hahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig die kleine deur met die grote tafels en stoelen ....
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de hele nacht wakker gelegen, amper een oog dicht gedaan
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Blijkt toch nog een heel issue, dat gedoe van vannacht, de COS blijft erover gaan. Terwijl het allemaal zo natuurlijk, puur en normaal is. Ga maar even aan het werkGaat vast wel iets leukers gebeuren nog vandaag.
Ik denk dat ze kiezen wat J.d.Mol voorschrijft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef ddww het volgende:
[..]
Kamp Wytze (8)
- Aike: zal niet voor de concurrent Wiet kiezen
- Billy: twijfelt nog tussen kapster indahouse of loyaal zijn aan Lot
- Charlotte: kiest zeker voor Wiet
- Isabella: kiest wat Lot niet kiest, dus Robin
- Jimmy: kiest wie hem het minst lastig valt, voorlopig dus Robin
- Nicoline: kan lekker op nivo lullen, dus Wiet
- Rienk: boeit hem niet, volgt Nico
- Ruud: kiest toch voor de tieten!
Er staan links in naar de cossen, met caps.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch nog even doornemen dan. Enig idee welk streamverslag het was?
UTO / [COS #1430] Bordeel Utopia, gratis entreequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ze ook uitvogelen, ze moeten toch plek maken voor die 2e keukenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:23 schreef katniss het volgende:
Hut wordt gewoon in plaats van werkplaats de B&B,
ja ik zag het, he hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef martend het volgende:
ooooh shit....isa heeft de koeievlaai gevonden
Ik denk dat jij onderschat hoe graag Billy in de Playboy wil .... en Ruud huppelt haar netjes achterna.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Odaiba het volgende:
Nog even een opsomming van wat ik tot nu toe kan inschatten wie welke bewoner gaat kiezen.
Kamp Wytze (8)
- Aike
- Billy
- Charlotte
- Isabella
- Jimmy
- Nicoline
- Rienk
- Ruud
Kamp Robin (6)
- Andrea
- Emil
- Giorgio
- Joey
- Laura
- Vanessa
Er zitten nog wel een paar twijfelgevallen tussen, maar er is een duidelijk scheiding tussen mensen die wel sensatie willen (Robin) en mensen die dat niet willen (Wytze).
Alleen Isabella is moeilijk. De rest van je lijst kiest zeker voor Wytzequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef ddww het volgende:
[..]
Kamp Wytze (8)
- Aike: zal niet voor de concurrent Wiet kiezen
- Billy: twijfelt nog tussen kapster indahouse of loyaal zijn aan Lot
- Charlotte: kiest zeker voor Wiet
- Isabella: kiest wat Lot niet kiest, dus Robin
- Jimmy: kiest wie hem het minst lastig valt, voorlopig dus Robin
- Nicoline: kan lekker op nivo lullen, dus Wiet
- Rienk: boeit hem niet, volgt Nico
- Ruud: kiest toch voor de tieten!
UTO / [COS #1429] Jim vingert Lauraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lees gewoon de SV's van na 12en gisteravond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef martend het volgende:
ooooh shit....isa heeft de koeievlaai gevonden
Vannacht was er een discussie tussen en sommige bewoners vielen me erg tegen,quote:Ah, dit is handig![]()
Wel linke soep, 8-6, er hoeft er maar ééntje zich te bedenken en we zitten met Luchtbed opgescheept.
hoor billy... oooooooooooooooh wat vies, terwijl ze het samen met ruudje heeft gedaan...quote:
Voor mij mag hij weg, Emiel begint nu ook beheersende taken op zich te nemen, daar was hij in het begin te schuchter voor, Typisch vond ik toch wel hoe Emiel gisteravond de avond beeindigde, waar was de grote uitsmijter wanneer het nodig is om de mensen naar buiten te werken? Als Jim weg is moet Emiel dat gaan doen, en dat wellicht ten koste van zijn populariteitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Jimmy heeft nooit een verstandige houding gehad. Hij had alleen maar telkens dezelfde praatjes, maar geen oplossing. Heel kortzichtig. Emil keen daar meteen door heen, de rest ook langzaam. De echte Jimmy is Jimmy met drank.
Vies wijf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef martend het volgende:
hoor billy... oooooooooooooooh wat vies, terwijl ze het samen met ruudje heeft gedaan...
isa gaat schreeuwen 100%quote:
ja echt he, en mooi op tijd want ik ben inmiddels weer wakkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef martend het volgende:
[..]
hoor billy... oooooooooooooooh wat vies, terwijl ze het samen met ruudje heeft gedaan...
Billy en Ruud hebben gisteren avond gezegd absoluut niet met Robin verder te willen. En denken dat ze fake is. Ze willen niet die kant om hun Utopia. Ookal wil ze graag in playboy. (maar Robin graag Charlotte en billy)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onderschat hoe graag Billy in de Playboy wil .... en Ruud huppelt haar netjes achterna.
Dat zijn dingen die bij Isa de trigger over laat gaan, daar zegt ze geheid wat van (opdracht achter) en dan hebben we weer een paar minuten rel-tvquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En Jimmy doet het heel stiekem; ligt vrolijk te praten met Lot en ondertussen vingert ie Laura.
Ook die zoen die hij Lot gaf in de keuken; zeker weten dat ie rekening gehouden heeft met anderen, vooral Isabella, die stonden te dansen in de keuken en toen Jim dacht dat ze voor de camera stond probeerde hij Lot gauw te kussen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Pjotter2 het volgende:
Die hut wordt straks de werkplek voor de sex cammende dames .Zodat ze in alle rust privé met de streamers kunnen Cammen.
Ons grappenkanon...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
weten jullie wie het gedaan heeft?
Ruud, met medewerking van een giebelende Billy.quote:
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
billy en ruudquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
jawel..staat allemaal in een paar cossen verderquote:
ruud en billyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Ruud is toch helemaal tegen Robin v.w.b. dat Playboy gedoe?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd ruud gaat niet voor wiet veel te serieus joh
en a;s rienk weet dat wiet gay en gristen is stemt hij op robin
Ruud.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Ik ben even bezig..:-)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef martend het volgende:
[..]
jawel..staat allemaal in een paar cossen verder![]()
Toch wel handig die zakken aan de binnenkant, laat lotje even het logo van klaver bedekken met een mooie Utopiastickerquote:
Ik zag ze staan de messen werden op hun keel gezet echt waar, ze deden het zo met tegenzin, maar ja die messen héquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
sv's gelezen cossen teruggelezen............kan niet geloven dat deze nachtelijke escapades zomaar gebeurd zijn.............lijkt wel of ze gedrogeerd waren.......strange very strange
Vannachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ruud.
Isabella noemt het een verse koeienvlaai, maar hij zal op z'n laatst van gistermiddag zijn, wat ik niet vers meer vind.
Als ik er achter zou komen trok ik ze met hun smoelwerk er doorheen.quote:
Je wilt ons dood vervelen ..?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik hoop dus zo dat kamp Wytze blijft zoals hij is en mensen zich niet gaan bedenken.
Dat wel maar Lot voor de camera zal geen volle webcams trekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef martend het volgende:
[..]echt wel, betaal je denk ik wel iets meer dan 2.50 per maand
ooh geen idee, was gisteravond weg en viel 's nacht met mijn neus in de natte visquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruud is toch helemaal tegen Robin v.w.b. dat Playboy gedoe?
Oooh, ik dacht dat hij hem uit het weiland geschept had, dan kon het dus alleen een oude drol zijn.quote:
Dat is zeker ja...geen ontkomen aan...wippende konijntjes...MissMontreal stond nog bij het hekquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Stroom het volgende:
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de Playboy geïnteresseerd in Billy zou zijn....
Dan heb je het óf niet zelf gezien, óf je zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wytze probeerde Robin aan te vallen, terwijl het eigenlijk andersom is.
NNee hoor, Nina zou Andrea wegstemmen,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wie?tze zei "Andrea" bij dat shownieuws. Robin zou met Emil en Jim overleggen
Dan maar Wietze..quote:
ik was nog ff wakker geworden vannacht.. denk ff peukie roken, ff uit gewoonte de stream aan geslingerd... en was opeens helemaal klaarwakker, was zo onder de indruk dat ik zelfs vergat ff in de COS te kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag ze staan de messen werden op hun keel gezet echt waar, ze deden het zo met tegenzin, maar ja die messen hé
Dat dus ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
eigenlijk kan het me niet schelen wie er blijft als andrea maar gaat
gvd stomme keuze zo, waarom zo lastigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Het is Wytse erin en Andrea eruit
Of Robin erin en.. Isabella/Jim eruit
Denk ik..
En...omdat die gevingerd heeft moet hij naar huis?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Joke43 het volgende:
Ik had Jimmy heel hoog zitten, maar wat ik lees wat er gister gebeurt is, zou ie wel eens naar huis gestuurd te worden....
Dat dus!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
Zelfs als ze hem gratis zouden weggeven denk ik dat er weinig tot geen animo voor is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Stroom het volgende:
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de Playboy geïnteresseerd in Billy zou zijn....
voor Isa, maar die 2 heldere lichten van de mensheid, waren dat ff vergetenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef Odaiba het volgende:
Voor wie was die stront nou eigenlijk. Wytze of Isabella?
Hij heeft zijn vinger in een potje gestokenquote:
Wiebert ook in zijn promoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NNee hoor, Nina zou Andrea wegstemmen,
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vinger in een potje gestoken
Oke, Vanes is niet genomineerd dus blijft Dre overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef danilel het volgende:
[..]
dre of vanas kwamen op de reservebank
Ach twee poten binnen er onder zetten en de laatste twee poten buiten er onder en probleem opgelost ha ha haquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ja wilde hij ook, omdat dan de grote tafels naar buiten konden.
Met dit deurtje lukt dat nooit
het klinkt goor, maar bil heeft haar achteringang niet gereinigd gisteren onder de douchequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef aimbotguru het volgende:
ik denk, dat isa het o er ruud had, die heeft gisteren met bil anaal sex gehad en dat kan soms rotzooi, poepresten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |