Gek dier , ach er zijn gekkere.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:54 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat was serieus bedoelt. Het lijkt mij leuk in het echt een kangoeroe mee te maken. We zouden het even over andere dingen hebben. Het lijkt mij een gek dier.
Heb je hen echt meegemaakt? Lama's zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Gek dier , ach er zijn gekkere.
Wat ik van ze weet en aan exemplaren gezien heb zijn ze wel behoorlijk eigengereid en eigenwijs.
Niet echt , op TV , documentaire.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Heb je hen echt meegemaakt? Lama's zijn ook leuk.
Op een gegeven ogenblik is het genoeg geweest met de serieuze discussie.
Belangrijk soms.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:00 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Niet echt , op TV , documentaire.
Lama's hebben zelfde soort verwaande kop / blik.
Even "off topic".
Ze creëren een afstand met die blik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Belangrijk soms.
Inderdaad. Ik heb er wel iets mee. Dat je heel verbaasd en raar aankijken. Dat zie je niet vaak bij dieren.
Inderdaad. En men kan enorm spugen. Wel grappig dat een dier gewoon door heeft wanneer het in de zeik genomen wordt. Ze hebben humeur. Olifanten en apen ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze creëren een afstand met die blik.
Leuk is dan het soort mensen dat toch met ze gaan klooien en dan "de lul" zijn.
Maar dit is wel heel off topic.
De 2Pac van de politiek.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het zijn dit soort momenten dat ik Pim Fortuyn echt mis (dat doe ik nu al bijna 12 jaar maar nu steekt het extra erg). Wilders was in ieder geval een marginaal figuur binnen de politiek gebleven als Fortuyn nooit overhoop was geknald.
[ afbeelding ]
RIP
dat was net zo'n halve zool, maar over de doden niets dan goedsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het zijn dit soort momenten dat ik Pim Fortuyn echt mis (dat doe ik nu al bijna 12 jaar maar nu steekt het extra erg). Wilders was in ieder geval een marginaal figuur binnen de politiek gebleven als Fortuyn nooit overhoop was geknald.
[ afbeelding ]
RIP
Hoe is dit te vergelijken met de uitspraak van Wilders?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
dat was net zo'n halve zool, maar over de doden niets dan goeds
Ik denk vooral wat Nederland hem te kort heeft gekend om goed te oordelen over deze man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
"vijfde colonne" = oorlogsretoriek, paranoiaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe is dit te vergelijken met de uitspraak van Wilders?
Ochja, maar hij sluit niet een bevolkingsgroep buiten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef Rurik het volgende:
[..]
"vijfde colonne" = oorlogsretoriek, paranoia
Net zo'n 'halve zool' als Wilders?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je niet zeggen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Net zo'n 'halve zool' als Wilders?
ja, hij zei 'gewoon' wat zijn achterban onderling al veel langer zegt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef skrn het volgende:
Zoals ik eerder zei in een topic-reeks dat nu gesloten is.
Ik kan me niet ontrekken aan de indruk dat de PVV door de jaren heen met impliciete verwijzingen naar het uitzetten van moslims/tuig/Marokkanen een substantieel deel van de stemmen heeft vergaard. Impliciete verwijzingen naar het verwijderen van alle mensen tot die groep.
Oh dat mag je van mij best zeggen maar ik vind het nogal lachwekkend als je Wilders tot hetzelfde kaliber als Fortuyn rekent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je niet zeggen tegenwoordig.
Het gaat wel heel hard nuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef remlof het volgende:
Mooi hoe fascist Wilders zichzelf hiermee in z'n eigen voet heeft geschoten.
Nu ook een breuk in de PVV Flevoland
Het schijnt dat 100% van de PVV-leden nog steeds achter Wilders staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:53 schreef remlof het volgende:
Zou mooi zijn als de PVV-fractie maandag Wilders afzet als fractie-voorzitter, zoals Bontes net in Nieuwsuur suggereerde.
Lijkt me eigenlijk leuker als ze zich allemaal van hem afscheiden en een nieuwe partij beginnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:53 schreef remlof het volgende:
Zou mooi zijn als de PVV-fractie maandag Wilders afzet als fractie-voorzitter, zoals Bontes net in Nieuwsuur suggereerde.
Als er straks nog 1 fractielid over is zal dat zeker zo zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het schijnt dat 100% van de PVV-leden nog steeds achter Wilders staat.
Het verbaast me niks als hij nu in de peilingen iets achteruit gaat maar over een paar maanden gewoon weer sterk is met de Europese verkiezingen omdat dan veel mensen denken 'hij heeft een punt'. Vooral als de rest hem gaat negeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef doppelgänger het volgende:
Gaan de kiezers hem hier ook op afrekenen over 4 jaar?
Als er over 4 jaar niet minder Marokkanen in Nederland wonen, trekt Wilders dan zijn conclusies en stapt op?
Grappig dat je je erom verkneukelt. Mij als PVV-stemmer interesseert dit echt helemaal niks. Totaal onbelangrijk. Het enige dat telt is dat Wilders de boel weer eens flink op stelten gezet heeft en weer een paar van die ellendige linksen en bontkragen aan het huilen gebracht heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef remlof het volgende:
Deel PVV Flevoland distantieert zich van Wilders
De vereniging heeft 2 leden (is minimaal benodigd als vereniging):quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:56 schreef remlof het volgende:
Oh leden, ja daar hebben ze er ook maar één van.
twitter:Elsevierbrussel twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 22:52:29Laurence Stassen, leider van de PVV in het EP, verlaat de PVV reageer retweet
Die laatste zinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:59 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Grappig dat je je erom verkneukelt. Mij als PVV-stemmer interesseert dit echt helemaal niks. Totaal onbelangrijk. Het enige dat telt is dat Wilders de boel weer eens flink op stelten gezet heeft en weer een paar van die ellendige linksen en bontkragen aan het huilen gebracht heeft.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Elsevierbrussel twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 22:52:29Laurence Stassen, leider van de PVV in het EP, verlaat de PVV reageer retweet
twitter:marchamer twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:01:45ANP: ACHT PVV-RAADSLEDEN ALMERE STAPPEN UIT PARTIJ reageer retweet
Ha, ik was eerder.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:marchamer twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:01:45ANP: ACHT PVV-RAADSLEDEN ALMERE STAPPEN UIT PARTIJ reageer retweet
Is de lijst voor het EP al definitief? Anders is ze gewoon over 2 maanden haar zetel kwijt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Het is een hetze! Door zijn eigen stemvee nota bene.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Op nu.nl staat 8 van de 9 statenleden in Flevoland. Wat is het nu?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Ook gewoon nog 1 zo'n mongool die blijft zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
Hetzelfde toch? Ze zitten alleen in Almere.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op nu.nl staat 8 van de 9 staatsleden in Flevoland. Wat is het nu?
Nee, want statenleden zijn leden van de Provinciale Staten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Hetzelfde toch? Ze zitten alleen in Almere.
twitter:NOS twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:03:49ANP: 8 raadsleden Almere, 4 Statenleden uit PVV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |