Het is ook maar een mens en hij is vrijgezel. En wat heeft hij nou helemaal gedaan? Een beetje met zijn vingers in een potje geroerd. Verder niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Alles wat Jimmy zegt, klinkt na gisteravond, zo dubbelzinnig.
Nou, dat is het gekke: er wordt met geen woord over gerept. Op één zinnetje na, die iemand vanmorgen opving. Maar verder: niets, nada, niente.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef Joke43 het volgende:
SV terug gelezen...wat een bende daar...Jimmy met Laura en Vanessa en Joey....En dan moeilijk doen over een mannenblad....Benieuwd wat ze hier vandaag over zeggen tegen elkaar....
jij hebt alleen seks als je gedrogeerd bent?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
sv's gelezen cossen teruggelezen............kan niet geloven dat deze nachtelijke escapades zomaar gebeurd zijn.............lijkt wel of ze gedrogeerd waren.......strange very strange
handig die kleine deur met die grote tafels en stoelen ....quote:
Wie?tze zei "Andrea" bij dat shownieuws. Robin zou met Emil en Jim overleggenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
weten we al wie wiebertje naar huis wil sturen ? En Robin ? Lijkt me ook wel belangrijk
Eindelijk...hij had het al met alle meiden, behalve Billy geprobeerdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is ook maar een mens en hij is vrijgezel. En wat heeft hij nou helemaal gedaan? Een beetje met zijn vingers in een potje geroerd. Verder niks.
helemaal mee eens! niemand onrecht aangedaan, niemand bedrogen! ik zie het probleem niet!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is ook maar een mens en hij is vrijgezel. En wat heeft hij nou helemaal gedaan? Een beetje met zijn vingers in een potje geroerd. Verder niks.
Het wachten is op het klussen in de hut.. en er dan achter komen dat ze het niet naar buiten kunnen krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig die kleine deur met die grote tafels en stoelen ....
Dat vind ik zo opvallend, de vorige keren werd daar veel meer over gesproken dan nu..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
weten we al wie wiebertje naar huis wil sturen ? En Robin ? Lijkt me ook wel belangrijk
Oh bah ja, ik ken dat systeem...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef misssnapshot het volgende:
Wytze is zo iemand die ingehuurd wordt door bedrijven - voor veel geld - wanneer er een cultuuromslag nodig is. Uiteindelijk worden er dan mensen ontslagen en loopt de "consultant" met een hoop geld weg. De echte cultuuromslag blijft meestal uit.
ja dat was voordat ze erin zaten.. nog niks er over gehoord verder he.. tenminste ik nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wie?tze zei "Andrea" bij dat shownieuws. Robin zou met Emil en Jim overleggen
Dat idee heb ik ook!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
volgens mij zit ie in het verkeerde programma. met z'n "bloekje"
nee ik ook niet, vanas daarentegenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef ddww het volgende:
[..]
helemaal mee eens! niemand onrecht aangedaan, niemand bedrogen! ik zie het probleem niet!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het wachten is op het klussen in de hut.. en er dan achter komen dat ze het niet naar buiten kunnen krijgen
het grote doodzwijgen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef yvonne het volgende:
Leven de anderen van de nachtploeg nog? Is het grote ontkennen al begonnen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het wachten is op het klussen in de hut.. en er dan achter komen dat ze het niet naar buiten kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |