abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138026741
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kun je nu ook zelf regelen en tegelijkertijd de EU houden, maar goed.
De enige weg vooruit voor de EU is de Federale Staten van Europa. Daar gaat een nuanceverschil op de PvdA of VVD echt niets aan veranderen.

Er zijn maar 2 stemopties, terwijl er 3 meningen mogelijk zijn:
• ben je tegen de Federale Staten, waarin Nederland een provincie wordt - TEGEN
• ben je voor de Federale Staten - VOOR
• ben je tegen de "huidige EU" of de Federale Staten maar vind je een EU op zich wel een goed plan - TEGEN (opnieuw beginnen met een initiatief vanuit het volk, niet vanuit de politiek)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138026778
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het scheelt wel 6 miljard op de begroting en misschien nog wel veel meer in de toekomst.
Want de EU levert natuurlijk niets op. We zitten voor de grap in de Unie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138026794
Jammer trouwens dat Geert zijn eigen ruiten wel enorm heeft ingegooid met zijn domme uitspraken, ik dacht echt dat de PVV een blijvertje zou worden maar helaas voor iedereen die er in geloofde en helaas voor de politiek op zich moest hij weer het randje opzoeken en is hij er nu over heen gegaan.
Dit komt de PVV waarschijnlijk niet meer te boven en er is nu voor altijd een excuus om niet met Wilders samen te regeren.
Het enige wat de PVV kan redden of verder kapot kan maken is dat Wilders opstapt en dat iemand anders het stokje overneemt en de partij hervormt.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:02:06 #254
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_138026806
Ehsan Jami staat trouwens open om deel te nemen aan een redelijk rechts alternatief.
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2014 @ 00:02:32 #255
88815 The_Emotion
98.3
pi_138026818
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is allemaal show en shockeren om het shockeren.

Bron: zijn eigen persoonlijk medewerker. Ik zie geen enkele reden die man niet te geloven. Het past allemaal binnen het beeld van de clown Wilders die zijn diarree over de goede, doordachte politieke ideeën van Professor Fortuyn uit blijft strooien.
Als er iemand was die een show neer kon zetten, dan was het Pim wel, de flamboyante relnicht.
Maar Pim vond ik wel altijd oprecht, bij Wilders heb ik altijd een gevoel dat hij er een dubbele agenda aan overhoudt
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_138026828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Volgens mij issie gewoon een beetje dom geweest. Of is hij het allemaal beu.
Hij is een doelbewuste clown. Hij test wat hij kan zeggen.

De gewraakte opmerking is trouwens helemaal niet zo vreemd, ik verbaas me dat iedereen wegloopt. Ja, het is prettig om minder mensen in Nederland te hebben, en nog prettiger als daar minder van een bevolkingsgroep uitmoeten. Wilders heeft nergens gezegd dat hij tegen goeie Marokkanen is.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138026836
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit ja... En hij is geen naïeve opkomende politicus die struikelt... Hij is toch een van de langst zittende (zo niet het langst zittende) kamerleden?

Dacht dat 'ie op nr. 10 stond.
pi_138026898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:02 schreef Remqo het volgende:

[..]

Als er iemand was die een show neer kon zetten, dan was het Pim wel, de flamboyante relnicht.
Maar Pim vond ik wel altijd oprecht, bij Wilders heb ik altijd een gevoel dat hij er een dubbele agenda aan overhoudt
Keihard, het is zijn handelsmerk. Die "linkse" weg die ie insloeg. Allemaal toneel. Lees dat stuk van zijn persoonlijk medewerker, het is heel verhelderend.

Wilders is dom en gek in de manier waarop ie strategisch politiek voert. Zat ie eindelijk in het Catshuis, loopt ie weg. Sja, dan WIL je dus niet.

Fortuyn was absoluut oprecht. Deze video is prachtig, met 3 oprechte grootheden (let op hoe Teeuwen over Marokkanen praat. Recht, maar dan ook recht in de roos.):

† In Memoriam † zaterdag 22 maart 2014 @ 00:05:25 #259
88815 The_Emotion
98.3
pi_138026902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hij heeft iedereen persoonlijk geselecteerd. Waarom zou hem het dan nu wel lukken om de selectie goed te doen?
Hij pikt de mensen uit die op dat moment in zijn straatje passen. Genoeg volk wat hem nog steeds verdedigt tegen 'de hetze tegen de PVV'
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_138026939
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef Remqo het volgende:

[..]

Hij pikt de mensen uit die op dat moment in zijn straatje passen. Genoeg volk wat hem nog steeds verdedigt tegen 'de hetze tegen de PVV'
En dan krijgt 'ie over een paar jaar weer hetzelfde probleem.
De lijst met afhakers van zijn partij is inmiddels al aardig lang, ook buiten die van de afgelopen paar dagen.
pi_138026961
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want de EU levert natuurlijk niets op. We zitten voor de grap in de Unie.
Je zou het haast gaan denken ja, voorlopig moeten veel burgers nog wachten op al die voordelen van de EU.
Torenhoge werkloosheid, enorme bedragen naar het buitenland, het gebrek aan democratie en met als klap op de vuurpijl de dramatische houding die de EU wilt aannemen tegen de Russen wat ons ook nog gaat kosten als de Russen besluiten de kraan dicht te draaien.
pi_138026969
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Keihard, het is zijn handelsmerk. Die "linkse" weg die ie insloeg. Allemaal toneel. Lees dat stuk van zijn persoonlijk medewerker, het is heel verhelderend.
Linkje?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:07:29 #263
192592 SureD1
------------------------------
pi_138026990
quote:

[..]

Dion Graus :') staat in ieder geval nog achter zijn Leider...
pi_138027044
quote:

[..]

Sowieso valt het mij op dat hij het in stapjes doet. Ik kan me nog wel een videofragment herinneren waarin Wilders vertelde dat hij Fortuyn te extreem vond. Als hij gelijk extreme mensen had uitgekozen, denk ik niet dat hij zover was gekomen.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:08:41 #265
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138027050
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je zou het haast gaan denken ja, voorlopig moeten veel burgers nog wachten op al die voordelen van de EU.
Torenhoge werkloosheid, enorme bedragen naar het buitenland, het gebrek aan democratie en met als klap op de vuurpijl de dramatische houding die de EU wilt aannemen tegen de Russen wat ons ook nog gaat kosten als de Russen besluiten de kraan dicht te draaien.
Populistische eurofoob. :N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_138027069
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dion Graus :') staat in ieder geval nog achter zijn Leider...
Dion is wel de enige PVV'er die ook daadwerkelijk iets voor elkaar gebokst heeft, namelijk de dierenpolitie.
pi_138027097
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Populistische eurofoob. :N
Sinds wanneer zijn feiten populistisch?
pi_138027111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dion is wel de enige PVV'er die ook daadwerkelijk iets voor elkaar gebokst heeft, namelijk de dierenpolitie.
Die is toch allang weer afgeschaft?
En was toch in de praktijk alleen maar een paar honderd agenten die wat extra opleiding hadden gekregen?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 00:09:58 #269
192592 SureD1
------------------------------
pi_138027113
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat los je op met meer Europa...meer bevoegdheden, minder natie-staten...dan bereik je dingen. We zitten nu inderdaad in een soort niemandsland, maar vooruit is de enige weg. Het point of no return wat betreft Europese Integratie is decennia geleden al gepasseerd, los van wat populistische politici je ook doen geloven...
pi_138027128
pi_138027152
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Naar het schijnt heeft Dion Graus ook goed gebokst tegen zijn ex-vriendin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138027156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Hoewel 'ie wel erg voor de hand ligt :@
pi_138027176
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Naar het schijnt heeft Dion Graus ook goed gebokst tegen zijn ex-vriendin.
Die moet je kort houden, zwangere vriendinnen.
pi_138027212
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Linkje?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)andert-in-een-sekte/

http://www.welingelichtek(...)-de-naad-werken.html

http://www.elsevier.nl/Po(...)t-in-sekte-1005274W/

Het voornaamste dat je van de PVV moet begrijpen, zei Driessen, is hoe „onvoorstelbaar knullig” het er toegaat. Wilders is een begenadigd bespeler van het publieke debat, maar zijn omgeving „hangt van amateurisme aan elkaar”. Niet alleen staat er, zodra de PVV zelf een toespraak van Wilders organiseert, altijd een vlag scheef of een medewerker in de weg. Ook ontbreekt het politici met wie Wilders zich omringt aan de meest elementaire kennis. Ooit, vertelde Driessen, versprak vicefractievoorzitter Fleur Agema zich: ze dacht, zei hij, „dat Wallonië een provincie van Vlaanderen is”.
http://detegels.nl/2013/e(...)vre-van-van-zomeren/

Forum Admin zaterdag 22 maart 2014 @ 00:12:45 #275
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138027226
En toch.. áls de PVV blijft bestaan, ben ik benieuwd naar de stemmen die ze gaan krijgen. Ik heb namelijk geen idee wat dit met de stemmen gaat doen. Onthoudt, de stemmer is 9/10 best wel.. dom.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')