gvd. Krio en Choco in eenquote:
Waarom moet jij nou weer meer dan de helft van de naam innemen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is onze fusion gvd. Krio en Choco in een
Oh snap het al, omdat mijn penis al ruim driekwart van onze gezamenlijke roede maakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer meer dan de helft van de naam innemen?
jouw penis heeft kk grote baardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh snap het al, omdat mijn penis al ruim driekwart van onze gezamenlijke roede maakt.
haha penisbaardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jouw penis heeft kk grote baard
wooooowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Ze heeft gewoon een mooi hoofd alleen zo zonde dat ze niet gewoon wat gaat afvallen.
Dus volg je deze SC fanatiek of sherlock je gewoon?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooooowecht gewoon bijna eng dat jullie zo obsessed zijn over mijn appearance
Het is erger hoe obsessed jij bent met jezelf denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooooowecht gewoon bijna eng dat jullie zo obsessed zijn over mijn appearance
Ik sherlock om de zoveel dagen wat m'n fans over mij te zeggen hebben. Altijd genietenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus volg je deze SC fanatiek of sherlock je gewoon?
lol denk je dat als ik dat echt was ik niet al afgevallen was? makes no sense womanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is erger hoe obsessed jij bent met jezelf denk ik.
homoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik vind Dromenvangertje anders perfect zoals ze nu is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
quote:
Ik zal de jouwe voortaan liefkozend King Tut noemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jouw penis heeft kk grote baard
Je valt ook op Snow. Als je DV dan ook nog perfect vindt, dan zegt dat al genoeg over je smaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
alle hoop voor mij is verloren. Gore thread op /b/ kijken terwijl ik eetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal de jouwe voortaan liefkozend King Tut noemen.
Het zit je kennelijk dwarsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar even he, ben ik zo interessant dat er een keer in de zoveel tijd gewoon over mij gepraat móet worden? Of hebben jullie gewoon zo weinig te vertellen aan elkaar dat jullie je frustraties gewoon maar uiten door op mijn figuur te haten?
Ik zit er verder niet mee maar vraag me meer af waarom. Tis niet dat ik moddervet ben
Het zit mij dwars dat ik niet weet waarom jullie deze frustraties hebben, ja. Ik wil graag snappen waar dit vandaan komt hihiihihihquote:
Je bent gewoon een walvis, en dat frustreert ons.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het zit mij dwars dat ik niet weet waarom jullie deze frustraties hebben, ja. Ik wil graag snappen waar dit vandaan komt hihiihihih
Zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:39 schreef Snowbells het volgende:
Of het een goed, gezond gewicht is valt ook over te discussiëren
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon een walvis, en dat frustreert ons.
Lmao @ usernamequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
Een post m.b.t. jou maken is zo'n 15-20 seconden ofzo? Dat is per week 0,000000198% van de tijd aan jou besteed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar even he, ben ik zo interessant dat er een keer in de zoveel tijd gewoon over mij gepraat móet worden? Of hebben jullie gewoon zo weinig te vertellen aan elkaar dat jullie je frustraties gewoon maar uiten door op mijn figuur te haten?
Ik zit er verder niet mee maar vraag me meer af waarom. Tis niet dat ik moddervet ben
Dat ik 1 van de 3 gespreksonderwerpen ben hier zegt wat anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een post m.b.t. jou maken is zo'n 15-20 seconden ofzo? Dat is per week 0,000000198% van de tijd aan jou besteed.
Valt toch reuze mee?Vind ik niet obsessed oid.
Dus je lurkt hier altijd mee en weet precies wat hier besproken wordt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik 1 van de 3 gespreksonderwerpen ben hier zegt wat anders.
Eerder 1 van de 101.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ik 1 van de 3 gespreksonderwerpen ben hier zegt wat anders.
Wilde gok. Gezien het niveau hier zal het wel niet meer dan 3 onderwerpen zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus je lurkt hier altijd mee en weet precies wat hier besproken wordt?
knap
Je hebt zelf geen niveau vuige sletquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wilde gok. Gezien het niveau hier zal het wel niet meer dan 3 onderwerpen zijn
Die pogingen om wijs over te komen dmv PIquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerder 1 van de 101.
Sowieso kijkt iedereen hier wel minstens wekelijks in LIF/US, daarin ben jij niet te missen (no pun intended), dus dan is het toch niet zo gek dat men het hier wel eens over jou heeft? Volgens mij vind jij jezelf belangrijker dan jij daadwerkelijk bent.
Zehma eloquent en erudiet terwijl ze abject en infaam zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die pogingen om wijs over te komen dmv PI
en tevens corpulentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zehma eloquent en erudiet terwijl ze abject en infaam zijn [ afbeelding ].
Als je het zelf erkent, mag ik er dan ook al grapjes over maken?quote:
Ik hoop het echt ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff, echt fucked up man. Kan je niet maken tegenover al die miljoenen fans man
En ja, laten we daar dan maar op hopen.
Haha precies
VERTELquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je het zelf erkent, mag ik er dan ook al grapjes over maken?
Komt 'ie.
Wat is Dromenvangertje in een lift?
Gisteren op curvefever zei je nog dat ze een dik zwijn was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien en je bent echt niet dik. x
Vul aan jongens!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
1 anaal
2 Veer & Robo die vampierensoaps bespreken
3 koffie
4 ...
Hoe krijg je 30 baby's in een emmer?quote:
VERTELquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe krijg je 30 baby's in een emmer?
Met een blender.quote:
Door Dromenvangertje ze eruit te laten lepelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met een blender.
Hoe krijg je ze er vervolgens weer uit?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Door Dromenvangertje ze eruit te laten lepelen?
Aha, dat kan ze wel gebruiken met al die hitsige mannen die achter haar aanzittenquote:
Net terug van de gym modusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
1 anaal
3 ...
4 ...
Ben je al ripped?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Is er fittie
[..]
Aha, dat kan ze wel gebruiken met al die hitsige mannen die achter haar aanzitten
[..]
Net terug van de gym modus
Hete boi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik net heb getrained en een beetje aanspan lijkt het een beetje ergens op
Geen idee hoe je eruit ziet maar dat zal bestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik net heb getrained en een beetje aanspan lijkt het een beetje ergens op
Ecto manlet. Daarom is het ook maar goed dat het nog even duurt voor je 18 bent. Tegen die tijd ben ik #bufflikekrioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee hoe je eruit ziet maar dat zal best
Ben je kleiner dan 1.78?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ecto manlet. Daarom is het ook maar goed dat het nog even duurt voor je 18 bent. Tegen die tijd ben ik #bufflikekrio
Al die krio-hashtags wow jullie zijn echt obsessed met mij hè jezus man poe hey.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ecto manlet. Daarom is het ook maar goed dat het nog even duurt voor je 18 bent. Tegen die tijd ben ik #bufflikekrio
Later als ik groot ben wil ik net als jou wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Al die krio-hashtags wow jullie zijn echt obsessed met mij hè jezus man poe hey.
Uh jij bent 1,60 toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
.
Dan moet je wel een heel mooi hoofd hebben.
Story of my lifequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mortaxgod, er wachten 2 bloedmooie dames, en 2 knappe kerels op je gezlschap.
Jup. Dus in principe is het alsnog lang voor mij maar ik val op de een of andere manier altijd op 1.80 of langerquote:
Voel me gevleid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Later als ik groot ben wil ik net als jou worden
Moest lachenquote:
Niets mis met 1.74.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
.
Dan moet je wel een heel mooi hoofd hebben.
1 anaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Eten is anders ook een veelbesproken onderwerp hier. So so obsessed jullie![]()
#latetrain
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
1 anaal
3 koffie
4 courgette
5 ...
Mjah, dat was het wel zo'n beetje hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
1 anaal
3 koffie
4 courgette
5 ...
1 anaalquote:
Hou je bek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
1 anaal
3 koffie
4 courgette
5 "Is de Chloro van 2013 weer terug?"
6 ...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jup. Dus in principe is het alsnog lang voor mij maar ik val op de een of andere manier altijd op 1.80 of langer
In dat geval ga ik er dus maar voor, Mortaxx.quote:
Go for it Frank. Ik gun je dezequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
In dat geval ga ik er dus maar voor, Mortaxx.
Dat is zo'n groen ding, die je vaak in blokjes of reepjes snijdt en waar verder weinig smaak aan zit en vooral erg waterig is.quote:
Zonder dat tagje zal ze nooit weer dezelfde Chloro zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
1 anaal
3 koffie
4 courgette
5 "Is de Chloro van 2013 weer terug?"
6 ...
Wow, #dimalifequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Die lengte begint me trouwens echt op te breken. Tindermeisje dat dichtslaat na het horen ervan. Veer die me niet zou doen. Zelfs afgewezen door Snowie
Welke lengte?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Die lengte begint me trouwens echt op te breken. Tindermeisje dat dichtslaat na het horen ervan. Veer die me niet zou doen. Zelfs afgewezen door Snowie
quote:
Zou je Mortie daten?quote:
Er is niet genoeg lean muscle op de wereld om jouw zielige bestaan te compenseren hoor.quote:
Dat heeft met de natuur te maken. In de lente worden gezonde mannetjes bronstig en de vrouwtjes bijzonder - al dan niet irrationeel - kieskeurig zodat als het een keer gebeurt, de kans op goede genen het grootst is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Manlets zien er wel eerder jacked uit dan lange slungels. Als een jacked prupke wel, maar toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe heet dat nummer van: look at me i just cant believe what they done to me we can never be free i just wanna be etc
Wrom zo lullig :ssquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, qua lengte is het toch een meisje...
Haha, in m'n gym loopt een neger van 2m en super buff. Mirin'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Manlets zien er wel eerder jacked uit dan lange slungels. Als een jacked prupke wel, maar toch.
Tfw perfect bodybuilding height though.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is niet genoeg lean muscle op de wereld om jouw zielige bestaan te compenseren hoor.
Ja, als zo'n lange dan srsly swole is ziet het er ook wel echt bruut uit (modus pls). Maar de meeste succesvolle bodybuilders zijn zo rond de 1,78-1,80 geloof ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha, in m'n gym loopt een neger van 2m en super buff. Mirin'
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is niet genoeg lean muscle op de wereld om jouw zielige bestaan te compenseren hoor.
Frankquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is zo'n groen ding, die je vaak in blokjes of reepjes snijdt en waar verder weinig smaak aan zit en vooral erg waterig is.
Zit mobiel, zie geen UI's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n UI.
Ik hoor een onuitstaanbare klootzak te zijn.
Het is een plaatje van een eenzame man masturberend op het feit dat hij een paar woordjes uit z'n hoofd geleerd heeft.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een eenzame man masturberend op het feit dat hij een paar woordjes uit z'n hoofd geleerd heeft.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Teef het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een eenzame man masturberend op het feit dat hij een paar woordjes uit z'n hoofd geleerd heeft.
Nee.quote:
ik voel me schuldigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef krioro het volgende:
Caught u mirin Dima.
Waarom zo veel Turken in m'n fobo, geez. Dimachaerus, PlayingWithFire, zarGon. Zal afgelopen zijn als Erdogan heel het internet voor ze afsluit.
Geeft niks hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel me schuldig
moet ik nu ook pic zetten zodat jij ook fapje kan zetten zodat je lekker kan slapen
Die partij van Geert nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Die partij van Geert nu.!!
Totally unrelated, maar oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Die partij van Geert nu.!!
Geertje segt temminste waar et op staat! Hij durf ze bek open te trekke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, ben niet boos.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Manlets zien er wel eerder jacked uit dan lange slungels. Als een jacked prupke wel, maar toch.
Tfw perfect bodybuilding height though.
Nu pasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:18 schreef wise het volgende:
GTA Denver
wtf![]()
echt ook mensen uit auto sleuren
mijn nikkerquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef Chai het volgende:
Pizza en honing![]()
ONZ / Vinden vrouwen het geil als je hun anus wil ruiken?
Iedereen op fok zit in een rolstoel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Gridlok het volgende:
Waarom maakt die hoevenier gast altijd van die extreme closeups? Ik vermoed dat hij in een rolstoel zit.
Ik op een MARKUS.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen op fok zit in een rolstoel.
quote:
Je ouders hielden pas echt van je als je een Jurassic Park stoel had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik weet het niet.. dat ding hier heeft vier wieltjes..
Ik had een my little pony stoel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je ouders hielden pas echt van je als je een Jurassic Park stoel had.
[ afbeelding ]
Jaloers, ben sinds gisteren brony.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een my little pony stoel.
Ik geloof dit soort verhalen nooitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHA, FUCK![]()
.
[ afbeelding ]
Die greentext comp. topics![]()
.
Waar of niet, het is entertaining as fuck. Zelfde met films, boeken etc.quote:
Waar of niet, het is entertaining as fuck. Zelfde met films, boeken etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
dwc denkt ook altijd dat die gephotoshopte konten en heupen echt zijn..
quote:
Even quoten, aangezien meneer erom bekend staat zijn posts later weg te edittenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil ook op neukzuipvakantie naar Lloret
,, ,, uitgaan (nieuwjaarsavond)
,, ,, een vriendenkring
,, ,, op vakantie met vrienden
,, ,, ontgroent worden
,, ,, ontmaagd worden
,, ,, een vriendin
etc....
Hallo ik ben 21 jaar en bovenstaande ontbreekt momenteel in mijn leven. Mijn dagelijks leven bestaat uit:
Naar school gaan.
Naar huis gaan.
Achter de pc zitten.
Slapen.
Bovenstaande gedurende 5 dagen p/w.
Mijn weekenden bestaan uit films (series) kijken, internetten, slapen.
Vrienden
Momenteel volg ik een opleiding in het financieel hoger onderwijs (1e jaars), wat mij tot nu toe redelijk eenvoudig afgaat. Helaas is het niet zoals ik verwacht had. Ik startte de opleiding met de ijdele hoop om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken.
Nu een half jaar verder staat mijn "vriendenteller" nog steeds op 0. Ik maak elke keer precies dezelfde fouten wanneer ik me onder vreemden bevind. Ik ben de stille, verlegen jonge, kijk de kat uit de boom, toon geen initiatief etc... zelfs wanneer ik me hoofd besloten heb om mensen maar gewoon aan spreken doe ik het nog steeds niet, omdat ik zeker weet dat er na het voorstellen een dodelijke stilte zal gaan vallen, ik maak immers geen spannende avonturen mee wat tot gevolg heeft dat ik eigenlijk helemaal geen gespreksstof heb.
Meisjes
Hierop is eigenlijk hetzelfde toepasbaar als hierboven beschreven. Als ik niet eens met gewone mensen een praatje kan maken... hoe moet ik dit in hemelsnaam doen met een meisje die wel zie zitten vind???
Ik ben fucking onzeker, omdat geen gespreksstof, saai leven etc..
Ik ben niet lelijk ofzo (9 gerate op hotornot 1600 votes__), op de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg. Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwiched
door haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.
Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
Slot
Ik hoor op mijn leeftijd al lang een keer met een meisje gezoend te hebben en een aantal vrienden te hebben waarmee ik activiteiten kan gaan ondernemen.
Ik weet niet eens waarom ik dit hier neerzet, maar het luchtte wel een beetje op en moet het maar accepteren hoe ik ben =/
Hallonnn Dimachaerus aangenaam.
Later, als in: binnen 0,00000000000000000436482348278237827 nanoseconde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Even quoten, aangezien meneer erom bekend staat zijn posts later weg te editten.
Het is ook elke keer hetzelfde gezeur, als hij veranderingen wilt moet dat vanuit hem zelf komen en niet in z'n oude ritme blijven hangen. Maarja volgens mij is hem dat al 100 keer verteld, hopeloos gevalquote:
1. Hij trollt en haalt plezier uit reacties die erop volgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is ook elke keer hetzelfde gezeur, als hij veranderingen wilt moet dat vanuit hem zelf komen en niet in z'n oude ritme blijven hangen. Maarja volgens mij is hem dat al 100 keer verteld, hopeloos geval
Ik hoop 1, maar denk toch 3.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Hij trollt en haalt plezier uit reacties die erop volgen
2. Hij is serieus en haalt plezier uit reacties die erop volgen
3. Hij is serieus en daadwerkelijk KK wanhopig
Ik weet nog steeds niet met zekerheid welke opgaat voor 'm.
Als nr 1, kan hij wel heel lang deze troll-actie volhoudenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Hij trollt en haalt plezier uit reacties die erop volgen
2. Hij is serieus en haalt plezier uit reacties die erop volgen
3. Hij is serieus en daadwerkelijk KK wanhopig
Ik weet nog steeds niet met zekerheid welke opgaat voor 'm.
Jij hebt ook stinkvoeten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat doet mijn kat ookdom aankijken met z'n bek open als een mongooltje.
Herken je jezelf in zijn posts?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou het niet serieus kunnen zijn?
Oh vreemd, wist niet dat er geuren aan gifjes zaten, misschien toch een keer je bovenlip wassen. ( en doe je onderlip ook maar voor de zekerheid )quote:
Goffer, die kat in die gif ruikt toch aan iemand zijn voetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh vreemd, wist niet dat er geuren aan gifjes zaten, misschien toch een keer je bovenlip wassen. ( en doe je onderlip ook maar voor de zekerheid )
Hoe concludeer jij dat ze stinken dan, misschien ruiken ze wel naar wasverzachter en is die kat in extase.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goffer, die kat in die gif ruikt toch aan iemand zijn voet
Hij ziet er niet zo gelukzalig uit andersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe concludeer jij dat ze stinken dan, misschien ruiken ze wel naar wasverzachter en is die kat in extase.
Wat weet jij nou, kom vechten, word helemaal para van je, utrecht centraal vanavond 20:00quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij ziet er niet zo gelukzalig uit anders
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat weet jij nou, kom vechten, word helemaal para van je, utrecht centraal vanavond 20:00
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is helemaal niets mis mee. Klein maar fijn. Typische reactie trouwens
Oh dus omdat ik klein ben moet ik maar met alles genoegen nemen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappig dat jij over lengte begint.
Zonder lager dan gemiddelde zou hoger dan gemiddeld niet bestaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik dan de enige in deze SC met een bovengemiddeld lange piemel?
Die van mij is iig langer dan het SC gemiddelde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik dan de enige in deze SC met een bovengemiddeld lange piemel?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder lager dan gemiddelde zou hoger dan gemiddeld niet bestaan
Niet langer dan het NL gemiddelde van 15.87 dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Die van mij is iig langer dan het SC gemiddelde..
Is dat gemiddeld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet langer dan het NL gemiddelde van 15.87 dus?
No homo.
Ms kunnen we een keer een piemelmeet doen meet haha snap je num.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet langer dan het NL gemiddelde van 15.87 dus?
No homo.
1/8 maar tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, als ik niet een deel Chinees en Javaans bloed had was ik nog groter uitgevallen.
Ja, iemand die zelf al geen lengte heeft kan onmogelijk iemand anders zijn lengte bekritiseren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh dus omdat ik klein ben moet ik maar met alles genoegen nemen?
bar kapotquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:08 schreef Gridlok het volgende:
Dickmeet in de stairway, gewoon je zaakje op de bartafel gooien en keuren.
lolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon blinded met stalker-rage.
Waarom is daar überhaupt een SC voor, alsof heel fok niet al een autisten broedplek is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:21 schreef Modus het volgende:
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #127.
De rest van Fok is voor hen zonder officiële diagnose?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom is daar überhaupt een SC voor, alsof heel fok niet al een autisten broedplek is.
Wtf @ blokhoofdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:21 schreef Modus het volgende:
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #127.
Die mogen blij zijn als ze uberhaubt wat krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof Veer over piemels kan oordelengeldt ook voor ntm
Jij hebt geen recht van spreken met je Meloewa.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die mogen blij zijn als ze uberhaubt wat krijgen
Jij al helemaal niet met je Somalische chicksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je Meloewa.
Watquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij al helemaal niet met je Somalische chicks
Vaseline? missblack is volgens mij ook een zwartje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
Mijn chicks zijn lichter dan je portemonnee a mattie.
Die is van jouw soort hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
missblack is volgens mij ook een zwartje.
Zou je niet zo'n vers geïmporteerde Zebra Bitch willen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb nog nooit chicks gehad donkerder dan ikzelf FYI.
Waarom? Heb CB al.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je niet zo'n vers geïmporteerde Zebra Bitch willen?
Als nog chinees en oudquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nope.
En ruikt tenminste niet naar curry.
Waar bemoei jij je nou weer mee a boerenkool met worst.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Salatrel het volgende:
Lekker hoor zon launchbank en bigass TV tijdens de pauze
Hmm ging verkeerd met quoten maar moest lachen om deze:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat lach jij nou weer mini-maghrebia.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken met je Meloewa.
Ah OK, dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm ging verkeerd met quoten maar moest lachen om deze:
[..]
Mijn longontsteking > jouw hoofdpijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]Scriptie is zoveel werk, ik heb hoofdpijn nu HELP
Hoe gaat het daten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]Scriptie is zoveel werk, ik heb hoofdpijn nu HELP
Ik kan niet 2 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn longontsteking > jouw hoofdpijn.
Dus kom me maar verzorgen, terwijl je je scriptie schrijft.
quote:
Sinds afgelopen week. Krijg het om de haverklap om een of andere reden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan niet 2 dingen tegelijkMaar aww longontsteking sucks ja
Hoe lang heb je het nu ?
Aww hopelijk kom je er snel weer bovenopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week. Krijg het om de haverklap om een of andere reden.
#hardknocklife
Is dit je afstudeerscriptie?
Beetje rustig aan sporten. =$quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww hopelijk kom je er snel weer bovenopSporten doe je nu ook even niet zeker?
Bachelorscriptie. Heb wel half jaar studievertraging dus bachelor ga ik pas rond februari halen denk ik.
?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Even quoten, aangezien meneer erom bekend staat zijn posts later weg te editten.
Ben je heel erg verlegen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
dan zou mtv niet meer kunnen bestaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zouden meer mensen moeten doen dan waren er ook niet zoveel tienerbabies
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Tienerouders/-moeders/-vaders, bedoel je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |