Welke lengte?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Die lengte begint me trouwens echt op te breken. Tindermeisje dat dichtslaat na het horen ervan. Veer die me niet zou doen. Zelfs afgewezen door Snowie
quote:
Zou je Mortie daten?quote:
Er is niet genoeg lean muscle op de wereld om jouw zielige bestaan te compenseren hoor.quote:
Dat heeft met de natuur te maken. In de lente worden gezonde mannetjes bronstig en de vrouwtjes bijzonder - al dan niet irrationeel - kieskeurig zodat als het een keer gebeurt, de kans op goede genen het grootst is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Die lengte begint me trouwens echt op te breken. Tindermeisje dat dichtslaat na het horen ervan. Veer die me niet zou doen. Zelfs afgewezen door Snowie
Manlets zien er wel eerder jacked uit dan lange slungels. Als een jacked prupke wel, maar toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe heet dat nummer van: look at me i just cant believe what they done to me we can never be free i just wanna be etc
Wrom zo lullig :ssquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, qua lengte is het toch een meisje...
Haha, in m'n gym loopt een neger van 2m en super buff. Mirin'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Manlets zien er wel eerder jacked uit dan lange slungels. Als een jacked prupke wel, maar toch.
Tfw perfect bodybuilding height though.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is niet genoeg lean muscle op de wereld om jouw zielige bestaan te compenseren hoor.
Ja, als zo'n lange dan srsly swole is ziet het er ook wel echt bruut uit (modus pls). Maar de meeste succesvolle bodybuilders zijn zo rond de 1,78-1,80 geloof ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha, in m'n gym loopt een neger van 2m en super buff. Mirin'
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is niet genoeg lean muscle op de wereld om jouw zielige bestaan te compenseren hoor.
Frankquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is zo'n groen ding, die je vaak in blokjes of reepjes snijdt en waar verder weinig smaak aan zit en vooral erg waterig is.
Zit mobiel, zie geen UI's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n UI.
Ik hoor een onuitstaanbare klootzak te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |