Het doet er niet zoveel toe wie het wordt, maar waarschijnlijk een onbekende.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:12 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die kwal Joost Eerdmans, al heeft ie niet de "X-factor" van Wilders..
Pooltje maken hoeveel PVV-leden er morgen om deze tijd opgestapt zijn?quote:
Vermoedelijk ben je zelf niet eens rechts.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het doet er niet zoveel toe wie het wordt, maar waarschijnlijk een onbekende.
Als de linksen maar blijven jammeren en huilen, dat is het enige dat telt.
Vind jij de PVV wel rechts? Die is veel linkser dan de VVD. Echter neem je de populistische onzin van Wilders over.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het doet er niet zoveel toe wie het wordt, maar waarschijnlijk een onbekende.
Als de linksen maar blijven jammeren en huilen, dat is het enige dat telt.
Wat een sjap.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het overgebleven PVV-lid Chris Jansen gaat dus verder als eenmansfractie.
Ik denk niet dat veel PVV stemmers dit veel uit maakt en ze kunnen ook nog SP stemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Om met de woorden van Ferry te spreken:
Aan de ene kant is het goed dat Geert niet wegkomt met zijn anti-Marokkanenuitspraak.
Aan de andere kant worden we nu zeker uitgeleverd aan Europa.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Om met de woorden van Ferry te spreken:
Aan de ene kant is het goed dat Geert niet wegkomt met zijn anti-Marokkanenuitspraak.
Aan de andere kant worden we nu zeker uitgeleverd aan Europa.
Omgekeerd: de anderen gaan verder als achtmansfractiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het overgebleven PVV-lid Chris Jansen gaat dus verder als eenmansfractie.
Wie zijn 'ze'?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha ze willen Wilders afzetten hoor ik bij P&W
SP is te onduidelijk, dan maar PiratenPartijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel PVV stemmers dit veel uit maakt en ze kunnen ook nog SP stemmen.
Die gaat helaas nooit een zetel halen. Niemand kent die partij en voor debatten gaan ze ook niet uitgenodigd worden.quote:
Gekozen in wat? De TK?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De PVV-ers die gekozen zijn
Meer toch? (Of eigenlijk minder). Met de statenleden van Flevoland erbij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de stand nu?
Marokkanen 0 : PVV -11
Marokkanen staan sowieso op min oneindig. Met die bevolkingsgroep gaat het nķķit meer goedkomen. En naarmate de crisis voortduurt, zal de kans toenemen dat er Marokkanen terug naar hun thuisland worden gestuurd. Ik verheug me er nu al op!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat is de stand nu?
Marokkanen 0 : PVV -11
Dan kunnen ze je nog weleens verbazen. Ik geef ze een redelijke kans op 1 zetel. En dat is alles wat ze nodig hebben om kritische vragen in het EP te blijven stellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die gaat helaas nooit een zetel halen. Niemand kent die partij en voor debatten gaan ze ook niet uitgenodigd worden.
Rechts is toch juist pro-EU?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik kan weinig 'rechts' aan Rutte ontdekken. Alle punten wijzen erop dat hij links is:
• Hij liegt voortdurend.
• Hij is onderdeel van de gevestigde orde.
• Hij is eurofiel.
• Hij toont met z'n praatjes aan volledig buiten de realiteit te staan waar de gemiddelde Nederlandse burger elke dag mee te maken heeft.
Ergo: Rutte is links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |