Zaterdag 12 uur en zondag 13 uur. Het toetje van het schaatsseizoen.quote:Nederlandse ploeg
Dames
Ireen Wüst, Yvonne Nauta, Diane Valkenburg en Irene Schouten.
Reserve: Jorien Voorhuis
Heren
Jan Blokhuijsen, Koen Verweij, Renz Rotteveel en Wouter olde Heuvel.
Reserve: Douwe de Vries
Verweij versus Blokhuijsen is wel spannend denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Kan niet echt een boeiend toernooi worden.
Aan het beperkte aantal posts te zien, ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Kan niet echt een boeiend toernooi worden.
Niet gek. Helemaal klaar met al die kuttoernooitjes en WB-wedstrijden, ermee doodgegooid word je. Misschien moeten ze die toernooien eens om de 2 jaar gaan organiseren ofzo, sprint en allround om en om. En het EK gewoon afschaffen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan het beperkte aantal posts te zien, ben je niet de enige.
Mee eens, nu heb je voor een kleine sport te veel kampioenen. EK afschaffen zou een eerste stap in de goede richting zijn. Dan hoef je ook geen WK-allround of WK-afstanden in eind maart te gaan organiseren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet gek. Helemaal klaar met al die kuttoernooitjes en WB-wedstrijden, ermee doodgegooid word je. Misschien moeten ze die toernooien eens om de 2 jaar gaan organiseren ofzo, sprint en allround om en om. En het EK gewoon afschaffen.
Tweet is verwijderd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:12 schreef Szura het volgende:
@jorientermors: 2 Kaarten voor #WKallround zondag gedownload. Toch jammer dat je als Olympisch Kampioen staanplaatsen krijgt!!! #KPN #KNSB
twitter:jorientermors twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 08:12:31Hierbij mijn oprechte excuses aan #KPN @Versteegen t.a.v. vorige tweet. Hopelijk word het een geslaagd #WKallround voor NL en @KPN reageer retweet
Ter Morsquote:Mark Versteegen @Versteegen · 2 u
@jorientermors @KPN thx! Van nationale wedstrijden is KPN hoofdsponsor van ISU wedstrijden niet. Wij gaan niet over vrijkaarten #wkallround
Eerder mosterd na de maaltijd. Eigenlijk was alles na de Spelen niet veel meer dan een natte scheet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het toetje van het schaatsseizoen.
Zal wel een richtlijn van de ISU zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom is 't dit keer eigenlijk over twee dagen verdeeld, en niet over drie? In Nederland is het normaal gesproken toch drie dagen, om fijn te kunnen cashen?
Vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom is 't dit keer eigenlijk over twee dagen verdeeld, en niet over drie? In Nederland is het normaal gesproken toch drie dagen, om fijn te kunnen cashen?
Haha.quote:
Jing Liu.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jing Liu.
Of inmiddels Irene Schouten en Katarzyna Bachleda-Curus de voormalige Katarzyna Wójcicka.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liu_Jingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jing Liu.
Of inmiddels Irene Schouten en Katarzyna Bachleda-Curus de voormalige Katarzyna Wójcicka.
Multitalent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liu_Jing
Klopt. Maar wie schiet Wust eruit op de 500.quote:
wk allround is (volgens mij) altijd over twee dagen verdeeld. Ek over drie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef takkfyrir het volgende:
Gelukkig is er morgen Milaan - San Remoquote:
Yep, er zijn ook slechts 24 deelnemers...dat kun je prima in 2 dagen doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wk allround is (volgens mij) altijd over twee dagen verdeeld. Ek over drie.
NOS blijft wel het schaatsen uitzenden volgens Martijn Hendriks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is er morgen Milaan - San Remo
Leren en kijken is geen optie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik was niet van plan te kijken, maar het is een prima reden om niet te hoeven leren
Ik had ook een hele goede reden om niet te lerenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik was niet van plan te kijken, maar het is een prima reden om niet te hoeven leren
uh okequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Mansjester het volgende:
Bokko als kanshebber zien
Die heeft geen schijn van kans...
Straks weer lekker 6:23 rijden, waar Blokhuijsen 6:15 en Verweij 6:20 neerlegt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Mansjester het volgende:
Bokko als kanshebber zien
Die heeft geen schijn van kans...
Maar Verweij kan een veel betere 5km dan op het EK. Dus ik denk toch dat Verweij de betere papieren heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Verschil Blokhuijsen Verweij valt nog mee.
Wat lijkt dat alweer lang geleden eigenlijk. Wat een toernooi was dat zegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef Montov het volgende:
Verweij heeft een matige 500m gereden volgens Wennemars, want Michel Mulder heeft een keer 34.3 gereden.
Mwa, hij zegt alleen dat een 35'er niet heel speciaal meer is. Zonder misslag van Blokhuijsen zou het verschil amper 2 a 3 tiendes zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef Montov het volgende:
Verweij heeft een matige 500m gereden volgens Wennemars, want Michel Mulder heeft een keer 34.3 gereden.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef Montov het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef MiLalaa het volgende:
34.4 .. yeah right Erben![]()
zou wel stoer zijn
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
Wennemars weer een beetje te optimistisch over de tijd.
Blijft mooi.quote:
Veel dames gaan zich nog stuk bijten op die tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt de knappe 4.29 van Rempel gemist
Niet op dit WK hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel dames gaan zich nog stuk bijten op die tijd.
Nou, die hadden nog veel meer achterstand op de winnaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Eddy the Eagle, Eric the Eel en Vanessa Mae zouden dit genant vinden.
Ik heb hem even opgezocht om het begin van deze 3 kilometer door te komenquote:
Goh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, die hadden nog veel meer achterstand op de winnaar.
Vanessa Mae volgens mij een minuut achterstand op de winnaar die het in 2½ minuut had gedaan.
Dieptepunt voor mij persoonlijk van de Spelen, ik baal er nog steeds vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)zarre-500-meter.html
Dit was ook mooitoch wel het mooiste moment van de spelen.
Christ in vorm zou hier 4.10 kunnen rijden. Volgend jaar moet ze maar eens wat vroeger in actie komen
"Die gaat naar de Spelen."quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht om het begin van deze 3 kilometer door te komen
http://nos.nl/video/591278-okt-tweede-500-m-m.html
Hoezo? Pro-Smeekens?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dieptepunt voor mij persoonlijk van de Spelen, ik baal er nog steeds van
Nee ik kon het niet zien toch op de Uni. Alle streams vielen weg, dus kon het amper volgen ( de belangrijke ritten dan, alle kut ritten had ik wel gezienquote:
Ik had ook heel slecht bereik. Had er een andere stream bij gepakt voor het beeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee ik kon het niet zien toch op de Uni. Alle streams vielen weg, dus kon het amper volgen ( de belangrijke ritten dan, alle kut ritten had ik wel gezien)
En Tijntje maar beweren dat het overal goed werkte
Wij van WC Eend..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En Tijntje maar beweren dat het overal goed werkte
Met een goede 3km doet Valkenburg ook mee. Die heeft een aardige voorsprong op Nauta.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wust
Graf
Nauta
top 3 bestaat uit 13 letters.
Ja maar ik vind het wel mooi dat ze als "onervaren" sporter "u" tegen hem zegt, normaal hoor je dat sporters niet zeggen tegen een interviewerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert is ook bijna 3 keer zou oud als Irene
Irene Schouten?quote:
quote:
Het is nu op ZDF.quote:
Terwijl er geen Duitser mee doetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nu op ZDF.Wel nog de 500 meter.
De ene na de andere tegeltjeswijsheid rolt er uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
"Nou ik denk gewoon als je, inderdaad in zo'n vol Thialf, om een goede rit neer te zetten." - DeDeut
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
"Nou ik denk gewoon als je, inderdaad in zo'n vol Thialf, om een goede rit neer te zetten." - DeDeut
Verdommequote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Kemkers zag ik pas ook al langskomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:14 schreef Felagund het volgende:
Nu zelfs een interview met Wüst in het Nederlands.(Wordt natuurlijk wel nagesynchroniseerd).
Kemkers wordt wel in het Duits geïnterviewd.
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:21 schreef Montov het volgende:
Iemand al gifje van Van Beek en Gerritsen?
Het zit Niemann diep zo te horen. Ben benieuwd of ze oa Beckert weer omhoog kan helpenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kritische reportage nu over het Duitse schaatsen.
Mooi idd, al kan het me niet boeien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:35 schreef Montov het volgende:
Het tweede scherm van schaatsen.nl is ook geniaal met de live snelheidsgrafieken.
http://live.schaatsen.nl/live
twitter:AnnetteGerrit twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 14:31:52Geef maar toe...Jullie zaten thuis ook stiekem mee te doen met YMCA
#wkallround #nos #betrapt @roxannevhemert @LottevBeek reageer retweet
Rempels voorlaatste doorkomst zal wel 3.55 zijn geweest ofzoquote:
Bal is rond.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:48 schreef Wombcat het volgende:
Het is wel weer een nederlands-russisch feestje.
Maak je zin eens afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bal is rond.
NOS zendt schaatsen uit.
Paulien maakt haar zinnen
Morgen kan ze bijna een punt op iedereen pakken als ze weer onder de 1.54 schaatstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Wust kan straks het klassement dus met drie en halve punt verschil winnen.
Precies...en op de 5km kan ze op Graf een half punt pakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Morgen kan ze bijna een punt op iedereen pakken als ze weer onder de 1.54 schaatst
Shannon Rempel vindt dit knap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Röjler reed dit seizoen trouwens nog het nationaal kampioenschap allround, de 10km ging in 16:42
quote:
Oepsquote:
Wat vroeg 'ie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een bespottelijke vraag weer van Maalderink..
Wat zal Paulien daarvan vinden?quote:
Misschien kan ie gaan roeienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of ie er niet beter mee kan stoppen.
Zonder Juf Annouk is er geen reet aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geloof dat dit toernooi niet zoveel mensen meer kan boeien.
Heeft Irene al een nickname?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Juf Annouk is er geen reet aan.
Bukkakoe.quote:
Dit zou eigenlijk mijn nieuwe sig moeten worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Die is morgen bij de vrouwen weer terugquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze van Deutekom afgevoerd in een dwangbuis?
quote:
quote:
Zoals altijdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef heywoodu het volgende:
Yuskov vergeet weer even dat het de 5km is ipv de 3
Je hebt nu zo'n halve zool er in staan, die kan er wel uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk mijn nieuwe sig moeten worden.
Nee joh.quote:
Nope, zowel op de 500m,1500m, 3000m als 5000m is Verweij beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:55 schreef marcodej het volgende:
Als allroundtoernooien een kleine vierkamp worden, wordt Yuskov 5x wereldkampioen.
Mwah, Verweij is dan echt niet minder hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:55 schreef marcodej het volgende:
Als allroundtoernooien een kleine vierkamp worden, wordt Yuskov 5x wereldkampioen.
Oneens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Laten we hopen dat ze zo snel mogelijk die lelijke 10km eruit pleuren.
Hoe is je verjaardagsfeest tot nu toe?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik vier het hier op zolder met mijn knuffelbeesten, net als Abed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vier je het morgen in het Thialf? Ballorig is daar ook in de buurt, daar hebben ze poffertjes.
Haten op de grootste bazenafstandquote:
10 km is heroisch maar duurt echt te lang door het rittensysteem. Een tijdrit bij het langlaufen is ook minder leuk dan een massastart.quote:
Dat waren de knuffelbeesten van Annie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vier het hier op zolder met mijn knuffelbeesten, net als Abed.
De mass start is de toekomst, dat kan je niet ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De mass start is de toekomst, dat kan je niet ontkennen.
wimderon is het met deze post eens
Bij gebrek aan beter heb ik inderdaad mijn kamer volgehangen met posters van Bossie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat waren de knuffelbeesten van Annie.
Heb jij trouwens ook zo'n foto van mij net zoals de Dean?
Die mag blij zijn met een tijd onder de 8 minutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rempel zou daar nog in de buurt komen.
Denk dat hij daarvoor op de 1500 meter teveel verliest.quote:
Staat ook 7e in het klassement tot nu toe. Met een redelijke voorsprong op de nr. 8.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
WOH 8e op de 5km...dan gaat hij wsl ook de 10km rijden.
Klopt...niet dat hij daar potten gaat breken, maar hierdoor is de kans misschien wel iets groter dat hij voor volgend jaar een sponsor vindt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat ook 7e in het klassement tot nu toe. Met een redelijke voorsprong op de nr. 8.
Het is ook geen kut meer aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
alles gemist! en morgen waarschijnlijk ook. En alles na de OS al gemist![]()
Zo'n matig schaats-volg-seizoen heb ik nog nooit gehad.![]()
ik begrijp dat WOH het redelijk doet. Dat Blokhuijsen beter had gekund? En dat Verweij kampioen wordt.
Nauta een skateoff is vast een grapje? Toch?
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |