Ik kan weinig 'rechts' aan Rutte ontdekken. Alle punten wijzen erop dat hij links is:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die laatste zinook 'rechtse' figuren zoals Rutte nemen er afstand van.
Ah, daar keek ik overheen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, want statenleden zijn leden van de Provinciale Staten.
Raadsleden zitten in de gemeenteraad.
3 van de 4 punten zijn ook van toepassing op Wilders. Is dat voldoende om hem ook links te noemen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik kan weinig 'rechts' aan Rutte ontdekken. Alle punten wijzen erop dat hij links is:
• Hij liegt voortdurend.
• Hij is onderdeel van de gevestigde orde.
• Hij is eurofiel.
• Hij toont met z'n praatjes aan volledig buiten de realiteit te staan waar de gemiddelde Nederlandse burger elke dag mee te maken heeft.
Ergo: Rutte is links.
En dan? Denk je echt dat dat wat uit zou maken?quote:
Versplintering op rechts, dat maakt wel wat uit, ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
En dan? Denk je echt dat dat wat uit zou maken?
Zolang we in dit land last hebben van Marokkanen, zal er altijd wat anders voor terugkomen. De AMP ofzo, de "Anti Marokkanen Partij", dat lijkt me wel wat.
Begin zelf een partij, maak jezelf eens "nuttig".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zolang we in dit land last hebben van Marokkanen, zal er altijd wat anders voor terugkomen. De AMP ofzo, de "Anti Marokkanen Partij", dat lijkt me wel wat.
Daarom dat rechts ook tussen aanhalingstekens, naar mijn mening is geen enkele partij in NL rechts. Maar alle punten die je aanhaalt hebben niks met links of rechts te maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik kan weinig 'rechts' aan Rutte ontdekken. Alle punten wijzen erop dat hij links is:
• Hij liegt voortdurend.
• Hij is onderdeel van de gevestigde orde.
• Hij is eurofiel.
• Hij toont met z'n praatjes aan volledig buiten de realiteit te staan waar de gemiddelde Nederlandse burger elke dag mee te maken heeft.
Ergo: Rutte is links.
Da's een kwestie van perceptie. Maar in mijn perceptie zijn geen van de genoemde punten op Wilders van toepassing.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
3 van de 4 punten zijn ook van toepassing op Wilders. Is dat voldoende om hem ook links te noemen?
Alleen die Jansen is over?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:marchamer twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:01:45ANP: ACHT PVV-RAADSLEDEN ALMERE STAPPEN UIT PARTIJ reageer retweet
En dan gelijk een Anti Tokkies Partij oprichten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wilders liegt net zo vaak als de restquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Da's een kwestie van perceptie. Maar in mijn perceptie zijn geen van de genoemde punten op Wilders van toepassing.
Jammer dat ze niet hebben gewacht met opstappen tot maandag. Zulks smeuīg nieuws zou de hele week breed uitgemeten worden, nu bloed een misschien een beetje dood in het weekend..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op nu.nl staat 8 van de 9 statenleden in Flevoland. Wat is het nu?
Welnee. Ik houd niet zo van al die aandacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Begin zelf een partij, maak jezelf eens "nuttig".
In dit tempo volgen de komende dagen er nog wel meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet hebben gewacht met opstappen tot maandag. Zulks smeuīg nieuws zou de hele week breed uitgemeten worden, nu bloed een misschien een beetje dood in het weekend..
Kun je doen. Ik heb geen last van tokkies, dus mijn stem zul je niet krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En dan gelijk een Anti Tokkies Partij oprichten.
Waarschijnlijk die kwal Joost Eerdmans, al heeft ie niet de "X-factor" van Wilders..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:11 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee. Ik houd niet zo van al die aandacht.
Maar er komt vanzelf wel weer een ander machts- of aandachtsgeil figuur naar voren, als Wilders naar de achtergrond verdwijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |