Het is een plaatje van een eenzame man masturberend op het feit dat hij een paar woordjes uit z'n hoofd geleerd heeft.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een eenzame man masturberend op het feit dat hij een paar woordjes uit z'n hoofd geleerd heeft.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Teef het volgende:
[..]
Het is een plaatje van een eenzame man masturberend op het feit dat hij een paar woordjes uit z'n hoofd geleerd heeft.
Nee.quote:
ik voel me schuldigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef krioro het volgende:
Caught u mirin Dima.
Waarom zo veel Turken in m'n fobo, geez. Dimachaerus, PlayingWithFire, zarGon. Zal afgelopen zijn als Erdogan heel het internet voor ze afsluit.
Geeft niks hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik voel me schuldig
moet ik nu ook pic zetten zodat jij ook fapje kan zetten zodat je lekker kan slapen
Die partij van Geert nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Die partij van Geert nu.!!
Totally unrelated, maar oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Die partij van Geert nu.!!
Geertje segt temminste waar et op staat! Hij durf ze bek open te trekke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, ben niet boos.quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |