quote:
Nog niet eens een minuut, ik zit mobiel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
sorry,
duurde een beetje te lang
Jesse?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Is marcod3j er al? Ik zie zijn favoriete terrorisme-expert.
1 minuut is te lang voor een livetopicquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog niet eens een minuut, ik zit mobiel.
Beatrice?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Is marcod3j er al? Ik zie zijn favoriete terrorisme-expert.
Die had maar 1 woord nodig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef DrDentz het volgende:
In 3 punten zeggen waar je voor staat, dat kan Wilders ook.
Hoi Karina!quote:
af en toe krijgt ze ook toostjes met brie en komkommer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Zij woont in de kelder van Felix op water en komkommers.
Scherp als een mes ben je ook. Ik stem op jou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat standpunt heeft Geert ook over Marokkanen.
Pak 10 van die formulieren en je maakt 9 rondjes minderquote:
Volgende landelijke verkiezingen sta ik op de kieslijst van D66.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scherp als een mes ben je ook. Ik stem op jou.
Maar dit vind ik niet goed, want jij vergelijkt nu mensen met Geert Wilders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat standpunt heeft Geert ook over Marokkanen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Hilhorst heeft echt een kop om op te slaan.
Mooi. Kan je lekker komen sjoelen vanuit je werkplaats te Den Haag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgende landelijke verkiezingen sta ik op de kieslijst van D66.
Jij bent net de lesbische dochter van Yasser Arafat, wist je dat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit vind ik niet goed, want jij vergelijkt nu mensen met Geert Wilders.
Elke maandag zeg ik alle vergaderingen af voor het sjoelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Kan je lekker komen sjoelen vanuit je werkplaats te Den Haag.
En de grap van Rik van de Westelaken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:34 schreef Zaktabak het volgende:
Ik misde "de grote groene staaf", "mij vinger past er net in" en "er is geen visie meer in Renswoude"
Slordig DWDD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |