1: Er wordt wel gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ja in theorie wel. hier wordt feitelijk niet gediscrimineerd. Jij ziet dat niet omdat je een vooringenomen positie hebt.
[..]
hoe is dit anders dan zijn stelling dat overlastgevende polen het land uit moeten?
[..]
Dit gaat niet over wat ik stelde en je komt niet met argumenten.
prima gutmenschjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Er wordt wel gediscrimineerd.
2: Het woordje "overlastgevend".
3: Niemand wil met hem samenwerken, en andersom ook niet.
Duidelijker kan het niet.
Je zou het inderdaad goed hebben gedaan op de paralympicsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
je mag ubermensch tegen me zeggen
opnieuw gutmenscherige voorningenomenheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:33 schreef JanJanJan het volgende:
Dingflofbips, waarom stem jij eigenlijk PVV?
Greet heeft duidelijk laten zien dat hij te schijterig is om enige verantwoordelijkheid te nemen.
OK dan nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
opnieuw gutmenscherige voorningenomenheid
don't shoot the messenger.
Ik zou je aanraden D66 te stemmenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waarom zou ik volgens jou PVV moeten stemmen?
Volgens mij heb ik mij nog nooit uitgelaten over mijn stemgedrag. Jij trekt die conclusie toch.quote:
Nee wijsneus, dat doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik raad jou aan onafhankelijk te denken en je niet door de massa te laten leiden. De massa heeft vrijwel nooit gelijk
Je geeft signalen af die deze stelling niet ondersteunen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee wijsneus, dat doe ik ook niet.
jij geeft signalen af dat je PVV stemmert bentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Je geeft signalen af die deze stelling niet ondersteunen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
jij geeft signalen af dat je PVV stemmert bent
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:45 schreef JanJanJan het volgende:
ja mazzel, ik heb wel wat beters te doen
Dit. Er mag zo ondertussen wel op gemodereerd worden. Dodelijk vervelend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef JanJanJan het volgende:
En dat gutmensch-gezeik van je kennen we nu wel
He nog een gutmenschquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Er mag zo ondertussen wel op gemodereerd worden. Dodelijk vervelend.
Nog steeds te pronken met die achterlijke GS-slang? En alsjeblieft, niet weer aan komen zetten met Nietzsche als excuus.quote:
Lekker belangrijk wat jij vindt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:57 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik vind dat Geert Wilders zich niet racistisch of discriminerend heeft uitgelaten
Geert Wilders doet niks verkeerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
nou nou moet dat zo
Geert Wilders doet niks verkeerd. Het is de massa die er in trapt
O ok sorry meneer. Nee geert is fout want iedereen zegt het!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geert Wilders doet niks verkeerd.Praat die Wilders toch niet zo hersen- en kritiekloos na.
Goedzo.quote:
Hersenloze tokkielogica dit. Mensen zien in dat de uitspraak fout is en daar heeft men geen bevestiging van een ander nadenkend mens voor nodig.quote:Nee geert is fout want iedereen zegt het!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat iedereen dat vindt betekent niet dat hij zijn mening baseert omdat iedereen dat vind.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
O ok sorry meneer. Nee geert is fout want iedereen zegt het!!!!!
Ja dat is waar. Dan zou geleidelijk aan in de discussie blijken dat er daadwerkelijk over na is gedacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat iedereen dat vindt betekent niet dat hij zijn mening baseert omdat iedereen dat vind.
Verschillende mensen kunnen individueel tot een eigen afweging komen die uiteindelijk hetzelfde is. Dat heeft niks met ubermensch, untermensch of wat dan ook te maken maar puur met getallen. Veel mensen en weinig verschillende mogelijkheden betekent veel mensen bij een mogelijkheid. Gewoon logica van het getal.
Geertje aanbidden om tegen de meute in te gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
O ok sorry meneer. Nee geert is fout want iedereen zegt het!!!!!
Dat hebben de meesten ook wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:20 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dan zou geleidelijk aan in de discussie blijken dat er daadwerkelijk over na is gedacht.
Ach ik vind dit sowieso een beetje een storm in een glas water. Iedereen spreekt schande over de opmerking van Wilders en vindt het buitengewoon schokkend. Maar laat ik er wel op wijzen dat er genoeg VVD, CDA, D66 en CU/SGP stemmers zijn die dolgraag in hun gemeente ook minder Marokkanen willen, minder moskeeën, minder islamitische scholen, etc. Ze kiezen hun school en woonwijk er soms zelfs op uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten ook wel.
Wilders vertolkte altijd een stem van ontevreden mensen die veel te lijden hadden van de integratieproblemen. Hij lijkt dat brede aspect los te laten en zich steeds meer op 1 groep te richten. Juridisch niet alleen makkelijk strafbaar te krijgen, maar electoraal ook risicovol. De problemen kwamen oa ook door het wegkijken van de politiek, de subsidiestromen, geen aandacht voor de wijken etc. Die onvrede vertolkte hij ook. Maar er zijn genoeg problemen in volkswijken die niet door criminele Marokkanen komen. Hij kon de stemmers met die onvrede wel eens kwijtraken, want zij hebben niks aan 'minder Marokkanen' als de rest van de problemen geen aandacht krijgt. Hou je alleen de xenofobe aanhang over.
hier twijfel ik ten zeerste aan en is ook niet wat ik normaal gesproken tegen kom van de man in de straatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat hebben de meesten ook wel.
Ja het zou inderdaad kunnen dat hij zijn hand heeft overspeeld. Dat is nog wel even afwachten. De dissidenten tot nu toe waren al in vergevorderd stadium van afvallig. Van Klaveren geeft zelfs als hoofdreden dat de PVV te links was naar zijn smaak. De kern PVV-er heeft deze retoriek zelf in een partijprogramma goedgekeurd of opgeschreven; die zie ik niet zo snel vertrekken. De achterban kan 2 kanten op; of men vindt zich nog minder goed gehoord en de aanhang groeit / wordt loyaler. Of ze gaan met de schreeuwers mee en haken af. Maar zoals eerder al gezegd; naar het schijnt staat 44% achter deze uitspraken van Wilders (niet meer geconfirmeerd overigens).quote:Wilders vertolkte altijd een stem van ontevreden mensen die veel te lijden hadden van de integratieproblemen. Hij lijkt dat brede aspect los te laten en zich steeds meer op 1 groep te richten. Juridisch niet alleen makkelijk strafbaar te krijgen, maar electoraal ook risicovol. De problemen kwamen oa ook door het wegkijken van de politiek, de subsidiestromen, geen aandacht voor de wijken etc. Die onvrede vertolkte hij ook. Maar er zijn genoeg problemen in volkswijken die niet door criminele Marokkanen komen. Hij kon de stemmers met die onvrede wel eens kwijtraken, want zij hebben niks aan 'minder Marokkanen' als de rest van de problemen geen aandacht krijgt. Hou je alleen de xenofobe aanhang over.
Dat is wat anders dan een kroeg vol schreeuwende mensen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach ik vind dit sowieso een beetje een storm in een glas water. Iedereen spreekt schande over de opmerking van Wilders en vindt het buitengewoon schokkend. Maar laat ik er wel op wijzen dat er genoeg VVD, CDA, D66 en CU/SGP stemmers zijn die dolgraag in hun gemeente ook minder Marokkanen willen, minder moskeeën, minder islamitische scholen, etc. Ze kiezen hun school en woonwijk er soms zelfs op uit.
44% van de pvv kiezers of van de nederlanders?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
hier twijfel ik ten zeerste aan en is ook niet wat ik normaal gesproken tegen kom van de man in de straat
[..]
Ja het zou inderdaad kunnen dat hij zijn hand heeft overspeeld. Dat is nog wel even afwachten. De dissidenten tot nu toe waren al in vergevorderd stadium van afvallig. Van Klaveren geeft zelfs als hoofdreden dat de PVV te links was naar zijn smaak. De kern PVV-er heeft deze retoriek zelf in een partijprogramma goedgekeurd of opgeschreven; die zie ik niet zo snel vertrekken. De achterban kan 2 kanten op; of men vindt zich nog minder goed gehoord en de aanhang groeit / wordt loyaler. Of ze gaan met de schreeuwers mee en haken af. Maar zoals eerder al gezegd; naar het schijnt staat 44% achter deze uitspraken van Wilders (niet meer geconfirmeerd overigens).
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zeggen we dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:56 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Dus al die PVV leden die opgestapt zijn de afgelopen dagen, hadden totaal geen idee van wat Wilders zijn mening was over Marokkanen/islam? Hebben die mensen het partijprogramma dan niet gelezen voor ze zichzelf bij de partij aansloten? Want heel erg nieuw is het niet
RTL nieuws. Dus dat is niet gecontroleerd / geconfirmeerd. Je zou kunnen zeggen 44% van de rtlnieuwssite bezoekersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
44% van de pvv kiezers of van de nederlanders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |