Noroi misschien?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah, kan Annabelle dus toevoegen aan mijn lijstje.
Nog aanraders qua Aziatische geestenhorror? Heb alle voor de hand liggende films al gezien (Ringu, Shutter, The Eye etc)
Ben nu van ellende de Ringu quadrilogy maar aan het kijken.
The Grudge (Yu-On), Dark Water vind ik echt niks (maar dat was de amerikaanse versie), Chakushin ari (one missed call) is ook wel ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ah, kan Annabelle dus toevoegen aan mijn lijstje.
Nog aanraders qua Aziatische geestenhorror? Heb alle voor de hand liggende films al gezien (Ringu, Shutter, The Eye etc)
Ben nu van ellende de Ringu quadrilogy maar aan het kijken.
Daarvan twijfel ik dus ook of ik hem al heb gezien. Volgens mij is er een remake van dus zal de originele ook wel even binnenslurpen.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Chakushin ari (one missed call) is ook wel ok.
Ohja! Die stond op mijn lijstje, die heb ik nog niet gezien. Wel veel over gelezen.quote:
En Philosophy of a Knife. Praktisch hetzelfde.quote:
Erg tof Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef LookAtMe het volgende:
Naboer (2005) - IMDb
Wel een leuke film. Beetje mind fuck ook.
Die moet ik snel weer eens herzien ja. Erg tof, kan me diequote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef LookAtMe het volgende:
Naboer (2005) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog wel herinneren.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Ow die vond ik maar niksquote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef LookAtMe het volgende:
Naboer (2005) - IMDb
die heb ik ook al een tijdje liggen, is dat een spannende film, een horror of wat moet ik me erbij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef Trashcanman het volgende:
Ok dan... Heb ik net even Escape from Tomorrow aangezet in de verwachting wat surrealistische horror te zien maar dat was toch net nog even wat vager dan ik had verwacht...
Ik heb geen idee of ik heb nu erg tof of compleet idioot moet vinden
Hmm.. Het is een beetje een mix tussen Fear and Loathing in Las Vegas, een disneyfilm en een trage horror die het vooral van suggestie moet hebben. Ik ben er inmiddels over uit dat ik hem erg geslaagd vind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
die heb ik ook al een tijdje liggen, is dat een spannende film, een horror of wat moet ik me erbij voorstellen.
ok thnx dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachtenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hmm.. Het is een beetje een mix tussen Fear and Loathing in Las Vegas, een disneyfilm en een trage horror die het vooral van suggestie moet hebben. Ik ben er inmiddels over uit dat ik hem erg geslaagd vind.
Vertaling neem ik aan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:23 schreef haakon het volgende:
Voor de lezers onder ons: Zij mogen de hemel niet zien.
Een waargebeurd verhaal waarin echt heel zieke dingen gebeuren.
Doelde meer op of het geen NLse schrijver was, ik wist verder nog niets over het boek. Geen sneer enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Als jij Noord-Koreaans kan lezen, mag jij de originele ook lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |