jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
weten jullie wie het gedaan heeft?
billy en ruudquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
jawel..staat allemaal in een paar cossen verderquote:
ruud en billyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Ruud is toch helemaal tegen Robin v.w.b. dat Playboy gedoe?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd ruud gaat niet voor wiet veel te serieus joh
en a;s rienk weet dat wiet gay en gristen is stemt hij op robin
Ruud.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
Ik ben even bezig..:-)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef martend het volgende:
[..]
jawel..staat allemaal in een paar cossen verder![]()
Toch wel handig die zakken aan de binnenkant, laat lotje even het logo van klaver bedekken met een mooie Utopiastickerquote:
Ik zag ze staan de messen werden op hun keel gezet echt waar, ze deden het zo met tegenzin, maar ja die messen héquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
sv's gelezen cossen teruggelezen............kan niet geloven dat deze nachtelijke escapades zomaar gebeurd zijn.............lijkt wel of ze gedrogeerd waren.......strange very strange
Vannachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ruud.
Isabella noemt het een verse koeienvlaai, maar hij zal op z'n laatst van gistermiddag zijn, wat ik niet vers meer vind.
Als ik er achter zou komen trok ik ze met hun smoelwerk er doorheen.quote:
Je wilt ons dood vervelen ..?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik hoop dus zo dat kamp Wytze blijft zoals hij is en mensen zich niet gaan bedenken.
Dat wel maar Lot voor de camera zal geen volle webcams trekken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef martend het volgende:
[..]echt wel, betaal je denk ik wel iets meer dan 2.50 per maand
ooh geen idee, was gisteravond weg en viel 's nacht met mijn neus in de natte visquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ruud is toch helemaal tegen Robin v.w.b. dat Playboy gedoe?
Oooh, ik dacht dat hij hem uit het weiland geschept had, dan kon het dus alleen een oude drol zijn.quote:
Dat is zeker ja...geen ontkomen aan...wippende konijntjes...MissMontreal stond nog bij het hekquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Stroom het volgende:
Ik kan me niet helemaal voorstellen dat de Playboy geïnteresseerd in Billy zou zijn....
Dan heb je het óf niet zelf gezien, óf je zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wytze probeerde Robin aan te vallen, terwijl het eigenlijk andersom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |