Haten op de grootste bazenafstandquote:
10 km is heroisch maar duurt echt te lang door het rittensysteem. Een tijdrit bij het langlaufen is ook minder leuk dan een massastart.quote:
Dat waren de knuffelbeesten van Annie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vier het hier op zolder met mijn knuffelbeesten, net als Abed.
De mass start is de toekomst, dat kan je niet ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De mass start is de toekomst, dat kan je niet ontkennen.
wimderon is het met deze post eens
Bij gebrek aan beter heb ik inderdaad mijn kamer volgehangen met posters van Bossie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat waren de knuffelbeesten van Annie.
Heb jij trouwens ook zo'n foto van mij net zoals de Dean?
Die mag blij zijn met een tijd onder de 8 minutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rempel zou daar nog in de buurt komen.
Denk dat hij daarvoor op de 1500 meter teveel verliest.quote:
Staat ook 7e in het klassement tot nu toe. Met een redelijke voorsprong op de nr. 8.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
WOH 8e op de 5km...dan gaat hij wsl ook de 10km rijden.
Klopt...niet dat hij daar potten gaat breken, maar hierdoor is de kans misschien wel iets groter dat hij voor volgend jaar een sponsor vindt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat ook 7e in het klassement tot nu toe. Met een redelijke voorsprong op de nr. 8.
Het is ook geen kut meer aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
alles gemist! en morgen waarschijnlijk ook. En alles na de OS al gemist![]()
Zo'n matig schaats-volg-seizoen heb ik nog nooit gehad.![]()
ik begrijp dat WOH het redelijk doet. Dat Blokhuijsen beter had gekund? En dat Verweij kampioen wordt.
Nauta een skateoff is vast een grapje? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |