Jij diskwalificeerde jezelf eerder. Daar ben je boos over. Dat kan. Dat geeft een beperkte geestelijke ruimte aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat een van zijn beste vrienden én werkgever op klaarlichte dag door een kutmarokkaan werd onthoofd, is verder niet van belang.
Aldus Globali, die zelf nog niets bereikt heeft maar een bekend acteur eventjes diskwalificeert.
Juist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iemand waar we voorheen nog nooit van gehoord hadden maar die nu door z'n tweets ineens 'roem' heeft vergaard.
Uit m'n hart.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:18 schreef Globali het volgende:
Als je tweet/twittert/facebooked ben je iemand. In een andere niet belangrijke wereld.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar eens als ze je onder de lakens trekt.
zolang je d'r maar over de grens aanduwtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef Richestorags het volgende:
Is er één van deze topicreeksen overigens wel eens gesteld dat die Mocro chick best doable is?
Als je zo praat heb je waarschijnlijk nog nooit sex gehad in je leven......met iemand anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef Richestorags het volgende:
Is er één van deze topicreeksen overigens wel eens gesteld dat die Mocro chick best doable is?
Liever niet. Je moet het wel kunnen leveren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan mag ze best "Meer Meer Meer" van mij scanderen
Waarom loop je zo te bitchen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:37 schreef Globali het volgende:
[..]
Liever niet. Je moet het wel kunnen leveren.
No problemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Globali het volgende:
[..]
Niet persoonlijk. Dat heb ik soms even. Jij bent okay.
Tjonge.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:31 schreef Richestorags het volgende:
Ik kan nog wel een eindje hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Na 8 delen zijn we inhoudelijk wel een beetje uitgeluld he
Dubbel paspoort?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Globali het volgende:
Waarom hebben kangoeroes een hekel aan hazen?
"Omdat de kleintjes dan binnenspelen."quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Vandaar de vraag.
Ik geloof alles. Op dat gebied. Ik zou weleens in het echt een kangoeroe willen meemaken. Dat lijkt mij heel speciaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
"Omdat de kleintjes dan binnenspelen."
Blijkbaar.
Ik begrijp 'm nog steeds niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik geloof alles. Op dat gebied. Ik zou weleens in het echt een kangoeroe willen meemaken. Dat lijkt mij heel speciaal.
Dat was serieus bedoelt. Het lijkt mij leuk in het echt een kangoeroe mee te maken. We zouden het even over andere dingen hebben. Het lijkt mij een gek dier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm nog steeds niet.
Maar is in dit topic ook niet echt relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |