SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Waar kan ik me voor de loting opgeven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Je kon je tot 18 maart opgeven. Dit is de gehele lijst:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar kan ik me voor de loting opgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sorryquote:
zijn niet cutequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
En wat is er mis met Vlaamse Reuzen dan?
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Die zijn niet klein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kon je tot 18 maart opgeven. Dit is de gehele lijst:godverdomme, ik protesteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Typisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar kan ik me voor de loting opgeven?
Haiquote:
Niet schattig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
Duitse praktijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.
Jij was toch voor de tweede nacht gereserveerd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.
Is het dan inclusief slagroom met aardbeien en champange of moet ik dat zelf meenemen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Typisch.
Dacht ik, of Snow. Ik weet het niet meer.
Je ging lekker op CF.quote:
Incl, aardbeien met slagroom, champagne kan in overleg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is het dan inclusief slagroom met aardbeien en champange of moet ik dat zelf meenemen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Incl, aardbeien met slagroom, champagne kan in overleg.
quote:
Ik doe al 2 dagen er over om van 990 naar 1000 punten te gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ging een momentje goed ja.Doorgaans is het toch minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |