Veel dames gaan zich nog stuk bijten op die tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt de knappe 4.29 van Rempel gemist
Niet op dit WK hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel dames gaan zich nog stuk bijten op die tijd.
Nou, die hadden nog veel meer achterstand op de winnaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Eddy the Eagle, Eric the Eel en Vanessa Mae zouden dit genant vinden.
Ik heb hem even opgezocht om het begin van deze 3 kilometer door te komenquote:
Goh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, die hadden nog veel meer achterstand op de winnaar.
Vanessa Mae volgens mij een minuut achterstand op de winnaar die het in 2½ minuut had gedaan.
Dieptepunt voor mij persoonlijk van de Spelen, ik baal er nog steeds vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)zarre-500-meter.html
Dit was ook mooitoch wel het mooiste moment van de spelen.
Christ in vorm zou hier 4.10 kunnen rijden. Volgend jaar moet ze maar eens wat vroeger in actie komen
"Die gaat naar de Spelen."quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht om het begin van deze 3 kilometer door te komen
http://nos.nl/video/591278-okt-tweede-500-m-m.html
Hoezo? Pro-Smeekens?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dieptepunt voor mij persoonlijk van de Spelen, ik baal er nog steeds van
Nee ik kon het niet zien toch op de Uni. Alle streams vielen weg, dus kon het amper volgen ( de belangrijke ritten dan, alle kut ritten had ik wel gezienquote:
Ik had ook heel slecht bereik. Had er een andere stream bij gepakt voor het beeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee ik kon het niet zien toch op de Uni. Alle streams vielen weg, dus kon het amper volgen ( de belangrijke ritten dan, alle kut ritten had ik wel gezien)
En Tijntje maar beweren dat het overal goed werkte
Wij van WC Eend..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En Tijntje maar beweren dat het overal goed werkte
Met een goede 3km doet Valkenburg ook mee. Die heeft een aardige voorsprong op Nauta.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wust
Graf
Nauta
top 3 bestaat uit 13 letters.
Ja maar ik vind het wel mooi dat ze als "onervaren" sporter "u" tegen hem zegt, normaal hoor je dat sporters niet zeggen tegen een interviewerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert is ook bijna 3 keer zou oud als Irene
Irene Schouten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |