SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Waar kan ik me voor de loting opgeven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Je kon je tot 18 maart opgeven. Dit is de gehele lijst:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar kan ik me voor de loting opgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sorryquote:
zijn niet cutequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
En wat is er mis met Vlaamse Reuzen dan?
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Die zijn niet klein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kon je tot 18 maart opgeven. Dit is de gehele lijst:godverdomme, ik protesteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Typisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar kan ik me voor de loting opgeven?
Haiquote:
Niet schattig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
Duitse praktijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.
Jij was toch voor de tweede nacht gereserveerd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.
Is het dan inclusief slagroom met aardbeien en champange of moet ik dat zelf meenemen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Typisch.
Dacht ik, of Snow. Ik weet het niet meer.
Je ging lekker op CF.quote:
Incl, aardbeien met slagroom, champagne kan in overleg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is het dan inclusief slagroom met aardbeien en champange of moet ik dat zelf meenemen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Incl, aardbeien met slagroom, champagne kan in overleg.
quote:
Ik doe al 2 dagen er over om van 990 naar 1000 punten te gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ging een momentje goed ja.Doorgaans is het toch minder.
Snowbells heeft teveel de vinger in de pap. Ik zou graag zien dat jij meer te zeggen had over de loting.quote:
Bedankt voor de views hoor. Het is dat ik sinds mijn laatste tentamenweek een glitterplaatjes pro ben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik doe al 2 dagen er over om van 990 naar 1000 punten te gaan
Suïcidale dakhaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ging een momentje goed ja.Doorgaans is het toch minder.
Daarom heb ik mij ook opgegeven. Om flips te reddenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Tevens wat nou duitse praktijken
Ik wil niet dat mijn flips het bed deelt met nare mannen dus een beetje selectief zijn moet wel.
Ik laat Snow graag in de waan, ondertussen weten we allebei wie echt de broek aan heeft in onze relatiequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Snowbells heeft teveel de vinger in de pap. Ik zou graag zien dat jij meer te zeggen had over de loting.
Ik aandachtshoer graag altijd even in anderen hun foboquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de views hoor. Het is dat ik sinds mijn laatste tentamenweek een glitterplaatjes pro ben.
[..]
Suïcidale dakhaas.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil niet dat mijn flips het bed deelt met nare mannen dus een beetje selectief zijn moet wel.
En snow lief te hebben.Het draait om Snow en mij natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daarom heb ik mij ook opgegeven. Om flips te redden
ohja die ook jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
En snow lief te hebben.Het draait om Snow en mij natuurlijk.
Snow en ik dragen het liefst helemaal niets in elkaars bijzijn, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je hoeft geen broek aan in relaties tussen 2 vrouwen
quote:
Leuk stelletje hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snow en ik dragen het liefst helemaal niets in elkaars bijzijn, maar dat hoeft niet iedereen te weten.
Oh wacht.
[..]
Dan valt dus iedereen af, behalve toto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Hallo ik ben ook aanwezig ik moet ook voor mezelf keuren hequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daarom heb ik mij ook opgegeven. Om flips te redden
ohja jij bent ook best leuk enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hallo ik ben ook aanwezig ik moet ook voor mezelf keuren he
Ja, maar totoquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan valt dus iedereen af, behalve toto.
Je staat bovenaan op onze gastenlijst, maar de brieven moeten we nog versturen per postduif. (Duiven zijn romantisch alles)quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk stelletje hoorHeb ik mijn uitnodiging voor de grote dag al weten te verdienen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan valt dus iedereen af, behalve toto.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je staat bovenaan op onze gastenlijst, maar de brieven moeten we nog versturen per postduif. (Duiven zijn romantisch alles)
[..]_!
pls.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is toch te hopen dat toto69 deze opmerking van jou niet tegenkomt via Sherlock.Anusproblemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit waarderen Snow en ik ontzettend. Het is toch onze grote dag. Jouw grote dag komt vast nog wel, en wie weet kun je dan zo een mooi jurkje aantrekken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat voel ik mij buitengewoon geliefd momenteel. Ik beloof bij deze niet zo'n mooi jurkje als -Hakuna- aan te trekken zodat jullie in het middelpunt zullen blijven staan
Hallo Fopje. Je hebt toch een hoop CF actie gemist. Er is gelachen, gehuild en gestreden. Ik heb mij zelden zo verbonden gevoelt met een groep mensen dan ik nu heb.quote:
Nee, ik eet nu geen sushiquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee Fopvoldoe je aan bovenstaande eisen?
Yoyo neger. Hoe hangt ie?quote:
Omdat ik er niet was zekerquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Fopje. Je hebt toch een hoop CF actie gemist. Er is gelachen, gehuild en gestreden. Ik heb mij zelden zo verbonden gevoelt met een groep mensen dan ik nu heb.
Ik gloei.
lang natuurlijk. (indruk maken op flippie)quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lang natuurlijk. (indruk maken op flippie)
Het wordt een veldslag om de bos bloemen kan ik je melden. Ik moet en zal de volgende zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit waarderen Snow en ik ontzettend. Het is toch onze grote dag. Jouw grote dag komt vast nog wel, en wie weet kun je dan zo een mooi jurkje aantrekken.
Het is dat ik niet tot 10 kan tellen in het Japans. Zo jammer, dit had een mooie kans kunnen zijn.quote:
Leugensquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat ik niet tot 10 kan tellen in het Japans. Zo jammer, dit had een mooie kans kunnen zijn.
ik ben al aan het lerenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is dat ik niet tot 10 kan tellen in het Japans. Zo jammer, dit had een mooie kans kunnen zijn.
Ze kunnen jurken ook gewoon vermakenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt een veldslag om de bos bloemen kan ik je melden. Ik moet en zal de volgende zijn.
Als we het efficiënt aanpakken koop jij een jurk op de groei zodat ik deze naderhand kan overnemen
Geen probleem, ik kan ook niet tot 10 tellen in het Japans. Nu maak je weer kans.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik stel mezelf niet voor als kandidaat omdat ik het oneerlijk vind naar jou toe.quote:
Ichi ni san yon go roku shichi hachi jiu yu geloof ik. Go get 'em girl.quote:
Oneerlijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik stel mezelf niet voor als kandidaat omdat ik het oneerlijk vind naar jou toe.
[..]
Ichi ni san yon go roku shichi hachi jiu yu geloof ik. Go get 'em girl.
En terecht. Eigenlijk was het ook een schofterig voorstel. Dat terwijl ik normaal gesproken verre van egocentrisch ben... Waarschijnlijk toch al die beginnende spanning die langzaam begint te kriebelen nu het zo dichtbij mij in de buurt komt door jullie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze kunnen jurken ook gewoon vermakenDus groter maken moet vast ook lukken. Ik pas er voor om op onze dag in een niet goed passende jurk te lopen.
Ja, je ligt daar toch met z'n drieën. Dan is het nogal klote voor jou als jij geen aandacht blijkt te krijgen.quote:
Het is je vergeven hoor, ik snap het wel al die zenuwen. Heb je al een partner uitgekozen voor jouw huwelijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Eigenlijk was het ook een schofterig voorstel. Dat terwijl ik normaal gesproken verre van egocentrisch ben... Toch al die beginnende spanning waarschijnlijk, die langzaam begint te kriebelen nu het zo dichtbij mij in de buurt komt door jullie.
Mijn oprechte excuses. Natuurlijk verdien jij een schitterende jurk.
Wowquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, je ligt daar toch met z'n drieën. Dan is het nogal klote voor jou als jij geen aandacht blijkt te krijgen.
Danny. We laten ons huwelijk filmen, nare negatieveling die je bent.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wel de pret niet verstoren maar wie gaat dat allemaal betalen joh?
Ik heb geen keus... als alle aandacht naar jou gaat begint Flips te zeuren dat #TeamGZB alleen oog voor elkaar heeft.quote:
Ik wilde gewoon dat niemand blij ging worden met een dooie mus, that's allquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Danny. We laten ons huwelijk filmen, nare negatieveling die je bent.
Nee... dat is wel ietwat problematisch wellicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor, ik snap het wel al die zenuwen. Heb je al een partner uitgekozen voor jouw huwelijk?
Team GZB bestaat ook uit LR he. Hier gaat iets mis. Wil je met Snow en LR?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen keus... als alle aandacht naar jou gaat begint Flips te zeuren dat #TeamGZB alleen oog voor elkaar heeft.
Fijn dat je zo nuchter bent, en ons met beide benen op de grond zet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat niemand blij ging worden met een dooie mus, that's all
Wellicht kun je anders altijd nog opzoek naar shemales. Best of both worlds.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee... dat is wel ietwat problematisch wellicht.
Ik kan Heppie natuurlijk gewoon kidnappen uit zijn beschermde Katwijkse omgeving. Trouwen met een vrouw zou wel direct een hele grote stap zijn :s
Wat een belachelijk voorstel, en dan het recht verliezen om de jurk te dragen zeker?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht kun je anders altijd nog opzoek naar shemales. Best of both worlds.
quote:
Jullie waren bezig. Ik haak enkel moeiteloos in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef Snowbells het volgende:
Zullen we nu maar gewoon normaal doen mensen???
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jullie waren bezig. Ik haak enkel moeiteloos in.
LR en ik woelen elkaars haren al dagelijks. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het opwindende gaat er toch langzaam vanaf. Het wordt een gewoonte.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Team GZB bestaat ook uit LR he. Hier gaat iets mis. Wil je met Snow en LR?
Dit is zo kil, zo laf en zo achterbaks dat ik zojuist huilde uit mijn mond en kotste uit mijn ogen. Volledig in verwarring door dit walgelijke verraad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LR en ik woelen elkaars haren al dagelijks. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het opwindende gaat er toch langzaam vanaf. Het wordt een gewoonte.
Natuurlijk sluit ik hem niet buiten, maar 20 juni is hij niet aanwezig bij de rest van #TeamGZB.
Ik weet niet zo goed wat ik van dit gifje moet denken. Al weet ik wel dat The vampire Diaries echt een bagger serie is.quote:
Verkeerd moment? Speelt je menstruatie weer op?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zo kil, zo laf en zo achterbaks dat ik zojuist huilde uit mijn mond en kotste uit mijn ogen. Volledig in verwarring door dit walgelijke verraad.
Rodawa, bij deze ben je mijn vijand en laat je nou net een totaal verkeerd moment hebben uitgekozen.
Daar kom je wel achter mannetjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verkeerd moment? Speelt je menstruatie weer op?
Wat wil je nu doen dan vriendje, ga je mijn lijntje afsnijden op curvefever?![]()
Waarom kijk je dan ook Zweedse TV?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja ik ken de Vampire Diaries. Dat is dagelijks 2 uur op de Zweedse tv
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter mannetje
Laten we het erop houden dat jij binnenkort publiekelijk heel veel rare dingen over Miguel lijkt te zeggen.
Om Pewdiepie te kijken waarschijnlijk.quote:
Ik geef hem dan geen ongelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik vind het flauw dat je Miguel er meteen bij betrekt, hij heeft hier niks mee van doen.
[..]
Om Pewdiepie te kijken waarschijnlijk.
Hebben ouders een huis waardoor ik er met zekere regelmaat was en nog steeds wel ga.quote:
Oh nice, dat is echt tof.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hebben ouders een huis waardoor ik er met zekere regelmaat was en nog steeds wel ga.
Scandinavië
Mijn vorige UI was ook Miley hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:20 schreef Rodawa het volgende:
Opeens een Miley Cyrus-UI bij Flips. Mijn autisme kan dat niet handelen. Zo veroorzaakt Miley wederom voor veel verwarring in mijn brein.
Vuur met vuur bestrijden. Je zet mij geeneens persoonlijk aan de kant maar ik moet erachter komen door een post aan Flippie gericht zonder ook maar enige spijt/emotie te tonen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik vind het flauw dat je Miguel er meteen bij betrekt, hij heeft hier niks mee van doen.
[..]
Om Pewdiepie te kijken waarschijnlijk.
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vuur met vuur bestrijden. Je zet mij geeneens persoonlijk aan de kant maar ik moet erachter komen door een post aan Flippiee gericht zonder ook maar enige spijt/emotie te tonen.
Dan wil ik je als tip geven om eens naar een willekeurige naaktcamping of een sauna te gaan. Niet veel natuur, maar niemand die je echt debiel aankijkt als je naakt rond rent.quote:[..]
Eens.
Naakt door de Scandinavische bossen rennende als een echte barbaar. Je volledig blootgevende aan de natuur zonder ook maar enige zorgen aan het hoofd.
Doe je dit in een plaatselijk stadsparkje dan kijken ze je raar aan hoor.
Ik zeg dan ook niks verkeerds naar mijn mening, ik kom uit voor mijn gevoel. Een andere optie is om te liegen en te zeggen dat ik nog wel dezelfde opwinding voel als de eerste keer dat ik je haren mocht wassen met antiroosshampoo, maar dat is nou eenmaal niet zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vuur met vuur bestrijden. Je zet mij geeneens persoonlijk aan de kant maar ik moet erachter komen door een post aan Flippie gericht zonder ook maar enige spijt/emotie te tonen.
Onafhankelijk Delft heeft dan ook niet voor niks 12% van de stemmen weten te verkrijgen met als enig echte partijpunt dat het naakstrand in het Delfse Hout intact zou blijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wil ik je als tip geven om eens naar een willekeurige naaktcamping of een sauna te gaan. Niet veel natuur, maar niemand die je echt debiel aankijkt als je naakt rond rent.
En dat moet ik toegeven. Ik zag deze week al een man in een rode zwembroek in een park rennen op zijn blote voeten enzo.
Maar waarom heb je dit nooit in mijn gezicht kunnen/durven zeggen. Je begrijpt toch wel dat het vrij pijnlijk en denigrerend moet aanvoelen om er op een dusdanige wijze achter te moeten komen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niks verkeerds naar mijn mening, ik kom uit voor mijn gevoel. Een andere optie is om te liegen en te zeggen dat ik nog wel dezelfde opwinding voel als de eerste keer dat ik je haren mocht wassen met antiroosshampoo, maar dat is nou eenmaal niet zo.
Maar goed, als je dat liever hoort, ook prima. Ik kijk er enorm naar uit om morgen je haar in een knotje te mogen doen.
Wat een punt, wat een partij, wat een stemmers. Knap wel als je dat onderscheidt en dan ook nog stemmen oplevert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onafhankelijk Delft heeft dan ook niet voor niks 12% van de stemmen weten te verkrijgen met als enig echte partijpunt dat het naakstrand in het Delfse Hout intact zou blijven![]()
Maar nee. Bij nader inzien vind ik zowel het openbaar naakt zijn als het rennen niet zo'n heel goed idee.
Ik zie je nooit face-to-face als ik je haren kam. Dit was niet te voorkomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar waarom heb je dit nooit in mijn gezicht kunnen/durven zeggen.
Ik heb eindelijk de naam van de eilanden groep gevonden waar ik wel eens heen zou willen: Fiji.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef Snowbells het volgende:
Geef mij maar een strand om op te zonnen
(Hawaii of zo)
Waarschijnlijk zwevende kiezers die bij totaal gebrek aan een mening/keuze dan maar voor de leukste optie gaan. Die man plakt al 10 jaar heel de stad vol met posters en flyers en zit er dan ook al 10 jaar inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een punt, wat een partij, wat een stemmers. Knap wel als je dat onderscheidt en dan ook nog stemmen oplevert.
Ah.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de naam van de eilanden groep gevonden waar ik wel eens heen zou willen: Fiji.
Tering die snor, daar zal menig man jaloers op kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zwevende kiezers die bij totaal gebrek aan een mening/keuze dan maar voor de leukste optie gaan. Die man plakt al 10 jaar heel de stad vol met posters en flyers en zit er dan ook al 10 jaar in![]()
[ afbeelding ]
Best wel erg dat dit 12% stemmen krijgt
Nachtje doorhalen, jointje roken op het strand, chille muziek, zonsopkomst.quote:
Zolang je het maar kan onderbouwen. Iets wat menig SC niet lukt, toch Fopje?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering die snor, daar zal menig man jaloers op kunnen zijn.
En ja, ik heb het nog geen minuut aangehoord en mijn politiek rechtse kant wil al gaan protesteren.
jwz.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het maar kan onderbouwen. Iets wat menig SC niet lukt, toch Fopje?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op 3:06 ben jij trouwens ook vol in beeld in mijn geposte filmpje.
Oeh zo'n broekje moet ik ook hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op 3:06 ben jij trouwens ook vol in beeld in mijn geposte filmpje.
quote:
Ik dacht, ik compenseer mijn onaardige gedrag een beetje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie de TT nu pas. Ik ben vereerd of het nou terecht is of niet.
[..]Dat jij mij ooit bloedserieus nam in mijn gekloot vind ik nog steeds leuk.
Dat zal wel goed. Dit zijn enkel extra'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht, ik compenseer mijn onaardige gedrag een beetje.
Sorry dat ik mij liet gaan Rodawa. Niets dan lof over Miguel noch je tandenborstel.quote:
"zou"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lekker weertje10/10 zou in bikini rondlopen
Moiraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef Moira. het volgende:
Vandaag voor het eerst in een ander filiaal werken
Moet 2 vrijdagmiddagjes naar Arnhem om te helpen (hadden iemand nodig, waarschijnlijk iemand ziek ofzo).
Best spannendEerst er maar eens zien te komen
schoenen verkopen deed je toch he?quote:
Die komt chagrijnig thuis dat kan niet missen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja dat is niet zo mooi.
En mijn vriendin heeft vandaag een 6km wandeling met groep 7/8![]()
Krijg ik korting bij je?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef Moira. het volgende:
Vandaag voor het eerst in een ander filiaal werken
Moet 2 vrijdagmiddagjes naar Arnhem om te helpen (hadden iemand nodig, waarschijnlijk iemand ziek ofzo).
Best spannendEerst er maar eens zien te komen
Hoiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die komt chagrijnig thuis dat kan niet missen.
Amaquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bedankt Ama. Deze compensatie doet mijn hart gloeien van blijdschap.
Hoiquote:
Spannond hoor!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb vanmiddag om 2 uur mijn laatste rijles![]()
dat hoop je dan maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb vanmiddag om 2 uur mijn laatste rijles![]()
Paraplu?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
Kut weerIk wou straks wat chills te eten halen op de markt
gebakken visquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
Kut weerIk wou straks wat chills te eten halen op de markt
Emmen onveilig makenquote:
Gelukkig heb ik al ruim 12 jaar mijn rijbewijs, toen was het nog redelijk makkelijk en goedkoop!quote:
daar is het me nog iets te vroeg voorquote:
Het is nou ook niet moeilijk, gewoon goed kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al ruim 12 jaar mijn rijbewijs, toen was het nog redelijk makkelijk en goedkoop!
deze maand carnval gehad, pinkpopkaarten gekocht en nieuw horloge gekocht en alsnog geld over op mn rekeningquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar alsnog straks maar even mijn geld uitgeven in 't centrum
Bij cheers of ankaraquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar alsnog straks maar even mijn geld uitgeven in 't centrum
10.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb straks 5 jaar mijn rijbewijs, doe er alleen niks mee
Ik hou nooit geld overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze maand carnval gehad, pinkpopkaarten gekocht en nieuw horloge gekocht en alsnog geld over op mn rekening
Haha ik bedoelde echt winkels maar ik ga ook nog langs de ankaraquote:
Haha verrassendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou nooit geld over
[..]
Haha ik bedoelde echt winkels maar ik ga ook nog langs de ankara
Kan. Hoe laat ben je er?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha verrassend
Kom je mij ook nog even meeten dan
Heb les tot 2 dan om 2 uur rijles en dan naar huisquote:
Wat heb ik daar dan aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb les tot 2 dan om 2 uur rijles en dan naar huis
Haha jup, en kleding en 'vrijetijdsartikelen' hehequote:
Je woont in Arnhem toch?quote:
Pistoletje filet Americain gehaald bij de Broodzaakquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:20 schreef Roburtt het volgende:
Yes vergeten eten mee te nemen naar school
handig. maar arnhem is me wat verquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jup, en kleding en 'vrijetijdsartikelen' hehe
[..]
Je woont in Arnhem toch?
Als je iets moet hebben kun je best langs komen, heb nog 230 euro aan personeelskorting dat met 2 maanden op moet
Per artikel (ook als het al afgeprijsd is, dus zelfs al 70%) krijg je dan met mijn pasje 20% korting
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pistoletje filet Americain gehaald bij de Broodzaak
Niet echt mijn ding maar ik heb super honger dus eet momenteel allesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pistoletje filet Americain gehaald bij de Broodzaak
Filet American met uitjes, dat is zo lekker!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding maar ik heb super honger dus eet momenteel alles
In de buurt van Arnhemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jup, en kleding en 'vrijetijdsartikelen' hehe
[..]
Je woont in Arnhem toch?
Als je iets moet hebben kun je best langs komen, heb nog 230 euro aan personeelskorting dat met 2 maanden op moet
Per artikel (ook als het al afgeprijsd is, dus zelfs al 70%) krijg je dan met mijn pasje 20% korting
Ik heb trek in noodlesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Filet American met uitjes, dat is zo lekker!
Haha die AH reclamequote:
lach er maar meequote:
kun je dat gezicht ook nog wat glad strijken?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je niet meteen even haar kop kunnen photoshoppen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je dat gezicht ook nog wat glad strijken?
wel een hele verbeteringquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan nog beter, maar daar heb ik nu geen zin in!
Paypal jonguhh!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef Roburtt het volgende:
Kut, wil ik een nieuw boek bestellen omdat deze bijna uit is, heb ik niet zo'n kut rabobank random reader bij me.
Ja heb ik nietquote:
Ja dat is stukken beterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kan nog beter, maar daar heb ik nu geen zin in!
Niet hatenquote:
best wel, al vertrouw ik het niet helemaalquote:
Niet? Ik heb al echt al zoveel gekocht op Ebay met paypal. Nog nooit iets misgegaan en de klantenservice is echt topquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, al vertrouw ik het niet helemaal
Nog nooit nodig gehadquote:
PayPal is veiliger dan betalen via Nederlandse banken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, al vertrouw ik het niet helemaal
nee, klopt, maar ik vind het gewoon riskant dat je gewoon kan betalen met alleen maar een wachtwoord in te vullenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Ik heb al echt al zoveel gekocht op Ebay met paypal. Nog nooit iets misgegaan en de klantenservice is echt top
Je hebt bij paypal tenminste de garantie als het niet aankomt dat je je geld terugkrijgtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
PayPal is veiliger dan betalen via Nederlandse banken.
Paypal is baas!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Ik heb al echt al zoveel gekocht op Ebay met paypal. Nog nooit iets misgegaan en de klantenservice is echt top
deze week voor het eerst eens bij dx besteld. ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Paypal is baas!![]()
![]()
Shoppen in China is helemaal baas!![]()
Sowieso. Ebayquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Paypal is baas!![]()
![]()
Shoppen in China is helemaal baas!![]()
Heb ik ook een keer moeten doen, 2 weken later kwam het pakje toch nog binnen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt bij paypal tenminste de garantie als het niet aankomt dat je je geld terugkrijgt
Uhu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt bij paypal tenminste de garantie als het niet aankomt dat je je geld terugkrijgt
En toch je geld terug gehad?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer moeten doen, 2 weken later kwam het pakje toch nog binnen!
Hier ben ik dus wel vaker 'bang' voor haha. Dat het ooit zo ver komt dat ik mijn geld terug wil en dat het later toch binnenkomt. Is niet heel erg want ik koop altijd dingen van 1, 2 of 3 euro haha. Ik had dat laatst anders gehad.. Maar ik had geen zin om 2 euro terug te vragen. Anders had ik dat terug gehad en was 2 maand later mijn pakketje er alsnog geweestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, geld terug en gratis pakje!
Best wel schandalig.....
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, geld terug en gratis pakje!
Best wel schandalig.....
Ohquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Uhu.En je kan ook gewoon een begrensd bedrag er op zetten. Dus stel dat iemand achter je geld aan komt dan hebben ze maar een beperkt bedrag en geen toegang tot je gehele bankrekening/spaarrekening.
Ja, ik durf het niet te posten.....quote:
Wat was het?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, ik durf het niet te posten.....![]()
Ik moest die claim wel doen, ik zat al 44 dagen te wachten
quote:
Bij je profiel kan je je bankrekening loskoppelen en dan kan je gewoon geld toevoegen aan de rekening via iDeal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhDaar moet ik even naar kijken. Dat heb ik nog niet ingesteld en mijn paypal is wel gekoppeld aan mijn bankrekening (ik stort nooit geld op paypal). Kan ik dat vinden bij de instellingen?
Nee, de claim was gesloten!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]Wel weer geld terug gegeven of yolo gratis gehouden?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, de claim was gesloten!
Dus ik moest dat geld wel houden
Ah wat super naar hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, de claim was gesloten!
Dus ik moest dat geld wel houden
Ik moest wel ruim 60 dagen wachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
80 euro in the pocket en een gratis mediabox. Vervelend voor je ja
quote:Vanwege onze wens om elke koran gratis te leveren vergt dit extra logistieke inspanningen onzer zijde. Helaas leidt dit tot langere levertijden.
Gaarne uw begrip hiervoor.
Dat maakt het kruispunt niet meteen gevaarlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef Rezania het volgende:
Gevaarlijke kruispunten.Godverdomme net bijna aangereden.
Dat was het al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat maakt het kruispunt niet meteen gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar kan je de koran gratis krijgen?
quote:Hoe kom ik aan de Gratis Koran?
Heel simpel, stuur een mail naar info@gratiskoran.nu
Vermeld daarin je adresgegevens, hoeveel stuks je nodig hebt, waar je deze wilt verspreiden en of je hierbij hulp nodig hebt. Organiseer bijvoorbeeld een bijeenkomst voor de buren uit je wijk of neem een informatie-stand op een evenement.
Klacht ongegrondquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klacht ongegrond
Helaas u gaat niet door naar de volgende ronden, MAAAAR u gaat niet met legen handen naar huis
we hebben een mooi FOK!pakketje voor u klaargemaakt met o.a. een FOK!pen en een FOK!kladblokje
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow
ik had wel mijn best gedaan ga je zo doen
ik dacht dat we vrienden waren man wow
Och, wat jammer nou.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
we zijn geen FOK!vriendjes meer ratzania
Kom jij morgen om hamburgers te eten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom je morgen hamburgers bakken
[..]
Niks rip je hebt het er zelf naar gemaakt
nee ik kan morgen niet wegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom jij morgen om hamburgers te eten?
Jij en je kattenstruggles ook altijdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja flipje en witje/zwartje/snow hebben ook aandacht en eten nodig rip
Flipje is echt mijn kind johquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij en je kattenstruggles ook altijd
dit klinkt wel heel nichterig zo trouwensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flipje is echt mijn kind joh
en witje is gewoon schattig
turkquote:
Je wordt gewoon een kattenmannetje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit klinkt wel heel nichterig zo trouwens
Misschien moet ik snow dan maar gaan datenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
turk
[..]
Je wordt gewoon een kattenmannetje.
oh, ik dacht dat je met snowy in de modder gingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben dik -> varkentjes -> modder -> flauwe grapjes over modder rollen
lol nee ze is 15 ofzo dat is pedofilie manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je met snowy in de modder ging
geen idee hoe oud ze is. of hoe oud jij bent for that matterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol nee ze is 15 ofzo dat is pedofilie man
mudmasters watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee hoe oud ze is. of hoe oud jij bent for that matter
en hoeft niets met pedofilie te maken te hebben. jullie kunnen ook gewoon aan mudmasters meedoen
100%quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien moet ik snow dan maar gaan daten
zij heeft 80% kans om later een kattenvrouwtje te worden
Je bent net 2 jaar ouder of zoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mudmasters wat![]()
maar nee snow is en te jong en te klein
mudmasters zijn van die cross country ren en op obstakel parcoursenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mudmasters wat![]()
maar nee snow is en te jong en te klein
hoe oud ben je?quote:
is 18+ welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mudmasters zijn van die cross country ren en op obstakel parcoursen
[..]
hoe oud ben je?
Dat heeft een vriend laatst gedaan. Dat is een bijzondere bedoeningquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee hoe oud ze is. of hoe oud jij bent for that matter
en hoeft niets met pedofilie te maken te hebben. jullie kunnen ook gewoon aan mudmasters meedoen
schijnt leuk te zijn. ken mensen die het halve land door reizen om aan zo'n dingen mee te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft een vriend laatst gedaan. Dat is een bijzondere bedoening
Afgaande op zijn FB foto's moet je wel over muren heen klimmen en dergelijke. Ik weet niet of mijn conditie dat nog aankan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt leuk te zijn. ken mensen die het halve land door reizen om aan zo'n dingen mee te doen
Ik heb al moeite met naar beneden lopen laat staan zo actief doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgaande op zijn FB foto's moet je wel over muren heen klimmen en dergelijke. Ik weet niet of mijn conditie dat nog aankan.
Lui wichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met naar beneden lopen laat staan zo actief doen
over een aantal jaar ben je mijn formaat danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
tientonner?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over een aantal jaar ben je mijn formaat dan
Je bedoelt vetlagen over je spieren heen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
alhoewel er niks mis is met een beetje gespierd zijn natuurlijk
Ik heb het 'geluk' dat de eerste 4 versnellingen van mijn fiets stuk zijn. Op een slechte dag houdt dat toch 12 km heen en terug zwaar trappen in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij hebt me al anderhalf jaar niet gezien ofzo je moet je mond houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt vetlagen over je spieren heen hebben
Mijn fiets heeft niet eens versnellingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het 'geluk' dat de eerste 4 versnellingen van mijn fiets stuk zijn. Op een slechte dag houdt dat toch 12 km heen en terug zwaar trappen in.
De verschrikking.
Ik geloof er niets van dat die anderhalf jaar veel verschil hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt me al anderhalf jaar niet gezien ofzo je moet je mond houden
Dan heb ik nog even de tijd om de balans te proberen te herstellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Snowbells het volgende:
Als het waar is dat je na je 26e alles aankomt wat je er voor hebt gegeten dan kan ik beter nu al op dieet gaan
jaar en 4 maanden ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat die anderhalf jaar veel verschil hebben gemaakt.
Tevens zo lang alweer.
[..]
Dan heb ik nog even de tijd om de balans te proberen te herstellen.
tot nu merk ik daar weinig van (ik was daarvoor al aangekomenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Snowbells het volgende:
Als het waar is dat je na je 26e alles aankomt wat je er voor hebt gegeten dan kan ik beter nu al op dieet gaan
Dat is beter dan vaststaan in je 5de. Het erge is dat mijn fiets blokkeert in de derde versnelling en dus al 2x met teveel bier op over de kop ben geslagenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft niet eens versnellingen![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is beter dan vaststaan in je 5de. Het erge is dat mijn fiets blokkeert in de derde versnelling en dus al 2x met teveel bier op over de kop ben geslagen![]()
Ik ben echt debiel
Waarom binnenkort en niet nu?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga binnenkort afvallen dan wordt ik een bodybuilder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |