Ik zag ze staan de messen werden op hun keel gezet echt waar, ze deden het zo met tegenzin, maar ja die messen héquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
sv's gelezen cossen teruggelezen............kan niet geloven dat deze nachtelijke escapades zomaar gebeurd zijn.............lijkt wel of ze gedrogeerd waren.......strange very strange
Vannachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ruud.
Isabella noemt het een verse koeienvlaai, maar hij zal op z'n laatst van gistermiddag zijn, wat ik niet vers meer vind.
Als ik er achter zou komen trok ik ze met hun smoelwerk er doorheen.quote:
Je wilt ons dood vervelen ..?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik hoop dus zo dat kamp Wytze blijft zoals hij is en mensen zich niet gaan bedenken.
Dat wel maar Lot voor de camera zal geen volle webcams trekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef martend het volgende:
[..]echt wel, betaal je denk ik wel iets meer dan 2.50 per maand
ooh geen idee, was gisteravond weg en viel 's nacht met mijn neus in de natte visquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruud is toch helemaal tegen Robin v.w.b. dat Playboy gedoe?
Oooh, ik dacht dat hij hem uit het weiland geschept had, dan kon het dus alleen een oude drol zijn.quote:
Dat is zeker ja...geen ontkomen aan...wippende konijntjes...MissMontreal stond nog bij het hekquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Stroom het volgende:
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de Playboy geïnteresseerd in Billy zou zijn....
Dan heb je het óf niet zelf gezien, óf je zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wytze probeerde Robin aan te vallen, terwijl het eigenlijk andersom is.
NNee hoor, Nina zou Andrea wegstemmen,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wie?tze zei "Andrea" bij dat shownieuws. Robin zou met Emil en Jim overleggen
Dan maar Wietze..quote:
ik was nog ff wakker geworden vannacht.. denk ff peukie roken, ff uit gewoonte de stream aan geslingerd... en was opeens helemaal klaarwakker, was zo onder de indruk dat ik zelfs vergat ff in de COS te kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag ze staan de messen werden op hun keel gezet echt waar, ze deden het zo met tegenzin, maar ja die messen hé
Dat dus ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
eigenlijk kan het me niet schelen wie er blijft als andrea maar gaat
gvd stomme keuze zo, waarom zo lastigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Het is Wytse erin en Andrea eruit
Of Robin erin en.. Isabella/Jim eruit
Denk ik..
En...omdat die gevingerd heeft moet hij naar huis?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Joke43 het volgende:
Ik had Jimmy heel hoog zitten, maar wat ik lees wat er gister gebeurt is, zou ie wel eens naar huis gestuurd te worden....
Dat dus!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
Zelfs als ze hem gratis zouden weggeven denk ik dat er weinig tot geen animo voor is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Stroom het volgende:
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de Playboy geïnteresseerd in Billy zou zijn....
voor Isa, maar die 2 heldere lichten van de mensheid, waren dat ff vergetenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef Odaiba het volgende:
Voor wie was die stront nou eigenlijk. Wytze of Isabella?
Hij heeft zijn vinger in een potje gestokenquote:
Wiebert ook in zijn promoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NNee hoor, Nina zou Andrea wegstemmen,
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vinger in een potje gestoken
Oke, Vanes is niet genomineerd dus blijft Dre overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef danilel het volgende:
[..]
dre of vanas kwamen op de reservebank
Ach twee poten binnen er onder zetten en de laatste twee poten buiten er onder en probleem opgelost ha ha haquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ja wilde hij ook, omdat dan de grote tafels naar buiten konden.
Met dit deurtje lukt dat nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |