quote:
Nog niet eens een minuut, ik zit mobiel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
sorry,
duurde een beetje te lang
Jesse?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Is marcod3j er al? Ik zie zijn favoriete terrorisme-expert.
1 minuut is te lang voor een livetopicquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog niet eens een minuut, ik zit mobiel.
Beatrice?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Is marcod3j er al? Ik zie zijn favoriete terrorisme-expert.
Die had maar 1 woord nodig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef DrDentz het volgende:
In 3 punten zeggen waar je voor staat, dat kan Wilders ook.
Hoi Karina!quote:
af en toe krijgt ze ook toostjes met brie en komkommer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Zij woont in de kelder van Felix op water en komkommers.
Scherp als een mes ben je ook. Ik stem op jou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat standpunt heeft Geert ook over Marokkanen.
Pak 10 van die formulieren en je maakt 9 rondjes minderquote:
Volgende landelijke verkiezingen sta ik op de kieslijst van D66.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp als een mes ben je ook. Ik stem op jou.
Maar dit vind ik niet goed, want jij vergelijkt nu mensen met Geert Wilders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat standpunt heeft Geert ook over Marokkanen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Hilhorst heeft echt een kop om op te slaan.
Mooi. Kan je lekker komen sjoelen vanuit je werkplaats te Den Haag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende landelijke verkiezingen sta ik op de kieslijst van D66.
Jij bent net de lesbische dochter van Yasser Arafat, wist je dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet goed, want jij vergelijkt nu mensen met Geert Wilders.
Elke maandag zeg ik alle vergaderingen af voor het sjoelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Kan je lekker komen sjoelen vanuit je werkplaats te Den Haag.
En de grap van Rik van de Westelaken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:34 schreef Zaktabak het volgende:
Ik misde "de grote groene staaf", "mij vinger past er net in" en "er is geen visie meer in Renswoude"
Slordig DWDD!
Die werd boos op het publiek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wilfred Genee is dit ook ooit overkomen.
Gijp ook in het Thialfquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wilfred Genee is dit ook ooit overkomen.
Ik heb de Nachtwacht in de huiskamer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:36 schreef wdn het volgende:
Die verwacht de echte De Zonnebloemen tegen te komen in een huiskamer?
Ik heb het meisje met de parel e.v.a. in de huiskamer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de Nachtwacht in de huiskamer.
Tuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie huiskamer wel danquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vroeger het melkmeisje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het meisje met de parel e.v.a. in de huiskamer.
En ....bedankt, dat beeld raak ik nooit meer kwijtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar altijd heel erg op Zack en Cody lijken, op de een of andere manier.
Zack of Cody?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar altijd heel erg op Zack en Cody lijken, op de een of andere manier.
Ik had de vraag goed hoor bij 'Met het Mes op Tafel'quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar die gebleven was.
Amsterdammers he, arrogantquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo klassiek geschoold als jij Karina. Niet zo uit de hoogte doen.
Er is maar 1 goede opera, Rinaldo.quote:
Ik hoorde echt hele rare theorieen vanmorgen op Radio 1. Idd Aliens, Bermudadriehoek die was verplaatstquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:40 schreef Stickertje het volgende:
er zijn zelfs mensen die denken dat aliens het gedaan hebben
Of het compenseert elkaar juist mooiquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat botst met die Delftse nuchterheid, dat merk je wel.
Het Tapijt van Bayeux hangt hier op de WC.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Of het compenseert elkaar juist mooi
Niemand is groter dan het FOK!-forum. één ziel en één gedachte, samen staan wij sterk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Of het compenseert elkaar juist mooi
Jimbo 'dwingt' mij binnenkort weer tot sjoelen maar in werkelijkheid ben ik maar op één ding uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt!
Meeste kapers doen het niet voor geld (dan zijn er makkelijkere manieren)quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Als je kaapt dan doe je het toch niet op zo een manier dat niemand het 'merkt'. Het heeft toch altijd een doel? Geld of wat dan ook?
Heb het over de operaquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben juist wel nieuwsgierig wat er me dat vliegtuig gebeurt is
Vandaar het wat dan ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Meeste kapers doen het niet voor geld (dan zijn er makkelijkere manieren)
Meestal is het politiek gemotiveerd (en is men ook bereid om te sterven).
#eensdrachtmaaktmachtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand is groter dan het FOK!-forum. één ziel en één gedachte, samen staan wij sterk.
Ik ook hoor, dacht eerst een kaping, ik denk nu een heel bizar ongeluk. Maar denk dat we er nooit meer achterkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh leuk, als jullie komen dan kom ik in ieder geval ook weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand is groter dan het FOK!-forum. één ziel en één gedachte, samen staan wij sterk.
[..]
Jimbo 'dwingt' mij binnenkort weer tot sjoelen maar in werkelijkheid ben ik maar op één ding uit
Er is iemand die groter is dan het FOK!-forum:quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jimbo 'dwingt' mij binnenkort weer tot sjoelen maar in werkelijkheid ben ik maar op één ding uit
Je komt sowieso wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk, als jullie komen dan kom ik in ieder geval ook weer
Stel het was de piloot die is doorgedraaid dan ...quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Grrrrr happen zul je!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Komende maandag niet, dan komt er bijna niemand.
En ik hap dus niet
Het is jammer dat Karina geen jongere mannen date anders wist ik het welquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina heeft weinig vertrouwen in mijn één op één prestaties.
Koop een vaatwasmachine!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
Mooi moment om af te wassen...tot morgen
Die gay balletdanserquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit zal nooit meer overtroffen worden.
Geen aansluitimg in de keuken...en in je eentje is het niet zoveel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |