abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137969899
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137969935
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

*ril* Melk :r

Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon :P
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!

En kwam jij uit Drenthe? :o
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen? :P
pi_137969952
Mijn mediaplayer is nog aan het opstarten (duurt altijd een uur) en dan ga ik echt beginnen *O*
Dag 2 is wel het ergste vanwege de spierpijn, vanaf dan wordt het alleen maar minder.
pi_137970444
Ik moet echt niet meer vergeten eten mee te nemen naar college. :{ Dagtotaal nog maar 550 en hongerrr.
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:01:05 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137970472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!

No way dat ik in mijn ei melk doe :N

Jup, drenthe idd.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:03:15 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137970533
En ik vind het heerlijk om aan zee te wonen. Zit een geweldige strandtent op het strand, waar ik elke altijd te vinden ben in de zomer. Vaak 4/5x per week :Y Heerlijk bruin worden (reminds me, ik moet nog te zonnebanken binnenkort :o ), heerlijk met de hond naar het strand en zwemmen O+ Stomdronken die strandtent uitkomen, 300 meter naar benee fietsen en besluiten dat je echt niet meer gaat koken en bij het steakhouse voor je neus gaat eten O+ \O/ ZOMER!

Oeh, en hardlopen op het strand O+
pi_137970858
Jillian was weer fijn om te doen *O*
En ik ga lekker niet mijn haar wassen, ga de komende dagen toch niet de deur uit :D
pi_137970957
Straks zwemmen _O_
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:23:56 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137971156
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Straks zwemmen _O_
*O* Buiten neem ik aan? :P
pi_137971400
Daaames! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest en ik zit op het moment 3 kilo van een gezond bmi af O+, maar ik wil wel ietwat training gaan doen om strakker te worden zonder naar de sportschool te gaan. Ik zwem nu 2 keer in de week 1,5 uur, maar ik zag dat jullie het hadden over de 7 minute workout van Jillian. Waar kan ik die vinden (ik hoop dat ik geen vraag stel die al heel vaak gesteld is). Dat zou wel lekker zijn om wat strakker te worden + het neemt niet extreem veel tijd in beslag op mijn dag.
pi_137971408
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

*O* Buiten neem ik aan? :P
Helaas niet, hier is geen buitenbad (meer) in de buurt ;(

En het is gewoon voor mijn baantjes die ik al sinds jaar en dag op donderdagavond zwem, niet omdat het lekker weer is :P
Wel gratis trouwens. Een moeder hebben die in het zwembad werkt is erg relaxed kan ik melden _O_
pi_137971479
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Daaames! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest en ik zit op het moment 3 kilo van een gezond bmi af O+, maar ik wil wel ietwat training gaan doen om strakker te worden zonder naar de sportschool te gaan. Ik zwem nu 2 keer in de week 1,5 uur, maar ik zag dat jullie het hadden over de 7 minute workout van Jillian. Waar kan ik die vinden (ik hoop dat ik geen vraag stel die al heel vaak gesteld is). Dat zou wel lekker zijn om wat strakker te worden + het neemt niet extreem veel tijd in beslag op mijn dag.
7 workout is iets anders dan Jillian :)
Jillian's 30 day shred (je hebt ook nog andere dingen van haar) duren 25 minuten en die 'moet' je dagelijks doen.
Is te vinden op youtube :)
pi_137971512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

7 workout is iets anders dan Jillian :)
Jillian's 30 day shred (je hebt ook nog andere dingen van haar) duren 25 minuten en die 'moet' je dagelijks doen.
Is te vinden op youtube :)
Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden? :)
pi_137971528
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden? :)
Ergens in de afgelopen 2 topics staat de link ^O^
pi_137971541
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ergens in de afgelopen 2 topics staat de link ^O^
Oke thanks, ga ik even zoeken!
pi_137971855
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:

[..]

[..]

Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen? :P
Ja zoiets :P maar omdat er steeds gezegd werd dat dat veel te weinig is enzo, vind ik het allemaal zo verwarrend :') maar ik hou t lekker bij mn bmr :)
pi_137971883
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
Even hierop terugkomen :P

Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.

Zo. En nu mn linzensalade eens klaarmaken :P
pi_137971907
Change of plans: niet hardlopen maar straks naar de sportschool en terug wandelen om abonnement aan te vragen. De bus stopt toch niet in de buurt en daar ben ik denk ik ook wel 2x 30min mee zoet. :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_137971934
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.

Aha :D zo had ik er nog niet over nagedacht.
pi_137972089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aha :D zo had ik er nog niet over nagedacht.
En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
pi_137972124
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
Urf. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137972175
Bie wieze van proatn :+
pi_137972371
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja zoiets :P maar omdat er steeds gezegd werd dat dat veel te weinig is enzo, vind ik het allemaal zo verwarrend :') maar ik hou t lekker bij mn bmr :)
En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?

Of misschien heb ik het verkeerd uitgelegd waarom je nu BMR zegt. :P

Bmr = wat je lichaam verbrand in rust
...... = verbranden met rust + activiteit (hier kun je voor 't afvallen ongeveer 500 onder gaan zitten)

Ik weet even niet hoe het heet. :P Maar ik neem aan dat jij die onderste bedoeld?
pi_137972622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Patoshik het volgende:

[..]

En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?

Of misschien heb ik het verkeerd uitgelegd waarom je nu BMR zegt. :P

Bmr = wat je lichaam verbrand in rust
...... = verbranden met rust + activiteit (hier kun je voor 't afvallen ongeveer 500 onder gaan zitten)

Ik weet even niet hoe het heet. :P Maar ik neem aan dat jij die onderste bedoeld?
Ja ik bedoel die onderste haha.
Ik sport redelijk. 3x hardlopen met evy (ben nog maar in de tweede week nu, dus is maar een halfuurtje ongeveer) en 2 of 3x krachttraining van ongeveer 1,5 uur (met wat cardio erbij voor warming up en cooling down).
En in het weekend vaak lange wandelingen maken van een aantal uur :)
pi_137973068
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik bedoel die onderste haha.
Ik sport redelijk. 3x hardlopen met evy (ben nog maar in de tweede week nu, dus is maar een halfuurtje ongeveer) en 2 of 3x krachttraining van ongeveer 1,5 uur (met wat cardio erbij voor warming up en cooling down).
En in het weekend vaak lange wandelingen maken van een aantal uur :)
Dat is wel meer dan redelijk volgens mij ;)
Sportief ^O^
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:30:59 #26
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_137973076
Mn zomerjurkje van een aantal jaar geleden gepast. Het past (maat 40, dus dat is fijn) maar die BUIK :r

Ben een echte appel, slanke benen, brede schouders, flinke buste en het meeste vet op een rand net boven mn heupen. Hoe krijg ik dat in vredesnaam weg zonder dat mn tieten verdwijnen?
Prrrrr
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:35:43 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137973224
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

60? :o Damn, jij hebt idd die whey nodig dan :Y Ik eigenlijk niet echt :') Maar goed, ach. Ik blijf erbij, door de crohn neem ik voedingsstoffen slecht op.
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:35:54 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137973232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Change of plans: niet hardlopen maar straks naar de sportschool en terug wandelen om abonnement aan te vragen. De bus stopt toch niet in de buurt en daar ben ik denk ik ook wel 2x 30min mee zoet. :)
_O_
pi_137973239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel meer dan redelijk volgens mij ;)
Sportief ^O^
Haha ik ben nooit echt sportief geweest (eerder ontzettend lui :D), dus vind t iig al heel wat van mezelf dat ik er nu "verslaafd" aan ben :@
T voelt dan ook heel gek dat jij me sportief noemt :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:36:36 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137973254
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Check :') Ik at voorheen 1.5kg kwark op een dag. Kwark kwam mijn strot uit :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:37:31 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137973297
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Bie wieze van proatn :+
Jong, doe nie zo bie de hand! Met joen gare dialect! Proat maar g'woon normael!

Het klinkt in mijn hoofd beter :')
pi_137973340
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Check :') Ik at voorheen 1.5kg kwark op een dag. Kwark kwam mijn strot uit :')
Mijn god zeg. Dat lijkt mij vreselijk :')
Alleen als dat 1 dag zou moeten al, laat staan elke dag!
pi_137973898
Ik moet gaan :r wandelen :r van de wijze doktoren :'). Aangezien ik nog geen nieuwe fiets heb en de sportschool nog even te hoog gegrepen is. Had ik toch die stappenteller moeten kopen, ook :').
pi_137973935
De zelfgemaakte tomatensoep was echt geniaal :9
Wist niet dat het zo makkelijk en lekker was, dat gaan we vaker doen.
pi_137976727
Ik heb de laatste tijd wat ups en downs gehad. Eerst veel sporten en ongezond eten, daarna sporten en gezond eten wat zorgde voor gewichtsverlies. Daarna weer weinig sporten en troep eten. Deze week terug normaal aan het sporten en naar mijn gevoel voldoende aan het eten.

Ik eet alleen graag veel in één keer dus heb nood aan voedsel met weinig kcal, hebben jullie wat tips? Groenten, fruit, yoghurt, kip, jam, ei, vis, brood, aardappel zijn momenteel wekelijkse kost die laag zijn in kcal.
pi_137977449
Straks een hapje en drankje tijdens widm :)
Kom op 1900kcal uit met een uur sporten vandaag dus dat moet niet al te veel schade geven.
pi_137978064
Hoi, ik eet alles wat los en vast zit. En dan nog een beetje. Doei.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137978080
En waar is Clums?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_137978095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
En waar is Clums?
Oh, 1 post naar boven. :')

Hoi Clums.
pi_137978478
Ik ben bezig met een beetje extra beweging door op m'n werk en thuis de trap te pakken, ipv de metro loop ik naar m'n werk en dan wandel ik nog in m'n pauze en fiets ik van station naar huis en andersom en de weegschaal blijft maar stijgen :') awesome.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137978641
quote:
13s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben bezig met een beetje extra beweging door op m'n werk en thuis de trap te pakken, ipv de metro loop ik naar m'n werk en dan wandel ik nog in m'n pauze en fiets ik van station naar huis en andersom en de weegschaal blijft maar stijgen :') awesome.
Het is matig ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137979353
quote:
En waar is Clums?
Ik was richting jou aan het :r wandelen :r. Anderhalf uur gedaan, dus dat is 1,5 kilo eraf, denk ik B-).

Ik ben weer een beetje aan het meepostenzeiken
pi_137979666
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik was richting jou aan het :r wandelen :r. Anderhalf uur gedaan, dus dat is 1,5 kilo eraf, denk ik B-).

Ik ben weer een beetje aan het meepostenzeiken
Oh! Volgende keer kom ik ook naar jou toe. Met een pak bifiworsten onder de ene en een pak wijn onder de andere arm!
pi_137980093
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh! Volgende keer kom ik ook naar jou toe. Met een pak bifiworsten onder de ene en een pak wijn onder de andere arm!
Ik heb bij Little Italy ( O+.) wijn en prosecco ( O+.) gehaald maar mag ze niet openen van mezelf zonder gasten. Maar twee lallende fatties zijn dan weer prima acceptabel, dus topidee.
pi_137980122
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

60? :o Damn, jij hebt idd die whey nodig dan :Y Ik eigenlijk niet echt :') Maar goed, ach. Ik blijf erbij, door de crohn neem ik voedingsstoffen slecht op.
Ja crohn is ook natuurlijk een regelmatige aanslag op je lichaam waardoor je minder goed voedingsstoffen opneemt, ook niet ideaal.

Met mn vega-eten zit ik vaak wel redelijk ok in mn eiwit hoor, maar alsnog. Wat meer kon geen kwaad :D
pi_137980194
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb bij Little Italy ( O+.) wijn en prosecco ( O+.) gehaald maar mag ze niet openen van mezelf zonder gasten. Maar twee lallende fatties zijn dan weer prima acceptabel, dus topidee.
5 minuten.
pi_137980286
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

5 minuten.
Ik heb ook ben&jerry's brownie/blondie. Just sayin'.
pi_137980362
quote:
6s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb ook ben&jerry's brownie/blondie. Just sayin'.
3.
pi_137980534
We motten eigenlijk serieus een keer gaan zuipen. Hard.

Niet dat ik een goede trackrecord heb, wat betreft meeten :').
pi_137980649
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
We motten eigenlijk serieus een keer gaan zuipen. Hard.

Niet dat ik een goede trackrecord heb, wat betreft meeten :').
Mghihihih. Dan wordt mijn fokvriendinnetje boos :Y
pi_137980994
:Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137981065
O+
pi_137981132
Mineminemine!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137981242
FINE.

*omarmt prosecco en zet hazes op*
pi_137981315
quote:
8s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
FINE.

*omarmt prosecco en zet hazes op*
Kaaskop!

O+
pi_137981407
Ohja. M'n roots. Jengelmuziek.

donderdag 20 maart 2014 @ 21:29:09 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137981787
Hi! Ik heb vandaag een uur gelopen vanaf het station naar mijn hotel, met sleepkoffertje, en toen nog meer gelopen en nog meer. En nu heb ik 17495 stappen gezet, goed voor 12,45km en 2849kcals verbruik.
Dus toen mocht het toetje (aarbeien-pannacotta) wel vond ik. :Y
Oh, en een glaasje kir. *O*

DP! Hi! :W
pi_137982498
Fitbit was een topkeuze voor jou, BE. Dat, en de knop is écht weer om he?
pi_137982662
O: 2 crackers met pindakaas, schaaltje yoghurt met muesli
T: appel
L: 3 volkoren. 1 pindakaas, 2 kaas. cherrytomaatjes en een stuk komkommer
T: bloedsinasappel :9
D: linzensalade met knolselderij, paprika, geitenkaas etc.
S: bootcamp
T: wheyshake. Stukkie chocolade. En misschien dat ik zo nog even wat eet want ook redelijk laag in mn kcal vandaag.
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:21:28 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137984966
Chocolade :9 ik heb net een Milka tuc reep lopen weg bikken :9
pi_137985640
Wauw, door de bbq zit ik ook eindelijk eens op 2000 kcal vandaag :') en aardig wat eiwitten naar binnen gekregen :P
pi_137985884
Ik ben weer redelijk back on track geloof ik. Althans, dat hoop ik.
pi_137986155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Qwea het volgende:
Chocolade :9 ik heb net een Milka tuc reep lopen weg bikken :9
vreetzak.
pi_137986217
Zo Lekker wezen hardlopen. Feels good. Zo eens douchen en dan naar bed naar bed zei duimelot.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 maart 2014 @ 01:24:07 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137992366
quote:
*schopt... Niet doennnnnnn!

Ow, vanavond kampioen geworden met volleybalteam *O* Champagne :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 06:35:15 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137994150
Gefeliciteerd Sjeen!

quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Fitbit was een topkeuze voor jou, BE. Dat, en de knop is écht weer om he?
Nou, hij staat op half hoor, maar iig ben ik flink aan het bewegen en dat is me ook heel veel waard. Als ik niet kon hardlopen for whatever reason dan liet ik het daarbij, nu wandel ik hoe dan ook tot iig die 10,000 stappen minimaal.

Maar zeker in de avonden slipt er nog veel door hoor... :{

Maar goed, ik ga niet meer net voor sluitingstijd nog zooi halen bij de supermarkt om dat vervolgens bijna zonder te proeven weg te werken.
En qua keuzes voor avondeten en lunch zit ik over het algemeen wel goed. :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 21-03-2014 07:26:05 ]
pi_137994989
Morning
Tijd om een plan voor het weekend te maken.....
Eigenlijk wil ik niet opletten in het weekend maar moet wel voorkomen dat ik opeens op 3000kcal zit
pi_137995171
Goede morgen!
Hier eens een x vroeg mijn bed uit :) zo lekker ontbijten met havermout met banaan.
Eigenlijk vandaag hardlopen, maar ik moet in mijn eentje vandaag en als ik naar buiten kijk word ik niet heel vrolijk. Blegh wat een vies weer...
Dan maar zo iig beginnen met die 30 day shred! :)
pi_137995221
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Hier eens een x vroeg mijn bed uit :) zo lekker ontbijten met havermout met banaan.
Eigenlijk vandaag hardlopen, maar ik moet in mijn eentje vandaag en als ik naar buiten kijk word ik niet heel vrolijk. Blegh wat een vies weer...
Het is idd heel erg nat }:|
pi_137995235
Ik hoopte onder de 90kg te zijn vandaag, maar helaas blijven steken op 90.4. Wel 6 ons minder dan vorige week dezelfde tijd, dus dat is dan wel weer mooi.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:01:50 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137995247
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Mijn god zeg. Dat lijkt mij vreselijk :')
Alleen als dat 1 dag zou moeten al, laat staan elke dag!
Ja, ik vind kwark echt wel lekker.. maar 1.5kg? :') Ik eet nu ongeveer 500gr per per dag (1 bak)
pi_137995267
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoopte onder de 90kg te zijn vandaag, maar helaas blijven steken op 90.4. Wel 6 ons minder dan vorige week dezelfde tijd, dus dat is dan wel weer mooi.
600 gram is heel netjes hoor :) 500 gram per week schijnt het beste te zijn om af te vallen zodat het niet te snel gaat :)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:03:35 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137995273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:54 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik heb de laatste tijd wat ups en downs gehad. Eerst veel sporten en ongezond eten, daarna sporten en gezond eten wat zorgde voor gewichtsverlies. Daarna weer weinig sporten en troep eten. Deze week terug normaal aan het sporten en naar mijn gevoel voldoende aan het eten.

Ik eet alleen graag veel in één keer dus heb nood aan voedsel met weinig kcal, hebben jullie wat tips? Groenten, fruit, yoghurt, kip, jam, ei, vis, brood, aardappel zijn momenteel wekelijkse kost die laag zijn in kcal.
Veel in 1x : Eiwitten. Kwark. 50kcal per 100gr, na 300gr zit ik kapot vol. Yoghurt, paprika, eugurken, komkommer, wokgroente van lidl, 100kcal per 400gr, zit je vol van.

quote:
Boks
pi_137995275
Heb vandaag trouwens wel beslag gelegd op de auto van m'n moeder. Fietsen door de regen :r
pi_137995565
quote:
Goede morgen!
Triets weer inderdaad....
Net voor het ontbijt een half uur gehoepeld en dan later vandaag dag 3 van Jillian :)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:24:07 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137995619
quote:
Goede morgen!
Heerlijk toch? Ik ga zo mijn spullen pakken, naar de sportschool voor cardio en KT en dan met een ommetje terug naar huis hardlopen door de stromende regen O+
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:40:35 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137995932
Er is niks lekkerder dan lopen in de regen!

Of nou ja, dat is overdreve maar lopen in de regen is wel echt fijn!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:43:43 #78
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137995987
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

Toch loop ik liever 's ochtends als het nog koel is en het een bizar mooie dag gaat worden. O+ (Op het vroeg opstaan gedeelte na dan. :'))

Nu eerst fiets naar de fietsenmaker brengen en daarna rustig ontbijten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137996674
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:

Lopen in de regen is inderdaad niet zo erg.
Maar als het al regent wanneer ik nog moet beginnen vind ik het toch altijd iets lastiger....
pi_137996705
succes met banjeren door de regen, ik blijf nog even binnen :+

Lijstje voor vandaag:

T: 3 eiwitmuffins
L: broccoli en stukjes kip
T: gebakken tortilla's met sambal en kaas
S: kettle bell swings
D: fritatta; chorizo, eitjes, groenten etc
T: bak kwark

Vanaaf ook nog naar een optreden, dus ik hoop nog een dansje te doen :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:21:20 #81
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137996822
quote:
Goede morgen!
En hoe beviel de Jillian workout?

Ik heb hem vanmorgen ook voor het eerst gedaan, viel niet tegen! Ik vond hem op sommige momenten wel zwaar, maar heb hem helemaal kunnen doen zonder afhaken tussendoor dus daar ben ik wel blij mee :)

Ik zal ook eens een lijstje posten:

S: Jillian 30 days shred level 1
O: 2 volkoren crackers; 1 met slankie smeerkaas en 1 met linera smeerpate, beker melk
L: omelet van 2 eieren, met champignons, ui en rode paprika
T: ? misschien een stuk fruit
D: frietjes met mayo en een broodje hamburger :9 Doe heel de week al netjes en dit is mijn 'zondigdag' :P

Alleen zitten er wel heel veel kcals in een bakje frietjes zeg, tering ;( Daarom dus maar 1 T vandaag. Ik heb net pas ontbeten, dus tot aan de lunch heb ik geen T nodig. En we eten vanavond waarschijnlijk pas tegen half 7 of zo, dus dan heb ik er daarna ook geen meer nodig.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:28:45 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137996995
Lijstje ook hier :

O : bak kwark met muesli, 2x spelt met kaas en kalkoenfilet
S : Cardio, KT, 20 min hardlopen
L : 4x spelt, 2 met kalkoenfilet en omelet, 1 met muisjes, 1 met kaas. Bak kwark met muesli, appel, wheyshake.
T : banaan
D : broccoli, varkenshaas, aardappelen, jus, griekse yoghurt
T : smoothie
T 2 : bakje nootjes
T3 : 2x beschuit smeerkaas.

En nog kcal over :')
pi_137997008
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

En hoe beviel de Jillian workout?

Ik heb hem vanmorgen ook voor het eerst gedaan, viel niet tegen! Ik vond hem op sommige momenten wel zwaar, maar heb hem helemaal kunnen doen zonder afhaken tussendoor dus daar ben ik wel blij mee :)

Ik zal ook eens een lijstje posten:

S: Jillian 30 days shred level 1
O: 2 volkoren crackers; 1 met slankie smeerkaas en 1 met linera smeerpate, beker melk
L: omelet van 2 eieren, met champignons, ui en rode paprika
T: ? misschien een stuk fruit
D: frietjes met mayo en een broodje hamburger :9 Doe heel de week al netjes en dit is mijn 'zondigdag' :P

Alleen zitten er wel heel veel kcals in een bakje frietjes zeg, tering ;( Daarom dus maar 1 T vandaag. Ik heb net pas ontbeten, dus tot aan de lunch heb ik geen T nodig. En we eten vanavond waarschijnlijk pas tegen half 7 of zo, dus dan heb ik er daarna ook geen meer nodig.
Jillian zonder eerst te eten gedaan? ik zou echt dood neervallen volgens mij.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:30:07 #84
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137997032
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jillian zonder eerst te eten gedaan? ik zou echt dood neervallen volgens mij.
Ja :Y

Ik ga ook altijd hardlopen voor het ontbijt, dus ik dacht dat dit dan ook wel moest lukken. Ging eigenlijk best prima :D En had niet zo'n zin om eerst te eten, dan een uur te wachten en dan nog eens te gaan sporten :@
pi_137997073
Ja dat uur wachten is wel altijd vervelend maar als ik echt intensief ga sporten moet ik toch echt eerst iets eten.
Hoepelen doe ik dan wel weer altijd voor het ontbijt.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 10:54:52 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137997708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt inderdaad, dat het ongeacht je maat gewoon tof is als je een maat kan zakken en je je daardoor beter voelt :Y

Al heb ik nu dus ook een aantal leuke jurken in de kast hangen van vorig jaar en de jaren daarvoor die nu dus te groot zijn en bij sommige baal ik daar wel van want ik vond ze juist zo tof ;(
Ik heb datzelfde probleem. Ik zeg: Meeeeeten! Ik heb jouw oude maat :)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik mag en kan mijn haar ook niet zo vaak wassen omdat ik psoriasis heb (in nek en loopt tot in mijn haar). Dat vind ik ook echt super kut als ik 5 soms 6 x per week sport. :(
Ik zou ook niet weten hoe ik dat t beste kan oplossen.
Droogshampoo een idee? Of zo'n lelijke band in je haar die het zweet opvangt? Echt uberafgrijselijk, maar voor thuis sporten misschien wel een oplossing?

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar ik vind het vanaf 5 uur eigenlijk al niet meer zo lekker buiten.. Sowieso hebben wij hier vanaf 4 uur al geen zon meer in de tuin, dus BBQ/buiten eten zal hier nog even moeten wachten helaas.
Wij hebben gisteren gewoon tot 7 uur buiten zitten barbecuen hoor, was heerlijk :D Brabant en uit de wind O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137997729
Sinds oud & nieuw iets meer dan 3 kilo kwijt. Kan beter, kan slechter. Maar zo lang het omlaag gaat vind ik het prima. :)
pi_137998981
Ik dacht het kwark eten weer op te pakken. Fout.

Gister dacht ik al dat ik er buikpijn van kreeg (maar ben ook ongesteld) maar vandaag had ik het weer en kon ik naar de wc toe rennen. Heel vreemd, het was ook dezelfde die ik 3/4 maand geleden ook altijd had.
pi_137999028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:38 schreef Patoshik het volgende:
Ik dacht het kwark eten weer op te pakken. Fout.

Gister dacht ik al dat ik er buikpijn van kreeg (maar ben ook ongesteld) maar vandaag had ik het weer en kon ik naar de wc toe rennen. Heel vreemd, het was ook dezelfde die ik 3/4 maand geleden ook altijd had.
Heb je dat ook met andere lactose producten?
pi_137999078
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je dat ook met andere lactose producten?
Lactose is melk enzo toch?

Wat ik niet eet: melk, boter, kaas (lust ik allemaal niet) en wel, voor wat ik dan weet, yoghurt en dat gaat wel allemaal goed.
pi_137999126
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Wat ik niet eet: melk, boter, kaas (lust ik allemaal niet) en wel, voor wat ik dan weet, yoghurt en dat gaat wel allemaal goed.
Oke, mijn schoonvader heeft lactose intolerantie en als hij iets eet met lactose bijv. Melk, slagroom, kwark enz. Krijgt hij vreselijke buikpijn en kan hij ook rennen naar de wc. Waar we hem vervolgens de komende tijd niet meer vanaf zien komen.

Mocht je nou vaker merken dat je dat hebt met dat soort producten een beetje in de gaten houden :)
pi_137999437
Goeiemorgen :W
Nou, ik heb me gister toch lol gehad, huisgenoten hadden truffels gekocht (niet die van chocola) en hadden een portie over, dus ik spontaan meedoen :') Was hun eerste keer en ik heb t al vaker gedaan..Maar heb weer een heerlijk verruimde blik op de wereld nu. :D En na het avondeten niks meer gegeten, omdat ik zo afgeleid door alles was dat zelfs een glas water leegdrinken een uur duurde. :')

Aaaanyway.Lijstje voor vandaag.
O: kwark met muesli & honing, 1 volkoren zonnepit met pindakaas
T: laat ontbeten
L: 2 of 3 volkoren zonnepit met sla, ham, beetje honingmosterd dressing, 1 of 2 met pindakaas
T: 1 appel, 2 mandarijnen
D: spaghetti met rode saus/gehakt/veel groente + extra broccoli erbij.

En dan heb ik precies alle verse dingen uit mijn koelkast opgegeten en kan ik met een gerust hart dit weekend even naar huis zonder dat er kwark ligt te schimmelen oid. :D Goeie planning man.
pi_137999438
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke, mijn schoonvader heeft lactose intolerantie en als hij iets eet met lactose bijv. Melk, slagroom, kwark enz. Krijgt hij vreselijke buikpijn en kan hij ook rennen naar de wc. Waar we hem vervolgens de komende tijd niet meer vanaf zien komen.

Mocht je nou vaker merken dat je dat hebt met dat soort producten een beetje in de gaten houden :)
Ik ga het in de gaten houden, dankje! :)
pi_137999556
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik ga het in de gaten houden, dankje! :)
Your welcome :)
  vrijdag 21 maart 2014 @ 11:59:39 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137999690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Lactose is meer dan melk. In yoghurt en kwark zit minder lactose dan in gewone melk. Ook in veel andere producten (medicijnen, maaltijdmixen, broodbeleg) zit losse lactose.

Als je ooit vragen hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik eet al jaren strikt lactosevrij.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137999806
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Lactose is meer dan melk. In yoghurt en kwark zit minder lactose dan in gewone melk. Ook in veel andere producten (medicijnen, maaltijdmixen, broodbeleg) zit losse lactose.

Als je ooit vragen hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik eet al jaren strikt lactosevrij.
Mijn schoonouders eten ook weleens hier en dan valt het me pas op waar allemaal wel niet lactose of weipoeder enzo inzit.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:14:38 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138000294
Ik zit nu naast iemand die gestart is met het 10 weeks to a great body diet ofzoiets.
Ze is in de eerste wel wel 1,6 kilo afgevallen. Prachtig. Maar ik hoef toch echt geen 70 euro of zo te betalen om te weten dat je af valt van een ontbijt van 1 lullig schepje scrambled eggs, 1 schepje gebakken champignons, 3 stukjes komkommer, 2 flintertjes rauwe ham en een halve radijs. :D
En nu als lunch heeft ze een niet al te grote ceasar salad met kip.

Ik moet ook maar eens een dieetmethode online gaan gooien denk ik. ;)
pi_138001308
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu naast iemand die gestart is met het 10 weeks to a great body diet ofzoiets.
Ze is in de eerste wel wel 1,6 kilo afgevallen. Prachtig. Maar ik hoef toch echt geen 70 euro of zo te betalen om te weten dat je af valt van een ontbijt van 1 lullig schepje scrambled eggs, 1 schepje gebakken champignons, 3 stukjes komkommer, 2 flintertjes rauwe ham en een halve radijs. :D

Ik denk dat voor heel veel mensen het feit dat je 70 euro betaalt ervoor helpt bij het afvallen. Dan blijf je beter on track, want je betaalt ervoor. Dat is natuurlijk op zich al dat geld waard :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:51:52 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138001626
Ja, dat is wrsch ook wel zo. :Y
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:08:33 #100
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138002260
pas wel op.. want het geld wat je er mee verdient moet atuurlijk ook op ;) :P

ennuh.. gewoon de foto's van tink, qwea en d-e jatten als "bewijs materiaal" voor je fantastische theorien :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_138002326
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:

Pff dan val je op een geheven moment toch om?
pi_138002487
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Pff dan val je op een geheven moment toch om?
Sommigen raken er snel genoeg aangewend.
Maarja daarna gaat het wel weer fout.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:26:32 #103
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138002908
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:43 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik denk dat voor heel veel mensen het feit dat je 70 euro betaalt ervoor helpt bij het afvallen. Dan blijf je beter on track, want je betaalt ervoor. Dat is natuurlijk op zich al dat geld waard :P
De fok ABO dieetclub. Probleem opgelost :+

En bar :D lief!
pi_138003953
Nouja, voor mij werkt het ook zo met de 40e per maand die ik voor de WW betaal. Ik betaal het, deels om gewoon een verplichting voor mezelf te creëren om elke x te gaan, me te wegen en bewust bezig te zijn met afvallen.
pi_138004168
Wegen op een nieuwe weegschaal is niet leuk ;( Dag droom van 9 kg afvallen. Het zijn er 5. En dan wil ik niet weten wat er op deze weegschaal had gestaan in december ;(

Maar de metingen van vet, vocht en spier percentages is wel tof. Ik moet ze eens opschrijven ergens komende week en dan ga ik dat bijhouden in een grafiek ofzo :D
pi_138004196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:51 schreef Zeester het volgende:
Nouja, voor mij werkt het ook zo met de 40e per maand die ik voor de WW betaal. Ik betaal het, deels om gewoon een verplichting voor mezelf te creëren om elke x te gaan, me te wegen en bewust bezig te zijn met afvallen.
Geld is inderdaad een stok achter de deur, maar wel fijn als je het zoals jij combineert met een goed dieet/levenstijl.
pi_138004252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sommigen raken er snel genoeg aangewend.
Maarja daarna gaat het wel weer fout.
Ik denk dat ik halverwege het squashen totaal zou instorten ofzo haha.
pi_138004351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Puala het volgende:
Wegen op een nieuwe weegschaal is niet leuk ;( Dag droom van 9 kg afvallen. Het zijn er 5. En dan wil ik niet weten wat er op deze weegschaal had gestaan in december ;(

Maar de metingen van vet, vocht en spier percentages is wel tof. Ik moet ze eens opschrijven ergens komende week en dan ga ik dat bijhouden in een grafiek ofzo :D
Wat heb je voor weegschaal? :) ik wil er ook een met die metingen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:04:04 #110
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138004458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Sarabi het volgende:
Dit was trouwens mijn lunch:

http://www.ah.nl/allerhan(...)oompitten-en-krenten

Awesome!
Ziet er lekker uit! Minus de krenten dan want daar hou ik niet zo van.
pi_138004502
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ziet er lekker uit! Minus de krenten dan want daar hou ik niet zo van.
Ik heb rozijntjes gebruikt :)
pi_138004516
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Weegschalen thuis die ook vetmetingen kunnen doen zijn niet erg betrouwbaar (het vetmetinggedeelte).
pi_138004568
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

De Beurer Diagnostische weegschaal BG13, maar je moet dat maar als richtlijn zien hoor. Ik heb echt geen idee hoe betrouwbaar zoiets is. Maar er zal allicht een kern van waarheid inzitten :)
pi_138004588
Ik wil sowieso niet van zo'n weegschaal weten wat mijn vet percentage is, want het schijnt dat het vooral het vet-percentage in je onderlichaam meet, en dat is mijn dikste deel :D.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:07:53 #115
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138004592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb datzelfde probleem. Ik zeg: Meeeeeten! Ik heb jouw oude maat :)

:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef Tink89 het volgende:

Wij hebben gisteren gewoon tot 7 uur buiten zitten barbecuen hoor, was heerlijk :D Brabant en uit de wind O+
Hier ook Brabant en overdag was het inderdaad heerlijk! Alleen is onze tuin omringd door flatgebouwen, dus vanaf 4 uur is de zon weg en dan is het niet zo lekker meer :N Wat later in het jaar kunnen we gelukkig wel wat langer van de zon genieten!
pi_138004657
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef Zeester het volgende:
Ik wil sowieso niet van zo'n weegschaal weten wat mijn vet percentage is, want het schijnt dat het vooral het vet-percentage in je onderlichaam meet, en dat is mijn dikste deel :D.
Precies de reden dat ik hem niet wil :D
Dat is echt mijn dikste gedeelte (maar goed dat is nog wel het gezondste vet dat je kan hebben).
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:09:42 #117
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138004664
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb rozijntjes gebruikt :)
Krenten en rozijnen, allebei niet zo mijn ding :@
Ik heb een hekel aan dingen die aan mijn tanden blijven plakken, daarom eet ik ze niet. Qua smaak vind ik ze prima, maar de structuur dus niet... Voor mij ook de reden om geen schepsnoep etc. te eten want dat vind ik ook van die plakzooi. Alleen heb ik daar dan weer geen problemen mee, dat ik dat niet lust :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:11:49 #118
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138004742
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Weegschalen thuis die ook vetmetingen kunnen doen zijn niet erg betrouwbaar (het vetmetinggedeelte).
Ik hou het daarom ook maar gewoon bij mijn standaard weegschaal. Die vanmorgen eindelijk weer eens lief was. Wellicht dat bewust gaan bewegen en mijn eet-app bijhouden ipv bankhangen en doelloos snaaien daar ook wel aan bijgedragen heeft :')
pi_138004777
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik hou het daarom ook maar gewoon bij mijn standaard weegschaal. Die vanmorgen eindelijk weer eens lief was. Wellicht dat bewust gaan bewegen en mijn eet-app bijhouden ipv bankhangen en doelloos snaaien daar ook wel aan bijgedragen heeft :')
Zou best wel eens kunnen ;)
pi_138004808
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Krenten en rozijnen, allebei niet zo mijn ding :@
Ik heb een hekel aan dingen die aan mijn tanden blijven plakken, daarom eet ik ze niet. Qua smaak vind ik ze prima, maar de structuur dus niet... Voor mij ook de reden om geen schepsnoep etc. te eten want dat vind ik ook van die plakzooi. Alleen heb ik daar dan weer geen problemen mee, dat ik dat niet lust :P
Begrijp ik :Y
Met die schepsnoep heb ik dat ook, met rozijntjes op een of andere manier niet.
pi_138004810
Rozijntjes O+ Rozijntjes door de couscous O+ vanavond weer :9
pi_138004811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies de reden dat ik hem niet wil :D
Dat is echt mijn dikste gedeelte (maar goed dat is nog wel het gezondste vet dat je kan hebben).
Peer-shape boks :D
pi_138005000
O: 2 volkoren met pindakaas en koffie van amandelmelk
T: appel en koffie van amandelmelk
L: 2 pannenkoeken van kokosmeel met ahornsyroop
T: handje energiemix
D: weet nog niet
pi_138005035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

:D

[..]

Hier ook Brabant en overdag was het inderdaad heerlijk! Alleen is onze tuin omringd door flatgebouwen, dus vanaf 4 uur is de zon weg en dan is het niet zo lekker meer :N Wat later in het jaar kunnen we gelukkig wel wat langer van de zon genieten!
Brabant w/
pi_138005042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:13 schreef Zeester het volgende:

[..]

Peer-shape boks :D
Maar nog wel met een goede taille ;)
pi_138005073
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Puala het volgende:

neem dit met een korrel zout ajb. het is afhankelijk van hoeveel vocht je in je lijft hebt hoe de waardes zijn. Glas water maakt al verschil of denk eens aan je menstruele cyclus (meeste vrouwen gaan vocht vasthouden voor ze ongesteld worden etc.) ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Sarabi het volgende:
Dit was trouwens mijn lunch:

http://www.ah.nl/allerhan(...)oompitten-en-krenten

Awesome!
opgeslagen, ziet er lekker uit :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138005093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

neem dit met een korrel zout ajb. het is afhankelijk van hoeveel vocht je in je lijft hebt hoe de waardes zijn. Glas water maakt al verschil of denk eens aan je menstruele cyclus (meeste vrouwen gaan vocht vasthouden voor ze ongesteld worden etc.) ;)

[..]

opgeslagen, ziet er lekker uit :Y
Rond mijn menstruatie ben ik 2 kg zwaarder. Minstens. :Y
pi_138005295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Doe ik ook, zie het als een grove richtlijn. Niet als leidraad, dat is hoe ik me voel :)
En menstruele cyclus doe ik niet aan :D :P
pi_138005318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar nog wel met een goede taille ;)
Volgens mij is dat de hele definitie van peer-shape, dat je aan de bovenkant in het algemeen slanker bent, tot onder je taille. Alleen met hele grote borsten erbij ben je een zandloper, en ik heb best redelijke borsten, maar niet zoveel dat het zandloperig wordt :D.
pi_138005364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Zeester het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de hele definitie van peer-shape, dat je aan de bovenkant in het algemeen slanker bent, tot onder je taille. Alleen met hele grote borsten erbij ben je een zandloper, en ik heb best redelijke borsten, maar niet zoveel dat het zandloperig wordt :D.
Dat laatste vind ik altijd lastig te beslissen voor mezelf :D
pi_138005423
Ik heb geen idee wat ik ben, vrij brede schouders, wel een taille, maar wel een buik, benen zijn niet dik.
pi_138005583
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Brabant w/
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:35:50 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138005661
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen idee wat ik ben, vrij brede schouders, wel een taille, maar wel een buik, benen zijn niet dik.
http://www.shopyourshape.com/

( alleen wel in inches, gewoon het aantal cm door 2.54 delen :P )
  vrijdag 21 maart 2014 @ 14:40:50 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138005847
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Een eckte peer.

Omnomnom, peren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138006001
quote:

[..]

Dat moet ik van het weekend ofzo eens doen.
pi_138006035
quote:

[..]

Hourglass :)
pi_138006211
quote:
Your body type is: Hourglass
Aww yiss
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:00:48 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138006525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het gaat over meer dan borsten hoor. Ook over de breedte van je rug/schouders. Ik ben een typische hourglass overigens. Ben eigenlijk op geen enkel gewicht echt uit proportie geweest, er was gewoon veel meer van mij. Toen ik 120 kilo woog, had ik een fikse vetrol, maar ook toen had ik nog een taille.

Overigens heb ik enorm snaaizin -O-
pi_138006564
@Tink ja dat had ik ook. En volgens mij komt mijn figuur ook meer door mijn schouders dan dat ik echt grote borsten heb.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:01:41 #140
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138006565
quote:
Your body type is: Spoon

You are prone to gaining weight in your tummy and have a tendency towards love-handles.
So true ;(
pi_138006599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het gaat over meer dan borsten hoor. Ook over de breedte van je rug/schouders. Ik ben een typische hourglass overigens. Ben eigenlijk op geen enkel gewicht echt uit proportie geweest, er was gewoon veel meer van mij. Toen ik 120 kilo woog, had ik een fikse vetrol, maar ook toen had ik nog een taille.

Ik ben qua schouders ook smaller dan heupen, wat zich dik én dunner uit in minstens 2 kledingmaten verschil tussen onder en boven, vroeger was dat 44-48 (50), en nu is dat 40-44. Dus ik geloof dat ik wel echt een peertje ben. Heb wel altijd een taille gehad, maar wel 1 met rugrollen direct onder én boven de taille :D
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:04:40 #142
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138006679
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben qua schouders ook smaller dan heupen, wat zich dik én dunner uit in minstens 2 kledingmaten verschil tussen onder en boven, vroeger was dat 44-48 (50), en nu is dat 40-44. Dus ik geloof dat ik wel echt een peertje ben. Heb wel altijd een taille gehad, maar wel 1 met rugrollen direct onder én boven de taille :D
Bij mij zit er ook een kledingmaat verschil tussen onder en boven, onder is een maatje groter :Y
pi_138006764
Losing fat and toning up for an Hourglass body:

More than the other types, you need to lose inches rather than pounds. This simply can’t be done with diet alone - you need to exercise. The loss of inches doesn’t show on the scale the same as on how your clothes fit, so forget about weighing yourself! To measure your progress, use a measuring tape instead - you'll be pleasantly surprised :)

Hmm maar goed dat ik weer met Jillian ben begonnen.
pi_138006839
Ik ben type straight. Daar is ook niets aan. Geen taille. En vooral een dikke buik. Alhoewel dat laatste misschien niet eens bij dat type hoort, maar dat heb ik wel. Een uitgerekte tweelingzwangerschapsbuik met teveel vet.
Met een meidenkwartet
pi_138006880
Ik vraag me wel af wat ik voor figuur heb :p
Brede heupen en brede schouders.. zou denken een zandloper dan? Maar zou ook best peer kunnen zijn..

Over peren gesproken, ik had net een super lekkere groene smoothie met peer O+
pi_138006902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Cathmar het volgende:
Ik ben type straight. Daar is ook niets aan. Geen taille. En vooral een dikke buik. Alhoewel dat laatste misschien niet eens bij dat type hoort, maar dat heb ik wel. Een uitgerekte tweelingzwangerschapsbuik met teveel vet.
Mij lijkt het ook lastig om een recht lichaamstype te hebben, vooral met kleding. Lastiger om je goede punten te accentueren en je slechte punten te verbloemen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:10:28 #147
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138006932
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Snaaizin is kut -O-

Het hielp hier vorig jaar enorm dat mijn man ook meer bezig was met gezond eten en meer bewegen en daardoor snaaiden we doordeweeks gewoon niet. En als er een zin had in wat lekkers, dan kon de ander 'streng' zijn. Alleen lukt sporten bij mijn man momenteel even niet door een recente operatie en bij ons allebei is meer bewegen toch wel een soort stok achter de deur om niet te snoepen. Alsof je door te snoepen al het werk van je sport weer ongedaan maakt of zo. Maar op momenten dat we weinig sporten, snoepen we juist weer meer 'want het maakt nu toch niet meer uit'. Foute redenatie, maar een die lastig is om te doorbreken :X

Vandaar dat ik probeer om weer wat meer te bewegen, hopelijk helpt dat om de snaaizin weer wat te verminderen...
pi_138006954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
Ik vraag me wel af wat ik voor figuur heb :p
Brede heupen en brede schouders.. zou denken een zandloper dan? Maar zou ook best peer kunnen zijn..

Over peren gesproken, ik had net een super lekkere groene smoothie met peer O+
pi_138007012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mij lijkt het ook lastig om een recht lichaamstype te hebben, vooral met kleding. Lastiger om je goede punten te accentueren en je slechte punten te verbloemen.
Klopt! Vooral die buik. Nou ja... we zijn op de goede weg.
Met een meidenkwartet
pi_138007137
quote:
Ben nog steeds niet echt wijzer geworden ;(
pi_138007332
quote:

[..]

Ah kijk, nog een reden om een nieuw meetlint te halen. Waar hebben ze die dingen :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:20:43 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138007364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah kijk, nog een reden om een nieuw meetlint te halen. Waar hebben ze die dingen :P
Hema, action.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:20:52 #153
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138007371
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ben nog steeds niet echt wijzer geworden ;(
wat zegt ie dan? :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:21:32 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138007389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

gewoon . bij de action ( of de ah of de hoogvliet of hema of.. )
pi_138007536
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hema, action.
Action boycot ik, maar Hema kan ik wel even langsgaan. Thx
pi_138007542
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]