1: Er wordt wel gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ja in theorie wel. hier wordt feitelijk niet gediscrimineerd. Jij ziet dat niet omdat je een vooringenomen positie hebt.
[..]
hoe is dit anders dan zijn stelling dat overlastgevende polen het land uit moeten?
[..]
Dit gaat niet over wat ik stelde en je komt niet met argumenten.
prima gutmenschjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Er wordt wel gediscrimineerd.
2: Het woordje "overlastgevend".
3: Niemand wil met hem samenwerken, en andersom ook niet.
Duidelijker kan het niet.
Je zou het inderdaad goed hebben gedaan op de paralympicsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
je mag ubermensch tegen me zeggen
opnieuw gutmenscherige voorningenomenheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:33 schreef JanJanJan het volgende:
Dingflofbips, waarom stem jij eigenlijk PVV?
Greet heeft duidelijk laten zien dat hij te schijterig is om enige verantwoordelijkheid te nemen.
OK dan nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
opnieuw gutmenscherige voorningenomenheid
don't shoot the messenger.
Ik zou je aanraden D66 te stemmenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waarom zou ik volgens jou PVV moeten stemmen?
Volgens mij heb ik mij nog nooit uitgelaten over mijn stemgedrag. Jij trekt die conclusie toch.quote:
Nee wijsneus, dat doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik raad jou aan onafhankelijk te denken en je niet door de massa te laten leiden. De massa heeft vrijwel nooit gelijk
Je geeft signalen af die deze stelling niet ondersteunen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee wijsneus, dat doe ik ook niet.
jij geeft signalen af dat je PVV stemmert bentquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Je geeft signalen af die deze stelling niet ondersteunen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
jij geeft signalen af dat je PVV stemmert bent
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:45 schreef JanJanJan het volgende:
ja mazzel, ik heb wel wat beters te doen
Dit. Er mag zo ondertussen wel op gemodereerd worden. Dodelijk vervelend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:43 schreef JanJanJan het volgende:
En dat gutmensch-gezeik van je kennen we nu wel
He nog een gutmenschquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Er mag zo ondertussen wel op gemodereerd worden. Dodelijk vervelend.
Nog steeds te pronken met die achterlijke GS-slang? En alsjeblieft, niet weer aan komen zetten met Nietzsche als excuus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |