echtquote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, waarom zou iemand ooit überhaupt die film willen maken eigenlijk.
Pointless.
Als een film gemaakt is om te shockeren, werkt dat sowieso niet meer. Het verhaal zelf is verder wel prima.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef kawa4 het volgende:
op zich vond ik dat niet eensch een heel slechte film,
ok die baby en die incest scene slaan natuurlijk nergens op.
die hadden er voor mij niet in gehoeven ( heel die film is alleen gedaan om te shockeren).
voor de rest was het redelijk goed te doen
Dat kun je van heel veel films afvragen. Een groot deel heeft totaal geen meerwaarde.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, waarom zou iemand ooit überhaupt die film willen maken eigenlijk.
Pointless.
Ik vind A Serbian Film toch wel echt een extreem geval hoor. Wat voor doel heeft die film überhaupt. Het is inderdaad enkel om te shockeren, zo puberaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat kun je van heel veel films afvragen. Een groot deel heeft totaal geen meerwaarde.
Er zijn wel meer films puur gericht op shockeren. Kan prima zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind A Serbian Film toch wel echt een extreem geval hoor. Wat voor doel heeft die film überhaupt. Het is inderdaad enkel om te shockeren, zo puberaal.
Geld ofcoursequote:Op maandag 16 juni 2014 21:48 schreef DO2 het volgende:
Het grootste mysterie van die film vind ik eigenlijk vooral dat ze er een volledige cast voor hebben weten te vinden.
Kan. Maar het is wel moeilijk om dat overtuigend over te laten komen. Het wordt nogal snel vulgair.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:38 schreef znarch het volgende:
[..]
Er zijn wel meer films puur gericht op shockeren. Kan prima zijn.
Een film over een spiegel met moordneigingen? Dat klinkt best apart. Ook omdat je spiegels makkelijk kunt slopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef Elvi het volgende:
Oculus vond ik best nog wel... apart. Maar goed ik hou sowieso niet van spiegels
Deze nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Een film over een spiegel met moordneigingen? Dat klinkt best apart. Ook omdat je spiegels makkelijk kunt slopen.
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ik ben films over een buitenhuisje in een bos waar enge dingen gebeuren in ieder geval beu. Voor m'n gevoel is dat momenteel 90% van alle horror.
Ingrediënten:
- lief gezinnetje
- kindje dat als eerste contact heeft met het 'iets'
- bos / afgelegen
- kelder
- vrouw des huizes gelooft het, man des huizes is sceptisch
Hopelijk komt er binnenkort weer eens wat origineels...
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ik ben films over een buitenhuisje in een bos waar enge dingen gebeuren in ieder geval beu. Voor m'n gevoel is dat momenteel 90% van alle horror.
Ingrediënten:
- lief gezinnetje
- bos / afgelegen
- kelder
Ik keek net dit:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Die trailer kwam ik laatst ook al ergens tegen. Vond het er wel aardig uitzien. Zou zomaar een toffe film kunnen worden.quote:
Ik vind het sowieso jammer dat er weinig écht enge horror is, alles zit volgepompt met clichés en weet ik het allemaal, er is weinig echte freaky fucked up shit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ingrediënten:
- lief gezinnetje
- bos / afgelegen
- kelder
Ik ben films met geesten sowieso al een hele tijd beu.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ingrediënten:
- lief gezinnetje
- bos / afgelegen
- kelder
Ik zou veel ziekere shit kunnen bedenken dan al dat nette CGI "horror" van tegenwoordig wat alleen nog maar jumpscares heeft in de vorm van schelle muziek en animaties.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat er weinig écht enge horror is, alles zit volgepompt met clichés en weet ik het allemaal, er is weinig echte freaky fucked up shit.
Tijdje geleden daar al over zitten zeiken:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ingrediënten:
- lief gezinnetje
- bos / afgelegen
- kelder
Ja exact. Als je sommige muziekvideo's ziet, vraag je je af waarom dat niet in cinema kan.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou veel ziekere shit kunnen bedenken dan al dat nette CGI "horror" van tegenwoordig wat alleen nog maar jumpscares heeft in de vorm van schelle muziek en animaties.
Niet meer van die sfeervolle horrors zoals The Shining van vroeger.
je bent verdwaaldquote:Op maandag 21 juli 2014 12:33 schreef haakon het volgende:
Een paar weken geleden was ik een weekendje naar Defqon.
Op de zondag moest een DJ, genaamd Waldhaus, draaien.
Zijn set wilde ik echt niet missen, want industrial hardcore en schranz.
Hij begon zijn set erg leuk, luister maar.
https://soundcloud.com/qdance/defqon1-2014-silver-sunday-waldhaus
Ik ben benieuwd of iemand het herkent!
Die ga ik kijken! Reeds gevonden ookquote:
Beide vond ik meh.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gpdver. Gister 2 horrors gezien. Of thrillers.
De eerste was aflicted, ofzo.
de 2e was maniac, deze was echt psychotisch niet gezond
beide gefilmd vanuit oogpunt van hoofdpersonen
Niks mis mee inderdaad, soms is dom vermaak ook heerlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gisteren deze gezien
Dikke pulp, maar toch wel vermakelijk. Goede chicks ook
Ik vond ze wel goed mar niet eng ofzo. Meer psychologisch eng.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Beide vond ik meh.
Leuke ideeën maar had een stuk beter gekund.
Dead snow 2? Ik wist niet eens dat die er was!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik kijken! Reeds gevonden ookOverigens vorige week Dead Snow 2 gekeken. Stukken beter dan deel 1, meteen veel aktie en nog meer zombies.
Topshow.
Ik ook niet, ik las het in het welke film heb je gezien topic.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dead snow 2? Ik wist niet eens dat die er was!
Ik vond de eerste wel een stuk beter eigk.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dead snow 2? Ik wist niet eens dat die er was!
Ik vond die zombies stiekem wel een beetje eng.quote:
Zonder referentie zou die een stuk beter aanvoelen natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Karstman het volgende:
Ik zit nu op HBO Evil Dead te kijken, die uit 2013, maar dat is ook niet best zeg...
Ik vond hem wel geinig.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Karstman het volgende:
Ik zit nu op HBO Evil Dead te kijken, die uit 2013, maar dat is ook niet best zeg...
Ja maar zo ongelooflijk dertien in het dozijn. Hardstikke voorspelbaar, niet eng schrikeffecten die je van 20 kilometer aan ziet komen en gore die niet vies is, de emmers bloed en amputaties worden niet geschuwd maar je wordt er niet warm of koud van...quote:
Als je Evil Dead gaat kijken weet je precies dat dát je te wachten staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar zo ongelooflijk dertien in het dozijn. Hardstikke voorspelbaar, niet eng schrikeffecten die je van 20 kilometer aan ziet komen en gore die niet vies is, de emmers bloed en amputaties worden niet geschuwd maar je wordt er niet warm of koud van...
Tuurlijk wel dat zijn de ingredienten maar toch heb je gevoel dat het had zoveel beter uitgevoerd had gekund.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Als je Evil Dead gaat kijken weet je precies dat dát je te wachten staat.
Jij dus niet?
Die komt volgens IMDB vandaag uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom draait de Babadook niet in de Nederlandse bioscopen? Lijkt me wel een film die aardig wat mensen weet te trekken.
Film valt nog steeds nergens te vindenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef ShevaJB het volgende:
Waarom draait de Babadook niet in de Nederlandse bioscopen? Lijkt me wel een film die aardig wat mensen weet te trekken.
Ja, ik zie het. Hier in Enschede (Wolff) staat de film niet gepland.quote:
Twenteeeeeequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Hier in Enschede (Wolff) staat de film niet gepland.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, eens kijken waar ie over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:10 schreef Stofje het volgende:
Oooh, weer een nieuwe horror:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, eens kijken waar ie over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jezus wat slecht idd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:10 schreef Stofje het volgende:
Oooh, weer een nieuwe horror:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, eens kijken waar ie over gaatZag ik laatst de trailer van voorbij komen ergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zelfs die had ik na 1 minuut al weer weggeklikt.
#wateenbagger
Toch vind ik ze niet zo heel geloofwaardig overkomen, aan de trailer te zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Onlangs gezien:
Wat een fantastische film is dit zeg. Het verhaal over het leven van een tweetal gasten die moeten zien te overleven in een omgeving vol zombies.
De film zelf is meer drama dan horror, het gaat dan ook meer over hun relatie onderling dan over de zombies. Er zitten wel wat actiestukjes in maar dat is meer bijzaak.
De manier waarop het verhaal vertelt, de rust die het uitstraalt en vooral: de soundtrack. Die is echt ronduit fantastisch en perfect passend bij deze film.
Mocht je behoefte hebben aan een zeer goede horrordrama, dan is dit dé film die je moet zijn. Ben je op zoek naar actie-, slasher- of goremomenten.....kijk dan verder, dan zal deze film je te saai zijn.
Maar mij geldt: een dikke 9/10.
Wauw.
NB: dit is een echte indiemovie.....6000 dollar budget en de regisseur en producenten zijn de twee hoofdrolspelers. De klasse aan deze film is dat je dat totaal niet merkt.
Het zijn geen Robert de Niro's ofzo nee, maar qua geloofwaardigheid zit het in de film wel goed hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Toch vind ik ze niet zo heel geloofwaardig overkomen, aan de trailer te zien.
Niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:38 schreef Orbeatle het volgende:
Wederom een prima trailer alhier.
Er lijkt toch weer schot te zitten in het horror genre...?
heb je het gefilmt zodat wij het ook kunnen kijken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Vanacht de nacht doorgebracht met een Colombiaanse schone. Had haar ontmoet in de club vanacht. Toen ik vanochtend opstond en ging douchen keek ik even naar mn lul. Dat was ook horror.
Mensen van Horrormovies waren al laaiend enthousiast over deze film inderdaad, heb hem al een tijdje in het vizier. Is in ieder geval wel veelbelovend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:38 schreef Orbeatle het volgende:
Wederom een prima trailer alhier.
Er lijkt toch weer schot te zitten in het horror genre...?
Noroi misschien?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah, kan Annabelle dus toevoegen aan mijn lijstje.
Nog aanraders qua Aziatische geestenhorror? Heb alle voor de hand liggende films al gezien (Ringu, Shutter, The Eye etc)
Ben nu van ellende de Ringu quadrilogy maar aan het kijken.
The Grudge (Yu-On), Dark Water vind ik echt niks (maar dat was de amerikaanse versie), Chakushin ari (one missed call) is ook wel ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah, kan Annabelle dus toevoegen aan mijn lijstje.
Nog aanraders qua Aziatische geestenhorror? Heb alle voor de hand liggende films al gezien (Ringu, Shutter, The Eye etc)
Ben nu van ellende de Ringu quadrilogy maar aan het kijken.
Daarvan twijfel ik dus ook of ik hem al heb gezien. Volgens mij is er een remake van dus zal de originele ook wel even binnenslurpen.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Chakushin ari (one missed call) is ook wel ok.
Ohja! Die stond op mijn lijstje, die heb ik nog niet gezien. Wel veel over gelezen.quote:
En Philosophy of a Knife. Praktisch hetzelfde.quote:
Erg tof Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef LookAtMe het volgende:
Naboer (2005) - IMDb
Wel een leuke film. Beetje mind fuck ook.
Die moet ik snel weer eens herzien ja. Erg tof, kan me diequote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef LookAtMe het volgende:
Naboer (2005) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wel herinneren.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ow die vond ik maar niksquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef LookAtMe het volgende:
Naboer (2005) - IMDb
die heb ik ook al een tijdje liggen, is dat een spannende film, een horror of wat moet ik me erbij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef Trashcanman het volgende:
Ok dan... Heb ik net even Escape from Tomorrow aangezet in de verwachting wat surrealistische horror te zien maar dat was toch net nog even wat vager dan ik had verwacht...
Ik heb geen idee of ik heb nu erg tof of compleet idioot moet vinden
Hmm.. Het is een beetje een mix tussen Fear and Loathing in Las Vegas, een disneyfilm en een trage horror die het vooral van suggestie moet hebben. Ik ben er inmiddels over uit dat ik hem erg geslaagd vind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
die heb ik ook al een tijdje liggen, is dat een spannende film, een horror of wat moet ik me erbij voorstellen.
ok thnx dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachtenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hmm.. Het is een beetje een mix tussen Fear and Loathing in Las Vegas, een disneyfilm en een trage horror die het vooral van suggestie moet hebben. Ik ben er inmiddels over uit dat ik hem erg geslaagd vind.
Vertaling neem ik aan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:23 schreef haakon het volgende:
Voor de lezers onder ons: Zij mogen de hemel niet zien.
Een waargebeurd verhaal waarin echt heel zieke dingen gebeuren.
Doelde meer op of het geen NLse schrijver was, ik wist verder nog niets over het boek. Geen sneer enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Als jij Noord-Koreaans kan lezen, mag jij de originele ook lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |