Toch nog even doornemen dan. Enig idee welk streamverslag het was?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben nog in shockHeb het nog niet verwerkt
hahahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig die kleine deur met die grote tafels en stoelen ....
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de hele nacht wakker gelegen, amper een oog dicht gedaan
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Blijkt toch nog een heel issue, dat gedoe van vannacht, de COS blijft erover gaan. Terwijl het allemaal zo natuurlijk, puur en normaal is. Ga maar even aan het werkGaat vast wel iets leukers gebeuren nog vandaag.
Ik denk dat ze kiezen wat J.d.Mol voorschrijft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef ddww het volgende:
[..]
Kamp Wytze (8)
- Aike: zal niet voor de concurrent Wiet kiezen
- Billy: twijfelt nog tussen kapster indahouse of loyaal zijn aan Lot
- Charlotte: kiest zeker voor Wiet
- Isabella: kiest wat Lot niet kiest, dus Robin
- Jimmy: kiest wie hem het minst lastig valt, voorlopig dus Robin
- Nicoline: kan lekker op nivo lullen, dus Wiet
- Rienk: boeit hem niet, volgt Nico
- Ruud: kiest toch voor de tieten!
Er staan links in naar de cossen, met caps.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch nog even doornemen dan. Enig idee welk streamverslag het was?
UTO / [COS #1430] Bordeel Utopia, gratis entreequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ze ook uitvogelen, ze moeten toch plek maken voor die 2e keukenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:23 schreef katniss het volgende:
Hut wordt gewoon in plaats van werkplaats de B&B,
ja ik zag het, he hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef martend het volgende:
ooooh shit....isa heeft de koeievlaai gevonden
Ik denk dat jij onderschat hoe graag Billy in de Playboy wil .... en Ruud huppelt haar netjes achterna.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Odaiba het volgende:
Nog even een opsomming van wat ik tot nu toe kan inschatten wie welke bewoner gaat kiezen.
Kamp Wytze (8)
- Aike
- Billy
- Charlotte
- Isabella
- Jimmy
- Nicoline
- Rienk
- Ruud
Kamp Robin (6)
- Andrea
- Emil
- Giorgio
- Joey
- Laura
- Vanessa
Er zitten nog wel een paar twijfelgevallen tussen, maar er is een duidelijk scheiding tussen mensen die wel sensatie willen (Robin) en mensen die dat niet willen (Wytze).
Alleen Isabella is moeilijk. De rest van je lijst kiest zeker voor Wytzequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef ddww het volgende:
[..]
Kamp Wytze (8)
- Aike: zal niet voor de concurrent Wiet kiezen
- Billy: twijfelt nog tussen kapster indahouse of loyaal zijn aan Lot
- Charlotte: kiest zeker voor Wiet
- Isabella: kiest wat Lot niet kiest, dus Robin
- Jimmy: kiest wie hem het minst lastig valt, voorlopig dus Robin
- Nicoline: kan lekker op nivo lullen, dus Wiet
- Rienk: boeit hem niet, volgt Nico
- Ruud: kiest toch voor de tieten!
UTO / [COS #1429] Jim vingert Lauraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lees gewoon de SV's van na 12en gisteravond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:24 schreef martend het volgende:
ooooh shit....isa heeft de koeievlaai gevonden
Vannacht was er een discussie tussen en sommige bewoners vielen me erg tegen,quote:Ah, dit is handig![]()
Wel linke soep, 8-6, er hoeft er maar ééntje zich te bedenken en we zitten met Luchtbed opgescheept.
hoor billy... oooooooooooooooh wat vies, terwijl ze het samen met ruudje heeft gedaan...quote:
Voor mij mag hij weg, Emiel begint nu ook beheersende taken op zich te nemen, daar was hij in het begin te schuchter voor, Typisch vond ik toch wel hoe Emiel gisteravond de avond beeindigde, waar was de grote uitsmijter wanneer het nodig is om de mensen naar buiten te werken? Als Jim weg is moet Emiel dat gaan doen, en dat wellicht ten koste van zijn populariteitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Jimmy heeft nooit een verstandige houding gehad. Hij had alleen maar telkens dezelfde praatjes, maar geen oplossing. Heel kortzichtig. Emil keen daar meteen door heen, de rest ook langzaam. De echte Jimmy is Jimmy met drank.
Vies wijf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef martend het volgende:
hoor billy... oooooooooooooooh wat vies, terwijl ze het samen met ruudje heeft gedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |