twitter:ajboekestijn twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:49:07Henk en Ingrid zijn nu politiek verweesd. Daar komt ellende van reageer retweet
Ik kan me dan ook niet herinneren dat Verdonk een relatief grote aanhang had.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ja net als Rita Verdonk zeker.. Daar hoor je tegenwoordig inderdaad ook nog steeds zoveel van..
Dan had hij tenminste nog een minieme kans om ergens serieus genomen te worden, iig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had hij dat ook gewoon kunnen doen zonder z'n partij op te blazen, lijkt mij.
Ik heb ook wel eens andere redenen voor een exitstrategie gehoord... Dat hij naar de VS zou willen... Hij wil uiteindelijk toch geen regeringsverantwoordelijkheid. Dus stel hij zou bij een toekomstige TK verkiezing de grootste worden, dan heeft hij een probleem...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Da's niet erg geloofwaardig als je een brandend kaartenhuis nalaat..
Het is nog ff tot de volgende TK-verkiezingen, dus ze kunnen zich gaan organiseren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat zul je op het begin even hebben, maar volgens kennen de meeste PVV-stemmers vooral Wilders en zal de rest waarschijnlijk snel in vergetelheid raken.
Volgens Daniel van der Stoep (ex EU PVV) zal mevrouw Le Pen dit in ieder geval niet waarderen. FPO misschien ook niet. Blijft alleen Vlaams Belang nog over, tsja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De geruchten gaan al langer dat Wilders naar Brussel wil om daar met zijn vriendente gaan werken aan het organiseren van de anti-EU vleugel van het EP... Dit zou best wel eens ingecalculeerd zijn.
Arend Jan B. - Twitteranalyst.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:ajboekestijn twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:49:07Henk en Ingrid zijn nu politiek verweesd. Daar komt ellende van reageer retweet
Het is allemaal show en shockeren om het shockeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Sterker nog, ik denk dat Geert het spelletje buitengewoon sluw speelt binnen de PVV.
Zorgen dat zijn rotte appels zelf wel vertrekken om opgevuld te worden met nieuwe mensen die in zijn straatje passen.
Zo kan zijn partij op sluwe wijze extremere standpunten op na gaan houden.
Hij heeft iedereen persoonlijk geselecteerd. Waarom zou hem het dan nu wel lukken om de selectie goed te doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Sterker nog, ik denk dat Geert het spelletje buitengewoon sluw speelt binnen de PVV.
Zorgen dat zijn rotte appels zelf wel vertrekken om opgevuld te worden met nieuwe mensen die in zijn straatje passen.
Zo kan zijn partij op sluwe wijze extremere standpunten op na gaan houden.
Ergens vind ik het toch ook wel een beetje zielig voor Wilders hoor, want heb ook weer niet echt een hekel aan de man zelf. Ik heb alleen een hekel aan (sommige van) zijn ideeën/uitspraken, maar ik zie hem wat dat aangaat eigenlijk ook steeds meer als een soort van geesteszieke...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat
En ONZ / Zwaai hier Wilders uit :W
Zonder de PVV komt die anti-EU vleugel er nooit, niet genoeg partijen. UKIP wil niet samenwerken met Le Pen en consorten. Ook de Ware Finnen en die Deense partij willen dat niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De geruchten gaan al langer dat Wilders naar Brussel wil om daar met zijn vriendente gaan werken aan het organiseren van de anti-EU vleugel van het EP... Dit zou best wel eens ingecalculeerd zijn.
Extra vreemd is dat hij dat na een historisch verlies van de door hem zo gehate PvdA doet, en dat dit gedoe rondom zijn uitspraken dat verlies nu zelfs overvleugelt in de media.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens andere redenen voor een exitstrategie gehoord... Dat hij naar de VS zou willen... Hij wil uiteindelijk toch geen regeringsverantwoordelijkheid. Dus stel hij zou bij een toekomstige TK verkiezing de grootste worden, dan heeft hij een probleem...
Ik denk niet dat hij een dom iemand is...ik neem aam dat hij deze reactie had ingeschat, hij gaat willens en wetens zwaar de grens over...daar wil hij iets mee...
Henk en Ingrid hadden zich vorige week al afgesplitst en gaan verder als Lijst Henk en Ingridquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
Henk en Ingrid zijn nu politiek verweesd. Daar komt ellende van
Voor Daniel vd Stoep is dit natuurlijk prachtig. Dit levert zijn partij een hoop stemmen op in de anti-EU vleugel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Volgens Daniel van der Stoep (ex EU PVV) zal mevrouw Le Pen dit in ieder geval niet waarderen. FPO misschien ook niet. Blijft alleen Vlaams Belang nog over, tsja.
https://twitter.com/Dvanderstoep
En dat historische verlies vervolgens eventjes dunnetjes overdoet met zijn PVV gezien het aantal PVV-ers dat nu al is vertrokken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Extra vreemd is dat hij dat na een historisch verlies van de door hem zo gehate PvdA doet, en dat dit gedoe rondom zijn uitspraken dat verlies nu zelfs overvleugelt in de media.
twitter:FlevolandNieuws twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:46:18Fractieleider Toon van Dijk van PVV Almere ontkent dat de acht fractieleden van Almere en de vier van Flevoland opstappen. reageer retweet
Volgens mij issie gewoon een beetje dom geweest. Of is hij het allemaal beu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dat historische verlies vervolgens eventjes dunnetjes overdoet met zijn PVV gezien het aantal PVV-ers dat nu al is vertrokken.
Dat zou mooi zijn. Het enige van belang in mei is namelijk in of uit de EU. Wat we met hoofddoekjes en in de stront rollende bejaarden doen, kunnen we dan vanzelf nationaal regelen, volgens eigen cultuur, prioriteiten en belangen, zonder dat een of andere idioot in Straatsbrussel daar iets over te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor Daniel vd Stoep is dit natuurlijk prachtig. Dit levert zijn partij een hoop stemmen op in de anti-EU vleugel.
Dat kun je nu ook zelf regelen en tegelijkertijd de EU houden, maar goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Het enige van belang in mei is namelijk in of uit de EU. Wat we met hoofddoekjes en in de stront rollende bejaarden doen, kunnen we dan vanzelf nationaal regelen, volgens eigen cultuur, prioriteiten en belangen, zonder dat een of andere idioot in Straatsbrussel daar iets over te zeggen heeft.
Dit ja... En hij is geen naīeve opkomende politicus die struikelt... Hij is toch een van de langst zittende (zo niet het langst zittende) kamerleden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dat historische verlies vervolgens eventjes dunnetjes overdoet met 'zijn' PVV gezien het aantal PVV-ers dat nu al is vertrokken.
Het scheelt wel 6 miljard op de begroting en misschien nog wel veel meer in de toekomst.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun je nu ook zelf regelen en tegelijkertijd de EU houden, maar goed.
Lees je eens in, geen van die zaken heeft de EU iets over te vertellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Het enige van belang in mei is namelijk in of uit de EU. Wat we met hoofddoekjes en in de stront rollende bejaarden doen, kunnen we dan vanzelf nationaal regelen, volgens eigen cultuur, prioriteiten en belangen, zonder dat een of andere idioot in Straatsbrussel daar iets over te zeggen heeft.
Ik vind dit wat betreft de EU ook prachtig. Ik heb 10x liever dat Artikel 50 extra zetels krijgt ipv de PVV op 22 mei.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |