SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ril* Melk
Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon
Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
No way dat ik in mijn ei melk doequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!
En kwam jij uit Drenthe?
Helaas niet, hier is geen buitenbad (meer) in de buurtquote:
7 workout is iets anders dan Jillianquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Daaames! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest en ik zit op het moment 3 kilo van een gezond bmi af, maar ik wil wel ietwat training gaan doen om strakker te worden zonder naar de sportschool te gaan. Ik zwem nu 2 keer in de week 1,5 uur, maar ik zag dat jullie het hadden over de 7 minute workout van Jillian. Waar kan ik die vinden (ik hoop dat ik geen vraag stel die al heel vaak gesteld is). Dat zou wel lekker zijn om wat strakker te worden + het neemt niet extreem veel tijd in beslag op mijn dag.
Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
7 workout is iets anders dan Jillian
Jillian's 30 day shred (je hebt ook nog andere dingen van haar) duren 25 minuten en die 'moet' je dagelijks doen.
Is te vinden op youtube
Ergens in de afgelopen 2 topics staat de linkquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden?
Oke thanks, ga ik even zoeken!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ergens in de afgelopen 2 topics staat de link
Ja zoietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!
En kwam jij uit Drenthe?
[..]
Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Even hierop terugkomenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
Ahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen
Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.
Zo. En nu mn linzensalade eens klaarmaken
En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahazo had ik er nog niet over nagedacht.
Urf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja zoietsmaar omdat er steeds gezegd werd dat dat veel te weinig is enzo, vind ik het allemaal zo verwarrend
maar ik hou t lekker bij mn bmr
Ja ik bedoel die onderste haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?
Of misschien heb ik het verkeerd uitgelegd waarom je nu BMR zegt.![]()
Bmr = wat je lichaam verbrand in rust
...... = verbranden met rust + activiteit (hier kun je voor 't afvallen ongeveer 500 onder gaan zitten)
Ik weet even niet hoe het heet.Maar ik neem aan dat jij die onderste bedoeld?
Dat is wel meer dan redelijk volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die onderste haha.
Ik sport redelijk. 3x hardlopen met evy (ben nog maar in de tweede week nu, dus is maar een halfuurtje ongeveer) en 2 of 3x krachttraining van ongeveer 1,5 uur (met wat cardio erbij voor warming up en cooling down).
En in het weekend vaak lange wandelingen maken van een aantal uur
60?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen
Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.
Zo. En nu mn linzensalade eens klaarmaken
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Change of plans: niet hardlopen maar straks naar de sportschool en terug wandelen om abonnement aan te vragen. De bus stopt toch niet in de buurt en daar ben ik denk ik ook wel 2x 30min mee zoet.
Haha ik ben nooit echt sportief geweest (eerder ontzettend luiquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan redelijk volgens mij
Sportief
Checkquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
Jong, doe nie zo bie de hand! Met joen gare dialect! Proat maar g'woon normael!quote:
Mijn god zeg. Dat lijkt mij vreselijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
CheckIk at voorheen 1.5kg kwark op een dag. Kwark kwam mijn strot uit
Oh, 1 post naar boven.quote:
Het is matig ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben bezig met een beetje extra beweging door op m'n werk en thuis de trap te pakken, ipv de metro loop ik naar m'n werk en dan wandel ik nog in m'n pauze en fiets ik van station naar huis en andersom en de weegschaal blijft maar stijgenawesome.
Ik was richting jou aan hetquote:
Oh! Volgende keer kom ik ook naar jou toe. Met een pak bifiworsten onder de ene en een pak wijn onder de andere arm!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was richting jou aan hetwandelen
. Anderhalf uur gedaan, dus dat is 1,5 kilo eraf, denk ik
.
Ik ben weer een beetje aan het meepostenzeiken
Ik heb bij Little Italy (quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh! Volgende keer kom ik ook naar jou toe. Met een pak bifiworsten onder de ene en een pak wijn onder de andere arm!
Ja crohn is ook natuurlijk een regelmatige aanslag op je lichaam waardoor je minder goed voedingsstoffen opneemt, ook niet ideaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
60?Damn, jij hebt idd die whey nodig dan
Ik eigenlijk niet echt
Maar goed, ach. Ik blijf erbij, door de crohn neem ik voedingsstoffen slecht op.
5 minuten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb bij Little Italy (.) wijn en prosecco (
.) gehaald maar mag ze niet openen van mezelf zonder gasten. Maar twee lallende fatties zijn dan weer prima acceptabel, dus topidee.
3.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb ook ben&jerry's brownie/blondie. Just sayin'.
Mghihihih. Dan wordt mijn fokvriendinnetje boosquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
We motten eigenlijk serieus een keer gaan zuipen. Hard.
Niet dat ik een goede trackrecord heb, wat betreft meeten.
Kaaskop!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
FINE.
*omarmt prosecco en zet hazes op*
vreetzak.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Qwea het volgende:
Chocoladeik heb net een Milka tuc reep lopen weg bikken
*schopt... Niet doennnnnnn!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi, ik eet alles wat los en vast zit. En dan nog een beetje. Doei.
Nou, hij staat op half hoor, maar iig ben ik flink aan het bewegen en dat is me ook heel veel waard. Als ik niet kon hardlopen for whatever reason dan liet ik het daarbij, nu wandel ik hoe dan ook tot iig die 10,000 stappen minimaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Fitbit was een topkeuze voor jou, BE. Dat, en de knop is écht weer om he?
Het is idd heel erg natquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Hier eens een x vroeg mijn bed uitzo lekker ontbijten met havermout met banaan.
Eigenlijk vandaag hardlopen, maar ik moet in mijn eentje vandaag en als ik naar buiten kijk word ik niet heel vrolijk. Blegh wat een vies weer...
Dan maar zo iig beginnen met die 30 day shred!
Ja, ik vind kwark echt wel lekker.. maar 1.5kg?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Dat lijkt mij vreselijk
Alleen als dat 1 dag zou moeten al, laat staan elke dag!
600 gram is heel netjes hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoopte onder de 90kg te zijn vandaag, maar helaas blijven steken op 90.4. Wel 6 ons minder dan vorige week dezelfde tijd, dus dat is dan wel weer mooi.
Veel in 1x : Eiwitten. Kwark. 50kcal per 100gr, na 300gr zit ik kapot vol. Yoghurt, paprika, eugurken, komkommer, wokgroente van lidl, 100kcal per 400gr, zit je vol van.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:54 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik heb de laatste tijd wat ups en downs gehad. Eerst veel sporten en ongezond eten, daarna sporten en gezond eten wat zorgde voor gewichtsverlies. Daarna weer weinig sporten en troep eten. Deze week terug normaal aan het sporten en naar mijn gevoel voldoende aan het eten.
Ik eet alleen graag veel in één keer dus heb nood aan voedsel met weinig kcal, hebben jullie wat tips? Groenten, fruit, yoghurt, kip, jam, ei, vis, brood, aardappel zijn momenteel wekelijkse kost die laag zijn in kcal.
Boksquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi, ik eet alles wat los en vast zit. En dan nog een beetje. Doei.
Triets weer inderdaad....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Eigenlijk vandaag hardlopen, maar ik moet in mijn eentje vandaag en als ik naar buiten kijk word ik niet heel vrolijk. Blegh wat een vies weer...
Heerlijk toch? Ik ga zo mijn spullen pakken, naar de sportschool voor cardio en KT en dan met een ommetje terug naar huis hardlopen door de stromende regenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Toch loop ik liever 's ochtends als het nog koel is en het een bizar mooie dag gaat worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Er is niks lekkerder dan lopen in de regen!
Of nou ja, dat is overdreve maar lopen in de regen is wel echt fijn!
Lopen in de regen is inderdaad niet zo erg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Er is niks lekkerder dan lopen in de regen!
Of nou ja, dat is overdreve maar lopen in de regen is wel echt fijn!
En hoe beviel de Jillian workout?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef xuryah het volgende:
Goede morgen!
Jillian zonder eerst te eten gedaan? ik zou echt dood neervallen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En hoe beviel de Jillian workout?
Ik heb hem vanmorgen ook voor het eerst gedaan, viel niet tegen! Ik vond hem op sommige momenten wel zwaar, maar heb hem helemaal kunnen doen zonder afhaken tussendoor dus daar ben ik wel blij mee
Ik zal ook eens een lijstje posten:
S: Jillian 30 days shred level 1
O: 2 volkoren crackers; 1 met slankie smeerkaas en 1 met linera smeerpate, beker melk
L: omelet van 2 eieren, met champignons, ui en rode paprika
T: ? misschien een stuk fruit
D: frietjes met mayo en een broodje hamburgerDoe heel de week al netjes en dit is mijn 'zondigdag'
Alleen zitten er wel heel veel kcals in een bakje frietjes zeg, teringDaarom dus maar 1 T vandaag. Ik heb net pas ontbeten, dus tot aan de lunch heb ik geen T nodig. En we eten vanavond waarschijnlijk pas tegen half 7 of zo, dus dan heb ik er daarna ook geen meer nodig.
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jillian zonder eerst te eten gedaan? ik zou echt dood neervallen volgens mij.
Ik heb datzelfde probleem. Ik zeg: Meeeeeten! Ik heb jouw oude maatquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad, dat het ongeacht je maat gewoon tof is als je een maat kan zakken en je je daardoor beter voelt![]()
Al heb ik nu dus ook een aantal leuke jurken in de kast hangen van vorig jaar en de jaren daarvoor die nu dus te groot zijn en bij sommige baal ik daar wel van want ik vond ze juist zo tof
Droogshampoo een idee? Of zo'n lelijke band in je haar die het zweet opvangt? Echt uberafgrijselijk, maar voor thuis sporten misschien wel een oplossing?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik mag en kan mijn haar ook niet zo vaak wassen omdat ik psoriasis heb (in nek en loopt tot in mijn haar). Dat vind ik ook echt super kut als ik 5 soms 6 x per week sport.
Ik zou ook niet weten hoe ik dat t beste kan oplossen.
Wij hebben gisteren gewoon tot 7 uur buiten zitten barbecuen hoor, was heerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik vind het vanaf 5 uur eigenlijk al niet meer zo lekker buiten.. Sowieso hebben wij hier vanaf 4 uur al geen zon meer in de tuin, dus BBQ/buiten eten zal hier nog even moeten wachten helaas.
Heb je dat ook met andere lactose producten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:38 schreef Patoshik het volgende:
Ik dacht het kwark eten weer op te pakken. Fout.
Gister dacht ik al dat ik er buikpijn van kreeg (maar ben ook ongesteld) maar vandaag had ik het weer en kon ik naar de wc toe rennen. Heel vreemd, het was ook dezelfde die ik 3/4 maand geleden ook altijd had.
Lactose is melk enzo toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je dat ook met andere lactose producten?
Oke, mijn schoonvader heeft lactose intolerantie en als hij iets eet met lactose bijv. Melk, slagroom, kwark enz. Krijgt hij vreselijke buikpijn en kan hij ook rennen naar de wc. Waar we hem vervolgens de komende tijd niet meer vanaf zien komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Lactose is melk enzo toch?
Wat ik niet eet: melk, boter, kaas (lust ik allemaal niet) en wel, voor wat ik dan weet, yoghurt en dat gaat wel allemaal goed.
Ik ga het in de gaten houden, dankje!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke, mijn schoonvader heeft lactose intolerantie en als hij iets eet met lactose bijv. Melk, slagroom, kwark enz. Krijgt hij vreselijke buikpijn en kan hij ook rennen naar de wc. Waar we hem vervolgens de komende tijd niet meer vanaf zien komen.
Mocht je nou vaker merken dat je dat hebt met dat soort producten een beetje in de gaten houden
Your welcomequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden, dankje!
Lactose is meer dan melk. In yoghurt en kwark zit minder lactose dan in gewone melk. Ook in veel andere producten (medicijnen, maaltijdmixen, broodbeleg) zit losse lactose.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Lactose is melk enzo toch?
Wat ik niet eet: melk, boter, kaas (lust ik allemaal niet) en wel, voor wat ik dan weet, yoghurt en dat gaat wel allemaal goed.
Mijn schoonouders eten ook weleens hier en dan valt het me pas op waar allemaal wel niet lactose of weipoeder enzo inzit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lactose is meer dan melk. In yoghurt en kwark zit minder lactose dan in gewone melk. Ook in veel andere producten (medicijnen, maaltijdmixen, broodbeleg) zit losse lactose.
Als je ooit vragen hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik eet al jaren strikt lactosevrij.
Ik denk dat voor heel veel mensen het feit dat je 70 euro betaalt ervoor helpt bij het afvallen. Dan blijf je beter on track, want je betaalt ervoor. Dat is natuurlijk op zich al dat geld waardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu naast iemand die gestart is met het 10 weeks to a great body diet ofzoiets.
Ze is in de eerste wel wel 1,6 kilo afgevallen. Prachtig. Maar ik hoef toch echt geen 70 euro of zo te betalen om te weten dat je af valt van een ontbijt van 1 lullig schepje scrambled eggs, 1 schepje gebakken champignons, 3 stukjes komkommer, 2 flintertjes rauwe ham en een halve radijs.
En nu als lunch heeft ze een niet al te grote ceasar salad met kip.
Ik moet ook maar eens een dieetmethode online gaan gooien denk ik.
Pff dan val je op een geheven moment toch om?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu naast iemand die gestart is met het 10 weeks to a great body diet ofzoiets.
Ze is in de eerste wel wel 1,6 kilo afgevallen. Prachtig. Maar ik hoef toch echt geen 70 euro of zo te betalen om te weten dat je af valt van een ontbijt van 1 lullig schepje scrambled eggs, 1 schepje gebakken champignons, 3 stukjes komkommer, 2 flintertjes rauwe ham en een halve radijs.
En nu als lunch heeft ze een niet al te grote ceasar salad met kip.
Ik moet ook maar eens een dieetmethode online gaan gooien denk ik.
Sommigen raken er snel genoeg aangewend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pff dan val je op een geheven moment toch om?
De fok ABO dieetclub. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat voor heel veel mensen het feit dat je 70 euro betaalt ervoor helpt bij het afvallen. Dan blijf je beter on track, want je betaalt ervoor. Dat is natuurlijk op zich al dat geld waard
Geld is inderdaad een stok achter de deur, maar wel fijn als je het zoals jij combineert met een goed dieet/levenstijl.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:51 schreef Zeester het volgende:
Nouja, voor mij werkt het ook zo met de 40e per maand die ik voor de WW betaal. Ik betaal het, deels om gewoon een verplichting voor mezelf te creëren om elke x te gaan, me te wegen en bewust bezig te zijn met afvallen.
Ik denk dat ik halverwege het squashen totaal zou instorten ofzo haha.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommigen raken er snel genoeg aangewend.
Maarja daarna gaat het wel weer fout.
Wat heb je voor weegschaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Puala het volgende:
Wegen op een nieuwe weegschaal is niet leukDag droom van 9 kg afvallen. Het zijn er 5. En dan wil ik niet weten wat er op deze weegschaal had gestaan in december
![]()
Maar de metingen van vet, vocht en spier percentages is wel tof. Ik moet ze eens opschrijven ergens komende week en dan ga ik dat bijhouden in een grafiek ofzo
Ziet er lekker uit! Minus de krenten dan want daar hou ik niet zo van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Sarabi het volgende:
Dit was trouwens mijn lunch:
http://www.ah.nl/allerhan(...)oompitten-en-krenten
Awesome!
Ik heb rozijntjes gebruiktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Minus de krenten dan want daar hou ik niet zo van.
Weegschalen thuis die ook vetmetingen kunnen doen zijn niet erg betrouwbaar (het vetmetinggedeelte).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat heb je voor weegschaal?ik wil er ook een met die metingen.
De Beurer Diagnostische weegschaal BG13, maar je moet dat maar als richtlijn zien hoor. Ik heb echt geen idee hoe betrouwbaar zoiets is. Maar er zal allicht een kern van waarheid inzittenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat heb je voor weegschaal?ik wil er ook een met die metingen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde probleem. Ik zeg: Meeeeeten! Ik heb jouw oude maat
Hier ook Brabant en overdag was het inderdaad heerlijk! Alleen is onze tuin omringd door flatgebouwen, dus vanaf 4 uur is de zon weg en dan is het niet zo lekker meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben gisteren gewoon tot 7 uur buiten zitten barbecuen hoor, was heerlijkBrabant en uit de wind
![]()
Precies de reden dat ik hem niet wilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef Zeester het volgende:
Ik wil sowieso niet van zo'n weegschaal weten wat mijn vet percentage is, want het schijnt dat het vooral het vet-percentage in je onderlichaam meet, en dat is mijn dikste deel.
Krenten en rozijnen, allebei niet zo mijn dingquote:
Ik hou het daarom ook maar gewoon bij mijn standaard weegschaal. Die vanmorgen eindelijk weer eens lief was. Wellicht dat bewust gaan bewegen en mijn eet-app bijhouden ipv bankhangen en doelloos snaaien daar ook wel aan bijgedragen heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weegschalen thuis die ook vetmetingen kunnen doen zijn niet erg betrouwbaar (het vetmetinggedeelte).
Zou best wel eens kunnenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou het daarom ook maar gewoon bij mijn standaard weegschaal. Die vanmorgen eindelijk weer eens lief was. Wellicht dat bewust gaan bewegen en mijn eet-app bijhouden ipv bankhangen en doelloos snaaien daar ook wel aan bijgedragen heeft
Begrijp ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Krenten en rozijnen, allebei niet zo mijn ding![]()
Ik heb een hekel aan dingen die aan mijn tanden blijven plakken, daarom eet ik ze niet. Qua smaak vind ik ze prima, maar de structuur dus niet... Voor mij ook de reden om geen schepsnoep etc. te eten want dat vind ik ook van die plakzooi. Alleen heb ik daar dan weer geen problemen mee, dat ik dat niet lust
Peer-shape boksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik hem niet wil
Dat is echt mijn dikste gedeelte (maar goed dat is nog wel het gezondste vet dat je kan hebben).
Brabantquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Hier ook Brabant en overdag was het inderdaad heerlijk! Alleen is onze tuin omringd door flatgebouwen, dus vanaf 4 uur is de zon weg en dan is het niet zo lekker meerWat later in het jaar kunnen we gelukkig wel wat langer van de zon genieten!
neem dit met een korrel zout ajb. het is afhankelijk van hoeveel vocht je in je lijft hebt hoe de waardes zijn. Glas water maakt al verschil of denk eens aan je menstruele cyclus (meeste vrouwen gaan vocht vasthouden voor ze ongesteld worden etc.)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Puala het volgende:
Wegen op een nieuwe weegschaal is niet leukDag droom van 9 kg afvallen. Het zijn er 5. En dan wil ik niet weten wat er op deze weegschaal had gestaan in december
![]()
Maar de metingen van vet, vocht en spier percentages is wel tof. Ik moet ze eens opschrijven ergens komende week en dan ga ik dat bijhouden in een grafiek ofzo
opgeslagen, ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Sarabi het volgende:
Dit was trouwens mijn lunch:
http://www.ah.nl/allerhan(...)oompitten-en-krenten
Awesome!
Rond mijn menstruatie ben ik 2 kg zwaarder. Minstens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
neem dit met een korrel zout ajb. het is afhankelijk van hoeveel vocht je in je lijft hebt hoe de waardes zijn. Glas water maakt al verschil of denk eens aan je menstruele cyclus (meeste vrouwen gaan vocht vasthouden voor ze ongesteld worden etc.)
[..]
opgeslagen, ziet er lekker uit
Doe ik ook, zie het als een grove richtlijn. Niet als leidraad, dat is hoe ik me voelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
neem dit met een korrel zout ajb. het is afhankelijk van hoeveel vocht je in je lijft hebt hoe de waardes zijn. Glas water maakt al verschil of denk eens aan je menstruele cyclus (meeste vrouwen gaan vocht vasthouden voor ze ongesteld worden etc.)
Volgens mij is dat de hele definitie van peer-shape, dat je aan de bovenkant in het algemeen slanker bent, tot onder je taille. Alleen met hele grote borsten erbij ben je een zandloper, en ik heb best redelijke borsten, maar niet zoveel dat het zandloperig wordtquote:
Dat laatste vind ik altijd lastig te beslissen voor mezelfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hele definitie van peer-shape, dat je aan de bovenkant in het algemeen slanker bent, tot onder je taille. Alleen met hele grote borsten erbij ben je een zandloper, en ik heb best redelijke borsten, maar niet zoveel dat het zandloperig wordt.
http://www.shopyourshape.com/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb geen idee wat ik ben, vrij brede schouders, wel een taille, maar wel een buik, benen zijn niet dik.
Een eckte peer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
http://www.shopyourshape.com/
( alleen wel in inches, gewoon het aantal cm door 2.54 delen)
Dat moet ik van het weekend ofzo eens doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hourglassquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Aww yissquote:Your body type is: Hourglass
Het gaat over meer dan borsten hoor. Ook over de breedte van je rug/schouders. Ik ben een typische hourglass overigens. Ben eigenlijk op geen enkel gewicht echt uit proportie geweest, er was gewoon veel meer van mij. Toen ik 120 kilo woog, had ik een fikse vetrol, maar ook toen had ik nog een taille.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de hele definitie van peer-shape, dat je aan de bovenkant in het algemeen slanker bent, tot onder je taille. Alleen met hele grote borsten erbij ben je een zandloper, en ik heb best redelijke borsten, maar niet zoveel dat het zandloperig wordt.
So truequote:Your body type is: Spoon
You are prone to gaining weight in your tummy and have a tendency towards love-handles.
Ik ben qua schouders ook smaller dan heupen, wat zich dik én dunner uit in minstens 2 kledingmaten verschil tussen onder en boven, vroeger was dat 44-48 (50), en nu is dat 40-44. Dus ik geloof dat ik wel echt een peertje ben. Heb wel altijd een taille gehad, maar wel 1 met rugrollen direct onder én boven de taillequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het gaat over meer dan borsten hoor. Ook over de breedte van je rug/schouders. Ik ben een typische hourglass overigens. Ben eigenlijk op geen enkel gewicht echt uit proportie geweest, er was gewoon veel meer van mij. Toen ik 120 kilo woog, had ik een fikse vetrol, maar ook toen had ik nog een taille.
Overigens heb ik enorm snaaizin
Bij mij zit er ook een kledingmaat verschil tussen onder en boven, onder is een maatje groterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben qua schouders ook smaller dan heupen, wat zich dik én dunner uit in minstens 2 kledingmaten verschil tussen onder en boven, vroeger was dat 44-48 (50), en nu is dat 40-44. Dus ik geloof dat ik wel echt een peertje ben. Heb wel altijd een taille gehad, maar wel 1 met rugrollen direct onder én boven de taille
Mij lijkt het ook lastig om een recht lichaamstype te hebben, vooral met kleding. Lastiger om je goede punten te accentueren en je slechte punten te verbloemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef Cathmar het volgende:
Ik ben type straight. Daar is ook niets aan. Geen taille. En vooral een dikke buik. Alhoewel dat laatste misschien niet eens bij dat type hoort, maar dat heb ik wel. Een uitgerekte tweelingzwangerschapsbuik met teveel vet.
Snaaizin is kutquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het gaat over meer dan borsten hoor. Ook over de breedte van je rug/schouders. Ik ben een typische hourglass overigens. Ben eigenlijk op geen enkel gewicht echt uit proportie geweest, er was gewoon veel meer van mij. Toen ik 120 kilo woog, had ik een fikse vetrol, maar ook toen had ik nog een taille.
Overigens heb ik enorm snaaizin
http://www.shopyourshape.com/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
Ik vraag me wel af wat ik voor figuur heb :p
Brede heupen en brede schouders.. zou denken een zandloper dan? Maar zou ook best peer kunnen zijn..
Over peren gesproken, ik had net een super lekkere groene smoothie met peer
Klopt! Vooral die buik. Nou ja... we zijn op de goede weg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook lastig om een recht lichaamstype te hebben, vooral met kleding. Lastiger om je goede punten te accentueren en je slechte punten te verbloemen.
Ah kijk, nog een reden om een nieuw meetlint te halen. Waar hebben ze die dingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hema, action.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah kijk, nog een reden om een nieuw meetlint te halen. Waar hebben ze die dingen
wat zegt ie dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet echt wijzer geworden
gewoon . bij de action ( of de ah of de hoogvliet of hema of.. )quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah kijk, nog een reden om een nieuw meetlint te halen. Waar hebben ze die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |