De enige weg vooruit voor de EU is de Federale Staten van Europa. Daar gaat een nuanceverschil op de PvdA of VVD echt niets aan veranderen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun je nu ook zelf regelen en tegelijkertijd de EU houden, maar goed.
Want de EU levert natuurlijk niets op. We zitten voor de grap in de Unie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het scheelt wel 6 miljard op de begroting en misschien nog wel veel meer in de toekomst.
Als er iemand was die een show neer kon zetten, dan was het Pim wel, de flamboyante relnicht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is allemaal show en shockeren om het shockeren.
Bron: zijn eigen persoonlijk medewerker. Ik zie geen enkele reden die man niet te geloven. Het past allemaal binnen het beeld van de clown Wilders die zijn diarree over de goede, doordachte politieke ideeën van Professor Fortuyn uit blijft strooien.
Hij is een doelbewuste clown. Hij test wat hij kan zeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij issie gewoon een beetje dom geweest. Of is hij het allemaal beu.
Dacht dat 'ie op nr. 10 stond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit ja... En hij is geen naïeve opkomende politicus die struikelt... Hij is toch een van de langst zittende (zo niet het langst zittende) kamerleden?
Keihard, het is zijn handelsmerk. Die "linkse" weg die ie insloeg. Allemaal toneel. Lees dat stuk van zijn persoonlijk medewerker, het is heel verhelderend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als er iemand was die een show neer kon zetten, dan was het Pim wel, de flamboyante relnicht.
Maar Pim vond ik wel altijd oprecht, bij Wilders heb ik altijd een gevoel dat hij er een dubbele agenda aan overhoudt
Hij pikt de mensen uit die op dat moment in zijn straatje passen. Genoeg volk wat hem nog steeds verdedigt tegen 'de hetze tegen de PVV'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen persoonlijk geselecteerd. Waarom zou hem het dan nu wel lukken om de selectie goed te doen?
En dan krijgt 'ie over een paar jaar weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij pikt de mensen uit die op dat moment in zijn straatje passen. Genoeg volk wat hem nog steeds verdedigt tegen 'de hetze tegen de PVV'
Je zou het haast gaan denken ja, voorlopig moeten veel burgers nog wachten op al die voordelen van de EU.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want de EU levert natuurlijk niets op. We zitten voor de grap in de Unie.
Linkje?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keihard, het is zijn handelsmerk. Die "linkse" weg die ie insloeg. Allemaal toneel. Lees dat stuk van zijn persoonlijk medewerker, het is heel verhelderend.
Dion Grausquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij pikt de mensen uit die op dat moment in zijn straatje passen. Genoeg volk wat hem nog steeds verdedigt tegen 'de hetze tegen de PVV'
Sowieso valt het mij op dat hij het in stapjes doet. Ik kan me nog wel een videofragment herinneren waarin Wilders vertelde dat hij Fortuyn te extreem vond. Als hij gelijk extreme mensen had uitgekozen, denk ik niet dat hij zover was gekomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Populistische eurofoob.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken ja, voorlopig moeten veel burgers nog wachten op al die voordelen van de EU.
Torenhoge werkloosheid, enorme bedragen naar het buitenland, het gebrek aan democratie en met als klap op de vuurpijl de dramatische houding die de EU wilt aannemen tegen de Russen wat ons ook nog gaat kosten als de Russen besluiten de kraan dicht te draaien.
Dion is wel de enige PVV'er die ook daadwerkelijk iets voor elkaar gebokst heeft, namelijk de dierenpolitie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dion Grausstaat in ieder geval nog achter zijn Leider...
Die is toch allang weer afgeschaft?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dion is wel de enige PVV'er die ook daadwerkelijk iets voor elkaar gebokst heeft, namelijk de dierenpolitie.
Dat los je op met meer Europa...meer bevoegdheden, minder natie-staten...dan bereik je dingen. We zitten nu inderdaad in een soort niemandsland, maar vooruit is de enige weg. Het point of no return wat betreft Europese Integratie is decennia geleden al gepasseerd, los van wat populistische politici je ook doen geloven...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken ja, voorlopig moeten veel burgers nog wachten op al die voordelen van de EU.
Torenhoge werkloosheid, enorme bedragen naar het buitenland, het gebrek aan democratie en met als klap op de vuurpijl de dramatische houding die de EU wilt aannemen tegen de Russen wat ons ook nog gaat kosten als de Russen besluiten de kraan dicht te draaien.
Naar het schijnt heeft Dion Graus ook goed gebokst tegen zijn ex-vriendin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dion is wel de enige PVV'er die ook daadwerkelijk iets voor elkaar gebokst heeft, namelijk de dierenpolitie.
Die moet je kort houden, zwangere vriendinnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Dion Graus ook goed gebokst tegen zijn ex-vriendin.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)andert-in-een-sekte/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |