SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Waar kan ik me voor de loting opgeven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Je kon je tot 18 maart opgeven. Dit is de gehele lijst:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar kan ik me voor de loting opgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sorryquote:
zijn niet cutequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
En wat is er mis met Vlaamse Reuzen dan?
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
Die zijn niet klein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kon je tot 18 maart opgeven. Dit is de gehele lijst:godverdomme, ik protesteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Typisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waar kan ik me voor de loting opgeven?
Haiquote:
Niet schattig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
Duitse praktijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.
Jij was toch voor de tweede nacht gereserveerd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik toch godverdomme al voor uitgeloot, wat zijn dit voor praktijken.
Is het dan inclusief slagroom met aardbeien en champange of moet ik dat zelf meenemen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
Typisch.
Dacht ik, of Snow. Ik weet het niet meer.
Je ging lekker op CF.quote:
Incl, aardbeien met slagroom, champagne kan in overleg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is het dan inclusief slagroom met aardbeien en champange of moet ik dat zelf meenemen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Incl, aardbeien met slagroom, champagne kan in overleg.
quote:
Ik doe al 2 dagen er over om van 990 naar 1000 punten te gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ging een momentje goed ja.Doorgaans is het toch minder.
Snowbells heeft teveel de vinger in de pap. Ik zou graag zien dat jij meer te zeggen had over de loting.quote:
Bedankt voor de views hoor. Het is dat ik sinds mijn laatste tentamenweek een glitterplaatjes pro ben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik doe al 2 dagen er over om van 990 naar 1000 punten te gaan
Suïcidale dakhaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ging een momentje goed ja.Doorgaans is het toch minder.
Daarom heb ik mij ook opgegeven. Om flips te reddenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Tevens wat nou duitse praktijken
Ik wil niet dat mijn flips het bed deelt met nare mannen dus een beetje selectief zijn moet wel.
Ik laat Snow graag in de waan, ondertussen weten we allebei wie echt de broek aan heeft in onze relatiequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Snowbells heeft teveel de vinger in de pap. Ik zou graag zien dat jij meer te zeggen had over de loting.
Ik aandachtshoer graag altijd even in anderen hun foboquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de views hoor. Het is dat ik sinds mijn laatste tentamenweek een glitterplaatjes pro ben.
[..]
Suïcidale dakhaas.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil niet dat mijn flips het bed deelt met nare mannen dus een beetje selectief zijn moet wel.
En snow lief te hebben.Het draait om Snow en mij natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daarom heb ik mij ook opgegeven. Om flips te redden
ohja die ook jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
En snow lief te hebben.Het draait om Snow en mij natuurlijk.
Snow en ik dragen het liefst helemaal niets in elkaars bijzijn, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je hoeft geen broek aan in relaties tussen 2 vrouwen
quote:
Leuk stelletje hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snow en ik dragen het liefst helemaal niets in elkaars bijzijn, maar dat hoeft niet iedereen te weten.
Oh wacht.
[..]
Dan valt dus iedereen af, behalve toto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
Hallo ik ben ook aanwezig ik moet ook voor mezelf keuren hequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daarom heb ik mij ook opgegeven. Om flips te redden
ohja jij bent ook best leuk enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hallo ik ben ook aanwezig ik moet ook voor mezelf keuren he
Ja, maar totoquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan valt dus iedereen af, behalve toto.
Je staat bovenaan op onze gastenlijst, maar de brieven moeten we nog versturen per postduif. (Duiven zijn romantisch alles)quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk stelletje hoorHeb ik mijn uitnodiging voor de grote dag al weten te verdienen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan valt dus iedereen af, behalve toto.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je staat bovenaan op onze gastenlijst, maar de brieven moeten we nog versturen per postduif. (Duiven zijn romantisch alles)
[..]_!
pls.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is toch te hopen dat toto69 deze opmerking van jou niet tegenkomt via Sherlock.Anusproblemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit waarderen Snow en ik ontzettend. Het is toch onze grote dag. Jouw grote dag komt vast nog wel, en wie weet kun je dan zo een mooi jurkje aantrekken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat voel ik mij buitengewoon geliefd momenteel. Ik beloof bij deze niet zo'n mooi jurkje als -Hakuna- aan te trekken zodat jullie in het middelpunt zullen blijven staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |