abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:50:34 #226
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_138026340
ajboekestijn twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:49:07 Henk en Ingrid zijn nu politiek verweesd. Daar komt ellende van reageer retweet
pi_138026345
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Ja net als Rita Verdonk zeker.. Daar hoor je tegenwoordig inderdaad ook nog steeds zoveel van.. :')
Ik kan me dan ook niet herinneren dat Verdonk een relatief grote aanhang had.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:50:46 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138026348
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan had hij dat ook gewoon kunnen doen zonder z'n partij op te blazen, lijkt mij.
Dan had hij tenminste nog een minieme kans om ergens serieus genomen te worden, iig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:51:18 #229
192592 SureD1
------------------------------
pi_138026374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Da's niet erg geloofwaardig als je een brandend kaartenhuis nalaat..
Ik heb ook wel eens andere redenen voor een exitstrategie gehoord... Dat hij naar de VS zou willen... Hij wil uiteindelijk toch geen regeringsverantwoordelijkheid. Dus stel hij zou bij een toekomstige TK verkiezing de grootste worden, dan heeft hij een probleem...

Ik denk niet dat hij een dom iemand is...ik neem aam dat hij deze reactie had ingeschat, hij gaat willens en wetens zwaar de grens over...daar wil hij iets mee...
pi_138026380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat zul je op het begin even hebben, maar volgens kennen de meeste PVV-stemmers vooral Wilders en zal de rest waarschijnlijk snel in vergetelheid raken.
Het is nog ff tot de volgende TK-verkiezingen, dus ze kunnen zich gaan organiseren.
Toen Wilders uit de VVD werd gegooid had ook niemand verwacht dat hij nog zoveel succes zou hebben.
Daarentegen werd van Verdonk weer meer verwacht en dat viel tegen. Dus kan nog alle kanten op.
pi_138026393
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

De geruchten gaan al langer dat Wilders naar Brussel wil om daar met zijn vrienden :') te gaan werken aan het organiseren van de anti-EU vleugel van het EP... Dit zou best wel eens ingecalculeerd zijn.
Volgens Daniel van der Stoep (ex EU PVV) zal mevrouw Le Pen dit in ieder geval niet waarderen. FPO misschien ook niet. Blijft alleen Vlaams Belang nog over, tsja.
https://twitter.com/Dvanderstoep
pi_138026399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
ajboekestijn twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:49:07 Henk en Ingrid zijn nu politiek verweesd. Daar komt ellende van reageer retweet
Arend Jan B. - Twitteranalyst.
pi_138026407
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Sterker nog, ik denk dat Geert het spelletje buitengewoon sluw speelt binnen de PVV.
Zorgen dat zijn rotte appels zelf wel vertrekken om opgevuld te worden met nieuwe mensen die in zijn straatje passen.
Zo kan zijn partij op sluwe wijze extremere standpunten op na gaan houden.
Het is allemaal show en shockeren om het shockeren.

Bron: zijn eigen persoonlijk medewerker. Ik zie geen enkele reden die man niet te geloven. Het past allemaal binnen het beeld van de clown Wilders die zijn diarree over de goede, doordachte politieke ideeën van Professor Fortuyn uit blijft strooien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138026415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Sterker nog, ik denk dat Geert het spelletje buitengewoon sluw speelt binnen de PVV.
Zorgen dat zijn rotte appels zelf wel vertrekken om opgevuld te worden met nieuwe mensen die in zijn straatje passen.
Zo kan zijn partij op sluwe wijze extremere standpunten op na gaan houden.
Hij heeft iedereen persoonlijk geselecteerd. Waarom zou hem het dan nu wel lukken om de selectie goed te doen?
pi_138026430
quote:
Ergens vind ik het toch ook wel een beetje zielig voor Wilders hoor, want heb ook weer niet echt een hekel aan de man zelf. Ik heb alleen een hekel aan (sommige van) zijn ideeën/uitspraken, maar ik zie hem wat dat aangaat eigenlijk ook steeds meer als een soort van geesteszieke... :@ .
Tails tell tales
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:52:39 #236
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138026435
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef SureD1 het volgende:

[..]

De geruchten gaan al langer dat Wilders naar Brussel wil om daar met zijn vrienden :') te gaan werken aan het organiseren van de anti-EU vleugel van het EP... Dit zou best wel eens ingecalculeerd zijn.
Zonder de PVV komt die anti-EU vleugel er nooit, niet genoeg partijen. UKIP wil niet samenwerken met Le Pen en consorten. Ook de Ware Finnen en die Deense partij willen dat niet.
Anti-Turkije
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:52:39 #237
38496 Perrin
pi_138026436
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens andere redenen voor een exitstrategie gehoord... Dat hij naar de VS zou willen... Hij wil uiteindelijk toch geen regeringsverantwoordelijkheid. Dus stel hij zou bij een toekomstige TK verkiezing de grootste worden, dan heeft hij een probleem...

Ik denk niet dat hij een dom iemand is...ik neem aam dat hij deze reactie had ingeschat, hij gaat willens en wetens zwaar de grens over...daar wil hij iets mee...
Extra vreemd is dat hij dat na een historisch verlies van de door hem zo gehate PvdA doet, en dat dit gedoe rondom zijn uitspraken dat verlies nu zelfs overvleugelt in de media.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:53:30 #238
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_138026474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
Henk en Ingrid zijn nu politiek verweesd. Daar komt ellende van
Henk en Ingrid hadden zich vorige week al afgesplitst en gaan verder als Lijst Henk en Ingrid :')
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_138026486
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Volgens Daniel van der Stoep (ex EU PVV) zal mevrouw Le Pen dit in ieder geval niet waarderen. FPO misschien ook niet. Blijft alleen Vlaams Belang nog over, tsja.
https://twitter.com/Dvanderstoep
Voor Daniel vd Stoep is dit natuurlijk prachtig. Dit levert zijn partij een hoop stemmen op in de anti-EU vleugel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138026509
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Extra vreemd is dat hij dat na een historisch verlies van de door hem zo gehate PvdA doet, en dat dit gedoe rondom zijn uitspraken dat verlies nu zelfs overvleugelt in de media.
En dat historische verlies vervolgens eventjes dunnetjes overdoet met zijn PVV gezien het aantal PVV-ers dat nu al is vertrokken. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator vrijdag 21 maart 2014 @ 23:54:58 #241
8781 crew  Frutsel
pi_138026537
FlevolandNieuws twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 23:46:18 Fractieleider Toon van Dijk van PVV Almere ontkent dat de acht fractieleden van Almere en de vier van Flevoland opstappen. reageer retweet
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:55:21 #242
38496 Perrin
pi_138026554
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En dat historische verlies vervolgens eventjes dunnetjes overdoet met zijn PVV gezien het aantal PVV-ers dat nu al is vertrokken. :P
Volgens mij issie gewoon een beetje dom geweest. Of is hij het allemaal beu.
pi_138026565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Voor Daniel vd Stoep is dit natuurlijk prachtig. Dit levert zijn partij een hoop stemmen op in de anti-EU vleugel.
Dat zou mooi zijn. Het enige van belang in mei is namelijk in of uit de EU. Wat we met hoofddoekjes en in de stront rollende bejaarden doen, kunnen we dan vanzelf nationaal regelen, volgens eigen cultuur, prioriteiten en belangen, zonder dat een of andere idioot in Straatsbrussel daar iets over te zeggen heeft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138026625
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn. Het enige van belang in mei is namelijk in of uit de EU. Wat we met hoofddoekjes en in de stront rollende bejaarden doen, kunnen we dan vanzelf nationaal regelen, volgens eigen cultuur, prioriteiten en belangen, zonder dat een of andere idioot in Straatsbrussel daar iets over te zeggen heeft.
Dat kun je nu ook zelf regelen en tegelijkertijd de EU houden, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:57:31 #245
192592 SureD1
pi_138026638
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

En dat historische verlies vervolgens eventjes dunnetjes overdoet met 'zijn' PVV gezien het aantal PVV-ers dat nu al is vertrokken. :P
Dit ja... En hij is geen naīeve opkomende politicus die struikelt... Hij is toch een van de langst zittende (zo niet het langst zittende) kamerleden?

Dit is geen vergissing, dit doet hij om een reden, en hij drukt inderdaad het nieuws over de PvdA weg.

Overigens (en geheel terzijde) geloof ik niet dat hij zijn eigen retoriek geloofd..
pi_138026669
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kun je nu ook zelf regelen en tegelijkertijd de EU houden, maar goed.
Het scheelt wel 6 miljard op de begroting en misschien nog wel veel meer in de toekomst.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:58:36 #247
192592 SureD1
pi_138026679
quote:

[..]

Lees je eens in, geen van die zaken heeft de EU iets over te vertellen.
pi_138026691
quote:

[..]

Ik vind dit wat betreft de EU ook prachtig. Ik heb 10x liever dat Artikel 50 extra zetels krijgt ipv de PVV op 22 mei.
En ik heb dan weer 10x liever dat de PVV op die dag een zetel krijgt ipv D66. Dat terwijl ik nog overwogen heb om deze week op D66 te gaan stemmen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_138026711
Krijgen we straks het bericht dat de fuhrer zelfmoord heeft gepleegd in zijn bunker?
pi_138026716
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')